1
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2.0 TS: benzino kvapas tepale, mašinos "klegesys" darbiniu režimu
« Įrašytas: 2019-08-10 01:05 »kokie kiti trukumai ? panašu kad reiks kapitalke variklio daryt
Kiti trūkumai: varva tepalas keliais lašiukais kai ilgiau pastovi (to tvarkymui vien reikia nuėminėti pavarų dėžę, kas sąlyginai nemažai kainuoja), reikia keisti variklio dirželį, toliau seka važiuokliniai trūkumai kaip guolis, stabiliziatoriaus įvorė, traukė, yra ir dar bet tas dar čia jau įtakos nedaro.
Žodžiu, pakeitus žvakes su tarpine situacija pagerėjo nežymiai. Atrodo atsirado šiek tiek daugiau traukos, dingo benzino kvapai iš po kapoto srities. Matyt servise pratrynė klaidą ir užgesino variklio lemputę, pastaroji nedegė (dabar jau vėl užsidegė, nes buvau atjungęs maf), bet uždrožiant apie 4k apsukų pradėdavo vėl mirksėti ir užgęsdavo. Kai mašina stovi yra tas "klegesys", bet jis gerokai mažesnis, realiai dabar net ne klegesys, o toks tiesiog atrodo netolygus variklio darbas protarpiais ar kažkas panašaus. Kai mašina stovi vietoj ant laisvų, dreba pats variklis ir dalykai aplink jį, nors apsukos stabilios ir nešokinėja. Servise (serviso nusimanymo kompetencijos neužtikrinu) sakė, kad pajungus kompą matosi, jog kažkuris vienas cilindras negauna kibirkšties ar kažko panašaus ir toliau buvo pasiūlyta keisti babiną su, laidų komplektu (kaip supratau - uždegimo laidų komplektu). Vėlgi, suma gautųsi sąlyginai nemenkoka ir nėra garantijų, kad viskas susitvarkys, tai dar pagalvosiu ar kažką daryti, nes mašina turi ir kitų gan nemenkokų defektų. Jeigu kas persiskaitysit temą ir turėsit savų idėjų ar versijų, būtinai parašykit.
Dar, gal netyčia kas nors Vilniuje kažkiek nusimanantis turėtumėt valandėlę ir galėtumėt normaliai pajungt kompą prie mašinos ir man parodyt kokias klaidas meta, kaip dirba cilindrai ir panašiai (žinoma ne už ačiū).