Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - 156

Puslapiai: [1]
1
kokie kiti trukumai ? panašu kad reiks kapitalke variklio daryt

Kiti trūkumai: varva tepalas keliais lašiukais kai ilgiau pastovi (to tvarkymui vien reikia nuėminėti pavarų dėžę, kas sąlyginai nemažai kainuoja), reikia keisti variklio dirželį, toliau seka važiuokliniai trūkumai kaip guolis, stabiliziatoriaus įvorė, traukė, yra ir dar bet tas dar čia jau įtakos nedaro.

Žodžiu, pakeitus žvakes su tarpine situacija pagerėjo nežymiai. Atrodo atsirado šiek tiek daugiau traukos, dingo benzino kvapai iš po kapoto srities. Matyt servise pratrynė klaidą ir užgesino variklio lemputę, pastaroji nedegė (dabar jau vėl užsidegė, nes buvau atjungęs maf), bet uždrožiant apie 4k apsukų pradėdavo vėl mirksėti ir užgęsdavo. Kai mašina stovi yra tas "klegesys", bet jis gerokai mažesnis, realiai dabar net ne klegesys, o toks tiesiog atrodo netolygus variklio darbas protarpiais ar kažkas panašaus. Kai mašina stovi vietoj ant laisvų, dreba pats variklis ir dalykai aplink jį, nors apsukos stabilios ir nešokinėja. Servise (serviso nusimanymo kompetencijos neužtikrinu) sakė, kad pajungus kompą matosi, jog kažkuris vienas cilindras negauna kibirkšties ar kažko panašaus ir toliau buvo pasiūlyta keisti babiną su, laidų komplektu (kaip supratau - uždegimo laidų komplektu). Vėlgi, suma gautųsi sąlyginai nemenkoka ir nėra garantijų, kad viskas susitvarkys, tai dar pagalvosiu ar kažką daryti, nes mašina turi ir kitų gan nemenkokų defektų. Jeigu kas persiskaitysit temą ir turėsit savų idėjų ar versijų, būtinai parašykit.
Dar, gal netyčia kas nors Vilniuje kažkiek nusimanantis turėtumėt valandėlę ir galėtumėt normaliai pajungt kompą prie mašinos ir man parodyt kokias klaidas meta, kaip dirba cilindrai ir panašiai (žinoma ne už ačiū).

2
Automobilis: AR 156 2.0 TS 110kw, 2002 m.

Pradėsiu nuo to, kad automobilis visada turėjo tokią problemą: užvedus šaltą automobilį, kuris pvz buvo paliktas per naktį ar panašiai, jis visada pradėdavo dirbti netolygiai, buvo girdėti tokie net nežinau kaip pavadinti, "klegesiai", švelnus "šaudymas" per duslintuvą. Bandant su juo važiuoti šaltu, automobilis dreba, taip savotiškai kratosi, būna juntamas traukos trūkumas iki ~2,5k apsukų (ypač judant iš vietos), jei viršiji tas apsukas, tiesiog atrodo, kad prarauna ir jau važiuoja normaliai. Kai variklis pasiekia didesnę temperatūrą, t.y bent apie 70c ar panašiai, variklis panašu, kad dirba tolygiai, nebūna jokio to "šaudymo" iš duslintuvo. Dar paminėsiu, kad judant su juo iš vietos šaltu ir "uždrožiant" užsidega variklio lemputė, kuri po kelių užvedimų užgęsdavo (niekad su jokiu kompu neteko pažiūrėt kas per klaida). Išsigooglinau, kad TS'ai turi tokią problemėlę, jog dėl tam tikrų priežasčių žvakės mirksta tepale, dėl to nebūna traukos, ji atsiranda mašinai pašilus. Apsilankius Autofficina servise (buvo daryta mašinos remonto sąmata), jie kategoriškai neteigė, kad pakeitus žvakes viskas pasitaisys teigiamai, bet nuo jų vertėtų bent jau pradėti, nes jos tikrai mirksta tepale dėl blogos vožtuvų dangtelio tarpinės. Kadangi automobilyje buvo rasta kitų trūkumų, šito dalyko netvarkiau iki šiol, galvojau pratempsiu iki žiemos, kada minėta problema labiau trukdo (kuo labiau įšalęs automobilis - tuo labiau jaučiasi tas traukos trūkumas) ir tada pataisysiu.
Dabar pereikime prie dabartinės situacijos. Minėjau, jog "uždrožiant" šaltą automobilį, iššokdavo variklio lemputė, kuri visada po kelių užvedimų dingdavo. Taigi, kažkur prieš savaitę automobilyje užsidegusi variklio lemputė degė pastoviai, nebuvo nė vienos akimirkos, dienos kad ji dingtų. Na, ir šiandien apturėjau situaciją, jog kylant į kalniuką (su automobiliu prieš tai mieste nemažai važinėjau, jis nebuvo šaltas, trauka buvo įprasta kaip visada) pajaučiau, jog trūksta traukos, ir kadangi jis yra įšilęs turėtų traukti geriau. Tada staiga pradėjo mirksėti variklio lemputė, važiavau atsidaręs langus, pajutau savotišką benzino ir uždegtos petardos kvapą (matyt padegintas tepalas ar panašiai). Sustojęs ir užgesinęs variklį išsitraukiau tepalo lygio matuoklį, ir iškart pajutau nuo jo einantį benzino kvapą, atsukus variklio tepalo įpylimo anga ir prikišus nosį, jautėsi irgi benzino kvapas. Taip pat pasirodė, jog tepalo yra mažiau negu turėtų būti, nes dar prieš keletą dienų buvau šiek tiek dasipylęs. Prikišus galvą prie užkurtos mašinos duslintuvo, iš jo, panašu, kad nesijaučia beveik jokio benzino kvapo, bet atrodo, kad išeina didesnis kiekis išmetamųjų dujų nei įprastai (dėl pastarojo dalyko realiai negaliu 100% garantuoti) ir jos labiau primena vėlgi kažkokio deginto tepalo kvapą. Taip pat verta paminėti, jog nors ir mašina įšilusi, atsirado toks pat mašinos "klegėjimas" kai ji būna šalta ir jis nedingsta. Ant neutralios pavaros apsukos nekrenta, laikos ant tiek kiek ir turi - 0.8. Pavyko parvažiuoti iki namų (apie 13 km). Visiškai jautėsi, kad dingusi didžioji dalis traukos, į ne patį didžiausią kalniuką sunkiai važiavo ant 4 pavaros 60km/h greičiu, "uždrožiant" iki 4k apsukų vėl pradeda mirksėti "check engine" indikatorius.
Atrodo, parašiau esminius faktus ir norėjau pasidomėti, gal kas susidūrėte ar šiaip įtariate, kame problema čia galėtų būti? Automobilis turi ir kitų trūkumų, tai tiesiog abejoju ar man tikrai apsimokės taisyti šitą defektą, nes įtariu, kad jis yra nemažas.
Iš anksto dėkoju už atsakymus.

3
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: aušinimo sistemos klausimai:
« Įrašytas: 2019-06-26 04:57 »
Norėjau pasidomėti, gal yra kažkokia gamintojo rekomenduojama antifrizo spalva? (Alfa 156 2002 2.0 TS 110kw)

4
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: aušinimo sistemos klausimai:
« Įrašytas: 2019-01-15 22:31 »
Sveiki,
labai dažnai apturiu tokią situaciją (bet ne visada), kad užvedus automobilį iškart užsidega variklio lemputė ir sparčiai, be perstojo pradeda veikti ventiliatorius ir neleidžia pakilti darbinei temperatūrai iki 90c. Jeigu tą dien tenka daug kur važinėti, tai dažniausiai kokį 7-8 kart užvedus automobilį lemputė dingsta ir ventiliatorius be reikalo nepradeda veikti. Arba tiesiog kai mašina pastovi ilgą laiką (dieną) vienoje vietoje, užvedus taip pat šios bėdos kaip ir nebūna. Bet nuvažiavus iki tam tikros vietos pvz (parduotuvės) ir apsipirkus, tada užvedus automobilį labai dažnai įvyksta ta pati problema: užsidega variklio lemputė skydelyje ir be reikalo pradeda veikti ventiliatorius. Gal kas esate susidūrę ir žinote kame bėda?
Automobilis: Alfa Romeo 2.0 TS 2002

5
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Įrašytas: 2017-06-20 13:57 »
Tai va tame ir problema, kad net nežinau kiek atsieitų tas ne pats pigiausias variantas, nes servise, kur remontuoju mašiną, mechanikas man sakė, jog visas komplektas su darbu atsieitų apie 350 eurų, tad man teko šiek tiek išpūsti akis ir dar pasidomėti, ar tikrai tiek kainuoja viskas. Aišku dar belieka kolkas tikėtis, kad senasis diržas laikys. Juolab man, nelabai ką čia nusimanančiam, nekiltų rankos leisti atlikti tokį gan svarbu darbą (na, bent jau aš tokiu jį laikau) "neoficialiam" servisui. Na, gal dar kas atsiras ir čia parašys visą kainą, kam teko ne per seniausiai kad ir Autofficina servise ar kokioje kitoje patikimoje vietoje patikėti atlikti šį darbą.

6
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 2.0 TS: pagrindinio diržo keitimas
« Įrašytas: 2017-06-19 21:50 »
Sveiki,

turiu Alfa Romeo 156 2.0 TS 2002 m. ir neaišku kada šioje mašinoje pagrindinis diržas buvo keistas paskutinį kart. Prie dirželio sekcijos yra 60000 km atžyma, mašinos rida esą ~170000 (su sąlyga jei tikėsime, kad ji tikrai yra reali). Internete teko prisiskaityti visokių dalykų apie TS modelių diržus, jog esą juos būtinai reikia keisti gamintojo nurodytu intervalu. Kadangi šiame dalyke mano nusimanymo kompetencija yra realiai jokia, tad man belieka tokiais dalykais pasikliauti (gal kas galit pasakyt ar tai tiesa ar ne ?). Dėl to vis kyla baimės, kad kadanors paims ir trūks tas variklio dirželis. Tad norėčiau paklausti, kiek maždaug kainuotų viso variklio diržo komplektas bei žinoma jo pakeitimas ten su visokiom vandens pompom ir t.t? Ir kas tokį darbą galėtų atlikti kokybiškai Vilniuje ir už prieinamą kainą?

Puslapiai: [1]