Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Loshan

Puslapiai: [1] 2
1
Nu skamba daug lengviau negu buvo realybeje :D

2
Isvalyt nera sunku, tik alfoj biski reikia pasizaist kol jis atsuksi :D

3
Vyrai aciu labai, nuraminot, nes sie metai vien nuo gedimu prasidejo :D

4
Labai aciu uz informacija, apie tepalus pats taip pagalvojau, tik baisu buvo del tu klaidu ir kad pradejo trukciuot, dar servise keite virsutini sarnyra, galejo ji kaip nors numust keisdami ta sarnyra? Dar karta aciu uz atsakyma.

5
Labai atsiprasau, pamirsau, 159 1.9JTDm 110kw

6
Vyrai gelbekit, sukursiu geriau nauja post'a...
Viskas prasidejo kai buvo tie dideliai salciai, uzsikurie prie -25 laisvai, bet pavaziuojant pajautem didele smarve, isaiskejo kad tepalus del didelio spaudimo pro tepalu matuokli isstume, isvalem varikli, galvojom viskas bus gerai, bet kai masina isila iki darbines temperaturos, pro duslintuva matyt tepalus vare, pasiule isvalyt alsuokli, isvalem, praputem - nepadejo. Apziureje turbina, pamatem kad pro turbina tepalai varo, atrestauravom turbina, ismatavom kompresija cilindrus: 1cil. 26.5 Bar, 2cil. 27Bar, 3cil 28Bar, 4cil 29Bar, pasake kompresija normali. Pakeite tepalus, viska isvale, diena pavazinejau viskas buvo normaliai. Siandien vaziuodamas i miesta masina pradejo trukciot, po trukciojimu ant ekrano ismete ASR, VDC ir hill brake klaidos, uzsukus ant aiksteles pastebejau, kad vel dumina (ne taip stipriai kai buvo, bet vel jauciasi tepalu smarve). Jau neisivaizduoju kas galetu but... elektronikai chana? Vel turbina vezt? Gal kam jau taip buve? Tikriausiai reiks taisyt ir atsisveikit su alfa... (masina pravaziavo 120k km beje)

7
Uz turbinos restauravima 220eu, o dare pazistami, tai uz viska 60eu paeme

8
Kaitinimo zvakes buvo tepaluose, meistrai viska isvale, ,pamatavo kompresija, lygtais viskas norm- 1 cil. 26.5 Bar; 2 cil. 27.5 Bar; 3 cil. 28 bar; 4 cil. 29bar. Turbina isrestauravo, pakeite tepalus, isvale alsuokli ir ptu ptu ptu kolkas viskas gerai, o kodel turbo? Nes pro turbina veliau isaiskejo ,kad tepalus isspjove...

9
Turbina netinka, stovi skirtingos turbinos 1.9 110kw ir 1.9 88kw varikliuose

10
Sveiki
Iskilo toksai klausimas, ar turbina is 88kw(8v) variklio ir 110kw(16V) eina ta pati?
nes nuo salciu tepalus issove is tepalu matuoklio ir masina pradejo labai dumint, pravalem alsuokli, isvalem varikli - nepadejo, vel pradejo stipriai dumint ir kazkur is intercoolerio tepalai bega, tai galvojam turbina jau tikrai keist reikes, o turim kaip ir donora, varikli 88kw.

Puslapiai: [1] 2