Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Suzukis

Puslapiai: [1]
1
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.4 JTDm aukšto slėgio problema
« Įrašytas: 2015-11-22 01:46 »
Pirmiausia tikrinciau kuro slegio reguliatoriu(jis tinka nuo 1.9 variklio, kuris eina i opelius, opel srote daug pigiau rasi negu alfos 2.4). Gali but ir kuro siurblys. Daznai ismeta auksto slegio klaida nors slegis yra per mazas del to gali but kaltas siurblys. Ai dar patikrink sandaruma visoj sistemoj ar niekur nedregsta, nes tai taip pat gali but kaltininkas. Sekmes ;)

2
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Įrašytas: 2015-08-04 11:46 »
Su turbinos slegiu viskas gerai, cia auksto slegio magistralej per maza slegi sukelia, o kartais per dideli, tada atjungia varikli

3
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Įrašytas: 2015-08-04 10:32 »
Viena vakuumo slangute kele itarima prie aktuatoriaus, taciau ja uzmovus sandariau niekas nepasikeite. Pasidariau diagnostika per AUTOCOM ir slegio parametrai yra tokie. Variklio sikart neuzgesino, tik ismete "Cruise controll off" Matomai neuzkelia pakankamo slegio. Kuro siurblys po pilnos restauracijos, kuro slegio reguliatorius keistas, purkstukai tikrinti.. Nezinau kas dar gali but sios problemos kaltininkas. Buvo dingus si problema kokiems 3-4men dabar vel atsirado.

4
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 1.9 JTDM dingsta trauka
« Įrašytas: 2015-07-25 22:06 »
Mano 159 2.4 dyzelis irgi turi panasia problema. Uzspaudus gaza kartais ismeta cruise control off, o veliau imeta serviso rezima, o retkarciais isvis atjungia varikli, tik isjungus/ijungus degima vel pradeda traukti. Restauruotas kuro siurblys, tikrinti purkstukai, kuro slegio reguliatorius keistas, DPF EGR ir sklendes isoperuotos ir isprogramuotos, bandziau atjungti oro srauto matuokles fyske vistiek tas pats. Buvo tarpas kai 3men buvo dingus si problema taciau dabar vel atsirado. Atjungia labai nesistemingai, kartais istisai atjungineja spaudziant, kartais kas kelis simtus kilometru. Bet tai buna tik uzspaudus ir laikant dugna apie 3-4k. Gal kam teko susidurti ir ispresti sia problema? Cia girdejau apie turbinos solenoida gal but jis cia kaltas?

5
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159: ratlankių klausimai:
« Įrašytas: 2014-08-01 23:50 »
Sveiki galvoju banddyti dėt 5x112 ratus ant 5x110 AR 159 naudojant varztus su slankiojanciu konusu http://www.ratlankiai.lt/index.php?lng=lt&action=catalog&cid=110 Kaip manote, ar tai gera mintis? :D

6
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-06 21:11 »
Bandem siandien su meistru sukint tas sklendes, tai niekas nepasikeite, ten jos atjungtos nuo varikliuko kur jas valdo ir padarytos mechaniskai jau nuo praeito seimininko. Meistras nelabai nori tiket, kad cia problema nes tokiu atveju turi dumint masina, DPF negali visko surinkt, o pas mane visiskai dumingumas nepadidejes, viskas normos ribose. Taciau del sventos ramybes nusiimsiu ta kolektoriu paziuret kaip ten kas :)

7
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-06 11:22 »
O ar yra koks patikimas būdas tas sklendes išvalyt neimant kolektoriaus? Nes pas mane Saab'e tas pats, sunkiai kuriasi kol šalta. Variklis toks pat kaip Alfos 1,9 JTDm 16v, tik ten dar viena papildoma "sraigė" sumontuota... Įtarinėjau purkštukus, bet diagnostika nieko neparodė, kad jie blogai veiktų. Dar vienas dalykas - ekranas parodė, kad jau DPF
, bet savaitgalį gerai pagainiojau ir daugiau nebe pasirodė įspėjimas apie DPF.
Yra galimybė tas sklendes pastatyti padėtin, kurioje jos nebesidarinėja ir "nebeknisa" proto, neimant kolektoriaus. Bet tai nereiškia, kad tai pagelbės 100% - sklendės gali būti "palūžę" ir nebesidarinėti, gali būti priaugę tiek suodžių, kad vistiek liks tarpai. Ir dar - kad tai daryti, programiškai lyg ir turi būti eliminuoti EGR bei DPF veikimas. Čia negaliu 100% garantuoti, bet greičiausiai esu teisus  8)
O kokiu budu butu galima pastatyti tas sklendes i vieta, kad neknistu proto?

8
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-05 20:13 »
Yra visa tema iš 3 puslapių sukurta Sunkiai užsikuria, tik paieškot reikia.
~90% bus (citata iš minėtos temos) "Manau, pavyko galutinai išsiaiškinti - pakaitinimo žvakės tikrai ne prie ko. Keletą kartų "pakaitinus" tiesiog sukeliamas didesnis slėgis ir tokiu būdų palengvinamas startas. O priežastis, dėl ko sunkiai kuriasi - įsiurbimo kolektoriuje suodžiais apaugusios ir prasidariusios sklendės. Tai įtakoja ir į tolygų variklio darbą, ir dūmingumą, ir sunkų užvedimą.
Čia autoritetingų ekspertų išvada pagal atliktas įvairių modifikacijų 159 dyzelinių motorų apžiūras..."
Taciau dumingumas visiskai nepakites, variklio darbas tolygus, be jokiu pakitimu...

9
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-04 22:42 »
Klaipeda

10
Alfa Romeo 159 / AR 159 2.4 JTDm: prastai kuriasi
« Įrašytas: 2014-02-04 22:18 »
Sveiki turiu problema su 159 2,4jtdm: Salta masina labai sunkiai kuriasi, net ir pastovejus 10min jau uzsikuria sunkokai (prasuka kelis kartus starteris). Kuriant kartais jauciasi dyzelio kvapas, taciau net ir uzkurus po ilgo sukimo nera kazkokio ipatingo dumu debesio. Teko pora kartu net isvis neuzkurti gerai pastovejusios (nebeatlaike akumas), traukiau ant buksyro ir iskart atleidus sankaba iskart uzsikure, be jokiu tusciu prasukimu. Kuriant net ir karsta masina variklis uzgriebia kartais greit, kartais po keliu apsisukimu.
Visa kita veikia puikiai, graziai dirba, puikiai traukia, nera jokiu trukciojimu ar t.t. Jokio dumingumo ar pan.
Kurimas buna toks: Sukasi be jokiu givybes zenklu, tada pradeda griebt tarsi vienas ar keli cilindrai (dazniausiai kai pradeda "griebt" pajungineju degima pora kart, tai turi kazkokios itakos, nes jei suku be junginejimo isvis nera jokiu vaisiu...)
Jau antra savaite bandau rasti problemos priezasti bet nesigauna.
Tikrinti: Purkstukai ant stendo - viskas pilnai telpa i normas nera nei maziausio nukrypimo. Kodai atitinka reikiamus, tad purkstukai tikrai tie kurie turi but
Kiti kuro sistemos agregatai taip pat veikia, diagnostika viska rodo normos ribose Siurblys pucia apie 300bar
Diagnostikos kompiuteris jokiu klaidu nemeta
Kompresija gera.
Pakaitinimo zvakiu rele neveike taciau pakeitus neatsirado didelio pakitimo. (ir po 10min pastovejimo karsta masina sunkiau kuriasi)
Degimas taip pat nepabeges
Starteris suka gerai, akumas apynaujis
Kuro nutekejimu nesimato, viskas kaip ir gerai

Per paskutines savaites isleidau jau apie 300lt ivarioms diagnostikoms reles keitimui ir t.t. taciau vaisiu jokiu, jau grimstu i nevilti...  :( Neisivaizduoju kas gali but, gal kas yra susidure, ar turi bent ideju? Meistrai stebisi, sake pirmas toks reikalas ju praktikoj...

Puslapiai: [1]