Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - dziauz

Puslapiai: [1] 2 3
1
Alfa Romeo 166 / Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Įrašytas: 2015-10-09 13:05 »
Šiaip pirma turbūt, kad adatos išbyra, po to guolių dalis kuri liečiasi į korpusą nudyla ir pasidaro nesimetriška ir tik po to korpuse pradyla duobės. Bet kad iki tokios stadijos prieiti tikrai kad ilgai reikia važinėti plyšusia guma. Tai tokiu atveju naujas triguolis neturėtų turėti laisvumo ir tokiam korpuse, nes duobės išdilusios jau nuo ne tokios formos guoliukų. Ir tai jau esu patikrinęs praktikoje. Tik tiek kad turėjau pasirinkimą iš dviejų korpusų ir pasirinkau variantą kur nėra duobių, nors ir tikrai nebuvo laisvumo tarp abiejų.

2
Alfa Romeo 166 / Ats: 2.4jtd 20V DMF smagracio perdarymas i SMF
« Įrašytas: 2015-10-03 10:51 »
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1542810140
Ne tiek daug ir naujas triguolis kainuoja.
gerai išplauni senus tepalus, surinkdamas nepagaili grafitinio tepalo, nauja guma nuo vw transporter ir granata kaip nauja.

3
Perku / Ats: Reikia detalės AR 166:
« Įrašytas: 2015-06-16 11:54 »
Reikia priekinės spyruoklės ir dešinio pusašio(166 jtd)

4
Aš kiek esu susidūręs mūsų klimatui tinkamiausias dextron 3 arba fina automatinėms greičių dėžėms. Ir ne pagal spalva parenkama, o pagal klampumą skirtingose temperatūrose. O vairo stiprintuvo siurblys kad kiek pabaubia gal nieko baisaus. Masina nenauja, siurblys padilęs ir gali patriukšmauti ant laisvu apsukų.

5
Alfa Romeo 166 / Ats: AR 166: ar tinka vairas nuo 156 ant 166?
« Įrašytas: 2014-12-22 11:17 »
Ne toks trumpas ar paprastas atsakymas:
Pagalvės tikrai vienodos (nors gal ir skirtis pagal metus). Pas 156 vairas toks tiesiog plastmasinis, o 166 "ale odinis". Bet nemanau kad italas darys kitokius tvirtinimus panašiais metais gamintai mašinai. Bendrai paėmus turbūt užsidėtų ir nuo kokio vokiečio. Geriausias sprendimas nusiėmus vieną vairą nuo vienos mašinos ir išsiaiškinus kaip jis laikosi, važiuoti apžiūrėti kito. Bet žinai kaip būna, iki šio savaitgalio buvau įsitikinęs, kad 16 rakto man gyvenime neprireiks. Bet va keičiau žmonos seat'ui amortizatorius. O pas vokiečius kaip ir viskas standartizuota.

6
Alfa Romeo 166 / Ats: del sailenbloku!!!
« Įrašytas: 2014-12-22 10:46 »
Patarsiu nepataupyt šitoj vietoj ir jei jau tvarkai, tai tvarkyt visą galą. Jei keisi po dalį, tai niekad ir neturėsi tvarkingos važiuoklės. Tvarkysi kasmet.
Dabar konkrečiau apie tavo važiuoklę. Ratų išvirtimas padangų "neėda". Išvirtimas pas mus reguliuojasi, o išvirsta dažniausiai dėl bumerango, bet gali ir nuo didžiųjų sailentų. Padangas ėsti pradeda kai galas plaukioja. Priežastis to yra galinės apatines šakės priekinis sailentas. Atsiradęs laisvumas ir važiuojant ratus "skečia" taip kad jie rieda ne viena linija. O kad kasnors yra sveiko tavo važiuoklėje mažai tikėtina, nes atsiradęs menkiausias laisvumas vienoje dalyje tuoj pat "atlaisvina" ir kitas. Skamba brangiai, bet žinok nėra nieko brangiau ne taupyt ant italo. Ir netikėk mitu, kad alfom važiuoklė nelaiko. Yra tik meistrai kur iki galo visko nesutvarko. Aiškų ir dalių turim nekokybiškų rinkoj...

per daug aš čia vėl išsiplėčiau...

7
Mano tėvuko 156 1.8ts šildavo ilgai. Galvojom kad gal normalu, bet poto vis sunkiau darbine pasiekdavo. Įstatėm "universalų" termostatą į šlangą. Apie jokius 10km nėra čia ko kalbėt nes nelabai rasi Panevėžy tiek nutolusiu taškų. Pas mane ant 166 2.4 jtd analogiška situacija. Tik tiek kad kurį laiką nesandarų termostatą maskavo webasto. Kai žemiau +5 atrodo tik pajudi ir jau šiltą pučia. Kai temperatūra pakyla aukščiau +5 tai visą miestą pravažiuosi rodyklė nepakils. Šiemet webasto kažko nebeužsikuria, o iki darbo man 3 km tai šilto net nepradėdavo pusti. Isidėjau termostatą į šlangą ir dabar pusiaukelėj langai nudžiūva. Darbą pasiekus rodyklė būna ant 70-90 priklausomai nuo eismo.

8
Iškilo problema. Maniškės 166 lempos šviečia per gerą sprindi žemiau nei priklauso, o keleivio dar ir į vieną šoną. Bandėm sukelti, nesusikelia. Žemyn nusileidžia. Niekas neišmalta viskas sukiojasi. WTF?
buvo toks variantas man, kad abi švietė gerokai per žemai ir nėjo pakelt daugiau. Buvau išėmęs abu pakėlėjus, juos išardęs pastačiau į aukščiausios pozicijos tašką ir sudėjau atgal. Su viena lempa pavyko pakelti,o su kita kažkodėl prijungus prie sistemos jinai vėl žemyn nuvažiuodavo taip ir likau nesupratęs kodėl. Tada pastačiau mechaninį reguliatorių, kuris buvo naujai pirktame žibinte.

Man irgi lempos per žemai švietė kai pirkau savąją. Išsprendžiau su papildomom šaibom ant lempų tvirtinimo varžtų.

9
Ventiliatorius ne po panele. Jis po ta plastmase kur priešais priekini langą. Išimti ganėtinai sudėtinga, bet jei esi linkęs pasikrapštyti prie mašinos susidorosi.

10
Bus salono ventiliatoriaus kontaktai. Patarčiau išsiimti ventiliatorių ir nuvalyti kontaktus visus. Ir kuo greičiau nes tranzistoriai valdantys ventiliatoriaus greitį labai jautrūs, o kai pramuš tranzą sudegs ir ventiliatoriaus variklis.

Puslapiai: [1] 2 3