Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - palev6

Puslapiai: [1] 2
1
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Įrašytas: 2014-04-17 22:01 »
Dar karta sakau tikrinkite kardano granatas atsidare dangtelius. Viskas matosi.

2
Alfa Romeo 156 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 156
« Įrašytas: 2014-01-17 19:42 »
Na parasysiu savo nuomone apie 156 aja.
Kad ir kaip nenoriu keikti alos bet bent jau mano tureta tai velniop, nors seip tikrai gero stovio buvo ir rida maza palyginti 140000km.
Turejau 156 q4 crosswagon 2004 metu. Tai vat apie vazevimo konforta tyliu, garso izolecijos ten gal jie nenaudoja isvis nz per gera veja svilpe visur, variklis nors ir raso 110kw bet ji reikia prievartauti pastoviai prie zemu sukiu isvis galios nera, paskui nieko nesakau normaliai. Labiausiai man nepatiko ta isgirta Q4 sistemo ir jos gimarojai tokie kaip klibancios granatos is kardano slicu tas tikrai padaro vazevima nemalioniu. Rudyja jos turbut dar daugiau nei opeliai nuemes posparnius radau keletoje vietu rudziu zidiniu, bagazines dangtis irgi apacioje is vidaus. Seip mieste gan smagi masina manevringa, stabdziai labai patiko bent jau pas mane buvo brembo suportai priekije tai gal del to.
Turiu audi A4 2001 1,9 cipuota tai  su 320000km rida tai galiu pasakyti kaip automobilis tikrai daug geresnis uz alfa, vaziuoti daug maloniau trauka panasi, vietos daug daugiau, pravazumas taip pas alfa daug geresnis nes ji daug aukstesne.
Nz man kazkaip ji ne prie sirdies paturejau,pakeiciau dirzus dar n dalyku zodziu viska sutvarkiau bet ji ne man.
Dar tiesa su sankaba cia nenormalu yra kad reikia keisti sankaba prie 120000km ir kiek skaiciau jom visom tokios bedos, ji nera kaip automobilis tokia gera kad butu verta moketi tokias pinigu sumas uz detales... Cia mano asmenine nuomone, prasau neisizeiskit AR myletojai ;)
Siandien pardaviau, ne ilgai te paturejau.
Bet kaip sako. Kiekvienas automobiliu myletojas turi patureti alfa :alaus:

3
Dar patariu pasitikrinti granatas ar neturi laisvumo arba gali pameginti vietoje stovint nuspaudes stabdi is 1 pavaros i atbulini ir taip padauzyti pirmyn atgal, bet nuspaudes stabdi visada llaikyk :smilie:

4
Alfa Romeo 156 / Ats: 1.9 JTD 110kw motor control system failure?
« Įrašytas: 2014-01-14 22:00 »
Taip cia 16V varikliui 110kw crosswagonas pas mane

5
Alfa Romeo 156 / Ats: 1.9 JTD 110kw motor control system failure?
« Įrašytas: 2014-01-14 21:58 »
Na pradzia tai kaip ir keiciant dirza, nusiimi visas apsaugas, dirzus... I paskirstimo veleneli isikisam 10mm grazta  kad nepabegtu, atsukam nuo alkuninio generatoriaus dirzo skyva ta dideli 4 varztai T 40 berods, tada pamatysim taska/metke ant alkuninio, kad nereiktu jokiu spec irankiu su kaltuku ar atsuktuvu ikalam ant variklio bloko yra prisuktas toks kronsteinas, labai tiksliai galima uzsizymeti be problemu. tada atsileidziam dirza. Nusileiskite truputi antifryzo koki 2 litrus nes per kolektoriu eina kanalas kairem sone matosi slanga isvirsaus pajungta. Nuimem dirza dabar galime sukineti siurbli, ant skyvo siurblio yra dvi skyles 6mm susirandam du varztus M6 ir i tas skyles uzfiksuojam siurbli, dabar galima atsukti skyva, atsukus atjungiam visas slangutes nuo sirblio fiskes, tada nuimam siurbli, skyvas stovi ant kugio be jokios sponkes nes jo padetis dedant dirza nesvarbi.Tada nuimam EGR, kuro filtra, MAP davikli ta juoda skirstytuva kur dyzelio slangos is filtro ir abratkes pajungtos, nuimam turbinos vacumo vamzduka... Atsisukam tada kolektoriu su 13mm verzlem prisuktas jis.
kai viska atsisukam, tada pameginam isukti nors viena spilka, pacia pirma nuo dirzo puses, jei pavyks tada isisukit kokias 3 pirmas, o dabar visas malonumas, galite pameginti nuimti. Pamatysit, kad neiseina nuimti nes kliuva kokie 3-5mm remiasi i kronsteina prie kurio sukasi kuro siurblys,as kronsteino nenuiminejau, perdaug darbo norint ji nuimti nes reiks ir genera ir vairo siurbli isimti, nes labai didelis iki pat alkuninio skyvo eina. Iseitis viena imam maza dilde ir nudildinam tuos kelis mm kurie trugdo nuimti. Na ir tada iskiriam kolektoriu isiplaunam viska surenkam atgal kaip buve ;)
Darbas uztrunka kazkur visa diena, nuo ryto iki vakaro kazkur. Sekmes, tikiuosi kam pades mano pasakojimas. Sory uz klaidas ;)

6
Alfa Romeo 156 / Ats: 1.9 JTD 110kw motor control system failure?
« Įrašytas: 2014-01-13 22:59 »
Jau nebereikia, beda isspresta :)
Problema buvo su kuro slegio sensoriumi, nes buvau nuiemes siurbli ir keiciau dar kuro filtra gal oro kokio papuole... Susitvarke savaime uzgeso cekas tik del viso pikto padariau dar diagnostika.
Jei kam reikes patarimu kaip nuimti isiurbimo kolektoriu galiu papasakoti darbo eiga, yra ka veikti ten...
 Mano alfai kolektorio valymas labai sumazino duminguma, dabar jokio dumelio nebemeta :du:

7
Alfa Romeo 156 / 1.9 JTD 110kw motor control system failure?
« Įrašytas: 2014-01-13 20:41 »
Sveiki, po pag dirzo keitimo uzsidega cekas vaziuojant.Kai masina dirba ant laisvu viskas gerai. Dirza pastaciau 100% taip kaip buvo, buvau nuemes kuro siurbli keisdamas ir kolektoriu,kad isvalyciau nes daug jau labai buvo to gerio. Visas slangutes fiskes pratikrinau gal po 10 kartu,viska surinkau kaip buvo. EGR irgi isvalitas vaiksto puikiai. Nesuprantu kas gali buti. Trauka nepasikeite, variklis dirba graziai lygiai nedumina... Masinai pastovejus uzvedus cekas uzgesta pradedi vaziuoti, 500m pavazevus vel uzsidega.

8
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 SW/CW: Nesandarus bagazines dangtis
« Įrašytas: 2013-12-06 21:52 »
Bagazine uzsidaro tikrai gerai nes kai reguliavau spyna tai vos uztrenkti ejo ir beto nuo rakto tik paspaudus atsoka iskarto seip rodo jei neuzdarai bet ne tame beda tikrai. Padangos M+S ir tikrai ne jjos skleidzia ta garsa. Girdisi grynai vejo gusiai net. O ar buna garso izolecija paciame dangtyje?

9
Alfa Romeo 156 / AR 156 SW/CW: Nesandarus bagazines dangtis
« Įrašytas: 2013-12-06 21:25 »
Sory, kad sukuriau tema, paiskoj neradau nieko panasaus.
Noreciau suzinoti ar taip pas visas 156. Kai vaziuoji vejuota diena arba didesniu greiciu labai girdisi, garsas is galo atrodo,kad bagazine neuzdaryta, meginau spyna pareguliuoti, kad smarkiau prispaustu bet nepadeda, buvau nuemes apsifke galinio dangcio tai ten okios garso izolecijos nera. Posparniai visi vietoje, masina nedauzta, nesuprantu kazkur pucia atrodo, kad kazkur plisys koks butu. Gal kas buvo susidures? AR 156 Q4 crossvagon.

10
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 crosswagon Q4 galinio tilto laisvumas
« Įrašytas: 2013-11-27 19:43 »
Nu cia au ydomiau as i tos gumos tarpus pripyliau stiklo kliju, i pas mane buvo isvis atsokusi nuo to vamzdzio bet pas mane vistiek tas dungsejimas yra. Kardanas pas mane turi gal kokias 5min max laisvumo. Dar pastebejau kardana nuemus prie pr razdatkes prisisuka toks prailgintuvas kaip ir jis uzsimauna ant slicu tai pas mane juda vos vos is tu slicu, tas pac ir su granata pr kardano. Pas save isitikink pradzioj pries keisdamas ar tikrai granata uda ar ne slicai, ten eina kardana nuemus ja atidaryti tada viskas matosi. Tai sakai pas tave dingo tas dungseimas 100%? Ir net kai is 1 i adbulini ar atvirksciai padauzai su sankaba?
Durna ten sistema man nepatinka, niekaip nerandu kas pas mane ten dauzosi nesuprantu. Kas ten per koreta guma tokia stebuklus daranti?
Cia kiek skaiciau pagrindine beda su sitais modeliais tie smugiai.

Puslapiai: [1] 2