Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 23
91
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 1,8 T-Spark [T_K]
« Įrašytas: 2014-02-03 00:53 »
Butent! del to as absoliuciai nesvaigstu del 159, 156 dar stovi garaze, sekanti greiciausiai bus giuljetta, daugiau zmonai, o as gal sulauksiu ko nors is naujos klasikos, gandai eina...

92
Alfa garažas / Ats: Giulietta QV
« Įrašytas: 2014-02-03 00:39 »
Taip, monsterio garsas geris... ir ne tik garsas, gaila, mazokai tenka pasimegaut.
Cia s4rs su ducati 998 varikliu, ohlins pakaba, keliais ducati performance modais ir termignoni ismetimu, tad sio garsai ir pojuciai nuo monsterio kiek skiriasi  :) visad norejau tokio.dabar tik abarth'o 500 ir 4C surast kur nors pigiai, ir garazas bus pilnas.
monsteris ir yra monsteris, s2s, s4s, dark ir t.t. tik modifikacijos Ducati klasifikacijoje. Visi streetai iki streetfighter'io 2009 ir diavel'io buvo monsteriai, ir dabar tebera...

93
Alfa garažas / Ats: Giulietta QV
« Įrašytas: 2014-01-27 21:31 »
Taip, monsterio garsas geris... ir ne tik garsas, gaila, mazokai tenka pasimegaut.

95
Agip nebera, dabar eni.

96
Man kazkaip irgi neprilipo, pastovejo gal metus ir pakeiciau i originalu, renuskinis normaliai neisimontuoja, ypac kai nenorejau gadint slango ir itaisiau prie pat originalaus. Dar padejo tai, kad Varsuvoj vasara patekau i kamsti ir gerai uzkaito, nusove slangas per ta tvirtinima ir isvare praktiskai visa skysti. Aisku, pagrindine problema buvo nepatikimas tvirtinimas, bet su senu originaliu kaitimo problemu nepastebejau. Vienzo, atejus rudeniui atgailejau ir pasistaciau nauja originalu ir dar pora metu laimingai vazinejau. Ir kas del "renuskes negali dirbt normaliai" sutinku, nes pvz. espace senesniu termostatu slangai naudoti deficitas, o nauji brangus, nes jie sprogdavo paprasciausiai po keliu metu, konstrukcine problema... maciau megane 1,6 varikli, pamasciau, ka jie ruke, kai projektavo??? ne veltui aljansas su opel/nissan, pigiausios markes.

97
Ten pagrindinis remontas varikliuko angliuku keitimas, tik reikia teisingus parinkti, man po 3 m ir apie 60 tkm vel teko keisti, matyt buvo minkstoki ir padejo didzioji dalis ridos po miesta, pastovus pavaru junginejimas.

98
Alfa Romeo 147 / Ats: 147 FL priekis
« Įrašytas: 2014-01-19 23:03 »
Does it make sense??? Detales manau kainuos brangiau, metu nepajauninsi, ir svarbiausia - man asmeniskai senesnio 147 priekis daug grazesnis, fl kazkoks neryskus, neisskirtinis ir apskritai panasus i seat ar whatever, vienzo, nepavykes, kitaip negu 156.

99
Kadangi selenia kainos kandziojasi nemotyvuotai (musu fiat servisas paprase 80 Lt.), naudojau lyg tai total atitikmeni, sae75w, dabar citroen c4 su panasia deze taip pat, kaina 26 Lt., kiek pamenu. Sintetinis, kokybe total nemanau kad prastesne uz selenia, tuo labiau kad jo funkcija tik kaip hidroskyscio.

100
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 TS: track day car. Ar verta?
« Įrašytas: 2014-01-04 15:17 »
turi tvirta savo nuomone - tai ir pirmyn!

Is principo taip, tik nebuvau apsiprendes del variklio pasirinkimo, galvojau sulauksiu argumentuotu patarimu. Siaip naudojimui aisku rinkciausi 2,0 TS, nes paprastai buna geriausia komplektacija (klima, elektriniai visi langai ir kt.), + keli arkliai irgi nekenkia.

Puslapiai: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 23