Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 23
81
Alfa Romeo 156 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 156
« Įrašytas: 2014-02-16 17:56 »
Man atrodo, lyg nuo dinstictive komplektacijos eina geresnes, su klima, sedynes odines ir t.t., nors ir siaip alfa nera skurdi, medziagos geros. Su galingesniais varikliais geresnes komplektacijos. Man pvz. alfa 156 labai maloniai ir protingai suprojektuotas valdymas valytuvu, klimos ir pan., aiskus, paprastas ir gerai veikiantis, ko nesutikau daugelyje kitu auto.   

82
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2014-02-16 17:38 »
Tai jus bral idomus, lyg tai pigesnis naujesniu metu auto tai iskart lauzas, nu matosi kad variklio apatinio dangcio nera, gal kosmetikos reikia, bet tai niekas nedraudzia nuvaryt i servisa ir patikrint, gal is esmes viskas tvarkoje, o parduoti nori greiciau kaip egzotika, o ne pardavinet, pinigus greiciau prasukt, kas is to jei uzsikelsi kaina ir stoves metus. Pirkimo tai dabar nera. Idomiai cia, pagal kaina iskart diagnoze.

83
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-13 22:16 »
75 turbo buvo pagaminta 6536 vnt. is 375000, kiti turbo modeliai irgi gan reti, sakyciau daugiau eksperimentiniai, ir kazkaip atrodo, kad alfa klestejimo laikais ju nereikejo, pvz. alfetta (33, 75, 90, giuljetta) laikotarpiu turbo buvo reikalingi tik homologacijai lenktyniniu modeliu, 145, 146, 156, 166 kol buvo gerai parduodami, irgi nereikejo, iki buvo sukurti tbi varikliai.

84
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-13 21:58 »
My bad, del Musolinio gal klydau, rimtai nesekiau jo projekto, uzstrigo tik, kad keikesi del kompo nesuderinamumo su turba, o gal su chargeriu.
O kas del alfa turbo, I4 turbo buvo skolintas is lancia, 2,0 V6 irgi naudotas minimaliai, neatrodo kad alfa butu didziavusis tuo varikliu, taip kad isimtys tik patvirtina taisykle, pagrindiniai varikliai buvo V6 ir twin sparkas, tiesa, dar boxeriai geri buvo...

85
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-13 20:51 »
Miegu ir dabar dar Panevezyje, bet kas antra diena Vilniuje, ten ir salygos geresnes krapstytis, kartu su sunum.
Del v6 keliu ratu nelaikymo turejau minty standartine vaziuokle/stabdzius, ne varikli. Apie extra turbas turiu isvis savo nuomone, kiek pamenu, Musolinis kazkiek laiko bande paleist 75-ta su turbina, lygtai projektas nepasiteisino. Man darymas del darymo per brangus, turiu kur pinigus ir laika det, tuo labiau kad nesiekiu kazkokiu rezultatu su simtosiomis sekundes dalimis. Sakykim, uzmeti turba, kartu variklio perrinkimas - suspaudimo laipsnio mazinimas, naujas kompas: suma apie 10 tLt maziausiai, tada absoliuciai nebelaiko vaziuokle ir transmisija, nauja sportine sankaba+sustiprinta deze ir reduktorius+LSD+pusasiai: kiek$??? pakabos ir stabdziu rekonstrukcija??? Tada jau ir lanku reikia, ir prasideda... gal kas nori pasponsoriaut kokius 50 tLt. ir padet kokius 5-6 menesius? Be to, alfa niekad iki mito ir naujosios giuljett'os neturejo turbiniu varikliu. 

86
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-12 23:41 »
Trink lauk klaidas ir žiūrėk ar kažkas pasikeitė. Jei reiks aš planuoju penktadienį arba pirmadienį lėkti į Vilnių, tai galėčiau prisijungti prie kompo, pratrint klaidas.
Bandysiu ryt patrint, gal darbo eigoj kas paaiskes. Jei ka, atsiusk tel. i PM, susisieksim, aciu uz pasisiulyma.

87
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-12 23:29 »
Ideja tikrai sveikintina, bet as buciau uz 2.5 V6, kad ir prastesnio stovio, na bet pirmai pradziai pats tas ;)
Pradziai manau uzteks, ne draguose lenktyniausim, kai pajausim, kad meistriskumas didesnis uz varikli, keisim, be to, nelabai metosi tu 2,5 V6 bet kokio stovio, velgi + grubiai apie 100 kg, pagrinde ant priekio, ir siaip 2,5 jau aukstesne klase, kitokie auto, prasideda turbo ir kt. Jei vaziuot i trasa su 2,5, reikia stipriai modint, kad vaziuot pagal galimybes, standartas nelaikys nei keliu ratu. O siai manau pradziai tik priekinius stabdziu diskus pakeist i ventiliuojamus ir ismest viska kas nereikalinga.

88
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-12 23:13 »
MAF'a tikrinau, atjungus reaguoja, uzsidega purkstukas ir apsukos plaukioja... Siandien bandem kompa pasijungt diagnostikai, bet kai pirrmakart, ne kazkas aisku, problemu nemazai meta. Siaip kas Vilniuje padarytu diagnostika?

89
Alfa garažas / Ats: Track days car
« Įrašytas: 2014-02-11 00:32 »
Kaip matote, naudota gan ilgai gimtineje, vazinejo moteriske, gan priziureta ir nevaikyta, net katalizatorius vietoj, vaziuokle sveika kol kas, atidave su nauu akumu, pioneer magu, draudimu, vaistinele/gesintuvu... Kol kas yra problemele - apsukos nekyla virs 3,5 rpm nei vaziuojant, nei tuscia eiga - gal kas galit pakomentuot? Taip pat klausimas specialistams - ar yra TS variantas be kondicionieriaus? Noriu lengvinimui ismest kondicionieriu pirmiausia, kad neburt, gal patarsit del naujo dirzo ilgio ir pritaikymo?

90
Alfa garažas / Track days car
« Įrašytas: 2014-02-11 00:22 »
Zodis tapo kunu, po neilgo ieskojimo paimta 156 1,8 TS su mintimi pabandyti pusiau rimtai ir svarbiausia, linksmai padalyvauti susiburimuose, patobulinti vairavimo igudzius ne gatveje ir saugiai pasikrauti teigiamos energijos. Apie cuore sportivo garsinima trasose nekalbu, yra, kas tai daro geriau, svarbu nors neapsijuokti is pradziu.

Puslapiai: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 23