Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Dominykas.info

Puslapiai: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 37
81
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2018-08-10 16:24 »
All Done.  :)

82
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2018-08-10 12:27 »
TA pagaliau praeita. Po ilgų kabinėjimųsi prie išmetimo (matomai zirziantis rezonatorius gale skambėjo jiems kaip kiauras išmetimas todėl kabinėjosi net prie mikroskopinių "įtrūkimų" kurių net garažiniai nerasdavo. na bet norint prisiknist, čia visur kažką panašaus surastum. Virinta buvo net 3-4 kartus). Vienas veikėjas išvis net nesugebėjo perskaityti vokiškų dokumentų žmoniškai tai dar pridėjo nuo saves iš piršto laužtą "dokumentų neatitikimą".
Anyway, čia jau praeityje. Toliau planuose pašalinti pilnai tą rezonatorių švaresniam ir dūslesniam garsui.  :)

83
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
« Įrašytas: 2018-08-09 18:28 »
Dominykai, siūlai pritaikyti tavo GTV scenarijų? :) Tiesa sakant, net nebuvau pagalvojęs apie tai. Dabar jau pagalvojau. Šios GT džiugina kėbulas (neskaitant prastai atlikto dažymo), nežinau ar pavyktų kažką lygiaverčio rasti. Plius normalus antikorozinis atliktas. Tai klausimas, ar pasiteisintų.

Mano atveju buvau priverstas taip pasielgti užsilenkus motorui. Turint daug atliekamų $ dar galima būtų kažką galvoti, bet kai remonto samata prilygsta kitos GTV kainai ir dar tą su užkaltu motoru parduodu už beveik 1k EUR tai čia gaunasi no brainer atvejis ir būtų gan kvaila pasielgti kitaip.

84
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
« Įrašytas: 2018-08-09 17:26 »
Su tokiom besikartojančiom motoro problemom nuo pat pirkimo, gal pats laikas būtų galvoti apie jos pardavimą? Žinau kad ją išcackinai ir panašiai, bet čia panašu į pasaką be galo, o geras dalis kaip naują vairą, ratus ir pan gali pasilikti sau ir panaudoti nupirkus geresnį egzempliorių (prieš tai gerai jį apžiūrėjus servise).

85
Alfa Romeo Stelvio / Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Įrašytas: 2018-08-09 16:55 »
Aha, apie antros. Mano minėtoji manau buvo 2017 gamybos, na max 2016 su šviesiai pilku salonu. Tai čia praktiškai nauja mašina, tai nežinau, ar kažką galima kalbėti apie dėvėjimąsi.

Mano bandytas egzempliorius tieisiai iš salono buvo, dar apklijuota su reklamom. Na tai neįmanoma devėjimosi buvo rasti net jei ir devėtųsi kažkas.   :D

86
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2018-08-09 16:52 »
Su kažkokia tamsia 156FL (nesužiūrėjau NR) prasivažiavom šiandien linksmai kolona iki saulėtekio VIADA degalinės.  :)

87
Alfa Romeo Stelvio / Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Įrašytas: 2018-08-09 01:08 »
Tarp kitko, kad jau apie tai, šią savaitę kaip tik vėžino su Q7, tai į ką tyliai atkreipiau dėmesį, jog salono medžiagos yra gan vidutinės ar vietomis net dar žemesnės kokybės. Tarsi kokio nors pliko Golfo lygio ar pan. Bent jau tokį įspūdi paliko plastmasės ir prie diržo stoikių apdaila, kur jau matosi dėvėjimosi žymės. Aš net drįsau pagalvoti, kad man mano 14 metų senumo Alfos, pavyzdžiui, durelių apdailą kur kas maloniau liesti ir žiūrėti, nei tos ~25 kartus brangesnės Q7. Žodžiu, nustebau, bet gal aš per daug tikėjausi..

Čia apie antros kartos modelį tu? Na aš nieko tokio nepastebėjau, nors vėlgi su nauja mašina važinėjau tai nežinau kaip ten kas dėvisi per ilgesnį laiką.  ;)

88
Alfa Romeo Stelvio / Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Įrašytas: 2018-08-08 23:13 »
dar reikėjo kokį VW Up testui paimti prie šitų nu nes taip pat tinka kaip Stelvio su Q7

Su SQ7 važiavau prieš kokius metus, todėl ir paminėjau ja. Minėjau tik tuos dalykus kurie gali būti lyginami nežiūrint į tai kad SQ7 aukštesnės klasės automobilis. T.y. kaip suprogramuota dėžė ir pan. Nekalbu apie bagažinės tūrį, salono medžiagų kokybę, salono erdvumą, įrangą bei multimedijos galimybes ar posūkių įveikimą lyginant juos. Šovei tai bile tik parašyt ką nors.  :lol:

89
Alfa Romeo Stelvio / Ats: Alfa Romeo STELVIO
« Įrašytas: 2018-08-08 17:17 »
Prasivažiavom su 206kW Stelvio. Lyginant su 2017 SQ7 keli įdomūs niuansai.

Audi ant popieriaus įsibegėja greičiau, bet sėdint viduj jausmas atvirkštinis. Su QV aišku nekonkuruoja nei viena, bet QV jau vien dėl sąlyginai mažo kainų skirtumo tarp šitų dviejų ir vertės išlaikymo apsimoka pirkt (IMO).
Kas liečia dėžę... Perjungus į mechaninį pavarų permetinėjimą su svirtelėm ir stipriau nuspaudus akseleratorių prie žemesnių apsukų audinė ignoruoja pasirinkimą ir permeta pati į žemesnę pavarą. Taip pat artėjant link redline pati permeta į aukštesnę pavarą. Stelvio palieka viską vairuotojui abiem atvejais. Overridina tavo pasirinkima tik tuomet jei stabdant nespėji ar pamiršti laiku mažinti pavaras - čia suprantama ir kitaip būt negali, kompas permeta pats kad apsukos nenukristų pernelyg žemai. Galima ginčytis dėl pavaros į aukštesnę nekeitimo prie redline ir kad tai potencialiai nesaugu jei tarkim užsižiūrėjęs į kelią lenkiant nespėsi laiku permesti bėgio ir prarandi įsibegėjimą (nors vėlgi su mechanine dėže kitaip ir būti negalėtų), bet dėl aukštesnės pavaros nepermetimo į mažesnę manual režime nuspaudus akseleratorių prie mažų apsukų - respektas alfos inžinieriams. Audi žiauriai nervino kad praktiškai neįmanoma buvo net patikrinti variklio elastingumo dėl kompo įsikišimo. 

Važiuojant Dynamic + auto režimu jaučiamas trūkčiojimas važiuojant ramiai, bet tai pilnai eliminuojama pasirinkus A (All weather) + auto: miestui puikiai tinkantis režimas ir pavarų keitimas nepajaučiamas.
Dynamic + auto važiuojant agresyviau trūkčiojimo nėra keičiant kompui apsukas prie aukštų apsukų, jis atsiranda su Dynamic + manual pačiam keičiant pavaras važiuojant taip pat agresyviai, bet pavaros perjungiamos realiai iškart vos patraukus tą didelę sexy aliumininę svirtelę.  :) 
Pavarų iš viso 8 (9 jei pridėsim atbulinę).

Objektyvus kažkoks palyginimasis testas nebuvo darytas aikštelėse ir pan., bet sankryžose apsisukimo kampas pasirodė gana geras ir pilnai pakankamas. Vairas jautrus (greitas) ir važiuojant gana sunkus (bent jau Dynamic režime), bet vienas "komplementuoja" kita, prie ko prisideda ir važiuoklė. Dėl vairo sunkumo važiuoti tiesiai ne problema ir nereikia jokių korekcijų nepaisant jautrumo, o važiuoklėje nejaučiama nekomfortabilaus body-roll ir mašina važiuoja praktiškai kaip prilipus.

Dėl važiuoklės kietumo/minkštumo, tikrai nepasirodė ji per kieta. Aišku SQ7 ji yra minkštesnė comfort režime, bet šiuo atveju sakyčiau išlaikytas puikus balansas ir tikrai pernelyg nepurtys per miesto duobes ar gulinčius "storus ir plonus policininkus", o sportišumo toli gražu netrūksta taip pat.   

Stelvio QV Vilniuj visdar nėra ir nebuvo (parduotos po vieną Kaune ir Klaipėdoje), panašu kad šita gali būti pirma (nors ir trumpai čia užsibus).  :)

90
Hyundai užmojis – gaminti gražesnius automobilius už Alfa Romeo

Šiaip, labai graži ir teisinga dizaino strategija. Tik..

Aha, tiesiog vat taip paims ir pradės gaminti visų pripažintus šedevrus.  :D
Kam jau kam, bet jei net ir pagamins Hyundai objektyviai gražų automobilį, jis bus manau nurašytas vien dėl Hyundai ženklo ir jų įsišaknijusio stereotipo. Čia jau būtų teisingesnis sprendimas sukurti atkirą brandą kaip jie padarė su Genesis, bet ir tai jis būtų siejamas su Hyundai ir kažin ar daug sekmės susilauktų lyginant su Alfom kas liečia dizaino išskirtinumo statusą. 

Puslapiai: 1 ... 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 ... 37