Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Dancius

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 405
61
Alfa Romeo 159 / Ats: 159 1.9, pašalus neužsidaro durys
« Įrašytas: 2019-09-26 10:34 »
Sveiki, jau bręstant šalčiams prisiminiau savo bėdą, tad reikia tvarkyti kol neprasidėjo. Tai bėda tame, kad kai stipriau pašala neuždarau vairuotojo durelių. Atsidaryti atsidaro, o atgal niekaip (nefiksuoja tos auselės), po kažkiek laiko atšilus užsidaro jos. Tad galvoju skersti dureles ir žiūrėti, bet klausimas - ką ten žiūrėti reikia? Spyna ne prie ko kaip suprantu? Tai valyti reikia tos užfiksavimo auselės mechanizmą, sutepti tepaliuku ar dar kokia šmara?
Mechanizmas grybauja bandyk ardyt ir valyt, bet turi tept tepqlu kuris netraukia dregmes ir nereguoja i temp skirtumus

62
Alfa Romeo 159 / Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Įrašytas: 2019-09-20 14:55 »
Buvau šrote, tai sakė labai byra 2.0 motorai paskutiniu metu, pasidarė deficitiniai. Perikupai perka opelius su 2.0 motorais užlinkusiais, kažkoks meistriukas pritaiko dalis nuo 1.9 ir stumia juos, tik sakė pats tas meistriukas nežino kiek laikys tie jo kuriniai.
Tepalo siurblio tarpine keiti laiku ir niekas nebyra. P.s cia insignia beda 159 su uzlinkusiu motoru dar reik pasistenkt surast. Motorai panasus bet neidentiski tai maziau klusyk tu pasaku

63
Alfa Romeo 166 / Ats: 166 Brembo stabdziu modifikacija
« Įrašytas: 2019-09-08 23:22 »
O galima uždėti ir R17 ratus tilps brembo supportai tada su stabdziu diskais 310mm?
su spec isnesimu ir r16 tilps, nepamirsk,kad visos v6   turejo brembo

64
Alfa Romeo 159 / Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Įrašytas: 2019-09-08 23:20 »
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:
nera jis fuvlovas, bet ekologija daro savo. as kai nelenktynininkas tai man jo uztenka, bet turiu pripazint,kad tas bukumas  1-2 begiais kaikada uzknisa tikrai

65
Alfa Romeo 159 / Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Įrašytas: 2019-09-06 22:40 »
Nu nezinau, netikiu :) Masina vos 200kg sunkesne nei 156 2.4. Sutinku kad su pirmu netraukia, su 156 irgi netrauke, kaip ir visos alfos turbut dyzelines, bet..nu nezinau ir Edie sako, kad tipo normalu, bet nera su ja vaziaves tai gal kitaip pasakytu.
ANglijoje zmogus irgi turejo identiska beda ir susitvarke po chip tuningo. O as nenoriu tiketi :)
RYt darysiu matavimus turbinos, kiek ECU rodo boosto, kiek oro, kiek ECU nori ir kiek gauna. tada bus aiskiau.
TAi kaip vaziuoja 1.9 tada? Kaip isvis tada vaziuoja 88kw versijos? stumia jas? :D
Kolkas turiu bedu, akd masina kai pastovi ar kai buna vesu, dar nesupratau - errora gaunu del alyvos slegio per mazo, speju ir tarpine ora leidzia, tai kolkas nedroziam masinos, autoficinoje jau uzsirasiau tarpines keitimui, indeklu keitimui ir t.t.
Tada jau ir gal koki ir tiuninga bus galima uzsimesti, nors mastau ar DPF verta isprogramuoti, nes musiskis kaip ir gyvas.  Bet seju teks prkti uz 250 eur is UK tiesiog vamzdi vietoj dpf. Reikalui esant galeciau saviski atgal uzdeti.
Nepamirsk,kad 2.0 jau euro 5 ir kiti reikalavimai, tad ir variklis sukomfigintas kitaip.

66
Alfa Romeo 159 / Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
« Įrašytas: 2019-09-06 09:15 »
Ar pas visas 159 pirmi du begiai skirti tik vaizdui ar ir realiai trauka yra?
Nu pakark negali buti, kad masina TOKIA leta. Pradedu galvoti kad neveikia VNT ant turbinos, nu nera traukos kol rpm nepasiekia 3000, kai pagal specifikacija max sukimo momentui nereikia ne 2000rpm, vadinasi bent pajausti tureciau.
EGR isprogramavau, DPF rodo 40% uzsikimses.

100% galeciau lazintis kad 55kw golfas apdetu sita 125kw alfa. Gal kas yra turejes tokia beda ir rado priezasti?
taip be programos korekcijos su pirmais dviem begiais kitaip nebus, cia sis tas ko nezinojai apie 2.0 jtdm :D

67
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Įrašytas: 2019-09-05 10:29 »
Kokiu niuansu? kad optimaliausias pasirinkimas is JTDM? (bent jau iki 2010 gamybos, nes poto loterija kokia deze bus).
Kazkaip nelabai esu girdejes blogu pasakeliu apie 2.0. Nors jei tiesa nesu girdejes ju ir apie 1.9 ir apie 2.4 Patys varykliai kaip ir nieko. Todel sakau jog 2.0 optimaliausia, nes 2.0 yra viduriukas 1.9 ir 2.4.  be 2.4 neigiamu pasekmiu (spyruoklem ypac) ir su geresne ekonimija bei galia [khm, khm ir deze] nei 1.9.

PS sneku apie 125kw versija.
As nieko blogo ir nesakau,neturejau su juo jokiu bedu. Tas 100 ir 125 is esmes tas pats variklis,skiresi tik programa ir berods pursktuku galvutes . Draugeliui i 100 kw kai tvarke ekologija galia kele kaip 125 varikliui.
P.s Tommix turbut nesenai nusipirkai ta 159 :D

68
Alfa Romeo 159 / Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Įrašytas: 2019-08-26 14:50 »
2.0 maziau skelbimu nes 2.0 toks geras, kad nepardavinėja, todėl mažiau :D
Jis retesnis,nes auto naujesni ir maziau parduodamu kaip ir nupirktu. Taip pat jis turi ir savu niuansu .

69
Gal visgi pradedam nuo diagnostikos . Zvakes,maf,lemda

70
Alfa Romeo 159 / Ats: Proxi alignment
« Įrašytas: 2019-08-01 23:07 »
Sveiki,
ar yra kas Kaune, ar netoli jo, daro proxi alignment AR 159?
Laimis zelnys manau gali, kaip ntaktai servisai meitrai tikrai yra

Puslapiai: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 405