Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 23
51
Jei tik prasiskverbia mazi lasai, uztepk gerais metalo klijais ir nebevarves.
p
Pries tai isleisk tepala ir gerai nuriebalink benzinu ar acetonu.

52
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2014-03-23 12:03 »

Neperpigu? Mobile.de 2010-2011 170ag analogu kainos 8000-27000eur be transporto
Taigi ir praso 8500 :) pas vokiecius praso nuo 8000, dar kazkiek nusideri... nebent pirko defektine ir cia remontavo, reikia ziuret vietoj, kaip ir minejai pries tai. Edvinas senas alfistas, susigaudys.

53
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-16 14:50 »
FWD visada neigiamas suvedimas, RWD visada teigiamas, tik skiriasi priklausomai nuo modelio. Tai daroma kompensuoti jegoms, atsirandancioms del ratu riedejimo. Ar aiskint placiau?

54
Šiandien po mašina radau porą lašų tepalo (apsaugą sulaužiau, nuimta). Laša tepalas ties vairuotojo ratu šalia pavarų dėžės. Palyst po mašina nebuvo galimybės, tai tiksliai nemačiau būtent iš ko laša. Kas ten galėtų leist tepalą?

Greičių dėžės salnikas (riebokšlis). ;)

Gali būti ir granatos guma praplyšus, bet aš labiau įtarčiau salniką. Nuvažiuok į servisą, kad patikrintų ar pats palysk kur nors po mašina patikrint. 8)
Isorine granata tikrai ne, nes is jos tepalas issitasko ant ratlankio, be to, granatu tepalas tirstas, neisbega siaip, tik vaziuojant issitasko. Jei butu salnikas, butu arciau vidurio, prie vidines granatos. Paziurek ar visos dezes "probkes" ir atb. daviklis vietoj ir priverzti, dar galetu begt is po galvos dangtelio ir nuteket per deze.

55
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-14 00:10 »
Baikit rasyti tokias nesamones,zmones klausia tu kas supranta,o ne kas ka galvoja.Normalus ratu suvedejas net nedaro suvedimo nepatikrines vaziuokles,ka jau sneket  daryti is akies,as tada pateiksiu fakta kad  antro golfo vaziuokles neimanoma uzmusti per penkiolika metu jeigu vazuoti kas puse metu iki sulinio vandens.
Jei zinotum ratu geometrijos principus, irgi pasidarytum suvedimus, gal ne 100% tikslumu, bet ir ne iki sulinio nuvaziuot. Kas 156 vaziuokleje gali itakoti suvedima? sailentai turetu but iki metalo ismusti, sarnyras belsti, faktiskai labiausiai sarnyras; virsutine svirtis isvis neitakoja. Patys nieko nepatariat, isskyrus fleim'a. Parodykit man ta masina, patarsiu, kompu nemoku suvedimu daryt ir vaziuokles defektu ivertint.

56
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-12 22:13 »
Turetu vaziuokle buti super subelsta, kad jau padangas taip estu... be suvedimo patikrinimo nieko nerasi, nors tikrintojai sakys - pirma susitvarkyk vaziuokle, tada suvedimas... bet turetu matyt suvedimo klaidas ir su defektuota vaziuokle. Siaip esu keliems savo auto dares suvedima "is akies", po traukiu keitimo, ir nieko, vaziuodavau ir padangu neede.

57
Alfa Romeo 147 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 147:
« Įrašytas: 2014-03-10 23:52 »
Kitakart pikta skaityt nesamones, kuriu priraso zmones, alfa tik is tolo mate ir golpistu kompaniju gandu prisiklause. Manau tai daugiau is pavydo, kad patys neturi fantazijos isigyti idomesni auto uz "delfina" ar "bulka", kurie tikrai ne maziau byra ir juodais dumais apsipyle vaziuoja... Dar labai padeda "servisu", kurie sugeba tik pigias dalis greitai keisti, pritaikant nuo opeliu ir mersu toyotoms ir audi, nes "pigiau", o nerade gilesnes problemos, sugeba pareiksti: ko nori, cia gi alfa/lancia/volvo/saab... egzotika zodziu, vat audi "ceske" tai masina, sarnyrai ir traukiu antgaliai po 10 Lt. kinietiski ir keiciasi lengvai, o kad keiciami kas 3 men., ir keitimas kainuoja kaip geru ir auto prastovi, niekam nerupi. Su 156 alfa pravaziavau 120 tkm., aisku pirkau tiesiai is vokiecio su uzlenktu varikliu, remontuoti daviau Zazui, kuris kartu ir siaip perziurejo, aisku vaziuokles netvarke, po kiek laiko islindus problemelems tvarkiusi Panevezyje, rezultatas - apatiniai sarnyrai restauruoti atlaike 100 ir 70 (buvo restauruotas veliau) tkm ir dar geri, kitos problemos - prapuvo dugnas po kojom ir durniuoja selespeed deze, nevisalaik jungiasi 3-4 begiai...
Brolis buvo BMW gerbejas, kazkaip beieskodamas kito keitimui nerado tinkamo, paeme Saab 95, antri metai, labai nesiskundzia, nes jo klasiokas turi servisiuka ir tuos saabus gerai isgliaudes, po to ieskojo zmonai auto, paklause manes patarimo... as zinodamas jo kategoriskumus, alfos specialiai nesiuliau, sakau koki peugeot 307, vietos sociai, taupus, paprastas, tai ne, pats sumaste 147 ziuret, rado viena, prisikalbino Zaza paziuret, tas apako, sake, geresnio tech. stovio nemates. Italijoj kazkoks vaistininkas vazinejes, kosmetika ne ypac, visuose galuose yra sm. defektu, bet vaziuoja ir dusia dziaugiasi.
Isvada - pirkti geriau brangiau, bet tvarkinga ir ne musu garaziuku tvarkymo. Normaliai sutvarkius, tikrai negenda daugiau negu kiti auto, siaip prieziura irgi nieko ypatingo.

58
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Turgelis - Perku/Parduodu/Dovanoju
« Įrašytas: 2014-03-05 00:12 »
Gal kad niekad neieskojau, man ir 16' uzteko... sitie kaip ir minejai, kaina nemaza, o prasosi perdazomi (korozija matosi).

59
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2014-03-05 00:00 »
Hi, gal kas gali isduot, kaip pagaut Woiszwilo, savaite neatsiliepia pm, tel. jo neturiu, turejau padet jam atsikratyt kai kuo... gal kas atsitiko...susirgo?

60
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Turgelis - Perku/Parduodu/Dovanoju
« Įrašytas: 2014-03-04 21:29 »
Noriu rasti pigiau :D

Pigiau nerasi, siuos nebent dar kiek nuderetum; nera jie labai paplite, o 17 tokio dizaino isvis nemaciau. arba rasi pigiau nudroztus ir po 100 Lt. restauruosi.

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 23