Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 23
41
Alfa Romeo 156 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 156
« Įrašytas: 2014-04-04 22:01 »
Tepalo tankis ir lygis itakoja tik tai, kad staigiau uzspaudus variklis negautu tepalo bado (kam labai jautrus TS), t.y. kad tepalo bet kokiu atveju karteryje butu pakankamai siurblio maitinimui. Jei tepalas klampesnis ar saltas, spustelejus jis nespeja sugrizt i karteri ir iskart ragiukai... O jei variklio nesukiosi virs 3 tkm ir salto, gali ir visalaik min. norma vazineti, nieko jam neatsitiks.

42
Darbo sanaudos panasios, ar kampuka issikirpt is skardos, palankstyt ir privirint ~ 1 val, ar su makrofleksu ir audiniu zaist, tas dar ilgiau uzims, nes makrofleksas dar turi sukietet kokias 6-8 val., be to, kainuos daugiau, jei pastoviai nedirbi - derva ~ 40 Lt/kg, st. audinys, makrofleksas... + paskui visur niezti :) Cia iseitis tik jei neturi ar neprieini prie suvirinimo.

43
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-25 23:28 »
Su rasporke, pakaba žeminta. Valdomumas nepablogėjo.

Kiek teko domėtis panašų išvirtimą daro GTA versijai. Tik berods galas -1.3 turėtų būti...
Bent jau gale daryk arciau standarto, isvirtimas nieko neduoda, apart padangu devejimosi. Priekyje irgi toks tiktu tik driftui, bet kadangi FWD, geriau irgi mazink bent iki -1 laipsnio. Neigiami isvirtimai tinka "double wishbone" pakabai, kompensuojasi pakaba apkraunant, ir kaip sakiau driftui priek. ratams, nes del pakabos geometrijos geresni sukibima gauna pasukti ratai.
GTA "daro" ar originalus buna toks isvirtimas? nezinau kokia ten pakaba ir kampai, nekomentuosiu.

44
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-25 23:14 »
Apie stabdymo kelia tai darydavau bandymus su slegiu padangose,pas mane jau 7 auto 4x4 tai ora laikau visuose vienodai.Isibegeji iki 80 km/h geriausiai su autopilotu ir nuo vieno ir to pacio stulpo stabdai iki sustojimo,uzbrezi kreida bruksni kur sustojai ir oro slegi salia,nuleidi 0.1 atm ir kartoji ,taip randi optimaliausia stabdymo kelia,skirtumai tikrai dideli,taip  issprendi padangu devejimasi del neteisingo slegio padangose.
sakyciau kazkaip suvelei stabdyma su devejimusi, nematau jokio rysio pvz. jei stabdo geriausiai prie didesnio padangos kontakto su keliu, tai dyla kaip tik prie maziausio... koki tada slegi laikyti ir apskritai kuo tai siejasi su ratu isvirtimu? ar cia apie stabdymo varzybas? as apskritai praktiskai nestabdau, kaladeles keiciu kas 100 tkm ar reciau, pvz. dabar su savo pezu 307 darbiniu jau apie 120 tkm. numyniau ir dar kalades nekeistos. Kaip sako, stabdziai tik bailiams  :D

45
Alfa Romeo 156 / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo 156
« Įrašytas: 2014-03-25 23:00 »
Už tokią kainą nieko gero nesitikėk :)

O kokia kaina uz padorias buna?

http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-156-jtd-progr-classic-universalas-2005-0125631468.html
Cia kaina jau +5k lt tai jau padoresnes butu?
Mano akimis sita irgi ne kazka, is vairuotojo sedynes spresciau kad nemazai pavaikyta, mano miatos 95' su 295 tkm rida taip pat atrodo, kaina pagrinde kad 2,4, odinis salonas ir ratai. Siaip manyciau ta is autoplius'o butu gal variantas, tiesiai is italu, kiek zinau autnora nera brangininkai ir neteko girdet kad sukciauja, teko viena lauzeli pirkti, dar nuderejau nemazai. Aisku, variantas paprastas, bet rida manau teisinga pagal sedyne, nera labai nutrinta, kebulas gali turet mazu defektu kaip is Italijos, bet tikrai geresnis variantas uz ana is autogido, ten net ratai neoriginalus, senesnio modelio uzmauti, matosi savininko poziuris. apskritai i autogido skelbimus neziuriu rimtai, ten pagrinde visokia damusta piguva ir tokie, kuriems 5 Lt uz skelbima gaila, tokios ir kokybes iskart tikiesi. Apsispresk kokio variklio ir komplektacijos nori, nors principe salona, vaira gali ir pasikeist, variklis bent jau man tiktu ir 1,9 103-110 kw, uztenka jegos, 2,4 aisku smagesnis, bet ir sunkesnis, daugiau valgo ir priekine vaziuokle kencia.           

46
Kaip supratau istate didesni intercooleri, tas galbut ir duoda galios prieaugi del geresnio oro ausinimo/vesesnio oro, aisku ir atrodo "kruciau".

47
Girdejau makrofleksas dregme traukia, nebus, kad supus ir labai greitai dar daugiau, nei buvo, butent deka jo?

Siaip negali, logiskai mastant, traukti - jis gi naudojamas lauko langams, durims deti ir ivairiems lauko darbams (apie montazines putas kalbu) tai jei trauktu dregme, tai tiek sienos pelytu, tiek mediniai langai ir durys putu ;)
Traukia, kaip ir kitos poretos medziagos, ypac jei poras atidarai apipjaustant. As tokias vietas virinciau, nera taip sudetinga ir patikimiau, makroflexa ir st.audini akmenukai greitai nudauzys. Dar butu gerai nusmeliuot, ismust visas rudis, galbut daugiau skyliu atsidengs, bet galima bus rimciau sutvarkyt.

48
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: ratų išvirtimo/suvedimo klausimai
« Įrašytas: 2014-03-23 22:08 »
Pagal normas per didelis, o del proto normu neaisku:) su rasporke darei ar be? pakaba zeminta? normaliam vazinejimui ryskiai per didelis isvirtimas, padangas valgys ir gali valdomumas pabloget, tuo labiau kad ir galinis isvirtimas per daug neigiamas. Atitinkamai trasai gali tikti, bet ne visiems atvejams ir ne visoms padangoms.

49
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2014-03-23 21:57 »
Lietuvoje "neinamas" modelis, ir nori greiciau atsikratyt. Pirko su defektu, galbut perekupo pazistami meistreliai aptvarke papigiai ir dabar stumia nuo ranku greiciau. Tai jus cia zinot apie Ti, Q-tronic ir t.t., o perekupui svarbu odines sedynes ir 19 ratai, cia gi ne audi s-line, giliau jie nesikapsto. Reikia ziuret, jei domina, kaip saket, arba perki brangiau su garantijom, arba rizikuoji, bet kuo daugiau ziniu, tuo rizika mazesne.

50
Alfa Romeo 147 / Ats: AR 147 2.0 TS: Kala variklis
« Įrašytas: 2014-03-23 12:20 »
Ar nebus, kad tik alkuninio/svaistiklio indeklai, kazkurio cilindro sudilo. Cia visiskai paprastas remontas, nuimi karteri, pakeiti indeklus ir vaizuoji toliau smagiai. Is patirties pastebejimas, turejom viena 156 ts eco, buvo kalimas didinant apsukas, vieno cilindro indeklai buvo su vagomis, pakeite, pasaliniu garsu nebeliko. Kaina remonto praktiskai kaip karterio nuemimas/uzdejimas.
Indeklai taip paprastai nesudyla, tuo labiau vieno cilindro - jei butu gamybos brokas islistu daug greiciau. Jei sudilo indeklai, velenas taip pat bus padiles ("kiausinis"), indeklu keitimas pades tik trumpam. TS taip neremontuociau.

Puslapiai: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 23