Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 23
21
Kitos konsultacijos / Ats: Klausimai apie V6
« Įrašytas: 2014-05-14 00:00 »
O tai kokie dar didesni eksploatacijos kastai? Pagrindiniai kastai ir yra kuras, nebent megsti kasmet varikli perrinkt. Sakykim nuvaziuoji 10 tkm su ~12 l/100 km (5500 Lt.)ir ~8 (3700 Lt.), skirtumas beveik 2000 Lt, sakykim metams tai labai nedidelis atstumas. Ka turime uz tuos papildomus pinigus? Garsa, nors man labai nieko ir TS garsas, na gal V6 kazkiek patikimesni, na galios kazkiek daugiau... Aisku, jei tai sekmadieninis auto, gali i tai nekreipti demesio. 

22
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Įrašytas: 2014-05-05 00:28 »
Pas Renata pries pora men klausiau, kiek pamenu sarnyras apie 70lt, sailentai irgi apie 70-80lt, jei tu apie virsutines 156. Bet cia Vilniuj.
~150 kainuoja nauja, + gali pats pasikeist negaisdamas laiko servise, ar beapsimoka restauruot? Nekalbu apie apatines, tas tik restauruot ir tik vaziuokle.lt.

23
Ka ir sakiau... dar nezinai kas po slenksciais dedasi, ten viduje stovi sustiprinimai is storesnes skardos, kurie siaip priima apkrovas, kad ir keliant domkratu, ir megsta suput kartu su slenksciais. Dabar isore uzlipdysi, o keldamas domkratu vel viska sulauzysi, neziurint kad gali buti padetis be iseities, kur nors kelyje rata keiciant. Makrofleksu ir stiklo audiniu gali daryt tik "iki turgaus".

24
O aš daugiau nedėsiu jokių kitų, tik 225/45. Prieš tai buvo priekyje 205/50, o gale 215/50. Galas pastoviai liesdavo arkas (važiuoklė ta pati), o priekis kartais paliesdavo kokį nors posparnį. Ratlankiai tokie patys, važiuoklė identiška, tik, kad sutvarkyti šarnyrai (žiemos metu). Važiuoklė išpurtyta ir patikrinta - nėr prie kur prikibti.

Tarpai atrodo maždaug taip: http://1drv.ms/1fwqt3o

O ir važiuoja kažkaip komfortiškiau, nei su prieš tai turėtom padangom...
Alfa 156 R17 butu 215/45 truputi mazesnio skersmens, 205/50 truputi didesnio, palyginus su standartinemis 205/60 R15, 205/55 R16. Siaip visur rekomenduojama 215/45R17, 225/45 atitinka 205/50 ir yra net 2 cm platesnes, todel daug sansu, kad sieks posparnius/arkas/dar kazka, be to, reikes bent 8' ratlankiu. + platesnes padangos = didesnes kuro sanaudos ir nebutinai geresnis sukibimas/valdomumas. Be to, nerekomenduojama deti skirtingo diametro ratu auto su abs, o ypac su ebs, nes kompas nesupranta skirtingu ratu sukimosi greiciu. 

25
O šįmet patingėjot formą įmest, dabar ieškau kaip pervest ir kažkodėl VMI tinklapy rodo alfaklubas paramos gavėjas tik nuo 2014 balandžio, ar tikrai? gal kas keitėsi? Įmeskit formą ar bent rekvizitus, kad nesuklysčiau, pervesiu.

26
Kitos konsultacijos / Ats: Alfa Romeo 156 ir 166
« Įrašytas: 2014-04-28 22:51 »
"Aplink varikli 2,4 brangiau" tikriausiai turima galvoj ir priekine vaziuokle, nuo sunkaus variklio daug daugiau kencia. Turiu 2,0 TS, per 120 tkm realiai po 1 kart investavau i atskirus mazgus, draugas turejo 2,4 JTD, pastoviai verke del vaziuokles, nors remontavo ten pat, taip kad del darbu kokybes nera pretenziju. Palyginus grubiai 100 kg uzsimeta, o mazgai tie patys... Aisku, uz 5 tLt nerasi 156 FL, gautum 1,9 JTD su 103 kW pries 2,4 su 103... trauka tik nedaug mazesne, siaip taupus variklis visom prasmem. O del modelio as irgi kazkaip uz 156, man ji daug grazesne, stiliskesne, ir vaziuoja atitinkamai linksmiau. 166 tik variacija 156 tema, dar ir nelabai vykusi, nera to liniju svarumo, proporcijos neaiskios, nei tai sportas, nei limo.

27
O kodel tada 156 nedingdavo, nors kondiske vasara pastoviai ijungta budavo? nekalbu apie dabar eksploatuojamus PSA gaminius, kur irgi kondiskes dar ko gero daugiau sukasi be problemu.

28
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 1.9JTD: Variklio oro padavimo sistema
« Įrašytas: 2014-04-21 21:26 »
OK, lauksim dyno testo protokolo su 200 kW, alfa 1,9 jtd 8V. 16V negalioja.

29
Tai, kad siuolaikiniai dyzeliai dumu ismeta dazniausiai tiek kiek ir benzininiai, t.y. nieko  ;D

Kol nauji :) o vėliau dpf, purkštukai ir t.t.
gali mano peza pasekiot, 06' 1,6 hdi 80 kW, ~270 tkm, kiek bebandziau, dumo neisejo parodyt.

30
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 1.9JTD: Variklio oro padavimo sistema
« Įrašytas: 2014-04-18 22:37 »
Paprasta 77 kW jtd jei sugebesi uzpust iki bent 150, tikrai nebebus patikimas. Isivaizduoju, tam reikes naujos dideles sraiges, naujo interkulerio po bamperiu, sankaba, deze, apie kompa nebekalbu, jei planuoji tam biudzeta beveik 10 tLt, gali uz tiek visa alfa su 110 kW ir remapinimu iki 150 nupirkt. O galiu paklaust: ka isvis darysi su tokiu galingumu? kur planuoji isnaudot? street race'nimui pries bmw?

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 23