Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - cili

Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 23
11
Kitos konsultacijos / Ats: Alfa Romeo ženkliukas
« Įrašytas: 2014-06-26 21:57 »
Mano nuomone geriau pavaidinti dailininkus su teptukais, parinkti dazu, nutepti ir po to storai nulakuoti. Tikrai patikimiau negu lipdukai.

12
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Koks AR greitis
« Įrašytas: 2014-06-23 23:56 »
Imant konkretu atveji, istisine linija ir 70 eina nuo Prienu/Birstono ziedo iki pat Kauno (beveik). Kelias kam apkrautas, kam ne, bet lenkimui vietu tikrai yra, teko kazkiek vazinet, nu man kantrybes tikrai neuztenka net 75-80 vaziuot, aisku, nevazineju marsrutu Islauzas-Kaunas, paprastai buna Alytus/Druskininkai-Panevezys. Uzp...ntis ruozas, vietoj to kad pamastyti kaip geriau organizuoti eisma, pristate zenklu ir ramus, tipo del problemu busi pats kaltas, kaip ir daugeliu kitu atveju, nors logika ir moksliniai tyrimai kalba kitaip. Kazkodel Svedijoje, kuri laikoma saugaiusio eismo salimi, kitaip ziurima i problemas, siekiama, kad pati infrastruktura neskatintu pazeidineti, ne tiek baudu baime, o mentalitetas ir ju panasus, megsta paspaust gaza kai niekas negresia, ir padriftint zieduose, o pas mus - del vieno stukaciaus va bicui teises ateme ir bauda ipiese pusantros stukos uz apsisukima padriftinant... chuliganiskas vairavimas tskant, o grazuliai su 30 nuotrauku vazineja nebaudziami.
Gerai, galit ir mane panarstyt, panevezys tipo bla bla bla, tik as uz greiti jau kokie 10 m nesu mokejes, tuo labiau i kisene, avariju apart smulkiu pabraizymu per 30 metu irgi, nors pask. metu praminu kokius 70 tkm per metus, besikeikdamas nuo kai kuriu vairuotoju ir ypac valdzios debilizmo. Karas keliuose tikrai vyksta, bet niekas nesiima priemoniu jam uzbaigti, ir dar - tikrai auto yra diagnoze. Vilniuje pvz. audi 100/"ceske" 2,5 tdi, a4 ir "delfinas" visur, bmw x6... dabar labai pastebiu seat leon tdi=golf 4, tik pigesnis, bet kontingentas tas pat, vw sharan ir renault scenic, pamatai, gali iskart nuspet, kaip elgsis konkrecioje situacijoje... 

13
Lengvuju auto padangu profesionaliai niekas nerestauruoja, nes per didelis dydziu, greicio ir apkrovos indeksu asortimentas, tuo paciu skiriasi karkasai ir neimanoma standartizuoti, be to, didele kainos dali sudaro darbas. Krovinines padangas restauruoti jau apsimoka, nes karkasai praktiskai vienodi, naudojami tik keli protektoriaus tipai, kas, naudojant tinkamas medziagas ir technologijas, garantuoja kokybe, ir darbas palyginus su galutinio produkto kaina jau apsimoka. Netgi i Norvegija vaziuoja restauruotomis, yra zieminiai protektoriai ir savybemis nesiskiria nuo nauju. Kas del Europos, niekas ten nedraudzia vaziuoti restauruotomis, ir vaziuoja, nes susitaupo dideli pinigai, be to, yra problemu su gamyklu pajegumais ir kol kas augant transporto priemoniu pardavimams, padangu truksta. Sakyciau, tinkamai restauruota padanga su michelin/bridgeston karkasu tikrai daug patikimesne uz kinietiska, cia aisku apie krovinini transporta. Vien faktas, kad dauguma protektoriu gamintoju isikure ne treciojo, o sakykim netgi "pirmojo" pasaulio salyse, pvz. Kraiburg Austrijoje.

14
Daug negraziu zodziu apie prancuzus, bet skirkit PSA (Peugeot/Citroen) ir Renault/Nissan/Opel, kas tikrai yra piguva, tik zingsniu auksciau uz daewoo/chevrolet. Pats turiu darbini 307 break, emiau su 150 tkm, dabar beveik po 2 m jau 280 tkm, neturejau problemu su niekuo, keistas tik vienas rato guolis, be aptarnavimo darbu, aisku jis jau 2007 m, po atnaujinimo, ir su taip jusu sudirbtu 1,6 hdi, kuri kazkodel visi motoristai vadina neuzmusamu. Jei problema kuro slegio davikliuose, kaip galima sakyti, kad visas automobilis sh...? Tas pat kaip hateriai del remontininku nekompetenciju lengvai sako, kad alfa yra dar didesnis sh.... Zmona, supuvus alfos dugnui, persedo i c4 1,6 hdi, irgi jokiu problemu, jau beveik 50 tkm... Tik tiek, kad uz 5000 nepaimsi gero 307/c4, tai ir siaip atpuola. O siaip ir as buciau uz punto, nors is kitos puses labai priklauso, kokio charakterio vairuotojas ir kur vazines, pradedanciam kukliam vairuotojui siulyciau didesni auto, bus labiau gerbiamas ir labiau skaitomasi musu gatvese (gaila, bet kol kas tai vyksta), mazam auto reikia "naglo" vairuotojo.

15
Gal žinot kur Panevėžį per šeštadienį galima susitvarkyti kondicionierių? Leidžia per sujungimą prie radiatoriaus.
Bent jau Melga dirba atrodo sestadieniais, jie kondiskes tvarko.

16
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159: Vidine granata
« Įrašytas: 2014-06-03 22:43 »
Idomu butu pamatyt pardavejus, kurie atraminius guolius 159 isiule...

17
147/156/166... alfoms nera atraminiu guoliu amortizatoriams, cia ne McFerson.

18
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2014-05-20 20:57 »
Jei lonzeronu priekis nunestas, jokios itakos vaziuokles "geometrijai" tai neturi, nes "kelmai" ir apatiniu svirciu taskai/poremis paprastai nebuna liesti, nebent labai smarkus smugis. Tokia dabartiniu auto konstrukcija, kai yra suformuojamos linkimo/gniuzdymo zonos, sugeriancios ir isskaidancios smugi, kad "kabina" butu kuo maziau pazeidziama. Problema tik surinkime, reikia gerai atstatyti, kad visos detales tiktu i vietas.

19
Dar - manau reikia ieskot spragu istatymuose, kad galetume bet kuriuo atveju rasti motyvuota "otmaza", kaip sakykim galima buvo pasinaudoti radaro/alkotesterio sertifikato negaliojimu ar pan., netiksliomis formuluotemis, prisiminiau citroforume viena veikeja, kaip jis pasakojo, kaip su palyginti "lauzais" praeina TA - duslintuvas "kriokia" - kur reglamentuotas garsas? - ismetimo sistema turi buti sandari, ir viskas; diskai sudile - koks turi buti storis ir kaip ismatavot? Nors velgi - protinga valdzia nors ir priemusi kvaila istatyma, ziuri kaip ji taisyti, o musu - nemanau, kad darytu kazkokias isvadas.

20
Nesamprotaujant, kas bus, jei bus ir kokios nuotaikos, aisku, kad dirbama neteisinga kryptimi, kaip ir su minetu kitu irgi 07.01 isigaliosianciu istatymu. Net nezinau kuo labiau stebetis - ar musu valdziazmogiu absoliuciu nesigaudymu situacijoje, kas siaip ne kriminalas, bet geda del to, kad tokie ten pakliuva, ar tokia didele stambiojo autoverslo itaka jiems, kas paziurejus gal ir ne visai teiseta musu/visuomenes atzvilgiu. Kam reikejo apverst visa normaliai funkcionavusia sistema, tipo pirmiausia TA, po to registravimo galimybe kazkiek itakos avaringuma??? Graudu... Kiek kalbama apie keliu policijos korupcija, o cia dar vienas sansas - minetasis istatymas, kuriuo suteikiama pilna galimybe vienam asmeniui subjektyviai, be konkreciu normatyvu (garso ir apsvietimo sistemu atveju) spresti, ar galesi toliau testi kelione, ar teks islipti bet kur, kur sustabdys, nors ir vidury misko, ir ieskoti taksi/evakuatoriaus/nakvynes ar atitinkamos kupiuros... Vietoj rimtos analizes ir tikrai isliekamu veiksmu, kaip eismo infrastrukturos tobulinimo ir pan., parodomas "darbas", o rezultatai nesvarbu. Protingi zmones sako - nemoki, nedirbk, geriau pasedek, bent nuostoliu nepridarysi, bet tokiu ko gero seime ne kazka, grazuliai valdo.

Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 23