Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - social

Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 8
11
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 11:23 »
O čia jau ir darbo vaisiai...





Dažai naudoti dangteliams - VHT WRINKLE. Jei reikia kam nors turiu nenaudotą balionėlį raudonų dažų.
     Taigi kol kas tokie darbai atlikti šiai dienai, liko sulaukti alyvos aušinimo radiatoriaus ir Alfa vėl bus paruošta vasarinių padangų sezonui. Iki šio momento pakeista ir pagaminta be galo daug įvairiausių detalių ir detalyčių, pavargsiu vardinti visas, išleistas toli gražu ne vienas šimtas eurų, bet po velnių visa tai buvo verta to :))).Viską (išskyrus kėbulo dažymą ir pav. dėžės virinimą) dariau pats, tad jei kyla kokių klausimų prašom klaust, mielai padėsiu kuo galėsiu.
      Ateities planai:
    - pasikeist visą duslintuvą(nuo kolikų iki galo) į kokį nors įdomesnį
    - Iš kur nors kaip nors susišaudyt zender pilną apdailą  8)

12
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 11:08 »
Na o šiuo metu jau beveik baigtas ir variklio vizualinis atnaujinimas, į vidurius nelindau, ne mano ten zona :) Viskas buvo nurinkta iki vožtuvų dangtelių, pakeisti keli aušinimo skysčio O-ringai, nes leido skystį per vamzdį kuris jungia pompą su termostato korpusu. Viskas nušveista, nuvalyta, padažyta, patepliota ir vaizdas daug mielesnis akiai.



13
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 10:58 »
Likusį vasarinių padangų sezoną atvažinėjus atėjo eilė priekinės važiuoklės, pavarų dėžės ir variklio projektui. Paskleidžiau visą priekinę važiuoklę, nuėmiau traversą. Pakeistas priekinis stabilizatorius į stambesnį, įvorės poliuretanas. Iš esmės viskas padaryta kaip ir su galu. Ta pačia proga nuimta pavarų dėžė ir pagaliau aptikta kur leido alyvą.

Mano giliu isitikinimu kadaise subyrėjo ismynimo guolis arba sankaba ir skeveldros suniokojo "kožucha" ties diferencialu. Trūkimai užvirinti, alyvos nebeleidžia. Šiaip tas važinėjimas su "puse normos" alyvos maniau daės dėžę, bet kažkaip stebuklingai viskas veikia puikiai ir be garsų. Sankabos komplektas buvo keistas apie 2012 (nes ant disko parašyta pagaminimo data) ir pasimatavus storį nusprendžiau nelyst, pagal specifikacijas dar važiuot ir važiuot.

14
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 10:38 »
Praeita vasara buvo paaukota kėbulo remontui...ir paaukota daug daug pinigų... :-\


Ir pagaliau ilgai lauktas ir sudėtingiausias remontas baigtas. Rezultatas pranoko lūkesčius. Darbas buvo atliktas nuostabiai.


15
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 10:24 »
Nepraėjus nė porai mėnesių, važiuoklė perrinkta, perdažyta, sudėtas poliuretanas ir eibach spyruoklės trumpesnės.



16
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 10:16 »
Taip atvažinėta vasara ir rudenėlis, o tada jau alfa buvo pastatyta žiemojimui ir čia jau baigėsi jos kaip daily auto karjera. Va tada prasidėjo darbai. Nuimta visa galinė važiuoklė restauravimui, tuo pačiu padengtas dugnas antikorozine po galine važiuokle.



17
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 09:37 »
Vasarą dar įsigijau ratus R18, išlyginti, nusmėliuoti ir nudažyti milteliniu. Bet spalva gavosi kaip grunto...ne kažką

18
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 09:23 »
Sekančią vasarą vienas vyriokas pabandė "meninį lyginimą", tai rezultate beveik nieko nepaėmė pinigų, aplygino visai šiaip sau ir dar sulankstė kelias savo "menines" fomkes :) pasirodo alfos skardos kaip zilo.


19
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 09:05 »

20
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo GTV - social
« Įrašytas: 2019-03-06 08:57 »
Taigi. Alfos stovis iš esmės buvo tragiškas. Gaila neturiu bendro vaizdo fotkių kaip ji tada atrodė, bet trumpai...kėbulo nebuvo sveikos detalės(bet nesupuvusi) visa arba aplankstyta arba apibraižyta, priekinė važiuoklė mirus, galas dar pusė bėdos, langai subraižyti(tiesą sakant jie ir dabar tokie liko), bet salonas buvo labai padoriai išlaikytas, tik kad murzinas.
      Aišku nusipirkus atliktas toks mini aptarnavimas, aplopyta kad praeitų techą(beje techo nepraėjo dėl vairo užrakto, mat neištraukus raktelio užsirakindavo vairas, tai šitą funkciją pašalinau visai), prieš žiemą pakeista viskas kas susiję su diržais ir t.t. Po aptarnavimo pastebėjau kad kažkaip daug vaivorykščių atsiranda kur tik stoviu, o pasirodo koks geras puslitris alyvos išbėgo iš pavarų dėžės, galvoju o čia jau bus įdomiau. Alyva bėgo per "kožuchą" iš vidaus, tad kol nenumausiu dėžės nieko nepamatysiu. Bet šitam reikalui aš užmerkiau akis kuriam laikui. Taip alfytė buvo eksploatuojama kaip daily car'as virš metų, per tą laiką sutvarkyta priekinė važiuoklė iki galo, pakeisti trys galinių ratų guoliai, trys šrotinės ir viena nauja oro srauto matuoklė ir didžiulė krūva visokių niekelių sutvarkyta.
      Pirma žiema žinoma neapsiėjo be įvykių....
Čia man stuktelėjo

čia jau aš įkaliau....bet taip skaudžiai....


Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 8