Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Blevyzgos apie bet ka => Temą pradėjo: Stradale 2017-10-03 11:03

Antraštė: Dyzelio saulelydis?
Parašė: Stradale 2017-10-03 11:03
Siuo metu matau stipru mazejanti dyzeliniu varikliu trend'a naujuose pardavimuose. Kiek panaudotu kaina irgi krenta zveriskai. Pvz, Vokietijoje keleta miestu galvoja apie draudima ivaziuoti zemesniu nei euro6 varikliu (dyzeliniu). Oslas visiskai uzdraude kiek suprantu? Paryzius irgi kazka yra sumastes. Stockholm'as nuo 2020 atidarys tam tikras miesto zonas, kuriuose zemesni nei euro6 dyzeliniai varikliai bus uzdrausti, o benzininiai nei euro5. Kai kurios zonos bus vien tik elektromobiliams!
Tas reiskia, jog vien Sthlm gyvenanciu zmoniu apie 60 tukstanciu transporto priemoniu negales riedeti tam tikrose zonose.

Turetu patraukti nemazai geru-apynauju dyzeliuku is vakaru ateinanciais metais.

As pats, kaip beprotis pirma karta susigundziau (del seimos pagausejimo) dyzeliniu varikliu (Audi A6 G4 3.0 quattro) ir siuo metu stebiu apie 5-7k euru nuvertejima praejus vos pusantru metu. Kai vaziuoju ziureti naujos (devetos benzinines), tai dealeriai ziuri kiek jau kreivai i ta 6 cilindru mano dyzeli. Nes jis greiciausiai nuo kitu metu gali kainuoti dvigubai daugiau metiniu mokesciu... Neskaitant, kad i miesta isviso negalesiu ivaziuoti...
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: Eddie_Romeo 2017-10-03 11:09
Tiesa, UK irgi belenkaip apmokestino dyzelius, ir dabar visi verkia, ypač kas neseniai nusipirko.. Kita vertus, Lietuvoje iki tokio apribojimo ar draudimo dar nemažai metų praeis, kol įgyvendins. O kol kas galėsime džiaugtis atpigusiomis dyzelinėmis auto.
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: Esnyper 2017-10-03 12:25
Žinant kokia valdžia dabar yra, per daug nenustebčiau, kad tokius ar panašius apribojimus įvestų, kad ir kitą savaitę :D
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: KLIFF 2017-10-03 12:54
Esnyper, valdzia, visur vienoda, ne tik lietuvoj ji tokia/anokia ;) Osle ne, neuzdraude. Bet siokia tokia diskriminacija vyksta. Beje, Esnyper, tai vyskta is tos pacios valdzios puses (net tos pacios partijos), kuri ne taip seniai skatino pirkti dyzeli, kaip svaru kura ir vos ne draude benzininius auto! Na taip, "in the clouds" yra toks draudimas, bet galioja jis (kolkas) tik kietuju daleliu tarsos padidejimo dienomis, tai va, pernai ziema tokiu dienu buvo net 1! O ne ziema ju apskritai nebuna. Nors imant statistiskai, pastaruju 4 metu laikotarpi, tokiu dienu turetu buti apie 4 per metus. Taciau, dabar, kai ten mokescius labai kelia uz vaziavima mieste (del ko daugiau vengs ten vaziuoti ir apskritai gyventi), bei dyzeliniu pardavimu trendas savaime keleri metai kaip krenta (del mokesciu lengvatu dyzeliniam auto! panaikinimo), tai kazin ar tu draudziamu dienu apskritai bebus. Reziume, Osle dabar reketuoja visus, dyzeliai niekuo neisiskiria, taip, jiems vaziavimas brangesnis, bet jis brangesnis tik tiek, kad panaikina tai ,kas sutaupoma ant kuro sanaudu, lyginant su benzinu, tsakant, neesminis. Bet, taip, ju rinkoje mazeja, tas tiesa, ir pagrinde del kompensaciju panaikinimo, kurias permete ant elektros. 2008-2012 dyzelinis auto kainavo gerokai pigiau, nei benzininis. Taciau, niekas negarantuoja, kad istorijos ratas vel neapsisuks, kartu su politiku vingiais galvoje, ir jie staiga neims vel proteguoti dyzelinio transporto. To niekas nezino, kokie ir kieno interesai suzais po 5 ar 10 metu ir kas tada bus labiau "eko", o kas uzdrausta.  :)
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: ZX 2017-10-04 10:07
kazkaip pikta ir juokinga, ko isvis verti tie Euro skaiciukai? kazkoks pusiau teorinis, laboratorinis, sekmingai klastojamas dydis. isvertus i lietuviu kalba tai svogerinis pazymu-leidimu biznis verciantis pirkti didesni skaiciuka kaip vip bilieta leidzianti visur patekti(vaziuoti) . pelnas, bvp, darbo vietos, mokesciai, ir daug nauju atlieku. su ekologija mazai kas bendro.
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: KLIFF 2017-10-04 11:35
euro skaiciukai verti euru kupiuras tam tikroms institucijoms, gamintojams, bei ekonomikai. Kiek jie realiai verti aplinkos ekologijai, jau irode amerikos studentai ne taip seniai :D O siaip tai taip, kaip kitaip skatinsi ekonomika, kai ji jau kalno virsukalneje, pirkejai viskuo apteke ir prarade interesa naujienomis, kuriose is tikruju jau seniai nebera nieko nauja, apart pakuotes spalvu ir remelio ar skardos formos. Jau net ir norint sunku save apgaudineti, kad naujas modelis bus pranasesnis uz senesniji. Vien prastejanti kokybe, ekonomikai/pardavimams palaikyti, matyt, nebeveikia labai veiksmingai, reikia kazkokiu kitu paskatu, juk ekonomika, bvp ir pardavimai kasmet privalo augti. Tai stai ir turim, draudimus ir papildomus mokescius "ubagams", kurie neiperka modernaus transporto, ir lengvatas "turtingiesiems" uz kuriu lengvatas sumoka tie patys "ubagai" :D Na, dar ir vidurinioji klase prie to norom ar nenorom prisideda, lysdami i lizingus vis giliau. Tuo tarpu pramone, gal ir slubuodama, bet juda toliau, konvejeriai sukasi, bvp auga, mokesciu surinkimas auga, ekonomika auga, viskas kaip ir puiku. Tik stai socialine atskirtis vis labiau dideja. Ir paskui ja nauja krize arteja. Ir taip vyksta visuotinai, ne tik lietuvoj ar norvegijoj. Visa tai jokiu budu nereiskia saulelydzio dyzeliniams varikliams, ne taip seniai jie buvo slovinami, bet stai kaip viskas apsiverte. Niekas negarantuoja, kad netolimoje ateityje analogiskai nenutiks elektriniam transportui, kuriu baterijos realiai sukels dar daugiau atlieku tvarkymo problemu ir  labai pakels jo kastus. Arba su hydrogen transportu. Who knows :D
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: Dominykas.info 2017-10-04 12:28
euro skaiciukai verti euru kupiuras tam tikroms institucijoms, gamintojams, bei ekonomikai. Kiek jie realiai verti aplinkos ekologijai, jau irode amerikos studentai ne taip seniai :D

Gaila tik, kad italams tas nedašuto.  :)
Arba krizė sutrukdė - naujausią GT V6 Busso mobile.de matau 2007m. vidurio.
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: moonshine 2017-10-04 14:20
Gaila tik, kad italams tas nedašuto.  :)
Arba krizė sutrukdė - naujausią GT V6 Busso mobile.de matau 2007m. vidurio.
Prie ko italai. EU biurokratai nustatė naujus Euro teršalų skaičiukus ir taškas. Sako, kad Busso V6 po jais niekaip nebepalindo ir gamybą teko stabdyt. Tokia istorija. Jau paskutiniai Euro3 Busso buvo šiek tiek arkliai "apkastruoti", tai kad gaut Euro4, matomai būtų reikėję visai "kiaušus" nupjaut. Oficialiai Busso gamyba baigėsi 2005 m.
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: Stradale 2017-10-05 09:32
Žinant kokia valdžia dabar yra, per daug nenustebčiau, kad tokius ar panašius apribojimus įvestų, kad ir kitą savaitę :D

Siaip tai protingai Lietuvoje kol kas tuo atzvilgiu, kad nesivaiko naujausiu trend'u ir galbut laukiama labiau tvariu technologiniu sprendimu. Aisku kolukieciai ar kas jie ten valstieciai, tai cia ne prie ko...

Jokiu nesamoniu, kaip metiniai mokesciai del "tarsos", arba euro3 ar euro6 yra kiek suprantu dar giliai dzin Lietuvoje. Klausimas ar 15 metu senumo tvarkingas auto nera labiau ekologiskas, nei neujas koks hibridas su dviem varymo sistemom..? kuris greiciausiai dar ir uzsilenks praejus vos 10 metu  :)
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: ZX 2017-10-05 11:34
labai giliai reiktu kapstyt ka reiskia tvarkingas ir ka reiskia uzsilenks. suremontuot galima praktiskai viska, bet dazniausiai neapsimoka. naujesnes linksta gerokai brangiau, bet jos turi verte, neismesi gi 3 metu 'lauzo'  :) .
Antraštė: Ats: Dyzelio saulelydis?
Parašė: KLIFF 2017-10-06 15:47
Siaip tai protingai Lietuvoje kol kas tuo atzvilgiu, kad nesivaiko naujausiu trend'u ir galbut laukiama labiau tvariu technologiniu sprendimu. Aisku kolukieciai ar kas jie ten valstieciai, tai cia ne prie ko...

Jokiu nesamoniu, kaip metiniai mokesciai del "tarsos", arba euro3 ar euro6 yra kiek suprantu dar giliai dzin Lietuvoje. Klausimas ar 15 metu senumo tvarkingas auto nera labiau ekologiskas, nei neujas koks hibridas su dviem varymo sistemom..? kuris greiciausiai dar ir uzsilenks praejus vos 10 metu  :)
Labai nesidziauk, nes jau daug metu apie kai ka panasaus yra kalbama, viena diena tai bus pateikta svarstymui ir priimta. Kai tik pritruks pinigu arba Briuselis palieps suvienodinti tvarka :D
Italai ne tik pramiegojo, bet vis dar miega ir net labai giliu miegu miega. Vis dar nei elektros, nei hydrogen. Turbut atsibus, kai pastaruju trendas jau bus pasibaiges ir vel koks vagas grasins peremimu.