Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Latent 2017-08-22 19:58
-
Sveiki, iskart atsiprasau jei be reikalo kuriu tema ir kazkur yra aprasyti mano ieskomi klausimai. Taigi nusipirkau savo pirmaja alfa ir reikia prideti ranka prie variklio. Klausiau keliose vietose, taciau atsakymo i savo klausimus nesulaukiau, bandau kreiptis i jus :)
1.9 16v 110 ir 100 kw varikliu skirtumai yra tik kompiuteris ir purkstukai, ar klaidingai mane informavo? :)
Gal kasnors susidurete ir zinote ar tiktu 16v 100kw varikliui turbina nuo opel cdti 16v 110kw? Variklis kiek zinau taspats fiato, tik pas opeli kitas pavadinimas.
-
Tinka
-
Iš klausimo susidaro vaizdas, kad pas tave 100 kW variklis, tačiau tokie alfose ėjo tik 2.0 JTDm, kurie skirti Belgijos rinkai su pamažinta galia, iš esmės, tai tas pats 2.0 JTDm, kuris kitur ėjo su normaliais 125 kW. O 2.0 JTDm tai tas pats 1.9 tik patobulinta programa, todėl įgavo papildomus 15 kw (nebent kažkas pataisytų ar nesiskiria purkštukai ir netyčia turbina).
Taigi ar tikrai pas tave 16v 1.9 JTDm su kiek? 100 kW? Deja, tokio nebuvo, kaip rašiau aukščiau, tokie buvo tik po 2010 metų ėję Belgijos rinkai 16v 2.0 JTDm su 100 kW, visur kitur šis variklis (likusi EU dalis) ėjo su 125 kW.
1.9 JTDm galingumai buvo šie: 85, 88 ir 110 Kw. Po 2010 metų 1.9 JTDm atnaujintas į 2.0 su 125 kW (belgam nepasisekė - 100 kW).
Jei pas tave 100 kW 16v 2.0 JTDm, tada reikia žiūrėt ar nesiskiria turbinos nuo 1.9 JTDm, jei ne, tada drąsiai dėk nuo to Žopelio.
Pagal fiatdalys.lt 2.0 JTDm turbinos kodas 55 221 457, 1.9 kodas tas pats https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/102/52/10/3/X8/0/0/CC1.9/CMBDS/GSX/turbocompressor-and-precatalyser
tai kaip ir tinka.
-
Iš klausimo susidaro vaizdas, kad pas tave 100 kW variklis, tačiau tokie alfose ėjo tik 2.0 JT...
ePER says NOPE!!!
-
Iš klausimo susidaro vaizdas, kad pas tave 100 kW variklis, tačiau tokie alfose ėjo tik 2.0 JTDm, kurie skirti Belgijos rinkai su pamažinta galia, iš esmės, tai tas pats 2.0 JTDm, kuris kitur ėjo su normaliais 125 kW. O 2.0 JTDm tai tas pats 1.9 tik patobulinta programa, todėl įgavo papildomus 15 kw (nebent kažkas pataisytų ar nesiskiria purkštukai ir netyčia turbina).
Taigi ar tikrai pas tave 16v 1.9 JTDm su kiek? 100 kW? Deja, tokio nebuvo, kaip rašiau aukščiau, tokie buvo tik po 2010 metų ėję Belgijos rinkai 16v 2.0 JTDm su 100 kW, visur kitur šis variklis (likusi EU dalis) ėjo su 125 kW.
1.9 JTDm galingumai buvo šie: 85, 88 ir 110 Kw. Po 2010 metų 1.9 JTDm atnaujintas į 2.0 su 125 kW (belgam nepasisekė - 100 kW).
Jei pas tave 100 kW 16v 2.0 JTDm, tada reikia žiūrėt ar nesiskiria turbinos nuo 1.9 JTDm, jei ne, tada drąsiai dėk nuo to Žopelio.
Pagal fiatdalys.lt 2.0 JTDm turbinos kodas 55 221 457, 1.9 kodas tas pats https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/102/52/10/3/X8/0/0/CC1.9/CMBDS/GSX/turbocompressor-and-precatalyser
tai kaip ir tinka.
Kad lyg ir negali buti 2l variklis, nes masina 2006 metu, o variklis veliau 2l i 159 pradetas deti. Siaip del belgijos rinkos tapati skaiciau, tik kad 1.9 110kw motoras su pakeista programa numazinus iki 100kw ejo belgam. Masina kaiptik is Belgijos ir yra. Tai nezinau, kiek domejaus ir skaiciau kitur, visur info prasilenkia su tavo teorija, bet nedrystu tegti, jog klysti pats ne ekspertas esu :) Siaip taisymo atzvilgiu, nusprendem det cdti varikli is opelio kita, nebetaisyt seno.
-
Na dar neteko užmatyt 1.9 ir 100 kW. Kitą kartą prieš klausiant kokio techninio klausimo mašinos metai būtini. Bet kuriuo atveju - viskas tiks.
-
Pas mane 1.9 100kw. Geležis visiškai niekuom nesiskiria nuo 110kw. Skirtumas tik programoje. Dėl mokestinių ypatumų Belgijoje.
Įdomus faktas, kad skiriasi tik kw, sukimas pas abu variantus toks pats - 320NM