Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Esnyper 2017-05-30 17:38
-
Panašu, kad 159 bando mano kantrybę. Galbūt kažkam kils genialių minčių...
Situacija tokia. Nepatiko purkštukų darbas, buvo išimti ir nuvežti patikrinti į auturą. Purkštukai geri, viskas normos ribose. Autura spėjo, kad dėl dvigubų tarpinių (buvusio savininko išmislas) dirbo netolygiai ir kompas rodė korekcijas iki 4.
Susidėjau atgal su naujom tarpinėm, dirba gražiau, bet korekcijos vis dar virš normos. Ir... Dingo trauka. Teisingiau trauka gal ir liko, bet atsirado nemenkas turbo lagas.
Kaip ir problema nėra tragiška, diagnostika nieko doro nerodė. Praminta keli tūkst. km.
Iki vakar. Prieš pastatant mašiną pasigirdo garsus taksėjimas, kartais dingsta, priklauso nuo korekcijų. Jei korekcijos pasiekia 5, atsiranda garsas. Kaip ir laikas būtų daryti kompresijos matavimą? Heh, gerai būtų... Alfa sugalvojo m9 sriegį ir jokie universalūs koplektai tokio antgalio neturi. Zazas priimt gali tik ketvirtadienį, tad tikrint pradėjau pats. Spėjimas, kad kažkuris vožtuvas neatsidaro. Sukeičiu vietom didžiausią korekciją darančius purkštukus vietom. Ir korekcijos lieka tame pačiame cilindre.
Imam lauk galvos dangtelį, tikrinam rocker arm'sus. O ten - staigmena. Visi idealūs. Ties čia pasibaigė logiški spėjimai...
Trumpai apie mašiną. 95%, kad buvo keistas motoras į donorą, kuris pravažiavęs keliasdešimt tūkst km. Būklė variklio galvos velenėlių tai patvirtina.
Mašina programuota pas normalius alfistus užsienyje, iki šiol problemų nebuvo, vedėsi ir prie -25 lengvai.
DPF nėra, EGR išprogramuotas ir blokuotas, kolektoriaus sklendės išprogramuotos ir išoperuotos.
Dūmų visiškai nėra, vedasi gerai, tepalo nedingsta nė kiek, nekaista ir nepučia šlangų.
Idėjos?
-
dar patikrink ar kuro siurblys normalu slegi laiko?
-
Kuro slėgį vakar tikrinau, kiek prašo tiek ir gauna
-
Kaip su purkštukų fiškėm reikalai? Panašūs simptomai, kai dėl blogo kontakto prastai atidarinėja. Pakaitinino žvakės prisuktos? :)
-
O negali būt variantas, kad ECU programa nusimušė kokiu nors būdu? Jei gerai pamenu, tai Petrui buvo su "Galingas" programa bėdų. Pradžioj viskas ok, važiavo kaip reikalas, o po kiek laiko - nevalitas užėjo.
-
O negali būt variantas, kad ECU programa nusimušė kokiu nors būdu? Jei gerai pamenu, tai Petrui buvo su "Galingas" programa bėdų. Pradžioj viskas ok, važiavo kaip reikalas, o po kiek laiko - nevalitas užėjo.
Ji kaip ir "valino" pas mane, bet dūmint pradėjo labai. O pas Domą nedūmija.
Žinoma, perprogramavus pradėjo važiuoti žymiai geriau, nes visi mazgai veikė, kaip priklausė, o ne bandė prisitaikyt prie vieno mazgo. 8)
-
purkštukai sudėti atgal į savo vietas? kodai sutampa žiūrint per MES?
-
Fyškės vienas iš variantų. Tikrinsim.
purkštukai sudėti atgal į savo vietas? kodai sutampa žiūrint per MES?
Sudėjau atgal į savo vietas. Po to pamačiau, kad jau buvo kodai neteisingai surašyti (1-as su 4-u sumaišytas, 2 su 3). Perprogramavau kodus. Skirtumo nepasijautė.
Galiausiai sukeičiau 3 purkštukus vietom. Tos pačios korekcijos. Suprogramavau kodus atitinkamai - jokio skirtumo.
-
Taigi, naujas paskirstymo diržas, naujai pagautos mietkės, atvirkštine tvarka sudėti purkštukai ir perprogramuoti jų kodai. Ar kažkas pasikeitė? Ne. Kol šilo buvo iki 3 korekcijos, pašilo - grįžo į korekcijas 5+.
Purkštukų fyškes judinau, jokio pasikeitimo korekcijose. Variklis dirba labai negražiai, ypač gazuojant. Ryt ryte važiuoju pas Zazą, bet kažkaip tikiuosi jau to "worst case scenario" varianto.
-
Diagnozė - problema su apačia. Prasuktas indėklas arba problema su cilindru.
Va tau ir „neužmušamas“ JTDm.
-
Diagnozė - problema su apačia. Prasuktas indėklas arba problema su cilindru.
Va tau ir „neužmušamas“ JTDm.
Neužmušami buvo kur 156/166/147/GT montuoti 8)
-
Sunki koja ir savo duoda.
-
Senas JTD 8V matė turbūt kokius 10 kartų daugiau sunkios kojos. O apačia galima sakyti yra ta pati.
-
Sunki koja ir savo duoda.
Gal greičiau tepalas daugiau duoda, negu sunki koja. O ir šiaip įdomiai čia viskas gaunasi.
-
Gal greičiau tepalas daugiau duoda, negu sunki koja. O ir šiaip įdomiai čia viskas gaunasi.
Paskutinis tepalas su kuriuo užkalė buvo Castrol Edge Titanium FST 5W40. Ir pirktas ne iš turgaus ar senukų. Ir sąlyginai naujas, pravažiuota gal 4k km.
Ryt nuimsiu galvą, gal pasimatys kaltininkas.
-
Paskutinis tepalas su kuriuo užkalė buvo Castrol Edge Titanium FST 5W40. Ir pirktas ne iš turgaus ar senukų. Ir sąlyginai naujas, pravažiuota gal 4k km.
Ryt nuimsiu galvą, gal pasimatys kaltininkas.
Jo, parašyk kas ten ir kaip, nes aš kažkodėl niekaip nesurišu blogo purkštukų darbo su indėklo prasisukimu. Nesakau, kad neįmanoma, tiesiog labai įdomu kaip ir kas.
-
Nėra kompresijos - purkštukas bando kompensuoti pildamas daugiau kuro. Lyg taip viskas veikia.
-
Diagnozė - problema su apačia. Prasuktas indėklas arba problema su cilindru.
Va tau ir „neužmušamas“ JTDm.
Prasukus indėklą atsirana tepimo stygius ir galų gale užkala variklis. Su kompresija indėklus sunkiai surišu.
-
Spėjimas toks buvo. Nuėmiau galvą, trečias cilindras gražus, stumoklis irgi. Viskas atrodė gerai iki kol su ranka neprasukau variklio. 3 stumoklis turi turbūt puse cm laisvumo. Tau paaiškina kompresijos nebuvimą.
Reik dar nusiimti karterį, bet man rodos labiau verta bus šitą bloką tvarkyti.
-
Spėjimas toks buvo. Nuėmiau galvą, trečias cilindras gražus, stumoklis irgi. Viskas atrodė gerai iki kol su ranka neprasukau variklio. 3 stumoklis turi turbūt puse cm laisvumo. Tau paaiškina kompresijos nebuvimą.
Reik dar nusiimti karterį, bet man rodos labiau verta bus šitą bloką tvarkyti.
iš kur ten pusės cm laisvumas? tai gal atsisuko švaistiklio kakliukas apačioje
-
jei teisingai supratau tai 5mm laisvumas vietoj ~0.05mm?...taigi turejo garsiai kalt ir jau i galva dauzytis.
-
Nematavau su liniuote, bet panašu į 5mm. Cilindras nebepakyla iki viršaus, tiek kiek antras cilindras, nebent su ranka galima pakelti iki viršaus. Likus 500 metrų dėl variklio garso jau labiau ant laisvų važiavau... Garsas didžiulis. Ranka sukant girdisi kaip daužosi. Laisumas tikrai didelis.
-
Tai pirma prasuko indeklus, t.y virsutinis indeklas palindo zemyn, ko pasekoje stumoklis nedaeidavo iki tdc per ta indeklo auksti. Tai paaiskina kompresijos sumazejima. paskui indeklai I sipulius o kadangi laiku nesustojai, tai bijau alkune sunaikinta