Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Angla 159 2017-05-28 19:34
-
Sveiki. Reikia pagalbos. Turiu 159 alfa 1,9 dyzelis. Vaziuojant pastoviu greiciu ir laikant apsukas iki 2000rpm pradeda trukcioti, paspaudus ir laikant apsukas virs 2000rpm viskas tvarkoje. Dariau diagnostika nieko nerodo, keiciau kuro ir oro filtrus niekas nesikeicia.
gal kas turi kokiu variantu?
-
Panašu į streikuojantį EGR vožtūvą
-
EGR irgi naujas nes man buvo kad apsukos sokinedavo ant laisvu. Tai kazkur pries pusmeti gal nauja idejau. Bet ir manau jei EGR butu tai ir diagnostika rodytu. Ar nevisada rodo?
-
as kai buvau susidures su tokia beda, tai egr klaidos nebuvo.. pagal parametrus nustaciau. pakeiciau ir bedos dingo. tiksliai, kaip ten las buvo, jau nepapasakosiu, senokai buvo
-
Ka pagal parametrus nustatei?
Ka pakeitei?
-
Susidūriau su lygiai tokia pat problema. Tačiau sutrukčioja tik kartais apie 2000 apsukų, dažniausiai 3 bėgiu. EGR švarus. Galbūt dpf užsikišęs? Per du mėnesius nebuvo užsidegus lemputė, kad vyksta regeneracija, ar ir neturi užsidegti? Dumo nemeta aplamai.
-
Per du mėnesius nebuvo užsidegus lemputė, kad vyksta regeneracija, ar ir neturi užsidegti?
jokios indikacijos ant skydelio regeneracijai nėra - gali matyti tik tirštesnius dūmus gale einant
-
Pajungus kompą, parodė DPF užsikišimą 98%, tačiaus status rodo normal Clogging. Darant regeneraciją visiškai jokio dūmo nemetė. Po regeneracijos liko 70% užsikimšimas. Verta dar bandyt valyt, ar prapūst su kompresoriu tą dpf? Kita vertus už išoperavimo ir programavimo (dpf ir Egr) darbus užsiprašo 200eu.
-
Apie pusė sugrįš pridavus turinį.
-
Pajungus kompą, parodė DPF užsikišimą 98%, tačiaus status rodo normal Clogging. Darant regeneraciją visiškai jokio dūmo nemetė. Po regeneracijos liko 70% užsikimšimas. Verta dar bandyt valyt, ar prapūst su kompresoriu tą dpf? Kita vertus už išoperavimo ir programavimo (dpf ir Egr) darbus užsiprašo 200eu.
Pūsk nepūtęs - nieko normaliai nepadės tai. Greičiau pjauk lauk - bus sveikiau tiek mašinai, tiek piniginei. Patarimas iš patirties 8)
-
Išpjovė dpf ir išprogramavo (EGR irgi), dingo problema. EMP už 3,3kg pasiūlė 3e :lol: :lol: :lol:
-
Išpjovė dpf ir išprogramavo (EGR irgi), dingo problema. EMP už 3,3kg pasiūlė 3e :lol: :lol: :lol:
Net nepatingėjau susirasti 2016 m sąskaitos:
Panaudoti katalizatoriai: 0,660 - 59,40
Panaudoti katalizatoriai: 3,430 - 65,17
VISO: 124,57 Eur
Tiesa ne EMP.
-
Net nepatingėjau susirasti 2016 m sąskaitos:
Panaudoti katalizatoriai: 0,660 - 59,40
Panaudoti katalizatoriai: 3,430 - 65,17
VISO: 124,57 Eur
Tiesa ne EMP.
kokiai čia mašinai?
-
kokiai čia mašinai?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 110 kW
-
EMP sako, būna kad nieko neranda. Negali būti, kad išdega tos brangios medžiagos?
-
EMP sako, būna kad nieko neranda. Negali būti, kad išdega tos brangios medžiagos?
Pas mane nieko nerado. Supyle atgal i maisa ir viso gero i konteineri.
-
Sveiki,
pas mane tokiapati problema... tik dar pastebejau, kad kai trukcioja girdisi kazkoks keistas garsas is po kapoto, lyg cepsejimas. Bet cia AR 159 2.0 jtdm
-
Taip ta pati beda, kalt lauk katalyza, isprogramuot dpf + egr, man tik antru begiu taip sutrukciodavo.
P.S. nesumaisykit katalyzo ir dpfo korio, uz dpfa centus tik gausit nors ir 5 kilogramus priduosit, katalyzo uz kg grubiai imant 300 gausit, man isprogramavimas atsiejo 100 euru, pridaviau uz 110 (is kuriu uz dpfa sudare 3 eurai) :) o taurieji metalai neisdega, ju visada bus, bet tik katalizatoriuje, tad arba patys sumaiset abu korius ir neuztiko arba gerai apsuko aplink pirsta
Kvapas taip pat buvo toks paastrejes sieros, dabar gryna salerka palikus :) tik kas nepatiko jog garsas dabar labai akivaizdus jog tuscias bakelis, kokiam ekspertui jau gali ir uzkliuti. Bet nesinorejo pjaustyti bakelio kad igrust koki slopintuva