Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Linasss 2017-05-24 17:52

Antraštė: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Linasss 2017-05-24 17:52
Sveiki, noriu paklausti, gal kas esate susidūręs su TI  spyruoklių keitimu į Eibach firmos spyruokles?, nes naujų TI spryruokliu kainos kosmines( už vieną TI  išeina dvi eibach spyruokles).Skaičiau, kad eibach firmos spyruokles kietesnės.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Steponas 2017-05-24 18:09
As tai dariau su galinem spyruoklem, tik pas mane buvo 156 TI.
Tai nieko keisto negaliu pasakyt. Ir 159'ai nemanau, kad bus kažkas netaip
Antraštė: Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Linasss 2017-05-24 18:20
Gal kas žinote kuo skiriasi raudonos nuo juodų Eibach spyruoklių?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Antraštė: Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Sraigamobilis 2017-05-24 18:33
"Eibach" greičiausiai bus kietesnės ir truputį žemensės už TI (10-15mm)
Antraštė: Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Easy2 2017-05-24 19:02
Gal kas žinote kuo skiriasi raudonos nuo juodų Eibach spyruoklių?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dažniausiai raudonos būna sportline, juodos pro kit. Bet alfoms būna ir atvirkščiai. Pas mane pro kit bet raudonos.
Pro kit galima dėti ant stock'inių amortizatorių.
Sportline and stock'inių amortizatorių dėti nerekomenduojama.
Ir sportline yra kietesnės už pro kit.
Antraštė: Ats: AR 159 TI spyruoklių keitimas į Eibach
Parašė: Eddie_Romeo 2017-05-24 21:24
Esu dėjęs. Viskas ten gerai, tik stovi čiut žemiau, nei originalas.