Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: tommix 2017-04-24 13:03
-
Noriu paklausti tų, kas 100% žino ir savo akimis matė - ar stabdžių valyklis sugadina oro srauto matuokles? Žinau, kad jis ėda plastika šiektiek, tačiau pats temperatūros sensorius matuoklėje yra metalinis + stiklas.
Bėda ta, kad po mano pavalymo po kurio laiko mašina pradėjo nebetraukti taip gerai, bet joje bėda dar yra, kad suplyšus intercoolerio žarną į padavimą, kurią aš laikinai kaip ir sutvarkiau, bet gali leisti vistiek pro šalį, nors garso kaip ir nėra.
Todėl ir mastau, ar sugadinau matuoklę, nes daug interneto troliu teigia, kad galima sugadinti su stabdžių valykliu o įrodymų 0, ar visgi man dėl žarnos, bet su tokia žarna jau pusmetis ir anksčiau bėdų nebuvo.
Kas "įdomu", kad įpylus WYNS purkštukų "valyklio" mašina tuo metu traukė geriau, jam pasibaigus vapšie šūdas. Žinau, kad tie ale valykliai nieko gero-bet tai buvo gelbėjimosi rato griebimasis, nes varyklis šaltas gan negražiai dirba, galvojau, gal purkštukai ar pan.
ATNAUJINIMAS:
Tiems, kas neskaitys visos temos - mano atvėju stabdžių valyklis matuoklės nesugadino, bėda tikriausiai buvo laiduose, kurie jau kažkada buvo kito sąvininko ardyti, ir man išėmus praplauti matuokle stabdžiu skysčiu, jie nebe visi konktaktavo.
Išėmus ir įdėjus vėl-atsigavo. Tad galiu 90% užtikrintumu teigti, kad bėda buvo ne stabdžių valiklyje.
-
Visu pirma, tai gal matuokles ir nesugadinai, bet, kad damusei ja tai faktas. O antra, susitvarkyk slangas ir visa kita, kas netvarkoj, o tada jau ieskok priezasciu toliau, jeigu tai nepades. Dabar viskas skamba mazdaug taip, kad, chebra, uzsidejau ratus be padangu, tai biski nekaip vaziuoja, bet ir anksciau tie ratai buvo be padangu, tai gal bandyt uzsidet padangas ar cia jau niekas nebepades? Tiesa, uzdejus zapaske buvo biski geriau, bet, vistiek, blogai:D jeigu dyzelis atjunk ta matuokle ir vaziuok i sveikata, slangas susitvarkes.
Ps. Neaisku nei kas per masina, nei koks varilis, nei metai, niekas, apart to, kad slanga trukus ir matuoklei labanakt, nors visi taip teigiantys ir troliai, bet jie teisus.
-
Visu pirma, tai gal matuokles ir nesugadinai, bet, kad damusei ja tai faktas. O antra, susitvarkyk slangas ir visa kita, kas netvarkoj, o tada jau ieskok priezasciu toliau, jeigu tai nepades. Dabar viskas skamba mazdaug taip, kad, chebra, uzsidejau ratus be padangu, tai biski nekaip vaziuoja, bet ir anksciau tie ratai buvo be padangu, tai gal bandyt uzsidet padangas ar cia jau niekas nebepades? Tiesa, uzdejus zapaske buvo biski geriau, bet, vistiek, blogai:D jeigu dyzelis atjunk ta matuokle ir vaziuok i sveikata, slangas susitvarkes.
Ps. Neaisku nei kas per masina, nei koks varilis, nei metai, niekas, apart to, kad slanga trukus ir matuoklei labanakt, nors visi taip teigiantys ir troliai, bet jie teisus.
Prie ko cia masinos modelis? :) as neprasau diagnostikos kodel masina netraukia, siaip idomu ar yra tiesos tame, kad stabdziu valyklis sugadina oro srauto matuokles. Nes 50/50 sako, kad naudoti tinka, kiti, kad ne. Jei kazkas parasys naudoju 3metai ir nebuvo bedu-tada zinosiu, kad negadina, ir neverta bus jos dar syki pervalyti, jei tarkim kokia plevele uzsidejo.
-
Gadina gadina. As kazkada savo leisgyve irgi buvau supurskes, tai damusiau galutinai :) yra joms spec purskalas, bet sklando gandai, kad ir jis ne i gera. Modelis prie to, kad pvz atjungus maf pas 147 2001 jindar geriau vaziuoja, nei su juo ir jokiu eror nemeto.
-
Gadina gadina. As kazkada savo leisgyve irgi buvau supurskes, tai damusiau galutinai :) yra joms spec purskalas, bet sklando gandai, kad ir jis ne i gera. Modelis prie to, kad pvz atjungus maf pas 147 2001 jindar geriau vaziuoja, nei su juo ir jokiu eror nemeto.
Teoriskai visos turi geriau vaziuoti be MAF sensoriaus. Nes ecu tada naudoja zenkliai daugiau kuro. Bet dekui uz info, tikiuosi maniske paduso biski del kitu bedu. nes moketi tiek pinigo uz metalo gabaliuka 0.5gramu-man gaila.
Bet vistiek noreciau chemiko paiskinimo kaip tas skystis gadina metala. gal kokia "plevele" uzsideda ant jo ir blogai atsala orui einant per ji.
-
Aš naudoju contact cleaner, jis skirtas elektriniams dalykams valyti, yra spirito pagrindu ir iškart išgaruoja.
-
Teoriskai visos turi geriau vaziuoti be MAF sensoriaus. Nes ecu tada naudoja zenkliai daugiau kuro. Bet dekui uz info, tikiuosi maniske paduso biski del kitu bedu. nes moketi tiek pinigo uz metalo gabaliuka 0.5gramu-man gaila.
Bet vistiek noreciau chemiko paiskinimo kaip tas skystis gadina metala. gal kokia "plevele" uzsideda ant jo ir blogai atsala orui einant per ji.
Teoriskai vienaip, o praktiskai kitaip. Ne vien maf itakoja kuro padavima, tai tik vienas is komponentu skirtingose degimo sistemose.
Del chemiko, galima suzinoti, koks tau skirtumas? Ka pakeistu zinojimas? Kazkoki ekspermenta galvoji daryti ar tik siaip, del ramesnio miego? Gal koks vgtu uzsiimtu, istirti sudeti ir jos poveiki ten esantiems elementams? :D
-
Bet vistiek noreciau chemiko paiskinimo kaip tas skystis gadina metala.
Sako chemiko nori :D :D :D :D
-
Galiausiai tai nera siaip metalo gabaliukas, nes jei butu tiesiog metalo gabaliukas, tai jas gamintu visi, kas netingi, praktiskai namie galetum issilankstyti ir laikytu tol, kol surudytu :D
Kai ji sugenda lieka tokie variantai:
1. Zaidi loterija su pigiom, bet "naujom" kiniskom no name is ybej ar alibaba.
2. Zaidi loterija su srotinem.
3. Vazineji atjunges arba vazineji su mirusia, del ko pas Benzina motor prarandama galios, o JTD atveju nebutinai.
4. Perki nauja ir vaziuoji, kaip priklauso, tuo paciu sutaupai dali nerviniu lasteliu :D
Pirmais dviem variantais, nusprendus zaisti loterijoj, gali prireikti daug kantrybes, o rezultate likti isleidus daugiau euru, nei nauja normali matuokle kainuoja, bet vis dar netureti teigiamo rezultato.
Paziurek osm.lt "prie lito" jie turedavo normaliu matuokliu padoresnem kainom arba tas pats ybejus, tik zinoma ne is kinijos ir ne "noname" firmos.
-
Esu nudusines viena matiokle su brake cleaneriu ,o siaip naudot geriau contact cleaner mineta.
-
Esu nudusines viena matiokle su brake cleaneriu ,o siaip naudot geriau contact cleaner mineta.
Na svarbu nesumaisyti su tuo kuris silikono pagrindo ir bus pizdiec matuoklei dar labiau :D Na nesugadins bet laaabai sunkiai nusivalys. Kas turbut butu buve geriausia -kokinors pigu SASHA odekalona ar degtine panaudoti.
Bet ziuriu visgi panasu, kad tiesa, kad netinka. Na as sioje temoje atrasysiu savaitgalio gale, ar visgi sugadinau matuokle ar ne :D Prisijungsiu dar OBD ir ziuresiu kiek ecu nori oro ir kiek mato, jei mato maziau nei nori-vadinasi pagadinau, nes kiek esu ziurejes vsiada gaudavo kiek nori ir dar pertekliaus buvo.
Ai beje pirmiausia tai mano draugas savo panai isplove matuokle stabdziu valykliu ir jai masina atsigavo, nes buvo visiskai be galios nors buvo lengva ir 81Kw. O trauka kaip autobuse. Isvale jis ir trauka grizo. Pagalvojau, gal ir man reiktu-nu ir pameginau, nors bedu nebuvo, o dabar turiu :D
-
Na dėl matuoklių alfoms nežinau, bet žinau kas prasivalė su minėtu stabdžių valikliu švedams ir japonams matuokles ir abiejuose variantuose traukos pagerėjo. Aš kažkada esu nudusinęs galutinai ir su firminiu likvidaus molio kažkokiu ale MAF cleaneriu.
Jei dar tik pradžia, tai pravalymas gal ir padės, bet jei jau rimtai streikuoja, nupurškimas, o juo labiau - netinkamas ir neatsargus elgesys su išimamu ir įdedamu MAFu gali visai sugadint reikalaus ir beliks pirkti naują. Su ja reikia labai atsargiai elgtis.
Dėvėtos net nepatariu dėl, nes bus kaip sako Kliff.
Naują ir tik BOSCH. :loud:
-
Na ką, baigėsi ilgasis 5 dienų savaitgalis, kaip žadėjau parašysiu čia savo atradimus.
Dėja, taip ir neturiu tikro ats.
Naudojau MultiScan programėlę pažiūrėti kie ecu nori oro ir kiek mato, kad gauna, kad pamatyčiau ar sensorius veikia. Rodė stovinčioje mašinoje ~2000 rpm iki 600 mg/i. Ištraukus sensoriu visiškai, rodė panašiai, tik mašina perėjo į "taupymo" rėžymą, nes ecu niekada neprašė daugiau oro nei 600mg/i
Ištraukiau sensorių pažiūrėti, kažokių bėdų akimi nemačiau, iškyrus, kad kontaktai kurie laikė patį termorezistoriu buvo parūdyje, nežinau ar jie tokie buvo dar iki mano purškimo stabdžių valyklio.
Tada pirštu atsargiai su spirituota servetele pavaliau patį termorezistorių, surudyjūsių kontaktų nepasiekiau. Servetelė buvo švar, tad kažkokių purvinų apnašų nebuvo. Įdėjau atgal sensorių - ir pradėjo veikti. Mašinoje dar iki manęs jau kažkas kažką darė su oro srauto matuoklės laidais, nes visi užklijuoti lipenka, spėju gali būti, kad patys laidai ten blogai kontaktavo todėl sujudinus kai dėjau atgal-pradėjo veikti. Tad kolkas manau, kad stabdžių valyklis negadina srauto matuoklių (bent jau tas iš Norfos pirktas :D ), nes draugo panos mašinoje kolkas veikia ok, maniškė irgi.
Testavau 50km važiuojant į vilnių - matuoklė rodydavo visada daugiau (~12% - 25%) nei reikia oro. apart žinoma kai spaudi gazą, nes ecu pirma rodo kiek reikią oro ir tik turbina po kiek laiko sugeba tiek jo paimti, ir maximumus ecu maximumas yra 1200mg/i, matuoklė max rodė 1144mg/i.
Tiem kuriems yra sugadinę matuokles, galbūt sugadino ne pats skystis, o jėga purkimo kuri sulaužė termorezistorių, nes kiek mačiau ten vos laikosi, kontaktai kaip mažos žniplės laiko termorezistoriaus "kojeles".
-
Matuoklės niekas netikrina stovint. Srauto juk net negauna oro pakankamai. Tai parametras, kuris turi būti tikrinamas važiuojant...
-
Matuoklės niekas netikrina stovint. Srauto juk net negauna oro pakankamai. Tai parametras, kuris turi būti tikrinamas važiuojant...
Visu pirma aiskiai parasyta kaip tikrinau [ir stovint ir vaziuojant], visu antra visiskai nesvarbu ar stovi ar ne. Turbina sukasi-ir to uztenka orui isiurbti ir to pakanka pamatyti ar matuokle reaguoja ar ne.
-
Toliau neskaičiau. O žinojai, kad gazuojant vietoj ant laisvų, net turbo nepučia tiek, kiek važiuojant dėl to pačio oro srauto trūkumo? Na, bet ką tau čia aiškinsi, pats geriau žinai viską :D
-
Toliau neskaičiau. O žinojai, kad gazuojant vietoj ant laisvų, net turbo nepučia tiek, kiek važiuojant dėl to pačio oro srauto trūkumo? Na, bet ką tau čia aiškinsi, pats geriau žinai viską :D
Ne nežinojau, nes nesi teisus :) Jei pasijungtum MultiScan pamatytum kad vietoje stovint ir numynus gazą galima gauti ir daugiau oro nei vaziuojant magistrale 150km/h :) Savo akimis mačiau. Be turbinos to oro net vaziuojant patenka vos vos.
-
Ne nežinojau, nes nesi teisus :) Jei pasijungtum MultiScan pamatytum kad vietoje stovint ir numynus gazą galima gauti ir daugiau oro nei vaziuojant magistrale 150km/h :) Savo akimis mačiau. Be turbinos to oro net vaziuojant patenka vos vos.
OSM parametrai yra tikrinami tik važiuojant pilnai uzsipūtus turbai.
Geriau čia makaronų nekabinęs logus parodyk...
-
OSM parametrai yra tikrinami tik važiuojant pilnai uzsipūtus turbai.
Geriau čia makaronų nekabinęs logus parodyk...
Dar vienas "veteranas". Anekdotus nustokit zmonem pasakoje, poto tiki, kad stabdziu valykliai oro srauto matuokles gadina ir t.t.
- Turbina sukasi ir stovincioje masinoje.
- Niekada nesakiau, kad stovincioje rode MAX imanoma paimti oro kieki..Manau ir paimtu jei spausciau 4000+ rpm
- Susiraskit darbus, nes ziauriai neturite ka veikti tik pezeti.
- Susinstaliuokite betkokia OBD protokla palaikancia programa ir ziurekite, jei neskiriate dyzelines masinos nuo benzinines kuri ora ima be kitu prietaisu pagalbos.. As ka rasau-tas ir yra, jus tik, kad pezeti, nori logu-pasidaryk savo ir idek, jei neigi kito zmogaus teiginius.
-
Dar vienas "veteranas". Anekdotus nustokit zmonem pasakoje, poto tiki, kad stabdziu valykliai oro srauto matuokles gadina ir t.t.
- Turbina sukasi ir stovincioje masinoje.
- Niekada nesakiau, kad stovincioje rode MAX imanoma paimti oro kieki..Manau ir paimtu jei spausciau 4000+ rpm
- Susiraskit darbus, nes ziauriai neturite ka veikti tik pezeti.
- Susinstaliuokite betkokia OBD protokla palaikancia programa ir ziurekite, jei neskiriate dyzelines masinos nuo benzinines kuri ora ima be kitu prietaisu pagalbos.. As ka rasau-tas ir yra, jus tik, kad pezeti, nori logu-pasidaryk savo ir idek, jei neigi kito zmogaus teiginius.
Tai tu logą parodysi ar vis dar pezėsi? Kaip įmanoma be jo apie OSM kažką spręsti... juokdarys :D
-
O tu nepagalvojai,kad tie tavo kiniski obd sudai gali ir pievas parodyt. As jau ta isitikinau su alfa obd ir ecuscan. Kai pajungus normalu diagnostini irengini rodo visai kitus parametrus.
-
Tai tu logą parodysi ar vis dar pezėsi? Kaip įmanoma be jo apie OSM kažką spręsti... juokdarys :D
Tai tu juokdarys. Kas nesugeba skaityti ar yra kitaip protiskai neigalus rasau dar syki:
ECU max iprogramuota oro mase yra 1200mg/i, VAZIUOJANT ir spaudziant gaza matuokle rode maximum 1144. skaityt ismokyte.
Ir velniai rautų!, kai sakai, akd kitas neteisus-ateini su irodymais ir rodai, ne skitaip esi tik asilas kuris peza nesamones.
-
O tu nepagalvojai,kad tie tavo kiniski obd sudai gali ir pievas parodyt. As jau ta isitikinau su alfa obd ir ecuscan. Kai pajungus normalu diagnostini irengini rodo visai kitus parametrus.
Ne nesutinku. nes tu fizikos elemetarios nemoki. Ir apie protokolu nifiga nerauki. Protokolas rodo skaicius, ne skaitytuvas, skaitytuvas rodo tai ka siuncia jam ECU OBD II protokolu.
Ir jei termorezistorius veikia ir gauni pastoviai ta pacia info atliekant tuos pacius veiksmus-tai faktas, kad viskas veikia. Cia susikta varza, o ne kriptografija
Ir dar dlia asoba tupich - parasiau juk,kad masina atsigavo ir vel traukia. Ar jums reikia tatuiruote padaryti, kad suvoktumet?
Vapsie maziau sedeti cia jums reikia nes ziuriu apie masina nifiga neraukiat. Apie dyzelines sneka kaip apie benzinines be turbinu. Šaraškinai tokie pradeda mašinas taisyti, visi su savo išmone nepagrista jokiais faktais.
Tipo turbina nesugeba oro pasiurbti, aiskina cia apie 2klases fizika.
Ir dar pakartosiu:
Važiuojant greitkeliu 150Km/h (6begiu, beveik laisvu) ime maziau oro nei spaudziant ir vaziuojant 65km/h. Jei jums nesueina cia fizika-tai bukite geri-baikite pradini ugdyma.
Alfoje oras neimamas tiesiogiai (kaip, kad gauna interkuleris), greitis neturi daug itakos, turbina yra esminis faktorius oro isiurbime.
Kas nesutinka-dedat cia logus. As savo idesiu savaitgali.
Fiksuojam RPM, Greiti, ir oro srauto matuokles rodmenys ir BOOST'a. Dedam screen'us -jus nes textinius csv jus suklastosite, nes ziauriai prakisite.
As primas nedesiu, nes zinau, kad "pezetoju klubo" nariai sakys, kad pas mane matuokle bloga, ecu blogas ar obd readeris kreivas.
-
O tu nepagalvojai,kad tie tavo kiniski obd sudai gali ir pievas parodyt. As jau ta isitikinau su alfa obd ir ecuscan. Kai pajungus normalu diagnostini irengini rodo visai kitus parametrus.
Tai taip ir bus, nes kiniški "vėluoja" ;)
-
Tai tu juokdarys. Kas nesugeba skaityti ar yra kitaip protiskai neigalus rasau dar syki:
ECU max iprogramuota oro mase yra 1200mg/i, VAZIUOJANT ir spaudziant gaza matuokle rode maximum 1144. skaityt ismokyte.
Ir velniai rautų!, kai sakai, akd kitas neteisus-ateini su irodymais ir rodai, ne skitaip esi tik asilas kuris peza nesamones.
Žinai lyginti min ir maks reikšmes yra tiesiog juokinga, na svarbiausiai tau gerai :)
O su leksikonu raminkis, perdaug sau čia leidi, mes į asmeniškumus nelendame, o tau matyt argumentų trūkumą kažkaip užkišti reikia :)
-
Wow! Tommix, galima pas tave i diagnostikos kursus?
-
Wow! Tommix, galima pas tave i diagnostikos kursus?
Stok į eilę. Girdėjau, kad pas Ferarri tokių eilių nera kaip čia. Taip kad, būnam ramūs. ;)