Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: youstas 2017-01-22 15:34
-
Na ka klubieciai. Mano nuojauta tokia, jog gresia kapitalinis variklio remontas 1.9 16v... Vakar vaziuojant aplinkeliu staiga uzgeso variklis. Sustojus nebesuko starterio, jokiu gyvybes zenklu, tik degimas likes. Kazkas mechaniskai tikrai atsitiko, nes garsas nekoks buvo. Dirzai, itempejai, tepalai, filtrai - viskas buvo pakeista, auto priziureta, bet.. teko tralu vezt meisrui. Ryt bus aiskiau kas cia nutiko. Bet ruosiuosi blogiausiam
-
okiek 1,9 variklis kainuoja,nuredytas zinoma?
-
Svarbiausia nuvežti į teisingą servisą ;)
-
Tavo pačio naudai geriau jau būtum į vieną iš šių servisų nuvežęs mašiną (o gal taip ir padarei): Kaunas - Alfa RS, Vilnius - Autofficina. Sėkminga gedimo diagnostika sutaupys pinigų, laiko ir nervų lastelių, o reziumė - žinosi ką daryti. :)
-
okiek 1,9 variklis kainuoja,nuredytas zinoma?
kad nieko jis nekainuoja, nes negenda jie
-
kad nieko jis nekainuoja, nes negenda jie
Šiais laikais viskas genda, net ir patikimiausi dalykai 8)
-
Tavo pačio naudai geriau jau būtum į vieną iš šių servisų nuvežęs mašiną (o gal taip ir padarei): Kaunas - Alfa RS, Vilnius - Autofficina. Sėkminga gedimo diagnostika sutaupys pinigų, laiko ir nervų lastelių, o reziumė - žinosi ką daryti. :)
Na apie autofficina nuomone tikrai gera, tik kainos sakyciau kandziojasi. Nuveziau ten, kur nnn metu tvarkau. Laukiu nesulaukiu ryt ziniu..
-
Na apie autofficina nuomone tikrai gera, tik kainos sakyciau kandziojasi. Nuveziau ten, kur nnn metu tvarkau. Laukiu nesulaukiu ryt ziniu..
Kainos kandžiojasi nebent lyginant su mažais miestelio garažėliais, aš manau, kad kokybės ir kainos santykis man net labai priimtinas ;)
Čia šiaip sportinis interas kokiais tepalais alfa savo lepinai? :)
-
Gerbiamieji nesupykite, bet kai kada garažuose atliekami tikrai geri darbai už tikrai gera kaina.
-
Kainos kandžiojasi nebent lyginant su mažais miestelio garažėliais, aš manau, kad kokybės ir kainos santykis man net labai priimtinas ;)
Čia šiaip sportinis interas kokiais tepalais alfa savo lepinai? :)
Paskutiniai du keitimai buvo RAVENOL sintetika
-
Paskutiniai du keitimai buvo RAVENOL sintetika
Tiksliai kokie nepameni?
-
Gal 5W30. Yra lipdukas uzklijuotas, bet nera masinos. taip kad tiksliai negaliu pasakyt.
Naujausio zinios, jog dirzas nera trukes ;/
-
buna kad persoka dirzas,,na gal
-
Kol kas zinau tiek, jog dirzas vietoje :/
-
Kol kas zinau tiek, jog dirzas vietoje :/
Greičiausiai bus sklendė įkritus...
-
Kol kas zinau tiek, jog dirzas vietoje :/
Oficialu: ties antru cilindru lūžo alkūninis velenas :star: neturiu kur pinigų dėti tai dabar bus kur..
-
Wow. Priežastys? Gamyklos brokas?
-
Wow. Priežastys? Gamyklos brokas?
Panasu i gamyklos broka, nes prie variklio nagu nebuvo kista.
Ieskom pliko variklio, bandysim atgaivint fiata.
Faktas, kad apsizenyjau su juo.. :)
-
Va taip va buna (http://)
-
Va taip va buna (http://)
looks good to me :D
-
HEMI, literaliai :D
-
idomiai... kaip tas velenas luzo, gal svaistiklis nuluzo ir to pasekoje islauze velena?
-
Kokie tepalai ir kas kiek laiko keista? Ir kokia rida?
-
Kokie tepalai ir kas kiek laiko keista? Ir kokia rida?
Auto su pilna servizo istorija rida 140000 km, tepalai visada sintetiniai, kas 12000km keiciami. Butent velenas luzo. Na tikrai bus gamyklos brokas, metalas koks nekokybiskas + musu orai, saltis daro savo
-
Na ka, auto jau kelyje. Variklis surinktas, pakeisti tepalai, guoliai, pagrindinis dirzas, filtrai, sankabos komplektas. Pagaliau :masina:
-
zinosi ka pats y motora ysidejai :)
-
Po 240000 km odometre, net jeigu tai ir tikras kilometrazas, kalbeti apie gamyklos broka, nera labai jau teisinga ir protinga. Sakyciau, 24000km tada dar galimas toks variantas, kaip gamyklos brokas, o cia jau visi 240 000km!, dar karta pasikartosiu, NET JEIGU JIE IR TIKRI, ko irgi, niekas negarantuoja, bei +-10 metu, neaisku kokio lygio eksplotacijos ir prieziuros, net pati patvariausia varikli ir metala pasaulyje, gali iveikti :) Na, dabar jau galesi vesti savo, tikrai TIKRA, serviso istorija, sekantiems 240 000km :D
-
Gerbiami kolegos,
nespaminant forumo, kas esat susidūrė su galvos tarpinės keitimu, kokios kainos šito "malonumo"? Variklis 2,4
-
Jei 2.4 ir dingsta antifrizas, tai daugiau šansų, kad galva trūkusi, o ne tarpinė leidžia. O jei galva trūkusi, tai remonto sąskaitos skaičiukai labai aukštai pakils į viršų, kainos su viskuo, 500-800 Eur, žiūrint, kaip smarkiai trūkusi galva, ar remontuotina, ir pas kokį meistrą daraisi.
-
Jei 2.4 ir dingsta antifrizas, tai daugiau šansų, kad galva trūkusi, o ne tarpinė leidžia. O jei galva trūkusi, tai remonto sąskaitos skaičiukai labai aukštai pakils į viršų, kainos su viskuo, 500-800 Eur, žiūrint, kaip smarkiai trūkusi galva, ar remontuotina, ir pas kokį meistrą daraisi.
toshkaz, 800 eur su galvos remontu arba bent profilaktiniu sutvarkymu yra jau tokia praktiškai minimaliausia kaina. Už mažiau aš neįsivaizduoju kaip įmanoma. Nebent ne viską darant, ką priklausytų daryti.
Keičiant galvos tarpinę reikia keisti ir visas kitas tarpines (t.y. įsiurbimo, išmetimo kolektorių, dangtelio), patartina keisti velenėlių riebokšlius, taip pat reikia naujų galvos varžtų. Pridedam alyvą ir alyvos filtrą, aušinimo skystį, reikalingus ploviklius viskam išsiplauti ir t.t. Jau vien čia gaunasi bent 300 eur.
Su sąlyga, kad jau galva nuimta, tai būtų kvaila jai nieko nedaryti - kaip minimum nušlifuoti ir sutvarkyti vožtuvus, galbūt pakeisti vožtuvų gumeles ir t.t. Visa šita procedūra pas specialistus - ~200 eur.
Na ir pridedam darbą nuimt-uždėt galvą.
Man tai viskas čia paprasta ir aišku :)
-
Pritariu grease, jei pilnai viską atnaujinti, kaip priklauso, kaina dar išaugs.
-
toshkaz, 800 eur su galvos remontu arba bent profilaktiniu sutvarkymu yra jau tokia praktiškai minimaliausia kaina. Už mažiau aš neįsivaizduoju kaip įmanoma. Nebent ne viską darant, ką priklausytų daryti.
Keičiant galvos tarpinę reikia keisti ir visas kitas tarpines (t.y. įsiurbimo, išmetimo kolektorių, dangtelio), patartina keisti velenėlių riebokšlius, taip pat reikia naujų galvos varžtų. Pridedam alyvą ir alyvos filtrą, aušinimo skystį, reikalingus ploviklius viskam išsiplauti ir t.t. Jau vien čia gaunasi bent 300 eur.
Su sąlyga, kad jau galva nuimta, tai būtų kvaila jai nieko nedaryti - kaip minimum nušlifuoti ir sutvarkyti vožtuvus, galbūt pakeisti vožtuvų gumeles ir t.t. Visa šita procedūra pas specialistus - ~200 eur.
Na ir pridedam darbą nuimt-uždėt galvą.
Man tai viskas čia paprasta ir aišku :)
jo, zmones su 600eur pajamom, o ypac automobiliu prekeiviai butent taip ir masto :) : geriau sutvarkysiu galva ne uz 300 o uz 1000, tai tikimybe, kad ji be rimtesniu problemu iveiks dar 20k km bus 30% didesne...ka jau kalbet apie likusio variklio ir kas aplink ji resursa ir tikimybes...as aisku uz kruopstu remonta, bet...
-
Mąstantys žmonės su 600 Eur pajamom 159 ir dar 2.4 tiesiog neperka :)
-
Mąstantys žmonės su 600 Eur pajamom 159 ir dar 2.4 tiesiog neperka :)
kazkada girdejau kazkokio ekonomisto patarima pirkti deveta automobili kuriam jis teoriskai sutaupo per berods puse metu(ne brangesni), tada tipo jo islaikymas bus ikanadamas, apie markes ir galingumus nebuvo kalbama :D . zodziu 6x600=alfa159dyzel ...o cia blyn... shtuke euru uz galva...
-
Na jeigu naudotis jo pasiūlymu, tai tokia čia ir problema. 1.5 mėnesio pataupai ir persirenki motorą :) Juk tie 600 - tai turi būti laisvi pinigai, o ne tavo atlyginimas neatskaičiavimus išlaidų.
Jau nekalbu, kad už tokią sumą Lietuvoj pirkta 159 bus labiau projektas, nei automobilis į darbą važinėti :D
-
jo, zmones su 600eur pajamom, o ypac automobiliu prekeiviai butent taip ir masto :) : geriau sutvarkysiu galva ne uz 300 o uz 1000, tai tikimybe, kad ji be rimtesniu problemu iveiks dar 20k km bus 30% didesne...ka jau kalbet apie likusio variklio ir kas aplink ji resursa ir tikimybes...as aisku uz kruopstu remonta, bet...
kazkada girdejau kazkokio ekonomisto patarima pirkti deveta automobili kuriam jis teoriskai sutaupo per berods puse metu(ne brangesni), tada tipo jo islaikymas bus ikanadamas, apie markes ir galingumus nebuvo kalbama :D . zodziu 6x600=alfa159dyzel ...o cia blyn... shtuke euru uz galva...
Nesiginčiju, žmonės su 600 eur pajamom tvarkosi pigiai, neaišku pas ką, neaišku kokiomis detalėmis, be garantijų ir t.t.
Na ir "alfa159dyzel" už "6x600 eur" yra neaiškus automobilis pasmerktas neaiškiems ir greičiausiai labai gausiems remontams.
Bet ką aš čia - kiekvieno žmogaus pasirinkimo laisvė.
-
tai viskas gerai, kai galima rinktis... siaip norejau pajuokaut, kad jei duotume kokiam eiliniam 'autoverslininkui' paskaityti gerb. grease pasamprotavima apie galvos remonta, tai juoktusi uz pilvo susiemes...esu sociai prisiziurejes kaip servisuose tiesiog niokojami automobiliai, kiek del nekompetencijos, tiek del klientu noro papigiaja ir greitai sutaisyt...
-
is grease pasamprotavimu juoktusi visi,nes puse lietuvisku automobiliu praejo toki arba panasu pigu pries pardavimini remonta ir nieko daugelis vaziuoja ir dziaugiasi nupirke ledines masinas su iki 200 tks pravaziavimu.Sutinku su tokiu remontu jeigu ruosiesi su ja dar vazineti kokius 200 tks per ateinancius 5-6 metus nors ir toliau tikrai reiks idedinet. Jeigu nupirkai davaryta tai ji ir liks davaryta, davarei pats bus pamoka ,koki sprendima bepriimtum . Nesupranti masinose pirk su specu arba tam yra servizai , kai nera pinigu nereikia ir masinos pirkt uz visus.