Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: GoldAukse 2016-12-26 16:40
-
Sveiki. Turiu klausimą, prieš kelias dienas man pakeitė turbinos žarną, kaip paveikslėlyje3 nr. https://www.fiatdalys.lt/lt/katalogas/dalys/102/23/2/2/W8/0/0/M14,M15,M16,M17,M18,M19,M87,M88,M91,M92,M94/0/GD/air-filter-and-piping
Dabar labai daug baltų dūmų eina iš dislintuvo. Nuvažiavau į tą patį servisą, sakė taip d to kad lbai sandari nauja detalė. Bet kažkaip nelogiška. Visi žiūri kai važinėju. Gal žinot ką reikia tokioj situacijoj daryti? Gal kažkaip įmanoma sutvarkyti?
-
Ten dumai ar garai,kol motoras saltas ju gali but daugiau tokiu oru,bet pazilus turi apmazet
-
Padidėjo dūmingumas, TA viršijo normą, prieš du metus buvo geras. Prieš mėnesi pasijuto ant traukos, juodų dūmų vizualiai padaugėjo, turbo garsas tilesnis. Nieko dėl to nedariau, nes problemą susiejau su abs problema, kaip tik kitą ritą po surinkimo ji atsirado. Bet pakeitus bloką, problema liko, panašu, nepataikiau. Dar prieš šitą mėnėsį, tiek pat laiko drėgnam garaže prastovėjo, buvo nuimta oro įsiurbimo sistema (filtro dėžė, žarna į turbo, iš turbo į interkuleri, ir toliau į įsiurbimo kolekt) Jei ten gali drėgmės rinktis, TA pasiūlė ant mažų bėgių daugiau apsukų, pabandžiau, bet nieko geresnio galutiniam rezultate. Šiandien servise mano prašymų pakeitė kuro\oro filtrus, bet nepagerėjo. O jie dėl dūmingumo bandė įsipylti kuro priedo dėl purkštukų ir smagiai pasivažinėjo. Jų sprendimas taip pat nepasiteisino ir pasiūlė į kitą servisą, nes pasivažinėjimo metu parodė kompo klaida, turbo perpučia. Mano alfaobd/multiecuscan nieko nerodo, nemoku ir nesuprantu gyvų parodimų interpretuoti, o per tą mėnesi varyklio ecu klaidų nerodė. Rytoj gal priims turbinų servisas, bet dėl smalsumo ir bendro supratimo ką aš galių dar padaryti, kad suprasti kas nutiko. Jei čia turbo stringa, galiu nusiėmes žarna pirštu prasukti sparnus?
P.S. Garažo nuoma baigės, tai labai nepagulinėsiu po auto.
-
šlangos nekiauros? oro srauto matuoklę atjungus dumina? dar purkštukai gali būti.
turbina ne prie ko dūminimui. jei perpučia, gali strigti geometrija. sukiot ten nieko nereik - reik "štangą" patampyti ir pažėt ar juda laisvai atjungus nuo vakuumo
-
Gali buti turbinos vakumo selenoidas grybauja, bet diagnostika turetu parodyti kas per bedos..
-
Gali buti turbinos vakumo selenoidas grybauja, bet diagnostika turetu parodyti kas per bedos..
Antru numeriu pažymėtas? O dėl judėjimo šis metaliukas? https://m.youtube.com/watch?v=uvNKG3Fm5hg Per apžiūrą išmetamųjų pirmą kart 3.5 parodė, šiandien vis dėlto buvau TA ir 2 parodė. Vizualiai dūmų mažiau, bet traukos nėra.
-
#6 detalė. metaliukas tas. atjungus nuo vakuuminės tos puslės judinant turi laisvai vaikščioti. jei stringa kažkiek tai pirmyn atgal pajudinus prasivaikščios.
žinoma gali būti ir bėdos su vakuumais, verta ir tai patikrinti
-
(https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mBjk1fUFtMSiH27eluRlBhA.jpg)
Jo nr.6 grybauja gan dazhnai.
-
Statistika pasiteisino, tiek šitas tiek skeldėjusios žarnos.
-
Lyg būčiau vedęs aikštinga nuotaka su savo kaprizais. Gavau klaidos kodą, p0235 supercharging pressure. Forumo 156 skiltyje radau info ir jau nuvaliau MAP. Test drive metu gavau klaidą, ištriniau, dar kartą test drive ir klaidos nebebuvo. Po kelių dienų, šiandien, vėl klaida, ištriniau, test drive ir nebemeta. Tiek patį pirmą kartą, tiek šiandien, klaidą gavau 5 bėgių ties 2.2 k apsuku, sutapimas ar ne, bet abiem atvejais lauke po minus 5 ir daugiau. Kai vakare turiu laiko, jau lauko temp. pliuse ir klaidos negaunu, esat susidure su tokia situacija ar čia tik paranoja? Internete randu patarimus MAP, kiauros šlangos, stringa turbo, kartais ir EGR strigimas. Kiauras šlangas ir MAP kolkas noriu atmesti dėl ankščiau padarytų darbų, nebent atšalimais daro įtaka. Pirmą paprasčiau EGR valyti, ir kaip ankščiau siūlė patikritnti ar nesikerta turbos slinkiklis. Kai praneša klaidą, nejaučiu pablogėjusios traukos, po jos check dega nuolatos ir pats nesigesina be diagnostikos. Jei turite patarymų, ačiū, paklausysiu. Pridedu gyus duomenis, gal ką keisto pastebėsit.
-
tai turbos geometrija stringa. arba už štangos pasmaukai ir pramankštini arba skeli turbą ir valai
-
reik "štangą" patampyti ir pažėt ar juda laisvai atjungus nuo vakuumo
Užkūrus ir atjungus nuo vakuumo šauna į viršų, prijungus pritraukia ne taip greit ir į pabaigą kaip ir palėtėja, su replėmis įsikibus galiu nuspausti žemyn, bet tikrai nesakyčiau, kad lengvai, girdisi kaip aplinkui girgžda. Čia jau prajudinus, https://youtu.be/XjTI_W1ovnE Jei panašu, kad trūksta laisvumo, pasiplanuosiu kada ardyti. Ačiū, kas pažiūrėsite.
Matau ne kokia kokybė gavos įkelti, grįžęs į namus pagerinsiu. Geresnė kokybė, https://www.dropbox.com/s/6mavb4kaehsgze5/WP_20180217_16_57_12_Pro.mp4?dl=0
Nelabai geriau, nebent full screen pasidarius
-
Overboostina, dazna problema.
-
Stringa geometrija ir jei dumingumas didelis tai underboost, netaip parasiau pirmam poste.
Jei nelysta daugiau i varikli ir purkstukai nekilnoti.
Buve atveju kai meistreliai sena tarpine pamirsta po purkstuku isimti ir pora sukrauna, tas pats ruksta kaip kaminas anglim kurenamas :D
-
Klaida p0235 kartodavosi tai pasiskolinau garažą ir išėmiau turbiną valymui. Po bandomojo važiavimo klaidos nebuvo, ir pasijuto, kad gyvesnė tapo. Ačiū, už šitą patarimą.