Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: gintare 2016-10-24 19:58
-
Sveiki, susiduriau su tokia poblema, kad vaziuojant neleidzia duoti gazo. Ismini iki galo, bet nekyla nei apsukos nei greitis. Viena karta jau taip buvo, tada ismete milzininiskus juodo dumo kamuolius prasygyne ji ir nieko, Siandien vel tas pats. Gal kam taip buvo?
Alfa romeo 147, 2004m. 1,9 dyzelinas 103 kw
-
Sveiki, susiduriau su tokia poblema, kad vaziuojant neleidzia duoti gazo. Ismini iki galo, bet nekyla nei apsukos nei greitis. Viena karta jau taip buvo, tada ismete milzininiskus juodo dumo kamuolius prasygyne ji ir nieko, Siandien vel tas pats. Gal kam taip buvo?
Alfa romeo 147, 2004m. 1,9 dyzelinas 103 kw
Turbina matyt nustojo pūsti, lygiai tas pats pas mane.
Pas mane atsitiko po radiatoriaus ir abs laido keitimo. Galvoju gal kokį turbos reguliatoriu užkliudė...
Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt
-
Turbina matyt nustojo pūsti, lygiai tas pats pas mane.
Pas mane atsitiko po radiatoriaus ir abs laido keitimo. Galvoju gal kokį turbos reguliatoriu užkliudė...
Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt
Abejočiau ar nustojus pust turbinai pradėtų ignoruoti greičio pedalą... Blogiau traukt ir turėti tik momentinę jėgą (be užpūtimo po uždelsimo) - taip, bet juk ne visai prarast trauką... Ar juolabiau kaip temos pavadinimas sugeruoja - nereguoti į akseleratorių t.y. išmini iki galo sankabą ir akseleratorių o apsukos nekyla. Nebent čia jau pats kompas viską atjungia pamatęs turbo critical failure.
-
Turbina matyt nustojo pūsti, lygiai tas pats pas mane.
Pas mane atsitiko po radiatoriaus ir abs laido keitimo. Galvoju gal kokį turbos reguliatoriu užkliudė...
Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt
turbaj nustojus pūsti apsukas mašina renka toliau, tik važiuoji kaip su dyzeliniu atmosferiku. o čia jei nerenka apsukų tai kažkas blogai su gazo pedalo potencu bus - diagnostika ir gyvi parametrai parodys konkrečiau. ir šiaip potencui mirus užvedus auto laisvos apsukos turėtų būti pakilusios, paprastai palei 1500rpm
-
turbaj nustojus pūsti apsukas mašina renka toliau, tik važiuoji kaip su dyzeliniu atmosferiku. o čia jei nerenka apsukų tai kažkas blogai su gazo pedalo potencu bus - diagnostika ir gyvi parametrai parodys konkrečiau. ir šiaip potencui mirus užvedus auto laisvos apsukos turėtų būti pakilusios, paprastai palei 1500rpm
A tu žiū vis su ta diagnostika visur... :cart:
-
A tu žiū vis su ta diagnostika visur... :cart:
kiekvienas turim savo metodus - vieni nuo žigulio nulipę samapalnaj remontuoja, kiekvieną fiškę judina, keičia viską iš eilės - maž pavyks, kiti naudoja tam skirtus įrankius.
kiek žmonių tiek nuomonių