Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 164 => Temą pradėjo: Pauliusefi 2016-10-14 08:03
-
Vakar ryte neuzkuriau savo 164, jo pries tai niekad nera buve. Starteriu jokiu gyvybes zenklu, tempiant uzsiveda porai sekundziu ir uzgesta. Siurbly atidaro, meginau ir tiesiai atidaryt visvien tas pats? Kame saknys kompas ar siurblio el dalis?
-
Vakar ryte neuzkuriau savo 164, jo pries tai niekad nera buve. Starteriu jokiu gyvybes zenklu, tempiant uzsiveda porai sekundziu ir uzgesta. Siurbly atidaro, meginau ir tiesiai atidaryt visvien tas pats? Kame saknys kompas ar siurblio el dalis?
O tai gal akumuliatorius jau pavargęs ir tiek?
-
Tai sukt suka starteris viskas ok, bet gyvybes nerodo
-
Tai sukt suka starteris viskas ok, bet gyvybes nerodo
Nu tai starteriui kažkiek pasukt gal ir užtenka, bet ne iki galo. Jei turi galimybę, patikrink akumą (arba pakrauk dėl visą ko) 8)
-
su silpnu akumu uzsivestu tempiant ir neuzgestu, nebent visiskai mires akumas ir siurblio neatidarytu, bet siuo atveju akumas gyvas ir suka gerai ir siurbly atidaro. :)
-
Tai kad 164 siurblys mechaninis ir purkstukai berods. Cia reiktu 164 tema skaityt ir ieskot
-
Senesnem visiskai mechaniniai siurbliai ejo, cia jau valdymas siurblys su el.dalim
-
Pamegink Laimiui ar Zazui pasukt gal patars ka ziuret
-
Oj kaip gerai pažįstama problema...
Švogeris prieš pora metų taip kiekvieną rytą po puse rajono tampė savo traktoriuką.
Kiek pamenu, sprendimas kainavo apie 5 Eur - temperatūrinis daviklis, duodantis signalą valdymo blokui (ne skydeliui).
Jis "supranta", kad yra šalta ir reikia įjungti žvakių pakaitinimą. Nepamenu kodėl (reikia vėl gilintis į schemas), bet esmė kad tie varikliai ne tokie jau "kvaili" ir kol nesuveikia žvakių pakaitinimo ciklas (jos kaitinamos ir kažkurį laiką po užvedimo) - siurblys normaliai neveikia.
Ir dar, akumas turi būti labai geras, nes net ir truputį pasėdęs, jis nebeužsuka šio motoro (turi būti ne mažiau 800A startinės srovės).
Tai va, pasitikrink šiuos du dalykus pirma ;)
-
Jo sita viska puikiai zinau, pries tai turetoj alfoj 164 sita problema buvo :) bet cia visai kas kita kiek suprantu gali ir puse dienos tampyt visvien nesikuria tiksliau uzsikuria kelioms sekundems ir uzgesta tempiant. O starteriu suk kiek nori visiskai jokiu gyvybes zenklu :-\ Akumas tikrai geras
-
Man toks bajeris buvo po siurblio keitimo, kai degima neteisingai isstaciau :) Gal ir pas tave jis netycia pabego (siurbli laiko trys verzles, kurias atlaisvinus gali ankstint/velint degima - joms atsilaisvinus jis lengvai pasisuks tik jam vienam zinomon kryptim :)
-
Aš statau už orą kuro sistemoj arba imobilaizerį ::) Mano senelėj volvo imobilaizeris kuro padavimą po sekundės uždaro ir tada jau no-go.Nežinau,koks siurblys ten alfytėse,bet jei priėjimas prie kuro atidarymo-uždarymo solenoido nesudėtingas,atvesk iki jo nuolatinį maitinimą,t.y. pliusą ir tada vėl bandyk užtempt
-
Jo, priejimas prie jo tikrai paprastas. Imobilaizeris tikrai gali buti, tik tada kaip taisykle ant skydelio raktas uzsidega. Pauliau, pas tave isvis tas imobilaizeris dar yra?
-
patirtis su kappa byloja,kad nebūtinai užsidega lemputė skydelyje kai nesikuria ir kad nebūtinai nesikuria,kai lemputė dega :D pats manau žinai,kad pagrindinė italų elektros bėda yra oksidacija kontaktuose :)
-
Tell me about it... :) Ypač pas 164 :)
-
Imobilaizeris tikriausiai yra, bet negaliu garantuot :) lempute nedega, o siurbly uzmaitint tiesiai meginau jau ... tas pats uzsikuria ir uzgesta tempiant...
-
Jei jis yra, po vairu, nuemes plastmasine apsauga, ant jos rasi pritvirtinta geltona elektronini blokeli ir is jo einanti pajungta laida i spynele. Pasitikrink, gal tikrai imobilaizeris bludija... Nes jo signalas eina ne tik i siurbli, bet ir i pagrindini valdymo bloka.
-
dar reiketu pakeisti kuro filtra ir bake isimti ir isvalyti sieteli, gali buti snargliu pritraukta ;)
-
Nemanau nes pries tai idialiai masina veike. Is vakaro pastaciau ir ryte neuzkuriau . Jei butu toks mechaninis defektas tai kurtusi bent kazkiek arba isvis ne. O dabar uzsikuria is uzgesta kaip nukirsta tempiant
-
Jei negelbsti pliuso padavimas į solenoidą,paduok ir masę ant siurblio korpuso.Negali dyzelis nedirbt,jei alkūninis sukasi ir į cilindrus kuras patenka priverstinai.Nebent uždarant oro padavimą arba išmetamųjų dujų išėjimą ::)
-
Dekui vyrai siandien po darbo meginsiu kurt. Jei nepavyks jau kitai savaitei rezervuota vieta kietam alfu servize stockholme diagnostikai, jei ir ten nepades nzn ka bereiks daryt :)
-
Labai panašu, kad problema su kuro padavimu, galimas daiktas kad per daug metų užsiteršė kuro magistrale(bakas, filtrai, vamzdynai ir tt) Ten gi rankinė pompa, atsukus vamzdelį nuo siurblio ir pumpuojant ranka, matosi ar kurą paduoda. Į solenoidą padavus įtampą, ne faktas, kad jis atsidarys, jei užsikirtęs. Dar or filtrą pažiūrėt, bent numaut šlangą nuo oro filtro. Dar yra diagnostika minkant sankabos pedalį, gal ta kažką parodytų. Imobilaizeris net negarantuoju kad jis yra, bent pas mane nėra. Nors va, užvakar mano kūdykis išvažiavo į darbą ir skambina kad užgęso ir nebesikuria. Sakau kuras baigėsi, ne, sako dar turi būt. Nu ir požymiai tokie patys, patrauki, užsikuria, po kelių sekundžių užgensa. Dapylė kuro, jau trys dienos nesirodo, mašina važiuoja, gal "po bliadiam" išvarė:)
Iš tikro ten viskas gana paprasta, jei tik kuro siurblys geras. Nemanau kad labai daug servise sumokėsi, nebent darbo valanda kainuoja kosmosą.
-
Oj kaip gerai pažįstama problema...
Švogeris prieš pora metų taip kiekvieną rytą po puse rajono tampė savo traktoriuką.
Kiek pamenu, sprendimas kainavo apie 5 Eur - temperatūrinis daviklis, duodantis signalą valdymo blokui (ne skydeliui).
Jis "supranta", kad yra šalta ir reikia įjungti žvakių pakaitinimą. Nepamenu kodėl (reikia vėl gilintis į schemas), bet esmė kad tie varikliai ne tokie jau "kvaili" ir kol nesuveikia žvakių pakaitinimo ciklas (jos kaitinamos ir kažkurį laiką po užvedimo) - siurblys normaliai neveikia.
Ir dar, akumas turi būti labai geras, nes net ir truputį pasėdęs, jis nebeužsuka šio motoro (turi būti ne mažiau 800A startinės srovės).
Tai va, pasitikrink šiuos du dalykus pirma ;)
Draugei irgi tas pats su bmw pirmuku buvo. meistrai niekaip nerado kas blogai, viska ziurinejo, o forumuose pasiskaiciau, kad temperaturos daviklis - pakeitem ir viskas ciki. Tokie ten ir meistrai vadinasi buvo, buciau kelis simtus euru sukises tikriausiai per juos...
-
AR164 2,5TD kaitinamos visada, nuo aplinkos temperatūros priklauso tik kaitinimo trukmė. Prie tokių temperatūrų bent ant buksyro turėtų užsivesti.
-
Ryt vaziuoja i diagnostika alfa ir bus aisku kas nutiko. Bet jau "nuramino" kad greiciausiai kompas sudeges. Neisivaizduoju kur rast kompa jai, kolegos alfistai gal patarsit?
-
Jei žinai,kokio modelio kompas tavo alfoj(jei nežinai,padės google),jami iš bet kurios auto,kurioj įmontuotas toks pats ir persirašai savo MAP'ą.Čia aišku,su sąlyga,jei jį galima iš senojo ištraukt,manau problemų neturėtų kilt.Buvo ir mano saab'ui nusprogęs ecu,tiesa,benzininiam,požymiai tokie patys.Pakeitimas problemą išsprendė :)
-
Kad lietuvoj buciau butu paprasciau viskas ;) dabar tenka sveduose suktis..
-
Nematau bėdos,pilnas internetas tų ecu ir pigių ecu flash'erių,kaip pvz KWP2000 ar galletto.Nusiklonuot savąjį gali ir pats be didelių mokslų arba ieškok vietinių chip-tuning'o entuaziastų,švedijoj jie ne deficitas ::) Ir nereiks gyvent lytinio gyvenimo su kompo tokiu pačiu kodu paieškomis :)
-
Beda kaip ir maniau su imobilaizeriu :D servize neykibo sutvarkyt "meistrai", nes apie situs dyzelius per mazai info turi :) KAIP ISOPERUOT AR APEIT IMO SITAI PRIESISTORINIAI AUTOTRANSPORTO PRIEMONEI :D
-
Tu pirma jo kontaktus visus išvalyk.Kartais gelbsti čipo iš rakto išėmimas ir priglaudimas prie antenos arba home made nauja antena iš susuktos vielos :D Užmaitinęs ECU ir kuro padavimą,turėtum važiuot
-
Kaip uzmaitint siurbly ir ecu :D niekaip nerandu kaip juos uzmaitint :D
-
Autodatoi berods yra ecu schema su reiksmem
-
Nedraugauju su autodata :( gal kas nors galetu imest cia :-\
-
Man irgi butu naudinga el schema. Autodatoj 3.38 164 schemu nera, yra tik ac ir air bag
-
3.40 versijoje irgi nėra.
-
Uzvedziau savo traktoriu , problema buvo saugiklyje, ko nesugebejo alfu servize rast :D
-
Turi omeny pas giriu ?
-
Ne. Svedijoj gyvenu ir eksplotuoju savo 164. AR BIL AB Vadinasi tas servizas paciam stokholme. 2 alfas varem ir abiejom sudo primale.