Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: imurenemy 2016-09-29 09:23
-
Sveiki,
Dideliais žingsniais artėja tech apžiūra. Su dabartinės būklės automobiliu praeit tech nėra šansų. Todėl galvoj kyla klausimas kiek atsistos remontas? Neišmanau automobiliuose išskyrus elektros srity tai ten dzin bus sutvarkyta.
Po serviso apžiūros buvo pasakyta tvarkytis stabilizatorių aišku suprantu, kad remonto kaina priklauso nuo visų niuansų, bet tikiuosi sužinoti apytikslinę kainą. Taip pat "išsiplauti" kolektorių (dūmina, sumažėjus trauka) ir pagal mano nuožiūrą kažkas darosi su vairo stiprintuvu - ūžia, ant šalto variklio pats stiprintuvas dinginėja, v. S. skysčio nemažėja. Tikiu, kad remonto kainos prasidės nuo dviejų nulių zonos.
P.s. Ieškau taipogi servisiuko. Nebrangaus, galbūt netgi žmogaus dirbančio savo malonumui, gebančio tvarkyti tiek alfas, tiek opelius Kaune. Alfa RS šiuo atveju atkrenta.
-
Stabilizatoriaus vidiniu gumu keitimas anuomet buvo apie 150lt+gumos, jei paprastos gal po 20lt, jei powerflex, tai....Jei tik traukutes pakeisti, tai darbo po du varztus atsukti/prisukti+ratus nuimti/uzdeti, realiai ant kiemo, be jokiu igudziu galima, jei tik nebus traukes be kampu raktui prilaikyti ir nereiks tokiu spec repliu, kurios siaip seniuose kiniskos nebrangios ir tinkamos, bet reikia zinoti, kokiu reikia. Traukes anuomet po 30-40lt gal budavo. Cia apie priekini, jei galinis, tai viskas pigiau, ypac darbas, nes gale priejimas geras, ko nera priekyje.
Stiprintuvo siurblys greiciausiai nebesuka, jei tepalas niekur nedingineja, o gal pats tepalas netinkamas.
Is esmes, siulau del kolektoriaus ir stiprintuvo vaziuoti butent i Alfa RS, o del traukiu gali ir pas kaimyna. Antraip, rizikuoji, kad tris kartus tvarkysi, o ketvirta jau teks i Alfa RS atvaziuoti, kad tai ka taise, sutaisytu, kaip reikia. Ne vienam taip buvo :D Nors ten nera nieko stebuklingo ar nesuprantamo, bet, kaip tavo atveju, tu pats nezinai, kur daro gerai, zinai, tik tiek, kad nori pigiai, tai visokiu stebuklu gali gauti. Sekmes nebankrutuoti betaupant :)
-
Rašau dėl statistikos, nes užvakar po patikros, bildesio priežastis taip pat vidinės stabilizatoriaus gumos. Man kaina pasakė: laikas pakeisti trunka 3 valandos, gumos iki 20 už 1 vnt Nejuokaujant, Kiff suma tokia pati, tik nebe lt valiuta. Yra kas pats keitęs, ir pamena kiek laiko trunka pasikeist namų garažo sąlygom?
-
Perdaug 150 eur už pakeitimą, nebent keičia pagal vadovėlį. Aš iš kart dėčiau poliuretaną ir pamirščiau tą vietą visiem laikam.
Namų sąlygom, be duobės, 156 2.4 JTDm 20V (reik leist traversą) visa diena, o jei nulūš koks varžtas (neretai pasitaiko) - tai dar ir daugiau. Mano ex 156 1.9 JTD stabilizatoriaus gumas pakeitė servise per 1.5-2h, per daug neskubant.
-
Aš iš kart dėčiau poliuretaną ir pamirščiau tą vietą visiem laikam.
Vienintelis jau paruoštas produktas kuri gali įsigyti Lietuvoje? http://www.trtshop.eu/lt/automobiliai/pakaba/pakabos-dalys-pagal-automobili/alfa-romeo/ivores/131050_powerflex-black-series-ivores-alfa-romeo-147-00-10-156-97-07-gt-03-10-automobiliams.html
-
Vienintelis jau paruoštas produktas kuri gali įsigyti Lietuvoje? http://www.trtshop.eu/lt/automobiliai/pakaba/pakabos-dalys-pagal-automobili/alfa-romeo/ivores/131050_powerflex-black-series-ivores-alfa-romeo-147-00-10-156-97-07-gt-03-10-automobiliams.html
Verčiau jau užsisakyt Purple seriją. Ji labiau tinka mūsų gatvėms 8)
-
Daugiau paskaičius abu variantai yra guminiai, tai kas/kur yra poliuretaniniai? Kam patinka kainos atsakymas iš www.autodinaracing.lt Komplektas 2vnt kainuoja 45 Eur su PVM. Pristatymas 5-7 d.d.
-
Daugiau paskaičius abu variantai yra guminiai, tai kas/kur yra poliuretaniniai? Kam patinka kainos atsakymas iš www.autodinaracing.lt Komplektas 2vnt kainuoja 45 Eur su PVM. Pristatymas 5-7 d.d.
Powerflex yra poliuretanas. Juoda serija - kietesnė ir tinkama labiau lenktynių trasoms, o violetinė serija kasdieniam naudojimui. Išbandytas ir pasiteisinęs reikalas.
Pats geriausias variantas - siųstis tiesiai iš Powerflex. Kalbėta jau ne kartą ir ne du šiam forume :)
-
Poliuretanas iš esmės yra guma, tik labai kieta. Šiaip dar gali pabandyti laimę su iš krastos su originaliom įvorėm, nes savo ex 156 ant spydometro rodė 210k+ km, o išėmėm originalias įvores 2004 metų gamybos :o
Bet man rodos atskirai neparduoda įvorių krasta, kartu su štanga, jei gerai pamenu.
-
Komplektas PFF1-810-22 iš http://www.autodinaracing.lt/ su persiuntimu į Klaipėda man kainavo lygiai 40 Eur ir savaitę laukimo.
-
as tai tokias pirkau,ir mazai laukimo.Prie to pacio virsutiniu svirciu salenblokus.Jau 4-ti metai laiko.
http://allegro.pl/tuleja-guma-stabilizatora-alfa-147-156-poliuretan-i6645147847.html
-
Namų sąlygom, be duobės, 156 2.4 JTDm 20V (reik leist traversą) visa diena, o jei nulūš koks varžtas (neretai pasitaiko) - tai dar ir daugiau. Mano ex 156 1.9 JTD stabilizatoriaus gumas pakeitė servise per 1.5-2h, per daug neskubant.
Man darbas truko pustrečios dienos, nepoilsiaujant ir be trukusiu varžtų, tik mažiausia veržlė su sriegiu nusisuko duslintuvo dangčio gale prie rankinio išsišakojimo. Dedant dangti atgal dar susiveržė galinės kaladėles, čia matyt reikėjo pradėti ardyti atleidus rankini. Buvau paskaitęs, kad nebūtina paremti greičių dėžės nuėmus pagalve, bet man tai ji pajudėjo į apačią. Išėmus įvores nepasirodė labai išdilusios ar nudėvėtos. Jau renkant atgal traversas pasislinko atgal, su keliais keltuvais bandžiau pasistumti į priekį, iki galo nesupratau kaip jis iššoko į savo vietą. Darbo rezultatas per bandomaji važiavimą jau nebebilda.
-
Man prieš pora savaičių autofficinoj pakeitė stabilizatoriaus įvores 147-ai. 60eu darbas, 20eu už įvores.
Išviso užtruko kiek daugiau 3-jų val (kartu keičiant stabdžių skystį ir diskus su kaladėlėm).
-
Tai ant kiemo tas darbas visad isitempia vos ne trigubai :)
-
Hm, is aprasymo man atrodo, kad tu biski per daug visko visur atsukai, kas ir susidejo i papildoma darba, bet svarbu, kad pavyko :)
-
kad jus vyrai ardot bile ka,...kam ta traversa lupti.Stumiasi tos isdilusios ivores link rato,sutepus tepalu stabilizatoriu.pasistatai i patogia vieta..o tada su graztu nugrezi skylese uzvalcavima (apkaba is dvieju daliu)...ir gumos saujoje.Pries tai reik dar sutrupinti zieda atramini is duralio,gad guma galima butu stumti..Vietoj jo ,ant stabilizatoriaus darbu pabaigoj uzdeti verziama homuta.
-
Keičiant padangas pamačiau, kad galinis stabilizatorius atrodo palinkęs, kur matosi be dažų ir parudijęs. Klausimas, užtenka tarpo tarp tilto ir dugno ar verta sukti dvi veržles ant tilto? Ar ardant pasimato, kad viskas paprasčiau?
-
Keičiant padangas pamačiau, kad galinis stabilizatorius atrodo palinkęs, kur matosi be dažų ir parudijęs. Klausimas, užtenka tarpo tarp tilto ir dugno ar verta sukti dvi veržles ant tilto? Ar ardant pasimato, kad viskas paprasčiau?
Ir dar forumo skelbimuose yra ardomu 156, tokia dalys, kaip gal. stabil. galiu pritaikyti nuo daugumos, ar vis dėlto yra kokių apribojimų?
-
Kai buvau neseniai iškeptas absolventas ir švaisčiau turimą laiką i kairę ir dešinę, tai 156 keičiausi pats, tiesa keičiau tik dėl to, kad ir sankaba buvo nusisukus. Dariau garaže 4 dienas ant 1.5 m gylio duobės.. Vien traversą nuimti/atlaisvinti užtruko kažkur pusdienį, nes visi varžtai ant tiek užkepę, kad per Marytės plauką nenulūždavo, ir priėjimas nepavydėtinas. O visi ir kiti reikalai kartu sudėjus tame garaže keiksmažodžių tikriausiai niekas niekada tiek neišsakys :D bet stabilizatorius + nauja sankaba veikia palei šiandien čiki piki.
Jei dabartinės kainos 60 Eur stabilizatoriaus įvorem pakeist tokiam servise kaip Autofficina, tai tikrai dabar nesiterliočiau pats. Laikas brangiau kainuoja nei tas 60 eu..