Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Jura 2016-08-31 02:48
-
Sveiki. Kol kas stock, dedu pinigus i važiuoklę, kadangi jos pasižymi savo problema dydžiausia tai brangiu tvarkymu, bet po truputi judu i prieki, greitai baigus tvarkyti važiuokle, bus pasikeitimei išorėje, bet ir stock, padarius gražias nuotraukas, mašina atrodo išskirtinai!
(http://www.part.lt/img/698f324ff4e1ad601afa6d44bab03a70180.JPG)
(http://www.part.lt/img/5de3573c6495e9be369100f8fd6759eb304.JPG)
(http://www.part.lt/img/2e9d81866c78815ca89a094257f5b1b0269.JPG)
(http://www.part.lt/img/03f4fb224fc35fff64d3d90f0aeaf07518.JPG)
-
Nera ta vaziuokle tokia brangi. Sudejo man zazas kas priklauso pries nezinau gal jau 6 metus. Nuvaziuota apie 70000 km per ta laika gale keiciau viena trauke ir galines sakes priekini sailenta. Tiesa zvyrkeliu daznai nebemato si auto. Ratai r 17 225x45
-
As tai kazkaip labai stipriai irgi neisskirciau vaziuokles brangumo, buna ir brangesniu, o visgi moki uz komforta, cia tau ne golf :D as pas save liejausi viska is poleritano, na dar nezinau kiek laikys ir kiek gerai, eksperimentas, bus matyti, o i kita manau susidesiu kazka standartisko, ziuresiu kaip laikys :)
Sitas masiniukas buvo uzkliuves skelbimuose, atrode visai tvarkinga :)
-
Manu pastebėjimu, po euro kainos kiek pakilo. Tiek dalių, tiek darbų, tiek restauracijos...
-
Manu pastebėjimu, po euro kainos kiek pakilo. Tiek dalių, tiek darbų, tiek restauracijos...
Kainos pakilo. O jų santykis su 166 verte jau išvis stumia 166 į praeitį. Atėjo toks laikas, kai nedaug modelių išgyvens :) O tie, kurie išgyvens, tik brangs. Ypač V6, ypač 3.0.
Tikiuosi pirmas šitos 166 savininko išorės mod'as bus pakeistos perdegusios lemputės, kurių bent akivaizdžiai matosi, kad 3 yra :D
-
Ar ne tik ir gale turėtų degt 4, vietoj dabar degančiu 2 :) Prašosi ratų, su šituo stock variantu labai jau pilka atrodo ir tuštoka, bet nors tvarkinga. Su tuo ir sveikinam prisijungus. :)
-
o tai 2.0 v6 TB jau typo nebrangs? :D beje restauruota visa vaziuokle jau 4 metus laiko :) tuo metu 1500lt kainavo
-
V6 tb niekam tikes kaip ir ts tik jis turi kitu bedu.kalbeta ir apkalbeta apie tai. V6 buso kaina tik kils ir nesvarbu 2.5 ar 3.0
-
O , Kėdainiai .. :) Sėkmės eksplotuojant . Jei bus problemų su kėbulu - kreipkis ;)
-
Kainos pakilo. O jų santykis su 166 verte jau išvis stumia 166 į praeitį. Atėjo toks laikas, kai nedaug modelių išgyvens :) O tie, kurie išgyvens, tik brangs. Ypač V6, ypač 3.0.
Tikiuosi pirmas šitos 166 savininko išorės mod'as bus pakeistos perdegusios lemputės, kurių bent akivaizdžiai matosi, kad 3 yra :D
Kažkaip stipriai abejoju 166os brangimu bent jau artimiausius 10metų. 166 neturėjo jokio išskirtinio modelio, o 164 kainos, net ir 3,0 V6 tiek 12v, tiek 24v nėra didelės. Vienintelės brangesnės 164os yra tik QV ir Q4, kurios yra super retos ir joms rinkos beveik nera. Ir tai - 164 turėjo daugiau Alfiškos istorijos, nei 166.
O jei į tema, tai graži 166, sveikintinas noras gaivinti!
-
Kažkaip stipriai abejoju 166os brangimu bent jau artimiausius 10metų. 166 neturėjo jokio išskirtinio modelio, o 164 kainos, net ir 3,0 V6 tiek 12v, tiek 24v nėra didelės. Vienintelės brangesnės 164os yra tik QV ir Q4, kurios yra super retos ir joms rinkos beveik nera. Ir tai - 164 turėjo daugiau Alfiškos istorijos, nei 166.
O jei į tema, tai graži 166, sveikintinas noras gaivinti!
tai aš ir nesakiau, kad išlėks į dangų tos kainos :) tiesiog palaipsniui jos didės. 10 metų tikrai prireiks, kad reikšmingai pasijustų. Visų kainos didės, tik dyzelių didės mažiausiu greičiu.
-
As tai labiau buciau linkes sakyti, kad jos labiau nusistoves ir bent jau zemiau nebekris :) visgi kad ji augtu turi ir masina buti atitinkamai tvarking ir tureti kazkokia istorija, kuri keltu tos masinos verte :)
-
10 metu tikrai mazai, kad kaina imtu kilti, po 20-25 gal ir pakils 166 kaina, jei tai ne dyzelis :)
-
V6 tb niekam tikes kaip ir ts tik jis turi kitu bedu.kalbeta ir apkalbeta apie tai. V6 buso kaina tik kils ir nesvarbu 2.5 ar 3.0
Nu labai dekui uz komplimenta mano masinai :D zinosiu, kad niekam tikes variantas :D
-
Nu labai dekui uz komplimenta mano masinai :D zinosiu, kad niekam tikes variantas :D
Nera uz ka. Forumo paieska pasinaudok suprasi .
-
na galetum ir ant kelio uzvest :) nes visus paieskos rezultatus, kad perziuret, reiketu atostogas imt :D
-
Atsibodo, kad skelbime atsirado? Ar bėdos didesnės nei oro srautas ? :)
http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-166-tspark-16v-sedanas-2000-0128469570.html
Kažkaip greitai dingsta entuziazmas, šiuolaikiniams alfistams :)
-
nu joooo :) aš su savo 166 jau tuoj 10 metų kartu švęsiu, o čia pora savaičių entuziazmas išbuvo :)
-
Tai vat, kad dauguma pas mus "alfistu" tokiu ateina :) Pats 156, ta pati vienu cia esanciu "specu" ivardyta kaip "luztanti, gendanti, nepatvaruji TS'a" :D jau 7 metus turiu ir niekada nesinorejo skirtis, kad ir kaip kada vienas ar kitas dalykas uzknisdavo.
-
6 metai su tuo siaubingai lievu 166 2.0 V6 TB :masina:
-
6 metai su tuo siaubingai lievu 166 2.0 V6 TB :masina:
Tokio variklio visada norejau, deja, kai ieskojau nebuvo arba vienas kitas, su neaiskia istorija, o jei atsirasdavo, iskart paimdavo kazkas.
Nebandei cipuot?
-
Na nėra tie TS ar TB beviltiški. Tiesiog Busso V6 yra kitoj lygoj. Jie gali tiek patyčių pakelti, kiek nei TS ar TB nesusapnuotų. Per 10 metų mano Busso kartą stipriai perkaitintas, kartą lūžus škyvui degimas per 7 dantukus vaikščiojo, su blogu termostatu dvi žiemos atvažinėtos, praktiškai nėra dienos važiavimo be bent 5000 rpm, alyvos lygio tikrinimai neaktualūs - kol balos po automobiliu nėra, reiškia karteryje normaliai, sumoj netoli 320 000 km ir ką? Nieko. Murkia. Traukia.
-
Mažiau kreipk dėmesio į vietinius "rašytojus“ :) Turbūt net arti nestovėjo šalia to V6 TB :)
-
Ne, cipuot nemeginau, nes realiai masina vaziuoja kokius 3 men. per metus, daugiau garaze ilsisi ir nelabai yra laiko uzsiimt :) O del tu komentuojanciu visaziniu, tai geriau patylesiu... :D Aisku neatsisakyciau trilitres, bet rask tu tokia, kokios noreciau :D
-
Mažiau kreipk dėmesio į vietinius "rašytojus“ :) Turbūt net arti nestovėjo šalia to V6 TB :)
Turejau ta tb ir ka ? Jis vaziavo netgi,tik nepatiko turbo duobes,su busso ta galia auga tolygiai ir tiek.
-
O tai tb taigi tas pats buso tik truputi apkarpytas, visas blokas tai tas pats. Del turbo duobiu tai taip jos yra, bet cia irgi savas zavesys tos turbo duobes, kaip koks nezabotas bulius :D
-
Geras truputi
-
Visi to laikmečio turbo motorai turi vadinamą lagą. Bet tai su patikimumu nieko bendro neturi. Ir sakyti, kad TB niekam tikęs per stipru. Paprasčiausiai V6 TB ir V6 atmosferinis skirtingų charakterių.
-
Visi motorai priziurimi tarnauja. Apie ts bedas (nors 164 stovejo tikraigeras ir patikimas ts ) apie v6 tb ir zinom.