Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Jura 2016-08-19 00:29
-
Sveiki, kokia problema gali būti ? Nėra traukos, nu tragiškai, 2.0 114kw, toks jausmas kad like kokiu 60kw, oro srauto matuoklė maniau, bet kai atjungi užsidega purkštukas check'e, o kai prijungi užgęsta vadinas veikia, ir jokiu kitu nemeta klaidų. Gal galit patart ką daryti? Kur ieškoti problemos. Nežinau ar buvo tokia tema, nes tokiam motorui neradau apie šita problema temos.
-
Kada oro filtrai keisti? Lambda zondas? 8)
Gal kompiuterinė diagnostika padėtų? 8)
-
Kada oro filtrai keisti? Lambda zondas? 8)
Gal kompiuterinė diagnostika padėtų? 8)
Oro filtras nekeistas dar kai nusipirkau ja, ir pravažinėjęs aš skaityk dar tik puse mėnesio, buvau išsiemes kad dar jis švarus, nėra juodas kad jau užsinešęs būtu. Lambda zondas? tokio net negirdėjęs dar. O diagnostika šiandien dariau, klaidas mete dvi, viena ten sake nereikšminga kaip ir tai ištryne, o kita kad kažkokia problema su trečiu cilindru, galimai dėl žvakės, užsakysiu ryt, nes tokiu net neturi. pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
-
Varyk i normalu servisa kur zino situs twin spark motorus. Chekas del oro srauto maatuokles kai atjungi uzsidega dar nieko nesako. Pamegink pravaziuot su atjungta. Jai pradzioi sunkiai traukia,o nuo 3000rpm normaliai ir ji kalta.
-
prie ko cia matuokles ir filtrai kai pas zmogu cilindras neveikia :D dar tegul tepalus pasikeicia...
-
pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
O tu spek kodel variklis vadinasi twin spark? :D
-
Oro filtras nekeistas dar kai nusipirkau ja, ir pravažinėjęs aš skaityk dar tik puse mėnesio, buvau išsiemes kad dar jis švarus, nėra juodas kad jau užsinešęs būtu. Lambda zondas? tokio net negirdėjęs dar. O diagnostika šiandien dariau, klaidas mete dvi, viena ten sake nereikšminga kaip ir tai ištryne, o kita kad kažkokia problema su trečiu cilindru, galimai dėl žvakės, užsakysiu ryt, nes tokiu net neturi. pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
O gal ir automobili turi pirma? Arba pirma modernesni :D Lamda zonda pirmieji i masine rinka paleido Volvo, mazdau 1992 metais, neilgai trukus, jis tapo privalomas ir yra privalomas po siai dienai, tik siandien masinose ju jau po 2 ar 3 stovi. Bet jis del traukos nelabai ka itakoje, jis, kai neveikia, kaltas, del dideliu kuro sanaudu. Dvi zvakes, masineje gamyboje, gal ir Alfa pirma panaudojo, o apskritai dvi zvakes i cilindra jau turejo lenktyniniai Alfa bolidai dar, bijau, sumeluoti, su istoriniais metais man sunku, bet, berods, iki 1950 metu jos jau buvo naudojamos :D Su trauka jos irgi nelabai ka svarbaus turi, nebent, nei viena is esanciu, jau nedega.
Labiausiai cia tiketina senas ir neveikiantis, visiems jau iki gyvo kaulo zinomas Bosch stebuklas, pavadinimu MAF, MAF ir dar karta MAF! Kai jis uzsinesa, jokiu klaidu nemeta, bet neveikia.
-
Kad pirmieji sumontavo Volvo - tiesa, bet ne 92m, o 15 metų ankščiau :) Nes net mano 88 metų alfa jau turi lamda.
-
prie ko cia matuokles ir filtrai kai pas zmogu cilindras neveikia :D dar tegul tepalus pasikeicia...
Prie to, kad apie cilindrus buvo pradėta kalbėti gerokai vėliau, nei temos pradžia, proto bokšte... 8)
-
Varyk i normalu servisa kur zino situs twin spark motorus. Chekas del oro srauto maatuokles kai atjungi uzsidega dar nieko nesako. Pamegink pravaziuot su atjungta. Jai pradzioi sunkiai traukia,o nuo 3000rpm normaliai ir ji kalta.
Bet jo.. Atjungus oro srauto matuokle, ji jautresne pasidaro, trauka geresnė, ir nereikai net 3k apsuku. apskritai ji tesiog geresne.
-
Robert Bosch GmbH introduced the first automotive lambda probe in 1976,[1] and it was first used by Volvo and Saab in that year. The sensors were introduced in the US from about 1979, and were required on all models of cars in many countries in Europe in 1993.
Visgi keista, kad autorius apie toki dar negirdejo :)
-
Bet jo.. Atjungus oro srauto matuokle, ji jautresne pasidaro, trauka geresnė, ir nereikai net 3k apsuku. apskritai ji tesiog geresne.
Tai ir radai atsakyma
-
O siuo metu geriau vazinet su atjungta oro srauto matuokle kolkita nusipirksiu? ar palikt prijungta
-
Kad jokio skirtumo realiai, nei su, nei be nera gerai, traukos daug truksta. As asmeniskai vazinedavau prijunges, nes raudonas purkstukas nervuodavo labiau, nei traukos iki 2500rpm nebuvimas :D Skonio reikalas, atjungus tos traukos irgi ne ka atsiranda, bet bent nesviecia niekas i akis raudonai.