Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Jura 2016-08-19 00:29

Antraštė: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Jura 2016-08-19 00:29
Sveiki, kokia problema gali būti ?  Nėra traukos, nu tragiškai, 2.0 114kw, toks jausmas kad like kokiu 60kw, oro srauto matuoklė maniau, bet kai atjungi užsidega purkštukas check'e, o kai prijungi užgęsta vadinas veikia, ir jokiu kitu nemeta klaidų. Gal galit patart ką daryti? Kur ieškoti problemos. Nežinau ar buvo tokia tema, nes tokiam motorui neradau apie šita problema temos.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: PiPPas 2016-08-19 00:36
Kada oro filtrai keisti? Lambda zondas? 8)

Gal kompiuterinė diagnostika padėtų? 8)
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Jura 2016-08-19 00:41
Kada oro filtrai keisti? Lambda zondas? 8)

Gal kompiuterinė diagnostika padėtų? 8)

Oro filtras nekeistas dar kai nusipirkau ja, ir pravažinėjęs aš skaityk dar tik puse mėnesio, buvau išsiemes kad dar jis švarus, nėra juodas kad jau užsinešęs būtu. Lambda zondas? tokio net negirdėjęs dar. O diagnostika šiandien dariau, klaidas mete dvi, viena ten sake nereikšminga kaip ir tai ištryne, o kita kad kažkokia problema su trečiu cilindru, galimai dėl žvakės, užsakysiu ryt, nes tokiu net neturi. pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Dancius 2016-08-19 10:21
Varyk i normalu servisa kur zino situs twin spark motorus. Chekas del oro srauto maatuokles kai atjungi uzsidega dar nieko nesako. Pamegink pravaziuot su atjungta. Jai pradzioi sunkiai traukia,o nuo 3000rpm normaliai ir ji kalta.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: shpuncik 2016-08-19 15:29
prie ko cia matuokles ir filtrai kai pas zmogu cilindras neveikia :D dar tegul tepalus pasikeicia...
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: ainis 2016-08-19 17:06
pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
O tu spek kodel variklis vadinasi twin spark? :D
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: KLIFF 2016-08-19 20:13
Oro filtras nekeistas dar kai nusipirkau ja, ir pravažinėjęs aš skaityk dar tik puse mėnesio, buvau išsiemes kad dar jis švarus, nėra juodas kad jau užsinešęs būtu. Lambda zondas? tokio net negirdėjęs dar. O diagnostika šiandien dariau, klaidas mete dvi, viena ten sake nereikšminga kaip ir tai ištryne, o kita kad kažkokia problema su trečiu cilindru, galimai dėl žvakės, užsakysiu ryt, nes tokiu net neturi. pirma karta mačiau kad i viena cilindra eitu dvi žvakės skirtingos -_-.
O gal ir automobili turi pirma? Arba pirma modernesni :D Lamda zonda pirmieji i masine rinka paleido Volvo, mazdau 1992 metais, neilgai trukus, jis tapo privalomas ir yra privalomas po siai dienai, tik siandien masinose ju jau po 2 ar 3 stovi. Bet jis del traukos nelabai ka itakoje, jis, kai neveikia, kaltas, del dideliu kuro sanaudu. Dvi zvakes, masineje gamyboje, gal ir Alfa pirma panaudojo, o apskritai dvi zvakes i cilindra jau turejo lenktyniniai Alfa bolidai dar, bijau, sumeluoti, su istoriniais metais man sunku, bet, berods, iki 1950 metu jos jau buvo naudojamos :D Su trauka jos irgi nelabai ka svarbaus turi, nebent, nei viena is esanciu, jau nedega.
Labiausiai cia tiketina senas ir neveikiantis, visiems jau iki gyvo kaulo zinomas Bosch stebuklas, pavadinimu MAF, MAF ir dar karta MAF! Kai jis uzsinesa, jokiu klaidu nemeta, bet neveikia.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: tiesiogAS 2016-08-19 22:01
Kad pirmieji sumontavo Volvo - tiesa, bet ne 92m, o 15 metų ankščiau :) Nes net mano 88 metų alfa jau turi lamda.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: PiPPas 2016-08-20 01:05
prie ko cia matuokles ir filtrai kai pas zmogu cilindras neveikia :D dar tegul tepalus pasikeicia...

Prie to, kad apie cilindrus buvo pradėta kalbėti gerokai vėliau, nei temos pradžia, proto bokšte... 8)
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Jura 2016-08-20 16:35
Varyk i normalu servisa kur zino situs twin spark motorus. Chekas del oro srauto maatuokles kai atjungi uzsidega dar nieko nesako. Pamegink pravaziuot su atjungta. Jai pradzioi sunkiai traukia,o nuo 3000rpm normaliai ir ji kalta.

Bet jo.. Atjungus oro srauto matuokle, ji jautresne pasidaro, trauka geresnė, ir nereikai net 3k apsuku. apskritai ji tesiog geresne.
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: KLIFF 2016-08-21 00:24

Robert Bosch GmbH introduced the first automotive lambda probe in 1976,[1] and it was first used by Volvo and Saab in that year. The sensors were introduced in the US from about 1979, and were required on all models of cars in many countries in Europe in 1993.
Visgi keista, kad autorius apie toki dar negirdejo :)
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Dancius 2016-08-21 13:14
Bet jo.. Atjungus oro srauto matuokle, ji jautresne pasidaro, trauka geresnė, ir nereikai net 3k apsuku. apskritai ji tesiog geresne.
Tai ir radai atsakyma
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: Jura 2016-08-22 18:34
O siuo metu geriau vazinet su atjungta oro srauto matuokle kolkita nusipirksiu?  ar palikt prijungta
Antraštė: Ats: AR 166 2.0 TS: Nėra traukos
Parašė: KLIFF 2016-08-22 19:04
Kad jokio skirtumo realiai, nei su, nei be nera gerai,  traukos daug truksta. As asmeniskai vazinedavau prijunges, nes raudonas purkstukas nervuodavo labiau, nei traukos iki 2500rpm nebuvimas :D Skonio reikalas, atjungus tos traukos irgi ne ka atsiranda, bet bent nesviecia niekas i akis raudonai.