Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: dodo 2016-06-22 19:44

Antraštė: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-06-22 19:44
Kokių patarimų būtų dėl važiuoklės? Jau nusibodo su vežimu važinėt. Pakeistos spyruoklės, nes buvo susėdus, tai kokia savaitę atrodė, kad smagiau važiuoja, bet dabar tas pats vėl. Net mažiausios duobės krato ir garsiai dirba pakaba. Kai keičiau spyruokles sakė, kad amortikai tvarkoj, bet ar gali būti vis dėl to amortikai?

Ratai tik r16 su 205/55 padangom.

Prieš tai esu važiavęs su 1.8TS su sportpack pakaba, tai mašina atrodė daug komfortiškesnė. Ar čia gali būti dėl svorio? Ar turėtų ir dyzelis nebūt toks kietas?

Ar verta čipuot? Ar daugiau bėdų dėl kažkieno nelaikymo turėtų būt? Sankaba nauja kol kas, bet kainavo daug, tai nesinori suvaryt iškart. Taip pat kur normaliai sučipuotų? Vimota?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Eddie_Romeo 2016-06-22 19:53
20v, ne 24v.

Taip, svoris 2.4 duoda savo, priekis sunkesnis. Spyruokles į naujas keitei? Ne naudotas? Padangos ir amortikai irgi gali būti kalti.

Sankaba, smagratis, tripodai - šie dalykai nelaiko ir nečipavus, jei nebijai sužinoti antro daikto kainos - tada tikrai verta čipuoti, skraidysi. Bijai skaičiukų, neverta - neišsimokėsi.

Vimota/Galingas bendrai nebegalėčiau rekomenduoti jau. Yra kitų, atsakingiau dirbančių ir mažiau kainuojančių. Kiti patars, kas konkrečiai.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-06-22 20:05
Smagracio komplektą visą naują teko keist, tai gal laikys pora metų. Kas per tripodai?

Spyruoklės ir padangos naujos, 2mėn.

Klausimas ar padėtu pigučiai coilai? TA technix ir kiti panašūs. Ar geriau nepigiausius standartinius?
Toks vaizdas kad amortikam tiesiog stiprai trūksta eigos.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Zenius 2016-06-22 21:14
Isvardintos detales nelaiko ,ne nuo cipavimo ,o nuo vairuotojo.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Eddie_Romeo 2016-06-22 22:26
Zenius, matau, kad turėjai daug 2.4 20v Alfų, jei jau daliniesi patirtimi. Aš turėjau dvi tokias, o kiek tu?
Išvardytos detalės dėl galios tiesiog greičiau išsidėvi, taip, nuo vairavimo priklauso, ar prie 160k ar prie 250k jos pareis, bet šiuo atveju galia yra esminis faktorius, nes 1.9 jos laiko žymiai ilgiau.

Dodo, tripoidai, tai vidinės granatos. Coilai tik pablogins situaciją.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Esnyper 2016-06-22 23:42
Klausimas ar padėtu pigučiai coilai? TA technix ir kiti panašūs. Ar geriau nepigiausius standartinius?
Toks vaizdas kad amortikam tiesiog stiprai trūksta eigos.
Pigūs coilai bus dar tragiškesnis variantas. Mano pirmoji alfa važiavo labai šiurkščiai, net nežeminta. Amortikai dar gyvi buvo, bet atgyvenę savo.

Programuot dyzelį sakyčiau net reikalinga. Visu pirma išsiprogramuosi EGR nesąmonę, kuri „prišika“ į variklį. Praeitą savaitgalį valiau išmetimo koliką, tai 1cm suodžių ant sienelių. Jeigu smagratis naujas, sankaba nauja tai nė nemąstęs važiuočiau ir programuočiau. Jei labai bijai, paprašyk, kad nepersistengtų su NM ir tuomet jokių problemų nebus. Variklis atsigauna tiesiogine ta žodžio prasme.

O tripodai nėra brangus dalykas, pasikeisi ankščiau keliasdešimt tūkstančių ir pamirši ilgam.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-06-23 07:42
O kur tie tripodai stovi? Gal jie dar kazkaip kitaip vadinasi?

EGR dėl ekonomijos/ekologijos skirtas? Po išprogramavimo nėra kažkokių nesamonių? Kur kitur kreiptis dėl chipavimo?

O nauji standartiniai amortikai normaliai su žemesnėm 3cm spyruoklėm turėtų dirbt? Stock aukštis gadina vaizdą. Susėdę spyruoklės gražiau atrodė :)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Disco_V 2016-06-23 08:20
O kur tie tripodai stovi? Gal jie dar kazkaip kitaip vadinasi?

EGR dėl ekonomijos/ekologijos skirtas? Po išprogramavimo nėra kažkokių nesamonių? Kur kitur kreiptis dėl chipavimo?

O nauji standartiniai amortikai normaliai su žemesnėm 3cm spyruoklėm turėtų dirbt? Stock aukštis gadina vaizdą. Susėdę spyruoklės gražiau atrodė :)

Na, nuo to ir reikėjo pradėt, kad pas tave yra žeminta važiuoklė. Nieko nuostabaus, kad važiuoji kiečiau + variklio svoris didesnis už tavo minėtą 1,8 T.S. "Tripoidas" yra kažkas panašaus į kryžmę, foto žemiau. Tripoidas yra ant pusašio. Čia yra viena iš alfų ligų, kurios turi 2.4, 20V dyzelius. Gal ir pas 10V dyzelius pasitaiko, bet dar neteko girdėt, kad kažkam jis išeitų.

EGR dėl ekologijos daugiau. Bet jį pašalinus - emonomija irgi pagerėja :) O čipuot, tai čia jau kur tamstai maloniau. Kaune kiek girdėjau diesel animals gerai daro, Vilniuj - Startline gerai čipuoja + turi stendą, kad galėtum prasukt kiek realiai turi prieš ir po čipavimo.
Jei gerai suprogramuos - jokių nesąmonių nebus, ypač kai turi naują sankabą. :) Nebent norėsi kažkokio custom varianto, tai ir laiko nemažai ir pinigų nemažai ten paliksi. Klausimas, ar verta...

(https://prjktmayhem.files.wordpress.com/2015/11/tripodjoint.jpg)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-06-23 08:50
Na, nuo to ir reikėjo pradėt, kad pas tave yra žeminta važiuoklė. Nieko nuostabaus, kad važiuoji kiečiau + variklio svoris didesnis už tavo minėtą 1,8 T.S. "Tripoidas" yra kažkas panašaus į kryžmę, foto žemiau. Tripoidas yra ant pusašio. Čia yra viena iš alfų ligų, kurios turi 2.4, 20V dyzelius. Gal ir pas 10V dyzelius pasitaiko, bet dar neteko girdėt, kad kažkam jis išeitų.

EGR dėl ekologijos daugiau. Bet jį pašalinus - emonomija irgi pagerėja :) O čipuot, tai čia jau kur tamstai maloniau. Kaune kiek girdėjau diesel animals gerai daro, Vilniuj - Startline gerai čipuoja + turi stendą, kad galėtum prasukt kiek realiai turi prieš ir po čipavimo.
Jei gerai suprogramuos - jokių nesąmonių nebus, ypač kai turi naują sankabą. :) Nebent norėsi kažkokio custom varianto, tai ir laiko nemažai ir pinigų nemažai ten paliksi. Klausimas, ar verta...

(https://prjktmayhem.files.wordpress.com/2015/11/tripodjoint.jpg)

Ne, pas mane spyruoklės standartinės KYB Excel G. Noriu amortikus keist, bet galvoju ar spyruokles žemesnes dėti ar bus dar kiečiau. O ar buvo 2.4 su sportpack? Kažkaip neteko matyti.

Dėl tripodu viskas aiškiau, dauguma "granatom" vadina. Kolkas dar laiko, bet dėl jų nesuku galvos, kaina normali, ne kaip sankabos :)

Programuojant galima elektroniškai NM limituot? Aš daugiau AG viršuj norėčiau, o ne dar daugiau NM prie 2K apsukų. Jei toks variantas įmanomas, tai tada super. Custom nieko nesinori, tiesiog labai greitai nudusta viršuj, sugadina patį smagumą :)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Disco_V 2016-06-23 09:08
Dėl SP negaliu nieko pasakyt, ar jie ėjo dar su 2,4 20V motorais. Tik žinau, kad TI variantas turėjo žemesnę pakabą ir mandresnius galinius amortizatorius. Suprogramuos tau kaip tik nori. Čia panašiai kaip kirpykloj: ateini, sakai "noriu plikai" ir prašom tau plikai, arba "noriu artodyt kaip lama" - prašom tau "lama", tik už "plikai" kaina bus vienokia, o už "lamą" teks pakratyt piniginę labiau. ;) 
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Esnyper 2016-06-23 11:25
Taip, galima kiekvienam bėgiui atskirai nustatyti norimus limitus. Kiek rimtesnės įmonės pirmam bėgiui sumažina originalų sukimą ir kw, o antram +/- originalas, o toliau - jau spaudžia. Tokiu atveju transmisija tauposi neblogai.

Pas mane 159 padaryta, kad net jei staigiai permeti bėgį, dėl apsukų ir greičio neatitikimo turėtų būt smūgis (arba prasuka ratus). Tačiau vietoj to programiškai sumažinamas keliom sekundėm sukimo momentas, kad nebūtų tiek daug streso sankabai ir pavarų dėžei (kur jau stock'e nelaiko, germany quality ::) ).

Dėl žemintos važiuoklės, jei dėsi visiškai naują komplektą ne pigiausią, tai tikrai didelio skirtumo nepajusi. Ta prasme jausis kelio nelygumai labiau, tačiau nebus to tokio nesmagaus kratymo ir garsaus ir nemalonaus duobių rinkimo.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-07-21 09:30
Pakeisti amortikai, vistiek važiuoklė kaip vežimas. Ar kiti turintys 2.4 dyzelius irgi ta pastebi? Pradeda erzint jei tenka daug važinet mieste. Ar yra kas susideje Sportpack amortikus? Kažkada tekę skaityti, kad padeda.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: saniaajs 2016-07-21 10:48
Mano irgi tokia pat kieta,  aiskiai jauciasi priekio svoris, bet priprasi:) apie duobes nekalbu,  savo mieste senai neberenku,  o ir gatvemis prasciausiomis nesinudoju,  tai ir susidaro iliuzija,  kad be tokia ir kieta,  kol neisvaziuoji is pazystamos teritorijos ar skubi ir pgauni nelyguma.. Aplamai begetis su ja reiketu atkarpose kurias zinai mintinai. Kas del galios,  tai nepamirskit greiciu dezes,  ji irgi is surio,  tad papildomi nm greit ja suvalgyt. Tripodai fignia. Jo egr reikia isprogramuot, nors pats nespejau kol kas,  tai pliusu po faktu nepasakysiu.  Sakai dejai nauja smagrati?  Kiek kainavo?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Esnyper 2016-07-21 10:55
F40 dėžė 550-600 NM laiko ir problemų nedaro. Čia ne M32 dėžė, kur su 230NM varikliu kartais prireikia dėžę tvarkyt po 30-60k km (naujos mašinos) :D
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-07-21 11:17
Per metus nepripratau, kaip tik, pradžioj džiaugsmo dėl galios daugiau buvo, tai ne taip trukdė.

Smagratis apie 600Eur kainavo.. Kas dėl dežės tai šaltoje sunkiau bėgiai jungiasi po sankabos keitimo. O taip visi klausinėja, ar dėžės laiko. Tai kol kas laiko :)

p.s. čipavimas, egr išprogramavimas ir matavimas and stendo Kaune (insane tuning) rašė, kad 140Eur. Dar nebandžiau, truputi kitais reikalais užsiemęs, bet manau vėliau teks.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: saniaajs 2016-07-21 11:19
Gali but,  visgi vaziuoja zmones.  Bet sausi skaiciai yra 400nm max ant f40, o stockine alfa 20v 380nm daugmaz,  imant i logika,  kiek metu jau sioms masinoms..:) aisku cia tik skaiciai ir pilni tikiu, kad imanoma ir su 600nm jos nesusprigdint per savaite,  bet bendras pojutis dezes toli grazu ne sportinis:) as net su stock darau tarp begiu trumpas pauzes:)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Esnyper 2016-07-21 11:25
F40 tikrai laiko gerai, jokių problemų. Aišku ne alfos dėžė, bet tikrai nereik sukt pautų dėl jos.

M32 dėžė max 320 NM laiko, o stock'inis 1.9 JTDm 110kw jau turi 320 NM :D
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: dodo 2016-07-31 10:06
Kodėl pas dyzelį toks "sunkus" vairas? Po benzino atrodo, kad be stiprintuvo dyzelis. Vistema viskas tvarkoj patikrinta. Skiriasi kolonelės ar grynai dėl svorio?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Dancius 2016-07-31 14:03
Svoris ratu aukstis padangu plotis
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: Esnyper 2016-07-31 14:06
Pačios padangos dar daug ką duoda.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: PiPPas 2016-07-31 14:06
Pačios padangos dar daug ką duoda.

Padangos ir slėgis jose 8)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
Parašė: tommix 2016-08-17 14:57
Kodėl pas dyzelį toks "sunkus" vairas? Po benzino atrodo, kad be stiprintuvo dyzelis. Vistema viskas tvarkoj patikrinta. Skiriasi kolonelės ar grynai dėl svorio?

Tai kai masina rimta-vairai visada sunkus. Sportinese nebuna lengvu. Siaip retas keicia vairo stiprintuvo skysti. Reiktu bent syki i 3metus, nepakenks.

O siaip juk varyklis agromnas, ko noreti, aisku vaziuos kietai, aisku spyruokles suses. Man paciam naujos susedo net metu nepraejo, ir tarp padangos ir sparno-tapke nebelenda :) Panasiai atrode, kai turejau sportines spyruokles 3cm zemesnes :)

Kas del smagumo vaziuoti (kalbu ebnt jau apie savo 129Kw 2.4 20v) - tai isprogramavau EGR, pirmame (prie turbinos) katalizatoriuje isduriau su atsuktuvu skyle kokiu 1.5cm plocio. Turbina graziai kvepuoja, puikiai girdisi ismetime.
Palyginus su kitom masinos-turbina beveik nelagina.
Siaip apskritai gera masina jau ir be modifikaciju. :)