Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Karolis9321 2016-06-19 11:50

Antraštė: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Karolis9321 2016-06-19 11:50
Sveiki kas turi kokiu minciu. Masina pasidare labai buka iki 3000 apsuku visai nieko gero paskui lyg jau griebs bet nieko panasaus. Turbo nauja viskas su ja gerai pucia kaip priklauso Egr glusintas ir isprogramuotas, vakumai kiek ziurejau lyg ir viskas tvarkoj. Ant kompo pajungus klaidu nemeta tik vienas keistas dalykas kad nuemus nuo EGR fyske ismeta klaida. Nors jis ir isprogramuotas tipo. Manau isvis jo turetu  nematyt.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Eddie_Romeo 2016-06-19 12:15
pabandyk pravažiuoti atjungta oro srauto matuokle.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Karolis9321 2016-06-20 01:03
Ir jeigu niekas nepasikeis tai oro srauto matuokle, o jei dar blogiau bus tai su matuokle viskas gerai?
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Eddie_Romeo 2016-06-20 03:06
Turi atsigauti mašina, tik pradės ryt daugiau kuro.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Karolis9321 2016-07-06 16:28
Jo oro srauto matuokle ir buvo issiemiau issivaliau nes buvo labai apsinesus ir vel masina kaip nauja :)
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: dog135 2016-07-21 15:25
bus pastriges turbinos slegio daviklis, jis stovi ant oro filtro dezes, siaip ardomas jeigu nebijai pasikrapstyt reik nuimt uzvalcuota metaliuka, isardai, nuvalai rudis, praputi tinkleli, siaip kai kas daro ir neardant uzpurskiant WD bet WD gali suest guma viduj. tad geriau isardyt, problema dings, o jeigu itari oro srauto davikli - carb cleaner tau i pagalba, bet pirbiau patikrink mano varianta.
(https://a-a.d-cd.net/6a908c2s-960.jpg)
Jeigu rusiskai supranti, stai mano tema: Su nuotraukom
https://www.drive2.ru/l/6033058/
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: sandiego 2016-09-15 21:49
Naudoju temą savo nutikimui šiandien mano Ar 147 1,9 jtd 85 kw kelionės metu apie 100 km/h 2,2 apsuku staigiai dingo trauka, po to tapo buka greičiui ir lyg kartais pati truktelėdavo lyg gazuotum, kartu daug juodų dumų. Po sustojimo, kurėsi be blogumų, pradėti važiuoti vangiai reaguoja į gazą, dumų nepastebėjau greitėjant iki 70 km/h, vėl sustojus ir greičiau greitėjant iki 3 pavaros vėl daug dumų. Vėl sustojus ir kuriant kartą pasirodė MCSF, bet prisijungus namuose su skaitytuvu klaidų nerado varyklio kompe. Po stovėjimo 10 min tepalo lygis tarp min ir max buvo puse. Iki namų taip įveikiau iki 25 km. Perskaičiau iš esamų postų:
1) Tikrinti ar netrukusios šlangos nuo oro paėmimo angos iki pat varyklio? Namų salygom apčiuopom užkurus galiu naudingai tikrinti?
2) Daug parašyta apie MAF, įtarti jo streikavimą/valyti?
3) Katalizatorius subirėjo? Kiek turiu auto (metai) visada apie 1,3 apsuku perjungiant bėgį ir pradedant važiuoti barškėjimas girdisi, kai ryte bandysiu pavažiuoti ir atsiradus daugiau/mažiau garso, tai būtu patvirtinimas? Ar  tik servisas gali patikrinti?
4) Kuro/oro filtrus keisti? Planinis keitimas dar iki 5000 km
5) Be vieno karto MCSF, daugiaų jokių erorų nerado ijungus degimo. Ar saugu išvis kurti automobilį? Kada to geriau nedayti? Jei tai svarbu temperatura kelionės metu stabiliai kaip ir ankščiau 90.
6) Valyti egr, įsiurbimo kolektoriu?
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: shpuncik 2016-09-15 22:38
Naudoju temą savo nutikimui šiandien mano Ar 147 1,9 jtd 85 kw kelionės metu apie 100 km/h 2,2 apsuku staigiai dingo trauka, po to tapo buka greičiui ir lyg kartais pati truktelėdavo lyg gazuotum, kartu daug juodų dumų. Po sustojimo, kurėsi be blogumų, pradėti važiuoti vangiai reaguoja į gazą, dumų nepastebėjau greitėjant iki 70 km/h, vėl sustojus ir greičiau greitėjant iki 3 pavaros vėl daug dumų. Vėl sustojus ir kuriant kartą pasirodė MCSF, bet prisijungus namuose su skaitytuvu klaidų nerado varyklio kompe. Po stovėjimo 10 min tepalo lygis tarp min ir max buvo puse. Iki namų taip įveikiau iki 25 km. Perskaičiau iš esamų postų:
1) Tikrinti ar netrukusios šlangos nuo oro paėmimo angos iki pat varyklio? Namų salygom apčiuopom užkurus galiu naudingai tikrinti?
2) Daug parašyta apie MAF, įtarti jo streikavimą/valyti?
3) Katalizatorius subirėjo? Kiek turiu auto (metai) visada apie 1,3 apsuku perjungiant bėgį ir pradedant važiuoti barškėjimas girdisi, kai ryte bandysiu pavažiuoti ir atsiradus daugiau/mažiau garso, tai būtu patvirtinimas? Ar  tik servisas gali patikrinti?
4) Kuro/oro filtrus keisti? Planinis keitimas dar iki 5000 km
5) Be vieno karto MCSF, daugiaų jokių erorų nerado ijungus degimo. Ar saugu išvis kurti automobilį? Kada to geriau nedayti? Jei tai svarbu temperatura kelionės metu stabiliai kaip ir ankščiau 90.
6) Valyti egr, įsiurbimo kolektoriu?

tikrink ar šlangos nuo turbos iki motoro neprakiūro. šiaip dviese paprasčiau - vienas suspaudžia ranka žarnoką kur nors tarp turbos-motoro, kitas pagazuoja - jei ranka negali išlaikyti šlangos suspaustos, "pūtikas" dirba, priešingu atveju nesandaru kažkur
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: KLIFF 2016-09-16 11:30
Del MAF, tai gali tiesiog atjungti ja. Manajai buvo, kad visiskai trauka kartais dingdavo visam apsuku diapozone, visiskai nereguodavo i akseleratoriu. Atjungiau MAF ir pasaulis nusvito! Trauka dar geresne, nei pries du metus, su vis dar veikianciu MAF ir kas idomiausia, nemeta jokio ERROR skydelyje :D
Tai vienas is variantu, nes dumu metimas rodo ir kazkur kitur probema.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: sandiego 2016-09-16 12:47
Davėt gerų minčiu, ačiū. Problema matosi nuotraukoj, daugiau komentarų man geda rašyti.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: KLIFF 2016-09-16 13:51
Turi ziauriai reta ir sunkiai ikainojama dalyka savo masinoj. Orginalia oro filtro deze :D
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: sandiego 2016-09-16 14:01
Turi ziauriai reta ir sunkiai ikainojama dalyka savo masinoj. Orginalia oro filtro deze :D
Aš tau pirmam pranešiu kai nuspresiu parduoti auto, įdomu ką dar rastum.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Paulius147 2016-11-12 17:32
Sveiki, problema ir pas mane yra.
1,9 103kw.
O buvo taip, išmetė MCSF, dingo trauka. Pajungiau kompą,  aišku klaida Egr, pažiūrėjom - fiškė išvis atjungta nuo egr. Pajungėm, išvalem klaidas, errorų nėra, bet netraukia 5-6 bėgiu. Nuėmiau egr, išvaliau - pradžioj nėra traukos, pavažinėjus savaitę, atsistatė trauka. Tačiau važiuojant trasoj vienodų greičiu jaučiasi trukčiojimas ir ant to sutrukčiojimo išmeta juodų dūmų.
Kame ieškot bėdos?
Egr? Oro srauto matuoklėj? Gal katalizatorius? Ar ieškot skylių šlangose? Ar dar koks velnias?

Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt

Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Paulius147 2016-11-12 17:59
Tiesa, tepalai, filtras oro ir tepalų pakeisti.

Išsiųsta naudojantis E5823 Tapatalk 4 Lt

Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: hpd147 2016-11-14 21:28
Nėr minčių, žmonės?
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: Eddie_Romeo 2016-11-14 21:39
Jei trūkčioja, tai pirmoj vietoj EGR. Arba kiaura šlanga. Pravalymas ne visad padeda, be to reikia žiūrėti, ar vaikštanti dalis su spyruokle nestringa.
Antraštė: Ats: Ar 147 1.9jtd 93kw dingo trauka.
Parašė: hpd147 2016-11-14 21:44
Egr sklendė nestringa, lengvai vaikšto. Šlanga iš intercoolerio užgydyta, buvo kiaura. Kurias dar šlangas pračekint? Gal dar kartą EGR nusiimt pažiūrėt?