Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Muzika, navigacija, elektronika => Temą pradėjo: sandiego 2016-04-29 21:13

Antraštė: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: sandiego 2016-04-29 21:13
Namų sąlygomis su elm per alfaobd galiu prisijungti prie variklio, durų, kondicionieriaus, spidometro. Bet negaliu prie body computer, klaidų neieško, rašo, nėra atsako. Dalinai kaip ir veikia kai su active diagnostic bandžiau duris užrakinti. Bet kai bandau read can status, proxy alignment, vėl nėra atsako. Kaip lietuviškai body computer, ir svarbiau galima įtarti jo gedimą?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: sandiego 2018-01-18 23:20
Metu senumo, ir tą problemą išsprendė obd protect iš atstovo http://alfaobd.de/hardware, atsiuntė per savaite. Prisijungė be ceremonijų, o pirmą elm iš autoaibe nešiau, kad išimtu varžą, kad veiktu. Kodėl kartais to reikia yra forume. Reikėjo pasidaryti proxy allignement dėl mirsksinčio odometro, nes buvęs šeimininkas keitė engine ecu. Bet namų sąlygoms vis tiek nesuveikė, tai teko kreiptis į autobrava ir džiaugiuosi, kad sutvarkė. Kad pačiam nesuveikė, tai ir galvojau, kad body neveikia, todėl temą kuriau.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: NURBS 2018-01-19 15:40
Na jei keite variklio ECU ir nepadare proxy tai mirkseti turejo, beja jei keiti betkoki CAN tinklo bloka turetu mirkseti odometras tas mirksejimas rodo kad automobilije yra antikunis  ::) Matai pakeitus ECU nuleke immobilaizeris ir vin'as dar ir odometro parodymai, zodziu greiciausei meistrai kurie tvarke tik immobilaizeri pririso. Nes body tikrina ir vina galimai proxy nesidare del jo. Pas mane ant fiato ta pati problema buvo pakeitus pr.skydeli.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: Esnyper 2018-01-19 18:03
Multiecuscan reikėjo su „vaistais“ parsisiųsti ir pasidarytum tą proxy allignement.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: NURBS 2018-01-19 22:10
Multiecuscan reikėjo su „vaistais“ parsisiųsti ir pasidarytum tą proxy allignement.

Jeigu body kompui nepatinka naujas node'as tai jis gali neleisti korektiskai padaryti proxy, bet odometro mirksejima turetu pasalinti. Multiscanas dirba tik su atvirais parametrais vin'o su juo nepakeisi.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: sandiego 2018-01-19 22:52
Multiecuscan reikėjo su „vaistais“ parsisiųsti ir pasidarytum tą proxy allignement.
Jau turėjau pirkta alfaobd ir vogta multiecuscan. Darant procedūra fail būdavo ties prietaisų skydeliu. Ieškojau info kodėl taip nutinka, tai buvo du atsakymai. Prietaisų skydeliai iki tam tikros serijos nepalaiko abiejų programų ir tik atstovo įranga veikia. Čia ir padėjo autobrava. Kita situacija, variklio ecu išsaugota mažesnė rida negu rodo odometras, ridos keisti programa negali, todėl suderinamumas neįvyksta. Buvau nupirkęs kitą prietaisų skydelį, su mažesne rida tai vis tiek nesuveikė. Tada jau nebetvėriau eksperimentų.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: NURBS 2018-01-20 00:35
Su prietaisu skydeliu ta pati situacija, bet cia rida ne prie ko, su multiscanu gali ja pakoreguoti i prieki prasukdamas. O reali beda ta kad body mato kad skydelio ref.nr. nesutampa su originaliu ir nepriema kaip gimtojo, ta pati problema ir fiat'uose, bet nereikia autobravos kad juos suporuoti. ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: sandiego 2018-01-24 01:14
Pamenu, kad bandžiau proxy kai rida atitiko abu rodmenys, bet nepavyko. Galite plačiau parašyti, ką reikėjo daryti?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: NURBS 2018-01-24 09:39
Ish esmes reiktu nuskaityti body ir nuskaityti dashboard'o epromus, paziureti kokie identifikavimo numerei yra abieju nodu, tada body kompe pakeisti sena nauju ir tiek ziniu. Gali buti daugiau povandeniniu akmenu pvz dyzelinio auto dashas gali skirtis nuo benzininio daugiau kuo pvz: kitas procas ir dalis funkciju liks neaktiviu ir t.t.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9JTD body computer
Parašė: shpuncik 2018-01-24 10:11
Ish esmes reiktu nuskaityti body ir nuskaityti dashboard'o epromus, paziureti kokie identifikavimo numerei yra abieju nodu, tada body kompe pakeisti sena nauju ir tiek ziniu. Gali buti daugiau povandeniniu akmenu pvz dyzelinio auto dashas gali skirtis nuo benzininio daugiau kuo pvz: kitas procas ir dalis funkciju liks neaktiviu ir t.t.

benzo ir dyzelio skydeliai skiriasi visu pirma RPM skale. ten į procus net neverta ir žiūrėti