Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Pavas 2016-04-07 09:33
-
Sveiki,
Neradau tokios temos, tai nusprendžiau sukurti. Kas galite man papasakoti daugiau apie 2,0 dyzelinį variklį montuota paskutiniuose 159 modeliuose. Su 125kW. Iš kur jis atkeliavęs, kas su juo gerai kas nelabai, įdomu viskas.
Ačiū. :du:
-
Alfos motoras. Dėžė nebe m32, kas pliusas. Atitinka euro 5, kuro sąnaudos šiek tiek geresnės, nei 1.9. Geras variantas.
-
O giulieta toki irgi turejo taip?
-
Taip.
-
Ir nesunkiai pasidaro 200ag, kas lygu stokiniam 2.4jtdm tad važiuoji taupiau su tiek pat galios ;)
-
Ir nesunkiai pasidaro 200ag, kas lygu stokiniam 2.4jtdm tad važiuoji taupiau su tiek pat galios ;)
Važiuoji netgi truputį smagiau, nes 2.0JTDm sveria mažiau, nei 2.4JTDm 8)
-
Važiuoji netgi truputį smagiau, nes 2.0JTDm sveria mažiau, nei 2.4JTDm 8)
Jo 159 priekis sunkus... Jaučiasi labai per vairą...
-
Jo 159 priekis sunkus... Jaučiasi labai per vairą...
Net labai sunkus... Iš kitos pusės, kelis kartus mane tai išgelbėjo, nes ant kelio stabiliai stovėjo įsikibus nuo svorio. Bet tai tikrai ne pagrindinis dalykas. Su vos vos lengvesniu priekiu būtų šiek tiek smagiau važiuot 8)
-
Kad baisus understeeras su tokiu svoriu, tokiam priekiui tik Q4 ;)
-
Su 1.9 motoru jokio sunkumo nesijaucia,ant kelio zymiai geriau stovi nei 156-ta....
-
Ka galiu papasakot apie 2.0 jtdm tai kad kas 100k reik tarp tepalo siurblio ir tepalo paemiko pakeist gumele, nes kitu atveju bus liudnos pasekmes, cia tas pat liecia visus 2.0 jtdm,cdti,tid. Visa kita konstrukcija laiko gerai, as pats su nauju metu automobiliu varikleis dirbu.
-
Ka galiu papasakot apie 2.0 jtdm tai kad kas 100k reik tarp tepalo siurblio ir tepalo paemiko pakeist gumele, nes kitu atveju bus liudnos pasekmes, cia tas pat liecia visus 2.0 jtdm,cdti,tid. Visa kita konstrukcija laiko gerai, as pats su nauju metu automobiliu varikleis dirbu.
Čia tik tuo atveju kai pilamas š tepalas ;) ir keičiamas kas 10k km, o ne alia long life kas 20k...
-
Pasisakykit, kas vairuoja su tokiu varikliu, apie sąnaudas. Nes man miesto režimu nemažiau 8,0l, autostradoj prie 140km/h irgi apie 8,0... Vat tau ir taupesnis už 1,9 :)
-
Pasisakykit, kas vairuoja su tokiu varikliu, apie sąnaudas. Nes man miesto režimu nemažiau 8,0l, autostradoj prie 140km/h irgi apie 8,0... Vat tau ir taupesnis už 1,9 :)
O tai kiek tikėjaisi, kad bus? 5 mieste ir 3 užmiestyje? Automobilis sunkus, galios yra, tai ir sąnaudos atitinkamos 8)
-
Mieste tikėjaus 7,8, autostradoj prie 140km/h tikėjaus 6,3.
-
Na yra nemazai klausimu kuriuos reiketu sau atsakyti pries vertinant kuro sanaudas:
1. Ar gerai veikia termostatas
2. Ar yra DPF filtras
3. Ar yra koreguota programa
4. Ar gerai veikia sklendes
5. Ar koja nera per sunki
Mieste tikėjaus 7,8, autostradoj prie 140km/h tikėjaus 6,3.
Manau gana realios sąnaudos, jei būtų viskas tvarkinga.
-
2 ir 4 punktus šalinčiau lauk, po to 3 punktą padaryčiau, atsirastų daugiau kw ir mažesnės sąnaudos...
Sent from my iPlyta
-
Mieste tikėjaus 7,8, autostradoj prie 140km/h tikėjaus 6,3.
Su mano 1.9 mieste mažiau 11 l nebūna. Miestas miestui nelygu...
-
Normalios sąnaudos. Mano mieste irgi apie 8 ltr.
-
Jei vien mieste, stengiantis neįkliūti į kamščius - 8-9 litrai. 1.9 JTDm be DPF, be EGR ir su pakelta galia.
Nežinau kaip, bet po tėvo važinėjimo sąnaudos vidutinės 6.5 litro. Aš tokių nesu matęs su savo važinėjimu :D
-
Vidurkis pagal kompą 9,5 litrai. 1,9 čipuotas, be EGR, sklendžių ir DPF. Aautomatas. Prašom.
-
Normalios sąnaudos, mūsų 147 su vos 85kW mieste su mūsų vairavimu į 8l/100km retai tilpdavo, o čia mašina ir sunkesnė, ir galingesnė. Teko pora savaičių patestuoti šitą 2.0 JTDm automatą, mano mieste 11l/100km, ne mažiau, mašina lyg ir tvarkinga, iš oficialaus dylerio išsinuomota...
-
Normalios sąnaudos, mūsų 147 su vos 85kW mieste su mūsų vairavimu į 8l/100km retai tilpdavo, o čia mašina ir sunkesnė, ir galingesnė. Teko pora savaičių patestuoti šitą 2.0 JTDm automatą, mano mieste 11l/100km, ne mažiau, mašina lyg ir tvarkinga, iš oficialaus dylerio išsinuomota...
Ar tu tikras, kad ten buvo 2.0jtdm? Nes 159 2.0jtdm su automatais nebuvo gaminami, kaip ir 1750 tbi ;)
Sent from my iPlyta
-
Dabar tikras, kad nusišneku, pasižiūrėjau kad pirma registracija 2010 metais ir nusprendžiau (nuspėjau). Kaltas... :D Pasikėliau popierius, ogi tikrai 1,9 JTDm rašo.
Ar tu tikras, kad ten buvo 2.0jtdm? Nes 159 2.0jtdm su automatais nebuvo gaminami, kaip ir 1750 tbi ;)
Sent from my iPlyta
-
Bet visi pasisake vairuojat 1,9. Man įdomu pasilyginti kas tokį patį vauiruoja.
-
Bet visi pasisake vairuojat 1,9. Man įdomu pasilyginti kas tokį patį vauiruoja.
http://www.spritmonitor.de/en/overview/1-Alfa_Romeo/885-159.html?powerunit=2
Sent from my iPlyta
-
Bet visi pasisake vairuojat 1,9. Man įdomu pasilyginti kas tokį patį vauiruoja.
Abejoju, kad čia bent keli tokias versijas turi... ???
-
Aš turiu. Trasoj labai ekonomiškas, 5-6 L., mieste 10-12, bet čia dar su originaliu dpf ir mano dešinė koja šiaip labai sunki :)
Kas be ko, R19 volai irgi turi įtakos sąnaudoms
-
Normalios sąnaudos. Mano mieste irgi apie 8 ltr.
Mano 2,0
Jei jau tiksliai, tai mieste vidurkis 8,6. Jei tik kamščiuose stovi, tai ir 10 rodo. Priklauso kiek mieste stove kamščiuose.
-
Ačiū už atsakymus. Mano irgi dar su orginaliu dpf, ir dažnai įsijungia regeneracija. Gal jau perdaug užsikišęs..
-
Ačiū už atsakymus. Mano irgi dar su orginaliu dpf, ir dažnai įsijungia regeneracija. Gal jau perdaug užsikišęs..
Dažna regeneracija yra požymis, kad daug mieste važiuoji arba jam galas, bet kokiu atveju ji lauk ir jei yra sklendes jas irgi lauk.
Sent from my iPlyta
-
Sveiki, kuo skiriasi 100 kW ir 125 kW 2.0 JTDM motorai? Ar tinka tik iš Giulietos 159'am? Kainos, tai nemažos jų kiek domėjausi. Ar galit 2.0 savininkai problemas jų aprašyti? Apie gumelės keitimą karterį žinau.
-
Opel Insignia, Gulietta, 159 tas pats variklis.
-
Mišrainė su tais 2.0, ėjo jie daug kur FIATo gamoje (Freemont, Doblo, Giuletta, Delta, dar gal kai kuriuose modeliuose sutinkamas ) ir labai skirtingų parametrų. Del kito GM autopromo nedrįsčiau teigti, kad tai tie patys varikliai, nes bent jau opelis jį modernizavo savu keliu. Manau užtenka skirtumų tarp pačio FIATo versijų, kad bolt on bolt tiktų, tad ką jau bekalbėti apie GM
159-oj buvo 120kw (jei gerai supratau pirmieji 2009 modeliai skirti tam tikroms rinkoms), 125kw (dvieju tipu - paprastas ir ECO), 100kw (nuo 2010 pabaigos).
Giulletoj buvo 103 kw ir 125kw (aišku vėliau ir kitokių). Kuom visi šitie varikliai skiriasi nepasakysiu (greičiausiai kažkas skiriasi su turbinomis, valdymu, purkštukais ar DPF/EGRais). 125kw ECO nuo paprasto, anot alfa romeo spaudos, skiriasi padangomis + greičių dėžės perdavimais
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10993 (http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10993)
http://www.alfaromeopress.com/press/article/alfa-romeo-at-the-2010-paris-international-motor-show (http://www.alfaromeopress.com/press/article/alfa-romeo-at-the-2010-paris-international-motor-show)
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10991 (http://www.alfaromeopress.com/press/detail/10991)
Dėl minusų čia jau labai subjektyvus dalykas, nes pats variklis ganėtinai patikimas, bet man užkliuvo sekantys niuansai:
Kuro sąnaudos nemažos - mieste be 9 niekaip (realiau be 10), užmiestyje mažiau 6 irgi nesitikėčiau įtilpti
Tepalo filtras labai nepatogioje vietoje (variklio gale), pačiam pasikeisti gali jau ir nepavykti
EGR'as - taip pat variklio gale (ir ganėtinai dažnai gendanti brangi detalė), tad pakeisti jį ar atlikti bet kokią kitą operaciją su juo teks atsigulus ant variklio
Aišku jei laiku nebuvo pakeista tepalo pompos tarpinė - iš čia jau gali kilti didžiausios bėdos. Kita vertus karterio nuėmimas 2.0 tikrai nėra sudetingas, tad pakeisti ją didelės tragedijos nebus (nebent neadekvati gumelės kaina ~ 20 eur. Beje patarimas - uždedant karterį, ištraukti matuoklės sčiupą).
Na ir didžiausias mano nuomone šio variklio minusas - tai ekologinis uždusinimas. Nėra pas jį to deklaruojamo "kabinimo nuo apačios", o jis turėtų būti labai juntamas - 360NM/1700 aps.
Turbūt reziumuojant - šitam varikliui čipavimas yra būtinas, kad atitiktų gamintojo deklaruojamus lūkesčius (o taip pat išsprendžiant ir dalį brangių problemų su EGRais/DPFais ir tt)
-
Ogiz labai gerai aprašė, tik sąnaudos man mažesnės gaudavosi, ir šiaip jo sąnaudos mažesnės nei 1.9, bet čia gal nuo kojos stiprumo, vairavimo stiliaus ir maršrutų priklauso.
-
Taip labai dėkingas ;) svarbiausia, jog galvos netrūksta :)
O kaip jūs sprendžiate tos gumelės klausimus ar keičiat, ar darot kokius sujungimus, kuriems nereikia keitinėti tų gumelių?
Originaliai (https://ibb.co/bKNdHx)
Čia radau, kaip daryta Insignios motorui, įdėta kokia tūtelė (https://ibb.co/hugJZc)
O vėliau viskas surinkta su gumele (https://ibb.co/bYDXuc)
Įdomu ar kas nors darę taip?
-
Taip labai dėkingas ;) svarbiausia, jog galvos netrūksta :)
O kaip jūs sprendžiate tos gumelės klausimus ar keičiat, ar darot kokius sujungimus, kuriems nereikia keitinėti tų gumelių?
Originaliai (https://preview.ibb.co/jVGMkH/15920.jpg)
Čia radau, kaip daryta Insignios motorui, įdėta kokia tūtelė (https://apis.mail.yahoo.com/ws/v3/mailboxes/@.id==VjN-4okAuF8udvm4u8h767gRO2OIufrp7imSLhKVZDSowzFx4bJVjgHcrRAQcCxz_tPQeHSc6z2zdpnMMnOW2gDD7Q/messages/@.id==AA7WyQoAAABqWqovLwq-AOlF8Ks/content/parts/@.id==3/thumbnail?appId=YahooMailNeo&downloadWhenThumbnailFails=true&pid=3)
O vėliau viskas surinkta su gumele (https://apis.mail.yahoo.com/ws/v3/mailboxes/@.id==VjN-4okAuF8udvm4u8h767gRO2OIufrp7imSLhKVZDSowzFx4bJVjgHcrRAQcCxz_tPQeHSc6z2zdpnMMnOW2gDD7Q/messages/@.id==AA7WyQoAAABqWqovLwq-AOlF8Ks/content/parts/@.id==2/thumbnail?appId=YahooMailNeo&downloadWhenThumbnailFails=true&pid=2)
Įdomu ar kas nors darę taip?
Neveikia dvi nuorodos.
-
As keiciau gumele, nes nematau prasmes isradineti dviracio ant 100k km. Juolab nesudetinga ten operacija, man 50 pakastavo
-
Nuorodas sutvarkiau. Na gal čia kitoks koks surinkimas, nes kiek žiūrau skelbimuos 159 su variklio defektu nerandu, o Insignia gan nemažai. Kalbu apie mobile.de, o vokietis ir vadovaujasi servisų nurodymais, kad gumelę keisti, ne kai pradeda tepalas lašėti, o tik po 100k (imu kaip pvz.) tad kažkaip, perinkinėti variklį, dėl nelaiku sukietėjusios gumelės nesinori.
-
tai vat butent opelis kazka ten su tuo varikliu yra pabures daugiau nei italai :D nes kaip tik insignia, tai taip ir prierasas, kazkas kala, neuzsikuria, variklio defektas :D
Aisku nepasiseka kartais ir italams :)
https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-6837241.html (https://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-giulietta-2-0-l-hecbekas-2011-dyzelinas-6837241.html)
bet kai sau ieskojausi tai irgi per mobile.de perzvelgiau visus kiek imanoma fiatus, lancias ir alfas su situo motoru tai nei vieno skelbimo nebuvo su 2.0 defektu, atvirskciai net keli variantai buvo su 400-500k ridom
ps del tos tarpines tepalas nepradeda laseti, bet tepala pradeda siurbti su oru, kas pasireiskia trumpu tepalo lemputes uzsidegimu ir nugesimu. tai va daug kas taip ir vazineja nekreipdami demesio. bet vistiek tai dar neatsako i klausima kodel tik pas opelius taip masiskai linksta tie 2.0
-
Todėl, kad dalys variklyje pigesnės, blokai ir galvos gal ir tokie patys, bet svaistikliai, stūmokliai, indeklai ir t.t., gali būti visai kitokie ;)
-
Man pažystamas sako bėk nuo 2.0 motoro, aš jam aiškinu, kad jie patikimi ir problemos, tik dėl tepalo spaudimo gumelių karterį. Sako pirk 2,4 ar 1,9 nes 2,0 niekam tike. 2.4 galvos skyla tik dėl to jog, nesilaikai šalato motoro eksplotavmo sąlygų, netinkamai veikiantis termostatas ir t.t. todėl galvoju ar 2.0 variklis tinkamiausiai išplėtotas ir naudojamas variklis. Kokį geriausia rinktis, jog nereikrų to perrinkti po rimtesnės eksplotacijos.
-
Man pažystamas sako bėk nuo 2.0 motoro, aš jam aiškinu, kad jie patikimi ir problemos, tik dėl tepalo spaudimo gumelių karterį. Sako pirk 2,4 ar 1,9 nes 2,0 niekam tike. 2.4 galvos skyla tik dėl to jog, nesilaikai šalato motoro eksplotavmo sąlygų, netinkamai veikiantis termostatas ir t.t. todėl galvoju ar 2.0 variklis tinkamiausiai išplėtotas ir naudojamas variklis. Kokį geriausia rinktis, jog nereikrų to perrinkti po rimtesnės eksplotacijos.
Na tada imi 1.9 ir ramu :)
-
Šiaip tai taip, tas 2.0 labai gražiai ant popieriaus atrodo, bet jausmais labiau panašus į 1.9. Ir 1.9 eksploatacija pigesne bus. Bet - su 1.9 maksimum gausi 2009 metus, su 2.0 - minimum. Tad kuris pareikalaus didesnių išlaidų tai labai didelis klaustukas lieka. Manau labiau reikėtų rinktis pagal konkretų stovį