Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: darjush007 2016-04-03 21:02
-
sveiki alfistai bendraminciai!!!! susiduriau su gana didele beda. tiksliau nezinau dar ar su didele.
vairuoju 2000 alfa 166 t.spark 114kw. paskutiniu metu buvo pradeje sunkiai jungtis pavaros, po kurio laiko ijungus pavara ir ismynus sankaba auto purtydavos, toks jausmas lyg noretu begt i prieki bet numintas stabdis jai neleidzia. siandien gryzau namo ir ivaziuojant i kiema susiduriau su idomiu dalyku. ijungus pavara ir ismynus sankaba, automobilis vistiek vaziuoja lyg butu sankaba neisminta, ir galutinis variantas besiparkuojant nutiko toks kad: uzgesintai masinai laisvai ijungiu betkuria pavara, taciau tada ja uzvest be sansu, kuriasi ir gesta kuriasi ir gesta, toks jausmas lyg kurciau ant pavaros nors sankaba isminta. isjungiu pavara - auto uzsikuria ir dirba be problemu, tik isminu sankaba ir bandau betkuria pavara ijungt (jos dabar isvis sunkiai jungias) auto iskart gesta.
nuomoniu isgirdau ivairiu, tokiu kaip: "sankaba keist" "pedala keist" "guoli keist" ir pan. idomi jusu visu nuomone, nuo ko pradet ieskot bedos. kaip manot, vyrai?
-
"pedala keist" tikriausiai pats sugalvojai,o del viso kito jie teisus.
-
Sankabos cilindriukas prie pedalo arba greičių dėžės ;)
-
Man tas pats atsitiko, tai kaip kolega minėjo - cilindriukas prie pedalo baiginėjasi. Šeip turėjo sankabos pedalas palegvėt ( išsiminti, be jokio arba su labai mažu pasipriešinimu ).
-
sankabos pedalas turejo pasipriesinima bet toki nuo puses pedalo ir atmesdavao ji tik iki puses. Laukiu traliuko vaziuosim i servisa, ziuresim ka sakys :) aciu!!!
-
tai greičiausiai ir bus cilindras prie pedalo, na bet pats praneši kur tikroji bėda buvo :)