Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Dancius 2016-03-28 11:28
-
Pradejo maniškei plaukiot laisvos apsukos,stovint nuo 800iki 1000rpm važiuojant ir įjungus laisva plaukioja nuo 500 iki 1000rpm. Trauka kokia ir buvo Vedasi kaip kada normaliai kaikada reikia ilgiau pasukt. Kuro sąnaudos nepakitusios, chekas nedega .Pajungus autocoma klaidu nerasta. Kas pas šitus motorus reguliuoja laisvus sūkius?,nes tokio kaip laisvos eigos vožtuvo neradau.
-
Gal ora kazkur traukia
-
Jokios suplyšusiu ar įplyšusiu šlangu nesimato.Per paieška buvau rades tema kur minimas kažkoks spyruoklinis vožtuvėlis TS motoruose. Gal ir v6 kažkas tokio yra?
-
arba kažkur orą siurbią, arba sklendė gazo stringa/sugedo (ji turėtų ir reguliuoti laisvas) - bandyk išplauti ir paieškok kaip kalibracija jos darosi.
-
Ok bandysiu ziuret
-
Kalibracija daf
ros tokiu budu?
1. Insert key and turn to last position before start. Leave it there for 90 seconds.
2. Then turn back off for 90 seconds (with key in).
3. Then start the engine but do not touch the throttle for a five minutes.
ar as cia kazka neta suradau?
-
Ora,kad siurbtu neradau ,o sklende buvo apaugus.Nusiemiau isploviau su karb cleaneriu surinkau uzvedziau ir tas pats. Tada pagal virsui imesta aprasyma padariau kalibracija ir kaip ir ok. Neidealiai dirba bet pulsacijos nera. Reiktu jau zvakes pasikeist nes 75000 pramynta gal tas ir duoda savo.
-
Kas zino kaip padaryt visgi ta kalibracija? Nes sitas budas iki nesutvarko man iki galo. Pulsacijos nera,bet riedant imetus laisva apsukos laikos apie 1200rpm
-
Gal kažką ir radau tau tinkamo, pasibandyk:
<...>
Do this next:
Battery disconnect for 40 mins or alternatively leave for 5 minutes to dissipate charge and touch the two battery cables together (not the terminals on the battery of course)
Reconnect the battery.
Part 1.
1.Turn key to MAR (ignition on for 90 seconds)
2.Turn to stop for a further 90 seconds (leave key in)
3.Turn back to MAR for 90 seconds
4.After the final 90 seconds are up, start the engine but do not press the throttle and allow to idle for 15 minutes.
Your throttle position sensor and gearing is now reset to standard factory values.
Part 2
Once the radiator fans kick in and the engine is finally up to optimum temperature (thus the 15 minutes wait on idle), Do not turn engine off, go for a drive right away (spirited and normal style using all gears and all rev range, 20 minutes will suffice) come back home let the car idle again until the radiator fan kicks in and switches itself off... Then turn the engine off.
Your throttle position sensor and gearing has set up for your driving habits
Job done
Prieš tai buvo rašyta apie gazo sklendės valymą, ką jau esi pasidaręs, tai to nebereikės. Bet čia visas šaltinis http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-andamp-gt/379082-156-2-5v6-idling-stalling-problem.html 1 lapas, 13 postas.
-
Senai susitvarkiau. Tik dariau kaip pats buvau rases,cia berods tas pats. Beda pilnai nebuvo dingus,pakeitus lambda viskas susitvarke.