Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: saniaajs 2016-03-16 20:54

Antraštė: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-03-16 20:54
Po kolektoriaus remonto (tarpines keitimo ir luzusio varzto grezimo) alfa nebevaziuoja, lyg uzsikimso kas, ar turbinai labanaktis atejo, nes kol arde viska iki koliko ir sraige iseme, tai pajudinau sparnuote kliba. Zodziu, pasiemus is serviso lyg ir nieko pirmus kilometrus blogo nebuvo, tik po to pradejau jaust, kad visiskai nesibegeja iki turbinos, jai vos lieti pedala, tuomet renka greiti vangiai, jai nuspaudi iki galo, rodykle visiskai sustingsta ir tik nuo 2000 kazka jau pradedi jaust, o nuo 2.200 pucia be problemu. Gal kokiu minciu?

AR 156 2.4 JTD 20v
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Eddie_Romeo 2016-03-16 21:11
Gal pamiršo kokią vakuuminę šlangelę pajungt?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: shpuncik 2016-03-16 21:18
Po kolektoriaus remonto (tarpines keitimo ir luzusio varzto grezimo) alfa nebevaziuoja, lyg uzsikimso kas, ar turbinai labanaktis atejo, nes kol arde viska iki koliko ir sraige iseme, tai pajudinau sparnuote kliba. Zodziu, pasiemus is serviso lyg ir nieko pirmus kilometrus blogo nebuvo, tik po to pradejau jaust, kad visiskai nesibegeja iki turbinos, jai vos lieti pedala, tuomet renka greiti vangiai, jai nuspaudi iki galo, rodykle visiskai sustingsta ir tik nuo 2000 kazka jau pradedi jaust, o nuo 2.200 pucia be problemu. Gal kokiu minciu?

AR 156 2.4 JTD 20v

tai vezi i servisa atgal ir tegul tvarko ka sugadino
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-03-16 21:22
bandysiu rytoj varyt atgal, bet nepanasu, nes simptomai dienos begyje, tik stiprejo. Pries isukant i kiema, dar pameginau spustelt, tai vangiai rinko greiti jau ir turbo zonoje Toks jausmas, kad palaipsniui kemsasi kazkas. Gal EGR? Ar visgi turbinai saulelydis :) Bet jokio dumo, ar garso skaudaus nepastebejau
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Eddie_Romeo 2016-03-16 21:34
Ryškiai, kažko iki galo nepadarė.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-03-19 20:44
Mistika. Skambina po pusantros dienos is serviso, sako viskas su ja gerai, jokiu klaidu, pucia kaip priklauso, atvaziuok pasiimk. Akurat, viskas tvarkoj. Taip ir nesupratau ar jie tiesiog istaise savo klaida, ar kaip cia suprast. Tikiuos nebeislys
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Zenius 2016-03-19 22:59
sudejo viska ka buvo pamirse.Ir ijunge durniu.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-03-19 23:44
Irgi taip galvoju
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-07-09 04:46
Prikelsiu tema. Taigi, po 3 menesiu vel ta pati problema islindo.  Kol laukiu pirmadienio, galvoju pasitarsiu :) Kiek radau uzsienio forumuose, tai panasu i EGR. Arba turiu minti, kad gal katalizatorius, tas kuris priekyje stovi (pagrindinis pasalintas).
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: saniaajs 2016-07-11 01:46
Pratesiu monologa :)
Teko su negaluojancia alfa traukti i uzmiesti ir pavyko kazkaip pramusti "kojine" - keliau apsukas labai kantriai, minimaliai akseleruojant alfa vel atsigavo, lyg pramuso ir vel pradejo vaziuot, kaip priklauso. Ryt turiu vizitacija, bet nebezinau kaip suformuluot problema, jai ji vel dingo. Diagnostika ir praeita syki nieko nemate, gal kas kokiu minciu?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: JustasM 2016-07-11 08:10
Panašu, kad EGR stringa. Nuimti ir pravalyti ant šito motoro 15min darbas. Gali atjungt fiškę kol dar jis uždaroj būsenoj. Išmes klaidą, bet turėtų traukt normaliai. Katalizatorių tą pirmą tikrinau kelis kartus, tai nepanašu, kad jis būtų linkęs užsikišti.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: ACC3PT 2016-07-11 20:29
Turiu tą pačią bėdą. Klaida nusitrins jei EGR atsijungisu pabandymui ir po to vėl prijungsiu ar reiks jau jungtis prie kompo?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: JustasM 2016-07-11 22:04
Berods po kokių penkių kūrimų nebemeta klaidos. Log'e lieka. Siūlyčiau pasigaminti vadinamą restriction plate arba jei yra lėšų išprogramuoti tą velnią. Nuėmęs EGR pamatysi ką jis su tavo kolektorium padarė.

Bet jei tu esant problemai atjungsi, tai nepadės, nes vožtuvas gali būti mechaniškai pasitrigęs atidarytoj padėtyje. Siūlyčiau nepatingėt atsisukt tuos 6 varžtus ir padoriai išvalyt. Pajudinsi su ranka vožtuvą ir bent jau būsi tikras, kad užsidaro tvarkingai.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: ACC3PT 2016-08-01 21:10
Protingieji žmonės, ar tai gali būti stringanti turbinos geometrija ir ar realu pačiam ją prasivalyti?
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Dancius 2016-08-02 07:16
Nerealu
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: shpuncik 2016-08-02 08:44
Nerealu

na kodėl jau taip iškart. visai realu, tik teks nusiimti turbą, "praskelti" per pusę ir išvalyti stringančias menteles. klausimas ant kiek rankos tiesios ir ar turi kur tai daryti, nes ant gatvės tai daryti ekstremalu biški būtų ;)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Zenius 2016-08-02 19:12
Cia forume i klausima ar surinkti lektuva realu;Atsakymas;Zinoma juk i zmones surinko.Tik ne gatveje ir irankiu reiks.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: juke 2016-08-07 23:27
sveiki,nekuriant naujos temos panasios bedos ir pas mane ir nebezinau kas gali buti,alfa 156 2005 129kw 2,4jtd,vazineju beveik pora metu ir visa laika dege ceck engine,bet su masina bedu nebuvo,klaida rode oro srauto matuokle,masina vaziavo puikiai,cipavus vaziavo dar geriau su ta pacia klaida,bet jie uzsimine kad cia kazkas negerai su egr,o nesenai prasidejo linksmybes stipriau uzspaudus atjungia turbo,uzgesinus ir uzvedus vel viskas gerai,dariau diagnostika rode kad turbina pucia per stipriai,nuvariau i "saldi turbo" jie pasake kad egr ragas,ji isprogramavo startline,ir nuvaziavus 50 km cekas vel dega ir bedos tos pacios,egr uzglusintas,bet klaida meta ant jo,vel daugiau uzspaudus dingsta trauka,tai kame bedos gali but?turbina?ar blogai isprogramuotas egr? "saldi turbo" sake kad turbina ok bet jie jos nebuvo nueme....ir dar kazkoks svilpimas yra atsirades.... gal kaz zinot normalu servisa kur sutvarkytu o ne speliotu,nes tokiu speliojanciu puse vilniaus servisu...
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: shpuncik 2016-08-08 00:33
sveiki,nekuriant naujos temos panasios bedos ir pas mane ir nebezinau kas gali buti,alfa 156 2005 129kw 2,4jtd,vazineju beveik pora metu ir visa laika dege ceck engine,bet su masina bedu nebuvo,klaida rode oro srauto matuokle,masina vaziavo puikiai,cipavus vaziavo dar geriau su ta pacia klaida,bet jie uzsimine kad cia kazkas negerai su egr,o nesenai prasidejo linksmybes stipriau uzspaudus atjungia turbo,uzgesinus ir uzvedus vel viskas gerai,dariau diagnostika rode kad turbina pucia per stipriai,nuvariau i "saldi turbo" jie pasake kad egr ragas,ji isprogramavo startline,ir nuvaziavus 50 km cekas vel dega ir bedos tos pacios,egr uzglusintas,bet klaida meta ant jo,vel daugiau uzspaudus dingsta trauka,tai kame bedos gali but?turbina?ar blogai isprogramuotas egr? "saldi turbo" sake kad turbina ok bet jie jos nebuvo nueme....ir dar kazkoks svilpimas yra atsirades.... gal kaz zinot normalu servisa kur sutvarkytu o ne speliotu,nes tokiu speliojanciu puse vilniaus servisu...

įdomus priėjimas prie problemos - jei check dega, tai užčipuojam kompą ir žiūrim, gal padės. normalus servisas dabar turėtų duris parodyti, nes jau net neaišku kas ten priburta.
statai originalų soft'ą, sprendi klaidas ir tik tada čipuoji.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: juke 2016-08-08 06:45
Bet po cipo 3-4men viskas gerai buvo ir su degančių ceku
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: shpuncik 2016-08-08 14:50
Bet po cipo 3-4men viskas gerai buvo ir su degančių ceku

tuomet neverta net laiko gaišti čia rašinėjant, jei degantis check'as reiškia viskas gerai, nes mašina gi važiuoja. važiuok pakol nesustos, tuomet ir taisysi...
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: JustasM 2016-08-08 14:58
Dėl oro srauto į limp mode neitų. Tau perpučia turbina manau, reik live duomenis žiūrėt. Dėl egr irgi negali perpūst. Žiūrėk gal turbos valdymo mechaninė ar valuuminė dalis netvarkinga.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: juke 2016-08-08 23:52
snd dar dare diagnostika ismeta tris klaidas egr sake kaip ir tvarkoi,nuo jo ceko nebus,o keistas svilpimas tai nesandari kazkur oro sistema,ketvirtadieny varau i servisa bandys ieskot....
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: tommix 2016-08-09 10:16
sveiki,nekuriant naujos temos panasios bedos ir pas mane ir nebezinau kas gali buti,alfa 156 2005 129kw 2,4jtd,vazineju beveik pora metu ir visa laika dege ceck engine,bet su masina bedu nebuvo,klaida rode oro srauto matuokle,masina vaziavo puikiai,cipavus vaziavo dar geriau su ta pacia klaida,bet jie uzsimine kad cia kazkas negerai su egr,o nesenai prasidejo linksmybes stipriau uzspaudus atjungia turbo,uzgesinus ir uzvedus vel viskas gerai,dariau diagnostika rode kad turbina pucia per stipriai,nuvariau i "saldi turbo" jie pasake kad egr ragas,ji isprogramavo startline,ir nuvaziavus 50 km cekas vel dega ir bedos tos pacios,egr uzglusintas,bet klaida meta ant jo,vel daugiau uzspaudus dingsta trauka,tai kame bedos gali but?turbina?ar blogai isprogramuotas egr? "saldi turbo" sake kad turbina ok bet jie jos nebuvo nueme....ir dar kazkoks svilpimas yra atsirades.... gal kaz zinot normalu servisa kur sutvarkytu o ne speliotu,nes tokiu speliojanciu puse vilniaus servisu...

Ne tu duodi :) Aisku kai dega varyklio beda tai vadinais ivyko rimta klaida ir net jei josd abar ir nebera lempa degs kol neistrins klaidos. Ty nusiperki uz 4eurus OBD readeri ir bedu 0.
Jei raso kad srauto amtuokle durniuoja-tikrini ja. Paisijungi per OBD diagnostine programa kuri nemokama ALFAI (http://www.multiecuscan.net/) yra, ji rodo kiek oro patenka. Jei rodo nesamones -zinosi, kad bloga srauto matuokle arba laidai. tikrinsi laidus, pravalysi atsargiai matuokle. Gali pasijungti testeri prie matuokles ziureti varza. Zodziu cia lengva dalis testavimui. Ji yra esminis dalykas. Kai blogai veikia gali ir galios nebuti arba buti perdaug ir kuro deginti zenkliai daugiau ir duminti.


Kitiem del mazos galios (mazu apsuku) - prie ventiliatoriaus, virsuj, iskart matosi atidarius dangti, yra toks selenoidas su vakuminem slangutem, jei kiaura antra (skaiciuojant nuo virsutines i apacia) slangute - turbina neveiks. AIsku jei kiaura bent viena -irgi bus blogai. Uztenka visiskai minimalios skylutes, man taip buvo. Susitvarkiau, buvo prakiure prie pat kistuko, nukirpau uzmoviau-veikia liux.
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: juke 2016-08-11 17:07
Ne tu duodi :) Aisku kai dega varyklio beda tai vadinais ivyko rimta klaida ir net jei josd abar ir nebera lempa degs kol neistrins klaidos. Ty nusiperki uz 4eurus OBD readeri ir bedu 0.
Jei raso kad srauto amtuokle durniuoja-tikrini ja. Paisijungi per OBD diagnostine programa kuri nemokama ALFAI (http://www.multiecuscan.net/) yra, ji rodo kiek oro patenka. Jei rodo nesamones -zinosi, kad bloga srauto matuokle arba laidai. tikrinsi laidus, pravalysi atsargiai matuokle. Gali pasijungti testeri prie matuokles ziureti varza. Zodziu cia lengva dalis testavimui. Ji yra esminis dalykas. Kai blogai veikia gali ir galios nebuti arba buti perdaug ir kuro deginti zenkliai daugiau ir duminti.


Kitiem del mazos galios (mazu apsuku) - prie ventiliatoriaus, virsuj, iskart matosi atidarius dangti, yra toks selenoidas su vakuminem slangutem, jei kiaura antra (skaiciuojant nuo virsutines i apacia) slangute - turbina neveiks. AIsku jei kiaura bent viena -irgi bus blogai. Uztenka visiskai minimalios skylutes, man taip buvo. Susitvarkiau, buvo prakiure prie pat kistuko, nukirpau uzmoviau-veikia liux.


paty "selenoida" teko pakeist ir bedu nebera :)
Antraštė: Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
Parašė: Alfoncas 156 2016-09-29 21:15
Chebra klausimas, meta juoda duma nevaikiskai irapsukos iki 3k kyla... nuimi interkulerio slanga redline musa... ta slanga suciulpe atrodo kai tas radijatoriukas butu uzsikises imanoma tai?
Ir dar vienas dalykas turbos sraikteliai turi suktis su pirstu ar ne?