Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 147 => Temą pradėjo: Spiritless 2016-01-03 01:00

Antraštė: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 01:00
Šiandien važiuodamas pastebėjau kad labai svyruoja verikio temperatūra. 1,9 jtdm motoras. Uzsikuriau mašina nuvažiavau apie 20km pastoviai važiuodamas apie 100km/h ~2k rmp. Variklis sušilo iki 80. Įvažiavus į miestą ir važiuojant ~60km/h 4 pavara ~1,3kad rmp variklio temperatūra nukrito iki 70. Išvažiavus vėl į greitkelį ir pavažiavus biski agresyviau. 2,5-3,3k rmp temperatūra staigiai pasiekė 90. Bet sustojus ir varikliui dirbant ant laisvu net 2min nereikėjo ir temperatūra tiesiog akyse nukrito iki 65... Čia normalu taip? Lauke aišku nešilta -14.

P.s termostatas pakeistas prieš pora mėn.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Dancius 2016-01-03 01:21
Itarciau davikli
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 01:47
Aš gal greičiau sakyčiau: Sveikas įstojęs į dyzelių savininkų gretas  :alaus:  Normalu, dyzeliai nešyla stovėdami  ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 02:46
Aš gal greičiau sakyčiau: Sveikas įstojęs į dyzelių savininkų gretas  :alaus:  Normalu, dyzeliai nešyla stovėdami  ;)

nu bet taip žaibiškai atšąla sustojus? Ir važiuojant ant mažų apsuku irgi krenta temperatūra...
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Zenius 2016-01-03 05:52
Tikrai viskas normaliai su tavo temperaturom.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: shpuncik 2016-01-03 10:06
atrodo dideli berniukai, o pasakom tiki... viskas ten gerai su ta temperatūra.
na negali pagal tvermės dėsnį auto ryti 6-7l zyzliaus, nuvažiuoti 100km ir dar su tais pačiais litrais sušildyti saloną kad su maikute sėdėti galima būtų ir dar motoro temperatūrą palaikyti pastoviai 90C.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 10:13
Prie -35 kazkada važiavau, tai prireike 30km nuvaziuot, kad langus nutirpdytu iki galo. Ir važiuojant 90km/h ijungus pečiuką ant antros padėties temperatūra buvo 70, įjungus ant pirmos padėties 90  :D  Taip, kad nesuk galvos, jei agresyviau važiuojant pasieki 90 laipsnių, viskas vadinasi gerai, o dėl temp kritimo sustojus, tai normalu. Jei labai nori išlaikyti variklio temperatūrą, išjunk salono šildymą  :lol:
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-03 10:24
Senos kartos JTD žymiai greičiau šyla, nei naujesnis JTDm. Ankščiau iš miško keliuko nespėjus išvažiuoti (~7km) jau buvo 70+, o su naujesniu motoru 90 pasiekiau jau prie namų (~30 km). Termostatas naujas, šlangos šaltos iki 90 pasiekia.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 10:42
Nežinau nuo ko priklauso, gal nuo variklių svorio, tačiau aš sakyčiau visiškai priešingai, 2.4JTD 10v 103kw 90 laipsniu pasiekdavo maždaug 10km nuvaziavus uzmiestyje, dabartinis 1.9JTDm 110kw užšyla iki 90 laipsnių per mazdaug dvigubai mažesnį atstumą. Bet sunkoka vertinti, kai tarp bandymų keleto metų ir neaišku koks lauko temperatūrų skirtumas :)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Infas 2016-01-03 12:37
Vakar -22 buvo uzmiesty. GT variklio temperatura ~85C ties 2k rpm. Jei maziau rpm, maziau ir silumos. Mieste stovint atsala labai greitai, nebent peciuka isjungtum, tada ~70C turetum ir vietoj stovedamas. Termostatas apynaujis, viskas veikia ok.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 12:40
Supratau. Dekui uz info. V6 taip greitai neatsala Tai ir buvo keista kai isedau į zmonos masina. Galvojau gal kažkas negerai.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-03 13:04
Nežinau nuo ko priklauso, gal nuo variklių svorio, tačiau aš sakyčiau visiškai priešingai, 2.4JTD 10v 103kw 90 laipsniu pasiekdavo maždaug 10km nuvaziavus uzmiestyje, dabartinis 1.9JTDm 110kw užšyla iki 90 laipsnių per mazdaug dvigubai mažesnį atstumą. Bet sunkoka vertinti, kai tarp bandymų keleto metų ir neaišku koks lauko temperatūrų skirtumas :)
Kaip tau taip užšyla greit 16V? Žiemą iki 2k RPM aš nežinau, visą Kauną apvažiavau ir dar 70 nerodė.
Kai tuo tarpu 8V po 8km jau 90 su pečiuku įjungtu.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 14:07
Negaliu atsakyti, kaip, bet palyginti su 2.4jtd 156,  GT 1.9jtdm šyla nelpayginamai greičiau. Gal dėl to, kad termostatas žarnoj, o dar ir senasis neišskrostas. Jei labai ramiai važiuojant, tai šyla ne stebuklingai, tačiau, kai jau rodyklė atsiplėšia nuo 50 laipsnių su kiekvienu gazo paspaudimu rodyklė akyse kyla.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 14:19
O pas 1,9 vienas termostatas?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: tiesiogAS 2016-01-03 14:24
Visose vienas, i slanga ideti universalu yra pigesnis variantas, nenorint keisti originalaus :)

O pas 1,9 vienas termostatas?

As tai siulau busso V6 pirkt, ne tik kad temperatura nekris, bet ilgiau pastovejus ir zolyte po apacia suzaliuos
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 14:36

Visose vienas, i slanga ideti universalu yra pigesnis variantas, nenorint keisti originalaus :)

As tai siulau busso V6 pirkt, ne tik kad temperatura nekris, bet ilgiau pastovejus ir zolyte po apacia suzaliuos

Tai pas mane prieš pora mėn pakeistas naujas originalus. Tik galvoju gal ne vienas stovi.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 20:07
Na kagi, katik išbandžiau praktiškai. Lauke -16. Buvo nevažiuota 3 dienas, užvedžiau, pašilo apie 1 minutę kol nuskutau langus, važiavau 7km, per miestą, be kamščių, labai vidutinišku tempu, šildymas ant antros padėties iš 6. Pasiekus kelionės tikslą temperatūra buvo 80 laipsnių, tačiau vos tik sustojus pradėjo staiga kristi, kiek būtų nukritusi nestebėjau. Štai jums ir orientacinai skaičiai ;) Beje mano GT ne jtdm, o JTD 16v multijet. CF3.  Egr jau nebėra. O gal CF3 tikrai šyla greičiau negu CF4?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: PiPPas 2016-01-03 21:15
Na kagi, katik išbandžiau praktiškai. Lauke -16. Buvo nevažiuota 3 dienas, užvedžiau, pašilo apie 1 minutę kol nuskutau langus, važiavau 7km, per miestą, be kamščių, labai vidutinišku tempu, šildymas ant antros padėties iš 6. Pasiekus kelionės tikslą temperatūra buvo 80 laipsnių, tačiau vos tik sustojus pradėjo staiga kristi, kiek būtų nukritusi nestebėjau. Štai jums ir orientacinai skaičiai ;) Beje mano GT ne jtdm, o JTD 16v multijet. CF3.  Egr jau nebėra. O gal CF3 tikrai šyla greičiau negu CF4?

JTDm ir JTD Multijet yra vienas ir tas pats, jei ką ;) Tiesiog "m" prie JTD yra Multijet trumpinys ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-03 21:28
Buvo du ar net trys GT žymėjimai. Iki 2005 galo 1.9JTD 16V multijet. Nuo 2006-iki 170PS - 1.9JTDM.  Naujasis 170PS - 1.9JTD m-jet.  Regis, kad taip  ;) Bet ne tame esmė, norėjau tik akcentuoti tai, kad variklis CF3, kas gali įtakoti jo sušilimo greitį  :)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-03 21:34
Pas mane CF3, tik 156'tos kėbule ir toli gražu iki tavo aprašyto varianto. Idėja viena, kad neveikia additional heater, ryt reiks patikrint.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 21:39

Pas mane CF3, tik 156'tos kėbule ir toli gražu iki tavo aprašyto varianto. Idėja viena, kad neveikia additional heater, ryt reiks patikrint.

O pas 147 yra šitą funkcija?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-03 21:55
Kaip supratau, praktiškai visi naujesni JTD turi šią funkciją. Ryt patikslinsiu, bet man rodos MultiECUScan turi galimybę testuoti šią funkciją.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Spiritless 2016-01-03 22:43

Kaip supratau, praktiškai visi naujesni JTD turi šią funkciją. Ryt patikslinsiu, bet man rodos MultiECUScan turi galimybę testuoti šią funkciją.

Įdomu butu sužinoti ar yra pas mane si funkcija. Pas mane 2006m bet ns klimato kontrolė o paprastas peciukas.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 08:06
Jei jungsiesi su diagnostika, turiu prašymą. Padaryk screenshot'ą klimato kontroles, kad matytųsi firmware, hardware, software ir t.t. versijos.

Kaip supratau, praktiškai visi naujesni JTD turi šią funkciją. Ryt patikslinsiu, bet man rodos MultiECUScan turi galimybę testuoti šią funkciją.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Dancius 2016-01-04 10:07
Esnyper ,kokia programos versija naudoji?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 17:37
Jei jungsiesi su diagnostika, turiu prašymą. Padaryk screenshot'ą klimato kontroles, kad matytųsi firmware, hardware, software ir t.t. versijos.
Prisegu.
Esnyper ,kokia programos versija naudoji?
2.2.

Vis gi yra pas mane tikrai additional heater. Belieka įsitikinti ar tikrai jis atlieka savo darbą. Šiandien pabandžiau tik 2 padalas ir 20 laipsnių nustatyti, tai po 5km mieste su keliais spustelėjimais - 70C. 90C irgi pasiekė, bet žymiai vėliau.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 17:48
Man kilo dar tokia mintis. Kažkas kitoje temoje minėjo, kad to heaterio galingumas 700W, o tai jau 50A. O tokiam prietaisui jau reikalingas ir neblogas maitinimas. Pažiūrėsiu rytoj ir aš ar pas mane jis yra, nors aš labai tuo abejoju, nes laidų tokiam dalykui užmaitinti tai pas mane GT tikrai nėra. Jei jis tikrai toks galingas, tai tik užvedus ir sušilus varikliui manau turėtų būti apie 0,5-1V krovimo įtampos skirtumas.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 17:59
Pas 156 ant akumo pliuso klemos yra saugiklis 70A su pavadinimu HEAT. Pas GT ir tas pats turėtų būt.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 18:07
Rytoj patikrinsiu ir aš, nes šiandien jau labai šalta  :lol: Tai iš esmes tada veikimo patikrinimas būtų toks: pasižiūrėti kokiu laidu nuo to saugiklio nuteka srovė į ta heaterį, ant to laido užvedus šaltą variklį užmesti srovės reples ir pažiūrėti ką rodo. Jei  srovė yra, vadinasi veikia  ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 18:13
Yra testas MES'e, bet man kažkodėl neleidžia jokių testų atlikti. Teoriškai atliekant testą turėtų suklaksėti rėlė ir pasikeisti apsukos (kaip įjungus kondiškę).

Taip pat heateris įjungiamas, tik jei:
1. Akumo įtampa pakankama
2. Apsukos >850 RPM (berods)
3. <60C variklio temperatūra
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 18:24
Tai taip išeina, kad ir vasara jis veikia  :o Išėmus saugiklį turėtų kuro mažiau naudot vasarą  :D
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 18:38
Čia jau kuro mililitrai vs komfortas, o jei į ilgesnę perspektyvą pažiūrėjus ir variklio/turbinos padidintas dilimas (lėčiau pasiekia darbinę temperatūrą). Ko gero kondiškę išmetus didesnis efektas būtų pasiektas.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 18:41
Pas mane ta pati situacija, nepavyksta padaryti testo. Nepamenu pranešimo tik. MES naujausiasia registruota versija. Mano nuomone pas tave turėtų neveikti, nes part number ne toks. Paprasčiausiai klima nepaleidžia rėlių, kurios valdo PTC maitinimą. Same shit kaip ir pas mane  :'(

Yra testas MES'e, bet man kažkodėl neleidžia jokių testų atlikti. Teoriškai atliekant testą turėtų suklaksėti rėlė ir pasikeisti apsukos (kaip įjungus kondiškę).

Taip pat heateris įjungiamas, tik jei:
1. Akumo įtampa pakankama
2. Apsukos >850 RPM (berods)
3. <60C variklio temperatūra
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 18:47
Kažkaip man čia vasaros metu prasilenkiama su visa logika. Užvedi auto,  įjungi kondiškę, automatiškai įsijungia ventiliatorius, pradedi važiuot (nes atminkim >850rpm), tuo pačiu įsijungia ir tenas šildantis variklį  :D Tai aš jau nebežinau čia ar komfortas, ar švaistymas ar mes jau visiškai į off topic nuėjom   :alaus:
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 18:51
Man atrodo, kad kompas dar stebi ir salono/aplinkos temperatūrą. Vasarą prie +20 tikrai tas šildytuvas neįsijungs.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 18:54
Pečiukas tiesiogiai susijęs su variklio temperatūra, nes tai tas pats mažasis aušinimo ratas. Kai įsijungia tenas, jis šildo antifreez'ą, o ne orą ar dar ką. Tas pašildytas antifreez'as, jei neįjungtas pečiuko šildymas, niekur nedingsta, o padeda greičiau varikliui pasiekti 60C.

Aišku, reik iki galo išsiaiškinti veikimo principą, galbūt automatiškai iki tam tikros temperatūros tas tenas veikia. Kol kas tik tiek informacijos forume radau. O ji ne visada būna teisinga.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 18:58
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.

Pečiukas tiesiogiai susijęs su variklio temperatūra, nes tai tas pats mažasis aušinimo ratas. Kai įsijungia tenas, jis šildo antifreez'ą, o ne orą ar dar ką. Tas pašildytas antifreez'as, jei neįjungtas pečiuko šildymas, niekur nedingsta, o padeda greičiau varikliui pasiekti 60C.

Aišku, reik iki galo išsiaiškinti veikimo principą, galbūt automatiškai iki tam tikros temperatūros tas tenas veikia. Kol kas tik tiek informacijos forume radau. O ji ne visada būna teisinga.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 19:01
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.

Tai realiai jis jokios įtakos variklio sušilimo greičiui neturi... Tik, kad ant mažesnės padėties gali laikyti temperatūros reguliatorių, turėdamas tokią pačią šilumą salone  :-\
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 19:12
Klysti, tavo atveju jis šildo orą ortakyje. Aušinimo skystį pakaitinimo žvakės šildydavo pirmose 156'ose. Nuo pre FL perėjo prie PTC (tenas ortakyje). Visas veikimo principas yra aprašytas eLearn'e.
Ar tikrai?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:12
Turi netiesiogiai. Reikia mažiau atiduoti šilumos salono šildymui, todėl motoras turėtų greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Gali pats padaryti eksperimentą - vieną kartą visiškai išjunk klimą arba nustatyk LO tempratūrą, o kitą su įjungta klima nustatyk kad ir 17 laipsnių. Akivaizdžiai matosi kada greičiau pasiekama darbinė temperatūra.

Tai realiai jis jokios įtakos variklio sušilimo greičiui neturi... Tik, kad ant mažesnės padėties gali laikyti temperatūros reguliatorių, turėdamas tokią pačią šilumą salone  :-\
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:13
100%

Ar tikrai?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 19:18
Turi netiesiogiai. Reikia mažiau atiduoti šilumos salono šildymui, todėl motoras turėtų greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Gali pats padaryti eksperimentą - vieną kartą visiškai išjunk klimą arba nustatyk LO tempratūrą, o kitą su įjungta klima nustatyk kad ir 17 laipsnių. Akivaizdžiai matosi kada greičiau pasiekama darbinė temperatūra.


Tai tu kątik patvirtinai tai, ką aš pasakiau  ;) Šis šildymas neįtakoja sušilimo greičio, įtakoja tik tai, kokiu stiprumu ir kokia temperatūra atsukta pečiuko valdyme  :alaus:
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 19:19
Tai tu kątik patvirtinai tai, ką aš pasakiau  ;) Šis šildymas neįtakoja sušilimo greičio, įtakoja tik tai, kokiu stiprumu ir kokia temperatūra atsukta pečiuko valdyme  :alaus: O jei pūtimas neįjungtas tai bet kokiu atveju tenas ir nešildo  :-\
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:22
Turbūt nelabai supranti kaip automatinis klimos valdymas veikia. Tingiu aiškint visą logiką ;)

Tai tu kątik patvirtinai tai, ką aš pasakiau  ;) Šis šildymas neįtakoja sušilimo greičio, įtakoja tik tai, kokiu stiprumu ir kokia temperatūra atsukta pečiuko valdyme  :alaus:
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 19:22
Tada kaip ir viskas aišku. Keistai italai čia sumąstę. O jau buvau apsidžiaugęs, kad protingai padarė :D
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:29
Jei veiktų taip kaip jie sugalvojo, patikėk, būtų super dalykas. Bet man toks vaizdas susidaro, kad ši funkcija egzistuoja tik popieriuje. Aš jau turbūt 5 metai bandau priverst veikt saviškę :) Kiek pavyko išskaityti užsienio forumuose, pagrindinė problema, kad praktiškai niekas nematė klimos bloko, kuris palaikytų šią funkciją ( detalės kodas 156062223, 156062224(anglas), 156062227(crosswagon)). Nors visa provodkė, rėlės, pats tenas pas nemažai ką jau būna gamykliškai įdėtas. Bandžiau ieškoti LT šrotuose, stebėjo visokius allegro.pl, ebay, būtent su tokiais kodais nieko nėra.

Tada kaip ir viskas aišku. Keistai italai čia sumąstę. O jau buvau apsidžiaugęs, kad protingai padarė :D
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: wacha 2016-01-04 19:33
Žodžiu pritariu Esnyper, nieko čia labai protingo iš šio sprendimo  :-\ Norėdamas greičiau sušildyti variklį vistiek sumažini apipūtimą į saloną, o kai pas mane nustatyta antra padėtis iš 6 tai jau nelabai didelis skirtumas ar pro ortakius temperatūra oro pučiamo 10 ar 15 laipsnių šilumos  :-\ Tai jei žinai kur stovi tenas ir rėlės, tai išbandymui atsivest mygtuką į saloną su rėlės sužadinimu vieni juokai  ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 19:38
Tai taip išeina, kad pas mane raritetas įdėtas? Galbūt anglų forumus skaitai pagrinde, ten tik vienetai yra gavę šią funkciją, todėl ir atrodo, kad dauguma. Maniškė vokiška ir ši funkcija yra. O ir komplektacija ne aukščiausia.

Pas mane veikia šita funkcija. Senojoj alfoj labai nervindavo, nes klima įsijungdavo tik kai variklis 50C pasiekdavo, o štai FL įsijungia pečiukas gal po kelių minučių ir pučia iš kart šiltą orą. Tiesa, problema ta, kad įjungus šildymą orą šildo ne tik elektrinis tenas, o ir antifreez'as, todėl ramiai važiuojant ir nustačius komfortišką 21C auto variklis jau prie -10 šyla daugiau nei 30km važiuojant ramiai. Čia net su geru 10 min pašildymu, o iš tų 30km ~10km yra riedėjimas mišku 1/2 bėgiu.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:42
Tokį sprendimą naudoją ne tik Alfa, bet ir VW, Ford. Taip, kad viskas gerai su idėja. Viskas jau senai išbandyta, bet norisi pasidaryti kultūringai taip kaip priklauso. Nes elementarus mygtukas nelabai geras sprendimas. Užmiršęs išjungti iškraudinėsi akumuliatorių, arba blogesniu atveju dar gaisrą pasidarysi. 700W nėra mažai ;)

Žodžiu pritariu Esnyper, nieko čia labai protingo iš šio sprendimo  :-\ Norėdamas greičiau sušildyti variklį vistiek sumažini apipūtimą į saloną, o kai pas mane nustatyta antra padėtis iš 6 tai jau nelabai didelis skirtumas ar pro ortakius temperatūra oro pučiamo 10 ar 15 laipsnių šilumos  :-\ Tai jei žinai kur stovi tenas ir rėlės, tai išbandymui atsivest mygtuką į saloną su rėlės sužadinimu vieni juokai  ;)
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: montezumijus 2016-01-04 19:48
Anglai aplamai nėra girdėję apie tokį dalyką :) Nemažai info radau kažkuriame lenkų forume. Tikrai būtų įdomu būtų pačiupinėt tavo ir įsitikint, kad veikia būtent ši funkcija ;)

Tai taip išeina, kad pas mane raritetas įdėtas? Galbūt anglų forumus skaitai pagrinde, ten tik vienetai yra gavę šią funkciją, todėl ir atrodo, kad dauguma. Maniškė vokiška ir ši funkcija yra. O ir komplektacija ne aukščiausia.

Pas mane veikia šita funkcija. Senojoj alfoj labai nervindavo, nes klima įsijungdavo tik kai variklis 50C pasiekdavo, o štai FL įsijungia pečiukas gal po kelių minučių ir pučia iš kart šiltą orą. Tiesa, problema ta, kad įjungus šildymą orą šildo ne tik elektrinis tenas, o ir antifreez'as, todėl ramiai važiuojant ir nustačius komfortišką 21C auto variklis jau prie -10 šyla daugiau nei 30km važiuojant ramiai. Čia net su geru 10 min pašildymu, o iš tų 30km ~10km yra riedėjimas mišku 1/2 bėgiu.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: 156tas 2016-01-04 22:45
Blemba, neskaiciau visos temos akylai, bet kazkada man meistrelis vienas sake, kad pas mane alfoj yra kazkokie tenai...

Termostatas keistas praitos ziemos pabaigoj.. Dabar kaip atsalo, tai i darba vaziuoju spiceliai tolimesniu keliu, kad bet temperaturos rodykle pakiltu iki ~70-75c silumos (trumpesniu keliu iki darbo ~3,5km). Vnz as jau kaltinu termostata...
man sia ziema visalaika rodykle laikosi ties ~70-75c zyma, iki 90 niekad nepakyla.. kad ir ~140kmh uzmesty vaziuojant... Sustojus ir ilgiau pirpinat vietoj su sildymu salone nukrenta net maziau ~70c (pagal skydeli, nors salona sildo normaliai)

Yra koks paprastas budas namu salygom patikrint ar veikia termostatas 1.9JTD?
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Dancius 2016-01-04 22:47
Neveiktu termostarmtas nagus nusaltum vaziuodamas
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: shpuncik 2016-01-04 22:49
čia kokie religiniai įsitikinimai pas kai kuriuos ar kaip - na užsidengi pusę radiatoriaus ir vargo nematai prie tokios temperatūros.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 22:59
Blemba, neskaiciau visos temos akylai, bet kazkada man meistrelis vienas sake, kad pas mane alfoj yra kazkokie tenai...

Termostatas keistas praitos ziemos pabaigoj.. Dabar kaip atsalo, tai i darba vaziuoju spiceliai tolimesniu keliu, kad bet temperaturos rodykle pakiltu iki ~70-75c silumos (trumpesniu keliu iki darbo ~3,5km). Vnz as jau kaltinu termostata...
man sia ziema visalaika rodykle laikosi ties ~70-75c zyma, iki 90 niekad nepakyla.. kad ir ~140kmh uzmesty vaziuojant... Sustojus ir ilgiau pirpinat vietoj su sildymu salone nukrenta net maziau ~70c (pagal skydeli, nors salona sildo normaliai)

Yra koks paprastas budas namu salygom patikrint ar veikia termostatas 1.9JTD?
Pirmu numeriu, tai jungi prie kompo ir žiūri ar temperatūra rodoma diagnostikos sutampa su skydelyje rodoma temperatūra. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad ŽIAURIAI dažna problema. Skydelis rodo mažiau, nei iš tikrųjų yra.

Namų sąlygom tikrinimas labai paprastas. Užsivedi, važiuoji. Kada pasieks kokius 50C, sustoji ir pačiupinėji viršutinę ir apatines šlangas. Jei jos karštos, problema aiški. Jei šiltos, viskas ok - nuo variklio sušyla pats atifreez'as.

Pas tave, kiek mačiau ne FL modelis, tai jokių tenų negali būti. Geriausiu atveju 3 pakaitinimo žvakės prie pečiuko.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: 156tas 2016-01-04 23:30
Pirmu numeriu, tai jungi prie kompo ir žiūri ar temperatūra rodoma diagnostikos sutampa su skydelyje rodoma temperatūra. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad ŽIAURIAI dažna problema. Skydelis rodo mažiau, nei iš tikrųjų yra.

Namų sąlygom tikrinimas labai paprastas. Užsivedi, važiuoji. Kada pasieks kokius 50C, sustoji ir pačiupinėji viršutinę ir apatines šlangas. Jei jos karštos, problema aiški. Jei šiltos, viskas ok - nuo variklio sušyla pats atifreez'as.

Pas tave, kiek mačiau ne FL modelis, tai jokių tenų negali būti. Geriausiu atveju 3 pakaitinimo žvakės prie pečiuko.
Tai jei slangos bus drungnos, kaip temp rodykle pajudes nuo 50c zymos, reiskia termostatas geras? Jei karstos abi - blogas?
Blemba, nerandu kur nukisau eml kabeli (gal kam paskolinau...) tai negaliu pazet ka rodo kompas. Bet siaip man vasara per karscius rodydavo apie 90c, tai manau su geru termostatu ir ziema tas pats turetu but..
O del tenu nezinau, bet sake, kad kazkas papildomai sildo antifreza

Išsiųsta naudojantis LG-D855 Tapatalk 4 Lt

Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Esnyper 2016-01-04 23:39
Nu logiškai mąstyk, kai termostatas atsidaro, tai šlangos turi būt karštos. Jei termostatas blogas, jis atsidaro ankščiau laiko ir pradeda leisti karštą antifreez'ą į radiatorių. Tačiau, net jei ir termostatas geras šlangos gali būti šiek tiek šiltos arčiau variklio, nes sušyla pats atifreez'as būdamas šalia šilto variklio.

Pirma patikrinti ar teisingai rodo temperatūrą, tada jei viskas ok, pagal tai žiūriu ar prieš termostato atsidarymą šlanga sušyla ar ne. Jei sušyla, problema aiški. Termostatas blogas.
Antraštė: Ats: AR 147 1.9 JTD: variklio temperatūra
Parašė: Dancius 2016-01-05 07:42
Buna termostatas uzstringa ant mazojo rato