Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: GT 2015-12-20 10:20
-
Sveiki, cia pas mane viena ar dar kas nors turit ar turejot problemubau vairo kolonele. Zodziu situacija tokia vaziuojant daugiau nei miesto rezimu jauciamas tampymas i sonus, reikia dirbt vairu kad islaikyt automobily tiesoij trajaktorijoje. Visa pakaba tvarkinga tikrinta kelis kartus, vairo traukes, isorines ir vidines pakeistos. Padarytas suvedimas ( is 3 karto tik panasei pavyko), pats dirbu su automobiliais ilga laika ir vairuojubilga laika italus, aisku visi modelei buvo senesni nei 159, tai tuos modelius jau zinau kas kur genda. Bet su 159 dar esu naujokas.
Gal kas turit kokiu minciu
-
Gali būt naujos padangos kaltos.
-
Nea buvo ir priestai su vasarinem tas pat.
-
Pačio vairaračio laisvumas jausti? Jei taip, tai bus kaltas vairo kolonėlės slekas (sliekas). Bent mano signume taip buvo. Iš pradžių dar pavyko jį paveržti, bet paskui teko restauruoti kolonėlę.
-
99 proc., kad padangos kaltos (arba jų plotis). Su vasarinėm R18 235 pločio patampydavo šiek tiek dėl provėžų. Su žieminėm R17 225 nebe taip tampo, bet pasitaiko. 8) Mašina sunki, padangos sąlyginai plačios, gatvės pas mus tikrai nėra lygios, provėžų atžvilgiu.
P.S. Su epitetais truputį santūriau temos autoriui siūlyčiau mėtytis. :mzp:
P.P.S. Tampo visur, ar tik nelygesniame kelyje? Nes jei tampo ant šviežio asfalto - tada kolonėlė, jei tampo tik ant nelygesnio kelio - padangos. Ir beje, o kokie padangų parametrai (skersmuo, plotis, aukštis)? Ir kiek atmosferų pripūstos?
-
Aha zn kad kad su platesnem padangom tampo, bet pas mane 205/55/r16 su 2.5 bar. Slegiu, ir tampo bet kokiam kelyje ar naujam ar senam. As itariu kad vairo kolonele.
-
Aha zn kad kad su platesnem padangom tampo, bet pas mane 205/55/r16 su 2.5 bar. Slegiu, ir tampo bet kokiam kelyje ar naujam ar senam. As itariu kad vairo kolonele.
Tada belieka važiuot servisan, kad pasikeltų ir normaliai iškratytų ten viską aplink. 8)
-
Aisku, dekui visiem uz komentarus.
-
nekurent naujos temos. taip pasikeiciau vairo kolonele taip pat vidines ir isorines traukes, pakaba 100% tvarkoij, padare suvedima rimtesni meistrai uz atitinkama kaina, viskas buvo tvarkoijelb patenkintas buvau, galejau su vilkiku prasilenkt ar vaziuoti kaip vejuota, nemetydavo ir neblaskydavo po kelia. bet visad yra bet, pravazevus 2k vel tas pats, blasko po kelia, jauciamas laisvumas sukiojant vaira, ar gali buti vel kalta vairo kolonele. jei taip tai geriau restauruot ar det nauja?
kolonele buvo ydeta nuo 2008.02 men. 159-tos tik ridos nezinau, sistema isplauta ir pakeistas skystis i nauja, SWAG zalios spalvos.
nes kiek zn nuo 2008 padarytas atnaujinimas ir neturetu subyret kolonele, bet visada yra bet.
-
O iskur tu zinai,kad donorine detale nuo 2008m auto. Matai tik pirma registracija,o auto gali but pagamintas ir 2007 viduri.
-
tas tai tiesa, tika darbe buvau pasikeles auto ir ant koloneles radau metus, 2007. 12. 18, tai cia turetu buti dar neatnaujintos:(
-
nes kiek zn nuo 2008 padarytas atnaujinimas ir neturetu subyret kolonele, bet visada yra bet.
Atnaujinimas buvo padarytas nuo balandžio mėnesio 8)
-
tai vadinas vel bus kalta vairo kolonele, gal yra zinanciu kas kur turi nuo atnaujintos,jei tikrai nuo atnaujintos jos negenda taip greit, nes biskiuka erzina tas blaskymas po kelia, vezinuos tikrai daug tai didelis diskonfortas jei kazkur paspaudi didesniu greiciu.
-
tiesiog nupirkus reikia vezti tikrint.
-
Tas ir yra kad ji buvo patikrinta, ir tik 2k nuvazevus pradejo vel grybaut.
-
Nezinau kas tau tikrino,jeigu po 2 t vel laisvumas atsirado,tai tiesiog apsurdas .Tikrina tie kas restauruoja jeigu neklystu 20 e uz pirmos koloneles tikrinima uz antros 15 uz trecios 10 sake jeigu butu ir trecia bloga ketvirta butu patikrine dovanai,jeigu uz tikrinima mokejai pinigus dabar isims patys uz savo pinigus.
-
Ratu suvedimas pas mane buvo pabeges kai taip daresi nuolat. Ir stiprintuvas buv pradejes uzti. :)
-
pakaba pradziai reik normaliai patikrinti
-
Ar amortikai kartais nebus pasibaigę?
-
su pakaba viskas 100% tvarkoje, o del mortizatoriu kaluasimas, seip jie nebilda ir atlieka savo darba. bet ar jie gali buti, nes mortizatoriu tvirtinasi prie sakes, o ne prie stupicos? nes kiek susidures, kur tvirtinas prie stupicos pvz. BMW tai tikrai gali buti mortizatorei kalti, o siuo atveju su 159 negaliu garantuot. kiek turejau modeliu iki 159, niekados neturejau problemu, kazin ar nereikes keist 159 i kazka kita.
-
dar pridesiu pas mane 159-ta iki atnaujinimo, ir pas maniske tarp vairo, oir vairo koloneles stovi toks guminis kaip stabilizatorius, gal dar jis kazkkoky laisvuma gali duoti, nes kaip ir minejau po 2k atsirado laisvumas vaire.