Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GT => Temą pradėjo: odinas112 2015-11-10 17:17
-
Sveiki. Alfa pradėjo rodyti savo kaprizus, autostradoj bevažiuojant pastebėjau, jog apsukos iki 2000 beveik nekyla, spaudžiant "dugną" rodyklė net nejuda iš vietos galima sakyt, tačiau kažkur nuo 2200 kai įsijungia turbina, atsiranda trauka, apsukos toliau kyla normaliai. Įtarinėjau kuro filtrą arba oro srauto matuoklę, pasiskaičius pranešimus forume. Nuvežiau mašiną į servisą padaryt diagnostiką, sakė kad neturi prie ko prikibti ( ir kuro filtras, ir oro srauto matuoklė - viskas ok) , tik kad vienas arba du purkštukai gali blogi būt. Klausimas išmanantiems, ar gali tokia mano problema būt dėl purkštukų?
-
imho, jei purkštukai būtų, turėtų jaustis trūkčiojimas
-
Pamiršau paminėti, kad prieš nutinkant visam šitam, mašina pradėjo sunkiau kurtis
-
Jei būtų purkštukas - duodant apsukų turėtų ir juodų dūmų būt. Gali būti, kad turbos geometrija pastrigo. O kas diagnostiką darė? Gal diagnostika su telefonu darė ir dėl to nieko nesimato.
-
Skamba kaip oro matuoklės problema. Netraukia, kol turba neužpučia. Atsijunk jungtį ir pabandyk pravažiuoti, jei geriau važiuoja, tai tikrai ji bus mirusi/ar tiesiog nesąmones siunčia kompui.
-
Jei būtų purkštukas - duodant apsukų turėtų ir juodų dūmų būt. Gali būti, kad turbos geometrija pastrigo. O kas diagnostiką darė? Gal diagnostika su telefonu darė ir dėl to nieko nesimato.
pastebėjau, kad užvedant pirmą kart dienoj, vedasi sunkiausiai, ir tik užsivedus paduoda dūmų, bet važiuojant lyg ir nepastebėjau kad juodai dūminčiau...
Skamba kaip oro matuoklės problema. Netraukia, kol turba neužpučia. Atsijunk jungtį ir pabandyk pravažiuoti, jei geriau važiuoja, tai tikrai ji bus mirusi/ar tiesiog nesąmones siunčia kompui.
pabandysiu atsijungt, parašysiu ar kas nors pasikeitė
-
Update:
žodžiu, bėda dar nerasta, purkštukai patikrinti ant stendo - viskas idealu. MAF atjungimas nepadeda.
-
Pasitikrink dar turbinos geometriją. Dar gali būti užkištas EGR/katalizatorius/kolektorius. Bandėt žiūrėt parametrus važiuojant?
-
Pasitikrink dar turbinos geometriją. Dar gali būti užkištas EGR/katalizatorius/kolektorius. Bandėt žiūrėt parametrus važiuojant?
sakė dabar pažiūrės variklio kompresiją. Kai paskambins paklausiu, ar bandė žiūrėt važiuojant
-
sakė dabar pažiūrės variklio kompresiją. Kai paskambins paklausiu, ar bandė žiūrėt važiuojant
žiūrėkit EGR'as ar nestringa - be to turėtų ir klaida būti motore su tuom susijusi
-
naujienos ne kokios, 3-iam cilindre (berods) nėra kompresijos. Ryt važiuoju pasižiūrėsiu gyvai kas ten kaip, bet naujienos kol kas gan liūdnos :(
-
O kokiam servise tamstos auto stovi? Nes kazkaip kyla abejoniu, kad del vieno cilindro mazesnes kompresijos apsukos daugiau nekiltu.
-
O kokiam servise tamstos auto stovi? Nes kazkaip kyla abejoniu, kad del vieno cilindro mazesnes kompresijos apsukos daugiau nekiltu.
nu man vat irgi tas klausimas kyla toks, dėl to ir klausiu čia žmonių labiau išmanančių :) serviso pavadinimo nepasakysiu dabar, bet jis randasi ateities g. 21, pažįstamas rekomendavo ir ne kartą ten tvarkėsi savo mašiną, o kadangi Vilniuj aš su tokiais dalykais ne vietinis, tai nusprendžiau pasitikėti
-
Vilniuje tokį alfaservisą turit, o važinėjat į visokius garažus... ???
-
Vilniuje tokį alfaservisą turit, o važinėjat į visokius garažus... ???
gan toli važiuot man, ieškojau kuo arčiau :)
EDIT:
klausimas būtų toks, gal kas galit rekomenduoti kažką, kur rytoj galėčiau nuvežt mašiną kad patikrintų dar kartą, ir kad būtų aišku ar tikrai visgi pas mane nėra kompresijos?
-
Skiltis, meistrai servisai tau pades
-
gan toli važiuot man, ieškojau kuo arčiau :)
EDIT:
klausimas būtų toks, gal kas galit rekomenduoti kažką, kur rytoj galėčiau nuvežt mašiną kad patikrintų dar kartą, ir kad būtų aišku ar tikrai visgi pas mane nėra kompresijos?
Pasiskambink ir tarkis ar gali. Pasakys kas negerai:
Adresas: 02244, Kirtimų g. 41A, Vilnius 02300
Telefonas: (8-612) 23555
"Autofficina"
-
Nuėmus galvą atrodo kad pagaliau paaiškėjo bėda.. Pamėginsiu atpasakot iš to ką prisimenu kaip pasakojo, jei bus loginių klaidų, pataisykit:D Buvo keista turbina pas mane , dar prieš man perkant mašiną, ir kai keitė ją neišvalė sistemos ir į intercoolerį drožlės pateko, tai išmalė 4 vožtuvus. Kaip supratau dabar reiks pakeist juos, taprinę, stumoklį pašlifuot , riebokšlius tuo pačiu visus pasikeist...
-
UPDATE : pagaliau mašina jau pas mane. Visgi ne nuo turbimos keitimo bėdos prasidėjo, o nuo to, kad įsiurbimo kolektoriaus sklendė įkrito į degimo kamerą. Atliktas kapitalinis variklio remontas, mašina važiuoja kaip dar niekada nevažiavusi:)
-
ką darė su sklendėm? sutvarkė ir originaliai paliko ar eliminavo iš sistemos?
-
ką darė su sklendėm? sutvarkė ir originaliai paliko ar eliminavo iš sistemos?
išėmė jas visai, t.y. eliminavo :)