Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Žastys 2015-10-22 16:12
-
Sveiki, turiu tokią problemėlę kuri ypač išryškėjo atvėsus orams. Ryte užkurus kokias 5-10 sek. truputi pasipurto variklis ir išmeta kamuolį mėlynų dūmų, varikliui pašilus ir šiaip važiuojant dūmo nemeta. Tačiau mašinai pastovėjus ir varikliui praaušus (iki kokių 60-70 laipsnių) kuriant vėl išmeta dūmą. Prieš tai degė įspėjimas dėl pakaitinimo žvakių. Žvakes pakeitus situacija nepasikeitė, tik įspėjimas nebedega. Tai kame gali būti problema? Ką žiūrėti? Purkštukai, turba? (p.s. Kol buvo šilti orai to nepastebėjau, gal minimaliai ir išmesdavo dūmo, bet variklis nesusipurtydavo) Dėkui už bet kokias mintis, patarimus..
AR 159 1.9 JTDm 16v
-
Pas mane irgi panašiai buvo. Dabar neskubu kurti. Palaukiu kol baigia degti alyvos lygio matuoklis ir tik tada kuriu, tai nebemeta jokio dūmo niekada ir jokio variklio purtymosi.
-
Pas mane irgi panašiai buvo. Dabar neskubu kurti. Palaukiu kol baigia degti alyvos lygio matuoklis ir tik tada kuriu, tai nebemeta jokio dūmo niekada ir jokio variklio purtymosi.
Keista, kokios tai galėtų turėti įtakos ::) nebent kad žvakės ilgiau pakaista. Na ryt ryte pažiūrėsiu
-
tai gal visgi su žvakėm arba pakaitinimo valdymo bloku bėda kokia dar yra. junk kompą ir tikrink. dar gali koks purkštukas būt, bet jau ir važiuojant jaustus.
-
Greičiausiai bus purkštukas nebegyvas.
-
Žvakės kaista, tikrinau. O kas liečia purkštuką, kaip jie tikrinami? Lupt ir vežt kur ant stendo, ar galima ir per kompa patikrint? Ir kokie ypatumai jei negyvas purkštukas? Restauruoja juos kas ar ieškot šrotinių?
-
Žvakės kaista, tikrinau. O kas liečia purkštuką, kaip jie tikrinami? Lupt ir vežt kur ant stendo, ar galima ir per kompa patikrint? Ir kokie ypatumai jei negyvas purkštukas? Restauruoja juos kas ar ieškot šrotinių?
Tu vilnietis?
-
Tu vilnietis?
Deja ne
-
i klausima;Tu vilnietis? Galejai ir gudriau atsakyt.
-
Vis dėl to purkštukas kaltas. Kur patartumėt vežti tikrint/restauruot? Ir įdomu kokios kainos šito reikalo.
-
Vis dėl to purkštukas kaltas. Kur patartumėt vežti tikrint/restauruot? Ir įdomu kokios kainos šito reikalo.
rekomenduočiau Petrą, čia netoli už kelių kvartalų
-
rekomenduočiau Petrą, čia netoli už kelių kvartalų
Cha cha.
Vilnius, Kaunas, Panevėžys whatever. Yra gal specializuoti kokie servizai kas būtent tuo užsiema ir kas nors gali parekomenduot
-
Vilniuje turbūt vežčiau į Skubą. Dar yra Oro srautas, Vikrus. Panevėžyje mačiau reklamuojasi purkstukai.com.
Cha cha.
Vilnius, Kaunas, Panevėžys whatever. Yra gal specializuoti kokie servizai kas būtent tuo užsiema ir kas nors gali parekomenduot
-
Pasiskambink pradžioj ir pasiklausk kokia kaina. Autopliuse mačiau kauniečiai naujus po 130 eur pardavinėja. Jei visus 4 imtum - atiduotų gal net po 100/vnt.
-
O gal kas esate girdėja apie UAB Autura kaune, arba Uab dyzelita Panevėžyje?
Auturoj vieno purkštuko patikra kiek žinau 6Eur, o restauracija jei reik keist antgalį lyg ir apie 40Eur. Jei gerai daro tai manau kaina žemiška dar
-
Man buvo tas pats. Padejo kolektoriaus valymas ir skledziu atjungimas/isprogramavimas. Kazkaip buvo kolektorius pilnas tepalu ir per sklendes ar per kur papuldavo i varikli. Kai per nakti stovedavo prilasedavo.
-
P.s. pradzioj ir as pasikeiciau purkstuka. Bet problema isliko. Tada darem kolektoriu ir sklendes. Ir puft - jokiu bedu.
-
Man buvo tas pats. Padejo kolektoriaus valymas ir skledziu atjungimas/isprogramavimas. Kazkaip buvo kolektorius pilnas tepalu ir per sklendes ar per kur papuldavo i varikli. Kai per nakti stovedavo prilasedavo.
per nakti prilašėdavo tepalo kur? į įsiurbimo kolektorių? čia kapiliariniu budu iš karterio jis pakildavo ar kaip? :D
jei jau tepalai kolike stovi - tai arba turba leidžia po biški arba alsuoklio separatorius nedaro savo darbo gerai.
-
Man buvo tas pats. Padejo kolektoriaus valymas ir skledziu atjungimas/isprogramavimas. Kazkaip buvo kolektorius pilnas tepalu ir per sklendes ar per kur papuldavo i varikli. Kai per nakti stovedavo prilasedavo.
Na tarkim pas mane tas pats, bet jei būtų taip kaip tu sakai ar pasijungus kompą rodytų prastą purkštukų darbą? Dabar pirmas, antras trečias purkštukai rodo apie +/-1,5 o ketvirtas -4,5 :-\
-
Įdomu ar alfa rodo kompensacijas ir deviacijas plius sistemos slėgį išjungus degimą tada tikrai galimą nustatyti.
-
As prie to pacio. Turiu tokia problema. Ryte uzvedant varikli "negraziai" pasileidzia, tarsi griebtu 1 cilindru, o uzvedus, siek tiek ismeta melynu dumu ir jauciamas variklio netolygus darbas. Pajungus diagnostika rodo, kad pirmo purkstuko korekcija visiskai nekinta ir pastoviai buna 0,00 busenoje, likusieji yra itakojami ECU ir kinta korekcijos parametras. Ar kas ka zinot apie toki varianta?
1,9 jtdm 110kw.
-
Purkštukui turbūt jau ragai ateina. Man irgi taip buvo su 1,9 dyzeliu, bet po kiek laiko man tokios bėdos dingo ir dabar užvedus nei mėlyno dūmo, nei variklio pasipurtymo nebeliko. Įtariu, kad prieš tai buvęs auto savininkas labai mėgo saliarką ir balbarusijos arba kokią nors neaiškią iš kanistrų. Dabar pilu tik Nestes dyzelį, kartais profilaktikai užpilu pilną baką to Neste ProDiesel. Gal tik placebas, bet variklis mėlynai nebedūmija užvedus ir baigėsi purtymaisi.
-
Ar niekas, nieko panašaus tokio negirdeje esat su ta 0.00 korekcija?