Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: 156tas 2015-10-12 12:15
-
Sveiki,
Esu mates (youtube ir pan..) kad uzveda masina su pulteliu. Ziema itariu butu labai patogu, per langa uzkuriai ir lai pirpia (syla) pries kelione i darba. Man tai labai aktualu, nes iki darbo ~3,5km tik, tai kol davaziuoji iki darbo nespeja nieks susilt ir vel gesini...
Masina alfa 156 1,9jtd, Gal kas susidure su tuo uzvedimu nuotoliniu budu? Imobilaizeris pas mane atjungtas (isprogramuotas)
-
Paprastai per gūgle galima kažką rasti...
http://www.oxi.lt/naujienos/signalizacijos/signalizacija-su-uzvedimo-funkcija-ar-autonominis-sildytuvas
http://www.saugusauto.lt/nuotolinis-uzvedimas.html
http://www.geroskainos.lt/sheriff-zx-1055-dvipusio-rysio-signalizacija-su-variklio-uzvedimu.html
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=7553&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
Forume juodoji skylė, dingsta postai :D
Pasikartosiu: Vienas elementarus dalykas, dėl ko tu negali savo mašinoje įdiegti šio sprendimo. Pas tave ne automatas (kuriam neištrauksi rato, kol nebus neautralas įmestas) ir kompas neturi galimybės pamatyti ar pas tave įjungtas bėgis ar ne. Kas bus kai vesi ant bėgio? Teisingai, eisi piktas ir pėsčias į darbą šaltą žiemos rytą :D
Webasto žymiai protingesnis ir sveikesnis automobiliui sprendimas.
-
Forume juodoji skylė, dingsta postai :D
Pasikartosiu: Vienas elementarus dalykas, dėl ko tu negali savo mašinoje įdiegti šio sprendimo. Pas tave ne automatas (kuriam neištrauksi rato, kol nebus neautralas įmestas) ir kompas neturi galimybės pamatyti ar pas tave įjungtas bėgis ar ne. Kas bus kai vesi ant bėgio? Teisingai, eisi piktas ir pėsčias į darbą šaltą žiemos rytą :D
Webasto žymiai protingesnis ir sveikesnis automobiliui sprendimas.
Pasiskaityk forumą, kurio nuorodą aukščiau rašiau, ponas smart-ass.
-
Pasiskaityk forumą, kurio nuorodą aukščiau rašiau, ponas smart-ass.
Ohh, gaila, kad nepasiūlė pastatyti mašinos ant jack stand'ų, prieš nueinant namo. Užsivedi, kol nusileisi ir transmisija pašils. O ir kol nuleisi mašiną sušylsi, nebereiks jungt šildymo salone, nes ir taip šilta bus...
Įsidedi webasto ir turi normalų sprendimą.
P. S. Vėl sunkus pirmadienis?
-
Ohh, gaila, kad nepasiūlė pastatyti mašinos ant jack stand'ų, prieš nueinant namo. Užsivedi, kol nusileisi ir transmisija pašils. O ir kol nuleisi mašiną sušylsi, nebereiks jungt šildymo salone, nes ir taip šilta bus...
Įsidedi webasto ir turi normalų sprendimą.
P. S. Vėl sunkus pirmadienis?
Tu gali nors ir aukštyn ratais mašiną laikyt, o ten rašo, kad tiesiog užtenka palikt ant laisvos pavaros ;) Buvo klausimas "Ar įmanoma" - atsakymai pateikti aukščiau. O tu iš karto rašai, kad neįmanoma. Pirmadieniai pas mane lengvi, ne kaip pas tamsta ;)
O gal tiesiog delfi komentatorių lygio esi, kurie tik temos/straipsnio antraštę paskaito ir rašo komentarus net nepasigilinę? Ar tiesiog sunkus pirmadienis? ;)
-
Tu dar kartą paskaityk mano postą. Autorius neklausė ar įmanoma, nes čia ir nevispročiui aišku, kad galima primontuoti beleką toje mašinoje, jei tik yra noro ir finansų. Kitą kartą rašyk man į AŽ, jei nesuprasi mano posto, pabandysiu paaiškinti pažodžiui, nes eilinį kartą bandai sukelt ginčą šiame forume įžeidinėjant ir lendant į asmeniškumus :)
-
Kurioj vietoj lindau į tamstos asmenį? Kurioj vietoj tamstą įžeidžiau? Na, tarkim įsižeidė tamsta, tai aš nukeliu prieš tamstą kepurę ir atsiprašau, kad įskaudinau. Tikiuosi šį kartą apsieisiu be gėlių ir šompano.
Cituoju:
Vienas elementarus dalykas, dėl ko tu negali savo mašinoje įdiegti šio sprendimo. Pas tave ne automatas (kuriam neištrauksi rato, kol nebus neautralas įmestas) ir kompas neturi galimybės pamatyti ar pas tave įjungtas bėgis ar ne.
O tai dabar jau taip greit nuomonė pasikeitę?:
ir nevispročiui aišku, kad galima primontuoti beleką toje mašinoje, jei tik yra noro ir finansų.
Tai vis dėl to... Galima, ar negalima?
-
Dar kartą skaitom visą sakinį, ar prisikabinėsi prie žodžių, nors pats viską kuo puikiausiai supranti?
Kad aiškiau būtų: Įdiegti šią funkciją galima, tačiau nelogiška, nes kompas nemato įmesto bėgio ir jo negali išjungti programiškai.
Tema išsemta, pasiūlytas geresnis variantas, t. y. webasto.
-
Tu gali nors ir aukštyn ratais mašiną laikyt, o ten rašo, kad tiesiog užtenka palikt ant laisvos pavaros ;)
Jo jo, palik žiemą ant laisvos pavaros ir su užtrauktu rankiniu. Trosus keisi kas dvi dienas, o stabdžių diskus su kaladėlėm kas savaitę, nes pastoviai užšals ir perkaitinsi, arba su plaktuku teks atmušinėt. Ir nebandyk įrodinėt, kad būna kitaip - mano ex156 stovėdavo lauke ir kiekvieną kartą iš įpročio užtraukęs rankinį žiemą "linksmindavausi". :angry:
Aišku, dar variantas palikt ant laisvo ir pakišt akmenų ar plytų po ratais, kad nenuriedėtų :lol: :lol:
Dėl įmontavimo - įmanoma. Ar verta? Nemanau. Webasto? Per brangu - neverta, nes neatsipirks tiesiog. Geriausias variantas - atsikelti ryte 5 minutėm anksčiau ir 5 minutes pašildyti automobilį prieš važiuojant. 8)
-
Na manau neblogas varijantas yra su automatine greiciu deze, cia tikrai ne beda, nes visad palieku ant p o rankini isvis nepamenu kada naudojau, na kartais jei buna tikrai statu tai uztraukiu del viso pikto, bet tai buna max keli kartai per metus :D kazkaip visad buna lygus pavirsiu kai statausi masina :)
-
Aš visad rankinį naudoju nors ir automatas pas mane, ypač įkalnėje ar nuokalnėje naudok, nes palikus ant p greičių dėžė laužosi, nes parieda šiek tiek.
-
Dar galima susukti ratus i bordiura :D
-
Siaip istiesu tai, visad masina rytais uzvedineju tik ikisu ranka paspaudziu migtuka, net nesedu i vidu ir griztu i namus susikrauti daigtus, tada kol vartus atsidarau viska susiziuriu ir to jau manau visai pakanka, kad masina pasiltu, ne iki galo, bet geriau negu nieko :) o ir pati masina kai uzdiveda gan ilgai dirba ant aukstu apsuku, tai bent sita momenta visada islaukiu kol nukrenta iki normos.
-
Ir nebandyk įrodinėt, kad būna kitaip - mano ex156 stovėdavo lauke ir kiekvieną kartą iš įpročio užtraukęs rankinį žiemą "linksmindavausi". :angry:
toks jaunas (bent buvai :D ), o toks piktas ir diktatoriskas :) ramiai. viskas gerai su rankiniu. kiek 156 turejau visos ziema gerai tarnavo. praktiskai visada uztraukdavau ir viskas buvo gerai. ir nebandyk irodinet, kad buna kitaip!!! :loud:
:lol:
-
Būna, jei trosai atgyvenę savo. O jie laiko max 2 sezonus.
-
Aš savo abiem 156 Alfom VISĄ LAIKĄ RANKINĮ UŽTRAUKDAVAU. Čia man buvo tas pats, kaip ir saugos diržą užsisegti. Ir ką? Nė karto nebuvo prišalęs. Petrai, jei tau, ar dar vienam prišaldavo pastoviai - dar nereiškia, kad visom 156 prišąla. Vienintelį kartą buvo prišalęs, kai mašina prastovėjo gal 3 savaites nejudinta, o per tą laiką pasikeitė oras iš +3 šilumos ir drėgmė į -20 su sniegu. Tada taip, prasikeikiau kol atlupau, bet kad kiekvieną rytą taip - nė karto nebuvo.
Esnyper. Nu neįrodinėk ko tu norėjai ir ko ne, o tiesiog pripažink, kad pasakei nepamąstęs ir tiek. Aš čia nieko neįrodinėju, o pateikiau paprastus faktus, kad galima. O jau ar verta ir kokie ten turi būt reikalavimai ar dar kažkas - man nelabai įdomu, nes aš to nedarysiu. Ir išvedžiot kažkokių savų teorijų ir vieno žodžio nereikia. ;)
-
Problema kaip elektroniškai nustatyt, kas laisvas įmestas. Toliau tai arduino, pora tranzų,rėlių ir FM siųstuvėlis su imtuvu. Keletos vakarų darbas :)
-
Jo jo, palik žiemą ant laisvos pavaros ir su užtrauktu rankiniu. Trosus keisi kas dvi dienas, o stabdžių diskus su kaladėlėm kas savaitę, nes pastoviai užšals ir perkaitinsi, arba su plaktuku teks atmušinėt. Ir nebandyk įrodinėt, kad būna kitaip - mano ex156 stovėdavo lauke ir kiekvieną kartą iš įpročio užtraukęs rankinį žiemą "linksmindavausi". :angry:
reik galinius suportus ir rankinio trosus vieną kartą susitvarkyti.
@Esnyper, paskutiniai galiniai trosai atlaikė virš penkių metų - auto žiemą-vasarą lauke stovi ir rankinis ten ne kaip aksesuaras naudojamas.
-
@Esnyper, paskutiniai galiniai trosai atlaikė virš penkių metų - auto žiemą-vasarą lauke stovi ir rankinis ten ne kaip aksesuaras naudojamas.
Žeminta? Po miškus važinėji?
-
Sveiki,
Esu mates (youtube ir pan..) kad uzveda masina su pulteliu. Ziema itariu butu labai patogu, per langa uzkuriai ir lai pirpia (syla) pries kelione i darba. Man tai labai aktualu, nes iki darbo ~3,5km tik, tai kol davaziuoji iki darbo nespeja nieks susilt ir vel gesini...
Masina alfa 156 1,9jtd, Gal kas susidure su tuo uzvedimu nuotoliniu budu? Imobilaizeris pas mane atjungtas (isprogramuotas)
jei iki darbo 3,5km tai reikėjo Busso imti - vis tiek tas pats pinigais gausis, o ant benzo ir motoras greičiau šila :D
bendrai keli pastebėjimai.
pirmiausia, tai šiuolaikinių dyzelių naudingumas yra gana didelis, todėl paleidus jį dirbti ant laisvų ir dar žiemą gali tekti iki vakaro laukti kol jis įšils.
antras dalykas, tai jog patys gamintojai sako, jog norint greičiau sušildyti motorą nereik jo birbint kaip kokio žigulio, o sėsti ir ramiai važiuoti - greičiau šila motoras prie apkrovos ir tepimas geresnis. šits taikomas ir benzams.
jei nori, kad viduj greičiau šilta būtų yra keli variantai:
1) iki pirmo facelift'o dėjo papildomą pašildimą aušinimo skysčio. stovi 3 pašildymo žvakės, temperatūros daviklis, kelios relės. valdymas berods eina iš motoro kompo jei neklistu. tris pašildimo lygiai, pilnas galingumas 600W. prie -15C po penkių minučių viduj jau karštą orą pučia. šrote kai reikėjo dalių šitą daiktą mažai kas matė.
(https://lh3.googleusercontent.com/-I4Av9nFP5mk/UtH0Q_7WXOI/AAAAAAAADWo/LPvYSgajEV8/s288-Ic42/IMG_20131024_141711.jpg) (https://picasaweb.google.com/lh/photo/EEgdK3m_Tqu3VofuK4LDmuEqMEq8lbdei_RaAtmlv8k?feat=directlink)
2) nuo pirmo facelift'o vietoj aukščiau aprašito varianto į patį pečiuką pradėjo dėti taip vadinamą teną arba dar PTC šildytuvą - realiai spiralė-elektrinis radiatorius. motoro nešildo, tik pats kaista ir pašildo vėjelį. veikia galima sakyti momentaliai. alfoje neteko jo čiupinėti, manau ir pastatymas į senesnį modelį gali būti komplikuotas, nes reik integruoti į pečiuką ir žiūrėti kaip valdymas realizuotas.
3) jau siulita webasto. kiek pamenu montuojasi už priekinio bamperio keleivio pusėj. reik pačios webasto su nuotolinio valdymo bloku ir nuotolinio pultelio arba bent jau timer'io. naudotos paprastai pusiau veikiančios būna. bėdos su jom, jog nemėgsta biodizelino ir reik bent kartą į mėnesį ir vasarą įjungti, nes kitaip po šiltojo "nedarbo" sezono pradeda streikuoti.
o nuotolinis motoro užvedimas tai iki pirmo užvedimo kai bus pamirštas išjungti bėgis ir auto kur nors nuvažiuos pvz. į kokį naują S-klasse AMG Black Edition :D
-
2) nuo pirmo facelift'o vietoj aukščiau aprašito varianto į patį pečiuką pradėjo dėti taip vadinamą teną arba dar PTC šildytuvą - realiai spiralė-elektrinis radiatorius. motoro nešildo, tik pats kaista ir pašildo vėjelį. veikia galima sakyti momentaliai. alfoje neteko jo čiupinėti, manau ir pastatymas į senesnį modelį gali būti komplikuotas, nes reik integruoti į pečiuką ir žiūrėti kaip valdymas realizuotas.
Mano 156'oj šitas variantas gyvena. Jei dar veiktų, išvis būtų super :D
-
Problema kaip elektroniškai nustatyt, kas laisvas įmestas. Toliau tai arduino, pora tranzų,rėlių ir FM siųstuvėlis su imtuvu. Keletos vakarų darbas :)
Va šitą forumo temą paskaityk, ten net youtube video yra kaip žmogus į savo būlką susimontavo tokį home made variantą. http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=7553&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nemažai pilstymo (kaip ir čia, apie kažkokius rankinio trosus ir sužeminimus), bet yra ir konkrečiai parašyta kur ir ką jungti, kad neturėti bėdos. Ten netgi vienas pasidaręs, kad kol neužtrauki rankinio - neužgesinsi motoro, taip apsisaugant, kad tikrai nepaliksi mašinos ant laisvos pavaros. Pasiskaityk, ten tik 6 puslapiai, bet tie elektrikai tai totaly crazy :D
-
Ten labiau elektronikai (kaip ir pats :)), elektrikai kitur specalizuojasi :) Esmė kaip mechaniškai įmontuoti kažkokį svičą, kuris matytų laisvą bėgį. Turint signalą jau galima fantazuoti. Pats tikrai nežadu montuot, nes sunkiai labai šyla ant laisvų ir šiaip į darbą pieškom keliauju :)
-
Va, radau. :D Padaryta gan primityviai, bet veikia :D https://www.youtube.com/watch?v=2hmYZRtVIjA
-
Visai nebloga idėja. Magnetukas ir paprastas herkonas. Galima ir vietoj jo holo daviklį panaudot.