Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: Disco_V 2015-10-01 13:40
-
Sveiki,
Pastebėjau, kad mano xenonai labai blankiai šviečia, šviesos spindulys silpnas, o važiuojant vakare, kai jau tamsoka, tai nelabai netgi matosi, kad kažkiek apšviestų kelią. Pradžioj galvojau lemputės baigiasi, pakeičiau - tas pats. Lempas sukėliau aukštyn - kažkiek pagerėjo, bet vistiek silpnai šviečia... Skaitinėjau internetuose, kad gali būti nuo to, kad uždulkėjęs reflektorius ir išdegęs galinis reflektorius už lemputės. Ant pačių žibintų matosi, kad jie kažkiek apdulkėję iš vidaus, lęšiukas irgi apsinešęs, todėl nusprendžiau paskerst žibintus ir juos išvalyt iš vidaus. Dėl šito reikalo jau sutariau su vienu šio forumo kolega, kad išardytų, išvalytų vidurius ir nupoliruotų stiklus. Tik va nežinau kokia situacija bus su galiniu reflektorium...
Gal kas nors esat nesenai chromavę kokią nors automobilio dalį ir žinot kiek tas malonumas kainuoja? Galvanta, Elonika UAB labai jau nerišliai ir labai ilgai atsakinėja, tipo "nuo tiek iki tiek". Gal kolegos žinos kažką konkrečiau?
Reflektoriai būtų maždaug 15*15 cm. Du.
-
Apie chromavima gali pasiskaityt oldtimeriu forume.
-
Sveikas,
prieš maždaug penkis metus turėjau identišką problemą su 166 xenonais. Buvo išdegę reflektoriai. Tada kitų reflektorių (restauruotų, lygtais iš kažkurios Audi) įdėjimas, valymas, poliravimas ir visas darbas (bueferio ardymas ir pan) kainavo arti 500 lt. Žibintai iki dabar šviečia puikiai. Iki remonto tuvlitoje kartais net šviesos srauto tas žibintų testavimo stendas nepagaudavo.
-
Apie chromavima gali pasiskaityt oldtimeriu forume.
Skaičiau, bet ten labai seni įrašai...
Sveikas,
prieš maždaug penkis metus turėjau identišką problemą su 166 xenonais. Buvo išdegę reflektoriai. Tada kitų reflektorių (restauruotų, lygtais iš kažkurios Audi) įdėjimas, valymas, poliravimas ir visas darbas (bueferio ardymas ir pan) kainavo arti 500 lt. Žibintai iki dabar šviečia puikiai. Iki remonto tuvlitoje kartais net šviesos srauto tas žibintų testavimo stendas nepagaudavo.
Tai tau čia darė turbūt servisas all in. O man tik pačius reflektorius reikia (gal) perchromuot, visą kitą bus padaryta atskirai. Bamperį pats numesiu žemėn, lempas pats išimsiu ir sudėsiu.
Na, kai išardys lempą bus aiškiau matyt ar reikia, ar ne.
-
siaip reiktu pasidomet,gal ir tinka nuo kokios a A6 ar A4 reflektorius. maniskei uztekotik isvalyt dulkes ir pradejo sviest puikiai .
-
Aha, čia buvo pilnas komplektas darbų. To chromavimo kaip supratau būna atsparesnio ir mažiau atsparaus. Tai prieš chromuojant siūlau pasidomėt, ar tas chromas atsparus pakankamas xenonam.
-
siaip reiktu pasidomet,gal ir tinka nuo kokios a A6 ar A4 reflektorius. maniskei uztekotik isvalyt dulkes ir pradejo sviest puikiai .
Nu žiūrėsiu kai išardys kas ten viduj dedasi. Tikiuosi, kad nereikės žaist su reflektorium.
-
Aha, čia buvo pilnas komplektas darbų. To chromavimo kaip supratau būna atsparesnio ir mažiau atsparaus. Tai prieš chromuojant siūlau pasidomėt, ar tas chromas atsparus pakankamas xenonam.
Šiaip xenon lemputės mažiau kaista, nei paprastos kaitrinės lemputės, manau turėtų užtekt. O tie, kas restauruoja turbūt jau gerai žino kokio chromo reikia. O šiaip jaučiu, kad nuchromavus elementariausiu būdu užteks tos šviesos iki mašinos pardavimo :D
-
visais klausimais xenonai.lt padės.
bendrai, jei reflektoriai ten plastikiniai, juos dažo spec būdu ten ta chromo chemija. jei metaliniai tai nelabai kas užsiimti nori, nes gaubtas vidus sunkiai darosi - paprasčiau pritaikyti kokį kitą reflektorių.
-
Kaip tik xenonu lemputes labai eda reflektoriu, greiciau nudegina chroma, nes xenono lempute nudegina ultravioteliniais spinduliais, tai kiek is patirties zinau kad jei lempos nepritaikytos xenonam tai jos labiau jautresnes xenonam.
-
visais klausimais xenonai.lt padės.
bendrai, jei reflektoriai ten plastikiniai, juos dažo spec būdu ten ta chromo chemija. jei metaliniai tai nelabai kas užsiimti nori, nes gaubtas vidus sunkiai darosi - paprasčiau pritaikyti kokį kitą reflektorių.
Xenonai.lt žinau, jie biškį kosmonautai, nes jaučiasi vieninteliai rinkoje su tokiais darbais.
Kaip tik xenonu lemputes labai eda reflektoriu, greiciau nudegina chroma, nes xenono lempute nudegina ultravioteliniais spinduliais, tai kiek is patirties zinau kad jei lempos nepritaikytos xenonam tai jos labiau jautresnes xenonam.
Na pas mane originalūs xenonai, lempos su varikliukais ir t.t. Nu, žiūrėsim kai išardys lempas, ant kiek jos užsinešę ir kas ten daugiau dar yra.
-
linkiu kad uztektu tik isvalyti:)
-
Kaip tik xenonu lemputes labai eda reflektoriu, greiciau nudegina chroma, nes xenono lempute nudegina ultravioteliniais spinduliais, tai kiek is patirties zinau kad jei lempos nepritaikytos xenonam tai jos labiau jautresnes xenonam.
Uv spindulių kvarcinis stiklas nepraleidžia, o xenon originalios lemputės iš kvarcinio stiklo, jei naudoji aftermarket lemputes tada gal ir gali būti tokios problemos ;)
Tad iš vbs srities tavo komentaras.
-
Nu realiai taip, bet per daug laiko vistiek nudegina labiau nei paprastos lenputes:)
-
Nu realiai taip, bet per daug laiko vistiek nudegina labiau nei paprastos lenputes:)
O tu bandei paprastas lemputes tose pačiose lempose? :) aš pvz bandžiau ir jokio skirtumo... Svarbu, kad nerasotu lempa va tada ir nudega reflektoriai nes kondencatas kaupiasi...
-
Teko bendraut su vienu karstininku Švenčionyse. Pasidomėsiu - gal dar dirba jis, gal eitų kažką su Disco_V reflektoriais sugalvoti, jeigu jie bus išdegę. Jeigu ne - pasidomėsiu, gal laužynuose būtų po avarijų žibintų, nuo kurių eitų pritaikyti reflektorius lęšiukams.
-
Na pradžioj reikės pažiūrėt kokia jų būklė, o tada jau matysim ar reikia, ar ne.
-
Uv spindulių kvarcinis stiklas nepraleidžia, o xenon originalios lemputės iš kvarcinio stiklo, jei naudoji aftermarket lemputes tada gal ir gali būti tokios problemos ;)
brumbrumai, kvarcas geriau praleidžia UV, negu paprastas stiklas: http://www.physlink.com/Education/AskExperts/ae47.cfm
-
brumbrumai, kvarcas geriau praleidžia UV, negu paprastas stiklas: http://www.physlink.com/Education/AskExperts/ae47.cfm
O čia truputį patikimesnis šaltinis:
http://www.usa.philips.com/c-p/42402C1/xenon-standard-xenon
Philips special anti-UV coating technology protects the headlights against harmful ultraviolet radiation, making Philips UV-coated quartz glass ideal for all driving conditions and ensures their longevity at the same time.
Silicio kvarcas ir UV bangos yra trumpos ir ilgos, nepamenu kurios didesnę kaitrą daro...
-
O čia truputį patikimesnis šaltinis:
http://www.usa.philips.com/c-p/42402C1/xenon-standard-xenon
Philips special anti-UV coating technology protects the headlights against harmful ultraviolet radiation, making Philips UV-coated quartz glass ideal for all driving conditions and ensures their longevity at the same time.
Silicio kvarcas ir UV bangos yra trumpos ir ilgos, nepamenu kurios didesnę kaitrą daro...
OK, supratau. Esmė ne stiklo sudėtyje, o padengime, t.y. ant kvarcinio stiklo uždedamas filtras, kuris "nupjauna" UV.
O aftermarketai turbūt kartais pataupo su padengimo kokybe.
-
OK, supratau. Esmė ne stiklo sudėtyje, o padengime, t.y. ant kvarcinio stiklo uždedamas filtras, kuris "nupjauna" UV.
O aftermarketai turbūt kartais pataupo su padengimo kokybe.
Taip ;)
-
nežinau kiek ten tas UV turi įtakos, bet kai pažiūri į dabartinius reflektorius, iš ko jie pagaminti ir kokio jie dydžio, nieko keisto kad nelaiko.
visų pirma tai jo dydis mizernas, palyginus su senais žibintais, tada pačio žibinto viduj vietos mažai. antra - gamina iš plastiko, kai seniau būdavo metalas naudojamas. ir paprastai reflektorius susigadina palei tą vietą kur tvirtinasi lemputė ar tai xenon ar paprasta. imho vien dėl nesugebėjimo normaliai nuvesti šilumos perkaista viskas ir su laiku turim ką turim.
-
nežinau kiek ten tas UV turi įtakos, bet kai pažiūri į dabartinius reflektorius, iš ko jie pagaminti ir kokio jie dydžio, nieko keisto kad nelaiko.
visų pirma tai jo dydis mizernas, palyginus su senais žibintais, tada pačio žibinto viduj vietos mažai. antra - gamina iš plastiko, kai seniau būdavo metalas naudojamas. ir paprastai reflektorius susigadina palei tą vietą kur tvirtinasi lemputė ar tai xenon ar paprasta. imho vien dėl nesugebėjimo normaliai nuvesti šilumos perkaista viskas ir su laiku turim ką turim.
Dydis gal čia didelės įtakos neturi, jei šviesos srautas atitinka keliamus reikalavimus. Atkreipk dėmesį į 4C europinius žibintus :D Ten tokio kaip mums įprasta reflektoriaus visai nėra, tik vidinis reflektorius ir viskas. Bet kaip visi puikiai matom ir žinom 4C yra street legal, kas reiškia, kad atitinka visus keliamus reikalavimus. O kiek ten realiai tos šviesos - neaišku :D
-
Išėmiau šeštadienį žibintus ir, kaip ir labai tikėjau ir norėjau - vidiniai reflektoriai pasidengę storu sluoksniu kažkokių dulkių. Pirštu perbraukus - pasimatė ir reflektoriaus blizgėjimas. Taigi... Šiandien tikiuosi priduosiu remontui ir ateinantį savaitgalį sudėsiu atgal. Dar labiau tikiuosi, kad per ateinančią savaitę lietaus nebus, nes "akys išbadytos"... :'(
-
Drėgmės į žibintus nepapuola?
-
Neturėtų, nes "kevalai" sveiki iš pažiūros. O dangčiai gan sandariai užsimauna. O ir drėgmės nugaravimui kanalai mačiau yra padaryti. Greičiausiai bus taip, kad per tuos kanalus traukia dulkes, jos sėda ant reflektoriaus, o nuo lemputės kaitros tiesiog sudega. Bet čia tik mano prielaida tokia.
-
Neturėtų, nes "kevalai" sveiki iš pažiūros. O dangčiai gan sandariai užsimauna. O ir drėgmės nugaravimui kanalai mačiau yra padaryti. Greičiausiai bus taip, kad per tuos kanalus traukia dulkes, jos sėda ant reflektoriaus, o nuo lemputės kaitros tiesiog sudega. Bet čia tik mano prielaida tokia.
Prielaida labai teisinga ;)
-
Atidaviau šiandien remontui. Turėtų būt vėliau nuotraukų prie ir po visų darbų.
-
Na ką. Laiko jau nemažai praėjo po paskutinio posto šitoj temoj, o ir pasikeitimų buvo ne vienas, kol pagaliau normaliai "įžiebiau" šviesas. Taigi, po reflektorių valymo rezultatas pasikeitė į gerą, bet ne tiek, kiek turėjo būti. Pasivažinėjau keletą dienų kol vienoj gatvėj vos nepasiguldžiau žmogaus ant kapoto, ėjusio per perėją... Kitą dieną lempos buvo vėl išluptos lauk ir nuvežtos pas žmones, kurie užsiima lempų remontu ir kitos dienos vakare jau turėjau sutvarkytas lempas, pastačiau atgal originalias Osram lemputes ir dabar pagaliau matau normaliai kelią. Kainavo 180€ (naujos lempos po ~150€ už vienetą). Remontavo xenonai.lt. Į kainą įėjo reflektorių keitimas, didžiųjų reflektorių valymas, lęšių valymas, korpuso plovimas, stiklo poliravimas, aukščio ir spindulio sklaidos reguliavimas. Nuėmiau pats, nes jei atveži nenuėmęs nuo mašinos +30€ už nuėmimą + pastatymą. Tai va... Foto prisegtos prieš ir po.
-
Prie to pacio paklausiu vieno klausimo apie zibintu reguliavima. Na, man cia tamsus miskas visiskai, o problema tame, kad reguliatoriai isoriniai yra padaryti is popieriaus, ko paskoje seniai neveikia, tad zibinta reikia reguliuoti is nugarines puses su didesniu raktu. Savaime suprantama, niekas su tuo zaisti nenori, tad tenka zaisti paciam. Vakar visaip bandziau, bet kazkaip neina man isgauti rezultato, kad zibintas sviestu pakankamai zemai (pagal ta normas), tuo paciu islauziant normalu sviesos luzi i desine puse. Jei sukeliu zibinta, tada viskas rysku ir aisku, jei nuleidziu arti normatyvu, gaunasi vos ne taip, kad tas luzis i apacia gaunasi arba praktiskai susilygina su centrine sviesos linija. Patys reflektoriai grazus, stiklai irgi labai neblogi. Gal yra cia specu, kurie gerai ismano, tu zibintu pricinpus.
Klausimas butu toks: ant zibinto yra du reguliatoriai. Kokia ju paskirtis? Ar jais abiem reguliuojamas tik aukstis, ar vienu ju aukstis, o kitu tas sviesos luzis i desine puse (ir kaire angliskiems zibintams)?
O gal tas desinys kampas jau turetu kaip ir gamykliskai buti, o su reguliatoriais pasireguliuoji i virsu-apacia?
Na, kas zino, paporinkit, kaip ten su jais elgtis, gal valanda laiko zaidziau, viskas kas pavyko,tai pacia linija atsistatyti i norma, bet desinieji kampai aukstyn labai tokie neaiskus atrodo.
-
Vienas reguliatorius suka spindulį į dešinę/kairę, kitas kiloja aukštyn/žemyn. Jei visiškai išderinta šviesa - be spec prietaiso gali būt sunku pagaut kampą. Aukštį gali pasidaryti tinkamą, o va šviesos kampą jau sunku pagauti. Bus arba per daug į vidurį, arba per daug į kraštą. Ir kitas dalykas - kai pagauni tinkamą aukštį ir bandai reguliuot apšvietimo kampą - kažkiek dar nusimuša apšvietimo aukštis :D
-
Pastebejau, ir i viena puse sukau ir i kita, reflektorius matosi, kad vaiksto, bet kampas normalus nesigauna. Nebent, kai pilnai lempa sukeliu, tada rysku, grazu, bet jei paleidziu, luzis kazkoks berysio.
Tai dar apie ta pati, kuris, ka reguliuoja?
Vienas stovi tiesiai uz artimuju lemputes (arti jos), kitas kiek toliau sone. Auksti reguliuoja, tas, kuris arciau artimuju reflektoriaus?
Spinduli desinen, tas kuris toliau, nuo artimuju reflektoriaus?
Nes is akies ziurint i lempos vidu, abu sukiojant galima reflektoriu kazkiek pasukti i sonus, atitraukti i vidu/pastumti i prieki.
-
Aukštį reguliuoja tas prie artimųjų lemputės. Juk ir yra esmė artimųjų šviesų tvarkingumas :D O tolimesnis reguliatorius nustato spindulio sklaidą į dešinę/kairę.
-
Nu ok, bandysiu dar siandien iki sienos baltos nulekti, pasukioti dar karta. Siaip su paciu auksciu viskas ok, reguliuojasi gerai ir jau suprantamai, bet sonai, sonai... O rytoj i TA, bet jauciu, kad sviesos liks kaip trukumas ateiciai. Jei sventine nuotaika dar nebus uzburus tikrintojui akiu ir anas bus labai priekabus, teks dar kitu zibintu ieskotis, nors isbandziau jau apie 5, visi nelabai kokie, o nauju net nera pasiuloje.
-
Nu ok, bandysiu dar siandien iki sienos baltos nulekti, pasukioti dar karta. Siaip su paciu auksciu viskas ok, reguliuojasi gerai ir jau suprantamai, bet sonai, sonai... O rytoj i TA, bet jauciu, kad sviesos liks kaip trukumas ateiciai. Jei sventine nuotaika dar nebus uzburus tikrintojui akiu ir anas bus labai priekabus, teks dar kitu zibintu ieskotis, nors isbandziau jau apie 5, visi nelabai kokie, o nauju net nera pasiuloje.
Šiaip TA turėtų patys sureguliuot, nes aš nesenai variausi savo renuškę ir mačiau kaip vienam veikėjui reguliavo šviesas.
-
Šiaip TA turėtų patys sureguliuot, nes aš nesenai variausi savo renuškę ir mačiau kaip vienam veikėjui reguliavo šviesas.
Pareguliuoja jei mažas nuokrypis, o jei žiūri į dangų ir šonus varo lauk...
-
Kaip jau minejau, jas reguliuoti eina tik pastaruoju budu: pasiziuri, kaip sviecia, isimi fara (laimei lengvai ir greitai issiima), pasukioji tuos varztus is vidines puses, istatai, tikrini. Netinka, vel viska kartoji. Niekas taip nezaidzia, apart manes, kai nebera, ka daryti. Lyg ir pagavau principa reguliavimo ir daug maz sviecia i ribas, isskyrus, kad pats sviesos srautas vietomis nelabai ryskus, del pacio zibinto amziaus tikriausiai. Taip buna, kai masina isigiji ne italiska, o hamburgrankiu gaminta. Butu jos dorai pagamintos, seniai buciau susireguliaves, butu naujos pirkti, seniai buciau nupirkes naujas. Zaisim teleloto.
Sent from my iPad using Tapatalk