Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: balamaskee 2015-08-04 21:11
-
Turiu Alfa Romeo 166 2.4JTD gamykliskai 103kW, bet vokiečiuose kažkas daryta ir dokumentuose jau rašo 136kW. Tiksliai nesidomėjau kas jai ten priburta, bet mačiau ir kažkokį labai mandrą chip box'ą ir dar vėlniai žino ko ten pridaryta. Atsitiko taip, kad tenka keisti variklį ir už gerą kainą gaunu su 100kw. Ar tiks senas kompas? Ar tvirtinimai tokie pat? Su kuo teks susidurt keičiant?
Ačiū už atsakymus
-
varikliai vienodi, skiriasi egrás turba ir t.t. bet jei desi visa "slamsta" aplink nuoga varikli nuo savo masinos tai viskas tiks
-
labai dėkingas. maniškiam nauja turba, nauja sankaba ir kompai gerai suburti, bet tepalo siurblio šponkė nulekė, taip kad dabar pigiau gaunas kitą variklį įsidėt, nei seną atkelt.
-
ale daugokai uzkelta kw.
-
Daugokai daugokai, bet va ir nubausta daug pitaku ir bulku su sita Alfike. Idomu kaip bus ant kito variklio sujungus viska
-
Daugokai daugokai, bet va ir nubausta daug pitaku ir bulku su sita Alfike. Idomu kaip bus ant kito variklio sujungus viska
Baus tave :D
-
Atsiprasau kad prikeliu senas temas bet nenorejau kurt naujos, klausimas panasus tik motorai biski kitokie. Tai vat turiu 156 1,9 su 77 kw, ir turiu gera 2,4 motora su 100kw su 6laipsniu greiciu deze. Tai vat planuoju ji perdet vietoj esamo 1,9 zinau berots interkuleris netaip stovi dar kokios smulkmenos bet siaip pgrindines detales turbut viskas taipat tik aisku kompas su visais laidais keisis ir gal aplamai man net neprasidet su tokiu skirtingu variklio litrazu keitimu?
-
Is esmes 156 orginaliai buvo su 2.4 varikliu, taigi, per daug sunku nebutu, visgi darbo butu nemazai. Vien tik identiska varikli perdeti, yra, ka veikti visai dienai, jeigu turi visus irankius ir salygas tam. Jeigu to neturi, uztruksi gerokai ilgiau. Ir taip pagalvojus, kiek dabar beverta 156, tai sveikas protas sakytu, neverta. Nebent, neturi, ka veikti :)
-
Na atvirai pasakius mes su tevu megstam garaze krapstytis tai zinai cia hobis toks bet tokio kasnio kaip motoru keitimas kiek rimciau, uztai renku info ir panasiai, yrankiu visokiu butu bet keltuvo motorui iskelt ir ikelt tai netuim. kazin ar nereiks tik kaimyno su traktorium ir strele samdyti :D dabartine 156 mano nera supuvus kai pirkau su smiera antikoroziniu tepalu istepiau dugna vaziuokles elementu varztai istepti kad galeciau atsukt del kebulo ir kitu elementu gila parduot ar dalim paleist, tik motoras 77kw biski nepatinka man kuro sanaudos daug nedumyja nu kaip dyzelis biski turi mes juoda bet nezamai kuro ryja, filtras oro keistas kuro, pakeistas tjpat o tas 2,4motoras geresnis negu 1,9 manau, esu turejes anksciau 100kw ir nesiskudziau tai vat :)
-
Dar reiktu nepamirst priekiniu spyruokliu, del amortizatoriu nesu tikras. Esami stabdziai taip pat silpnoki bus su 100kW. Na ir dar klausimas kaip praeisi TA ateityje, jei tikrintojas nebus visiskai zioplas :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Geriau dekis galingesni 1.9, bus paprasciau, jei tavajam visai amen.
-
Va taip tiksliai stabdziai turbut jau ausinami turetu but o pasmane paprasti automatiskai suportai eis kiti. Bet del tech tai jei iseitu padaryt ant paso 2,4 vietoj 1,9 tai tam tikrintojuj dzin vistik alfos detales jei butu pvz prieki kokios oktavijos priburta (o alfai butu nuostabu turet otavijos, boros vaziuokles elementu) tada jau ragai o db tospacios detales tik nuo didesnes kubaruos, nu bet man atrodo as sukisiu pinigu tiek kad jau geriau gatavai 2,4 iekotis reik :D
-
Geriau dekis galingesni 1.9, bus paprasciau, jei tavajam visai amen.
Tipo 1,9 su 110 kw? Tas naujesnis distinktyva? Butu maziau bedu su technikine ir panasiai gal.. reiks pasidomet pokiek tie motorai eina
-
Nu taip, 85 ar 110. Del suportu nera daug problemu juos sudeti ventiliuojamus, del to nera, ko galvos sukti. Oktavios elementai butu katastrofa 156-ai :D
-
Kodel tragedija ? :D nedaugiasarnyre pakaba vienas apacioj ir viskas neskaitant vairo, poto virs amortiko atramine guma , elementaru ir pigu ;) tik aisku. Kiek standesne galetu but kaip alfai ;) na bet cia aisku mano nuomone
-
Kam pirkt Alfą ir po to iš jos konstruoti tautovežį? Dar įmesk gale passat'o priklausomą galinę važiuoklę (t. y. pagalį su guoliais iš šonų) ir iš vis nerealus variantas gausis...
Po to tokie variantai išlenda į dienos šviesą ir tampa tiurlingo temos favoritais. Primontuota viskas kas prisimontuoja ir būna po ranka :D
-
Kam pirkt Alfą ir po to iš jos konstruoti tautovežį? Dar įmesk gale passat'o priklausomą galinę važiuoklę (t. y. pagalį su guoliais iš šonų) ir iš vis nerealus variantas gausis...
Po to tokie variantai išlenda į dienos šviesą ir tampa tiurlingo temos favoritais. Primontuota viskas kas prisimontuoja ir būna po ranka :D
:D :D gerai supratau alfistai supyksta kai kazkokia tokia kalba iseina apie kitas markes masinu ypac apie koius bmv nu gal ir taip bet sutikit kad galetu jom tvirtesne vaziuokle buti :)
-
Niekas nepyksta dėl kitų markių. Buvo vienas žmogus, kuris po Alfos kėbulu subariką bandė sutalpint. Tikrai visiem patiko, nes tai įdomus ir vertas dėmesio projektas, tačiau vėliau kažkur jis dingo (ar ne?). Bet kada žmonės nusiperka už paskutinius centus nuperstą 156'tą ir nori, kad ji būtų tokia pat patikima, kaip kažkoks tautovežis. Nu ne ta markė tokiem prikolam. Neturi pinigų išlaikymui - pirk pagal savo kišenę.
Važiuoklė yra tokia, kokia ir turėjo būti. Pravažiuok su tautovežiu, kuris turi MacPherson tipo pakabą ir įsėsk į tvarkingą alfos daugiasvirtę pakabą turintį automobilį. Net lygint nėra ką. O ir ji laiko tikrai tvarkingai. Mano raudonoji 156'ta buvo pravažiavus Vokietijoje ~200k km. Vienintelės neoriginalios dalys buvo viršutinės svirtys. Stabilizatoriaus įvorės, net tos original ir pagaminimo metai 2004, kaip ir pačio automobilio. Apatinės šakės irgi originalios.
Kitas dalykas yra Lietuvos keliai. Teisingiau bekelė. Tokiem „keliam“ ir skirta ta paprastesnė važiuoklė, o kas nori geresnio valdymo, turi susimokėti brangiau... Apie ką galvojai pirkdamas alfą? Nemanau, kad apie jos išlaikymą. Šiaip, gali net neatsakyti, nes atsakymas aiškus. Pirkai, nes pigEU nerasi tokių metų mašinos :)
P. S. Turiu gyvą 77kw motorą su Vimotos įpūsta programa. Jei reik, atiduosiu už labai pigiai. Pridėsiu pagrindinį diržą, kurį pakeičiau praeitais metais su visais rolikais ir įtempėjais ir dar vandens pompa berods.
-
6 begiu deze nuo 166 netinka i 156, remiasi i kebula dezes galas.
-
Esnyper nu jasna isipasakojai :D nu o pirgdamas sitoki modeli zinojau kad islaikymas bus brangus nors ir pigiai atrode pati masina kaip tokiu metu bet del isvaizdos pagrinde tiek isores tiek vidaus dizainas patiko. Nu o del pakabu tai tenka ir zvirkeliu pavazinet o ar vaziuok perji greitai ar riedek 20km/h vistiek isiplaka sarnytai per koki pusmeti nu o del tavo siulymo tai kaipir neplanuoju dabar savosios parduot vat nebent uzcipuot noretus ;)
-
Ai blm tu cia apie motora kalbejai blm kazkaip pagalvojau poto kad masina visa su gyvu motoru :D nu dar nzn ar tikrai noriu bekeist to motoro pameginsiu uzcipuot kas bus
-
Jei gerai padaryta bus, tai 2.4 padaro be problemų.