Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: social 2015-08-01 10:34
-
Sveiki biciuliai :) Nesenai isigijau labai nemyleta GTV, tad bandau davedinet iki stovio kada galima vaziuot ir sypsotis. Klausimas butu kas gali buti, kad saltas trukcioja ir visiskai netraukia toks ispudis lyg truktu kuro, ar akseleratoriaus signalas blogas. Kai susyla iki darbines lyg ir viskas gerai, bent jau iki 4000 rpm, po to vel kazkokia duobe. zvakiu dar nekeiciau, kuro filtro dar nekeiciau, bet kazkaip nesitiki kad tai gali buti problema. Labai nesinoretu itarti oro sklendes, tikiuosi koks daviklis. kodu dar neskaiciau, prietaisu skydelyje niekas nedega. Laukiu patarimu.
-
Sveiki biciuliai :) Nesenai isigijau labai nemyleta GTV, tad bandau davedinet iki stovio kada galima vaziuot ir sypsotis. Klausimas butu kas gali buti, kad saltas trukcioja ir visiskai netraukia toks ispudis lyg truktu kuro, ar akseleratoriaus signalas blogas. Kai susyla iki darbines lyg ir viskas gerai, bent jau iki 4000 rpm, po to vel kazkokia duobe. zvakiu dar nekeiciau, kuro filtro dar nekeiciau, bet kazkaip nesitiki kad tai gali buti problema. Labai nesinoretu itarti oro sklendes, tikiuosi koks daviklis. kodu dar neskaiciau, prietaisu skydelyje niekas nedega. Laukiu patarimu.
oro srauto matuokle? kiaura isiurbimo žarna už matuoklės?
-
pirmiausiai oro isiurbimo slangas ziurek. Ant V6 daznai buna jos per tuos sulenkimus itrukusios ir traukia ora. Pas mane kazkada buvo stipriai plysus is apacios ir nesupratau kas blogai, bet 1.9 77kw negaledavau pavyt.
P.S. cia kuria ir is kur pirkai? :)
-
oro isiurbimas tikrai nesandarus, vakar apvyniojau su izolke tai rodos gerai buvo, bet paskui vel kazkokia nesamone pasidare. Reiks vel paziuret ar ta izolke nenusivyniojo :) ir dar poros chamutu reikia, tas irgi gal itakos turi. Oro srauto matuokle pakeista ankstesnio savininko. Alfa pirkau is Edvaldo (jei teisingai pamenu), parsivare is liuksemburgo ir nusprende nesiremontuot :)
-
Tai tos variklis ten ledas :) as lygiau dirbancio V6 nesu mates - ziurek slangas cia ir bus beda. Ten izolke gali vyniot nevyniojes - ilgiau poros dienu nelaikys.
Greičiausiai bus, kad Edvaldas kažka krapste ir pamirso prisukt :) Man ant V6 yra buve net taip, kad spaudi gaza ir motoras tai traukia, tai netraukia, tai vel traukia. O visa tai grynai del to, kad vaziuojant ta skyle tai padideja, tai užsispaudzia, tai vel padideja kai motoras juda.
-
oro isiurbimas tikrai nesandarus, vakar apvyniojau su izolke tai rodos gerai buvo, bet paskui vel kazkokia nesamone pasidare. Reiks vel paziuret ar ta izolke nenusivyniojo :) ir dar poros chamutu reikia, tas irgi gal itakos turi. Oro srauto matuokle pakeista ankstesnio savininko. Alfa pirkau is Edvaldo (jei teisingai pamenu), parsivare is liuksemburgo ir nusprende nesiremontuot :)
Edvaldas - teisingai. Jis šiame forume Toshkaz pasivadinęs. 8)
-
oro isiurbimas tikrai nesandarus, vakar apvyniojau su izolke tai rodos gerai buvo, bet paskui vel kazkokia nesamone pasidare. Reiks vel paziuret ar ta izolke nenusivyniojo :) ir dar poros chamutu reikia, tas irgi gal itakos turi. Oro srauto matuokle pakeista ankstesnio savininko. Alfa pirkau is Edvaldo (jei teisingai pamenu), parsivare is liuksemburgo ir nusprende nesiremontuot :)
Sveikas atvykęs į forumą! :) Čia rasi daug protingų patarimų.
Ji atvažiavo su neveikiančia matuokle, tai ją pakeičiau, bet tuos chamutus ne visus susukau, tau bagažinėje palikau. Susisuk, gal traukia orą kažkur. Klaidų kompe nebuvo, tik ta matuoklės klaida, kurią pakeitus, neatsinaujino. Jei reiks, pasuk, turiu laidą, tai galėsim prisijungti dar kartą ir pažiūrėsim.
-
Aciu vaikinai uz pagalba, bandysiu kazkokiu budu sandarint tas skyles, pranesiu kaip pavyko :)
-
Na ka, uzsandarinus oro paemima trukciojimas dingo trauka atsirado, bet... Pirmu begiu lupa gerai, antru kai duodi gazo jauciasi kad nenori vaziuoti, lyg uz uodegos kas laikytu, aukstesniais begiais jei numygi gaza iki dugno irgi letai begejasi, jei spaudi palaipsniui atrodo geriau. Variklio temp buvo apie 60 laipsniu. Kol pargryzau iki namu susilo iki mazdaug 80, ir tada jau antru begiu irgi vaziuoja nuostabiai. Tiesa dege kuro lempute, o trauka atsirado kai dasipyliau. Gal cia kokia jautri vieta jei lempute jau dega? Ir dar klausimas butu ar kondicionieriaus sistema tokio pati visose GTV, nes reikia vieno vamzdelio.
-
Man rodos, nesuk tu galvos, pavažinėsi ir suprasi, kaip ji reaguoja į vairavimo stilių ;) gal čia placebo efektas tau suveikė, atrodo kažkas blogai, nors realiai viskas ten gerai. Ji tikrai gerai važiuoja, gal nuo Hondos persėdus kitoks jausmas ir tiek, čia juk V6, ne 16v :)
-
Nu jo hondos variklis sukasi biski kitaip :) pamatysiu daugiau pavazinejes. Dar atsirado slykstus girgzdesys gale d.p. Visa tai pasidare po masinos pakilnojimo, ir niekaip negaliu atgamint kas. Ir vandeni purskiu ir amortika buvau atsukes- pofik, garsas kaip spyruoles girgzdancios, bet spyruole atrodo ok. O po spyruole ant sakes dedasi kas nors? Ar cia jau sailentas koks pavargo?
-
Galinė važiuoklė jos atrodė tvarkinga, sailentai neišplyšę buvo. Nebent padžiūvę būtų ir dėl to girgžda. Guma, berods viršuj amortiko stovi, ne apačioj. Gal stabilniko traukutė, pažiūrėk, ar nėra judesio.
-
Nu jo hondos variklis sukasi biski kitaip :) pamatysiu daugiau pavazinejes. Dar atsirado slykstus girgzdesys gale d.p. Visa tai pasidare po masinos pakilnojimo, ir niekaip negaliu atgamint kas. Ir vandeni purskiu ir amortika buvau atsukes- pofik, garsas kaip spyruoles girgzdancios, bet spyruole atrodo ok. O po spyruole ant sakes dedasi kas nors? Ar cia jau sailentas koks pavargo?
Bus pavargusios šakės, ten kur trys saileintai, jos papuršk kokio tepalo į jas, jei garsas dings, reiškias jos ;)
Šiaip nesukčiau sau smegenų ir visam galui powerflex sudėčiau, nėra jis brangus :)
-
Pas mane gale powerfleksas, kaip tik vėl kažkas užgirgždėjo po poros metų. Gal stabilizatorius koks nepowerfleksinis ar powerfleksą tept reikia ???
-
nelabai matau dabar prasmes det nauja vaziuokle i gala kol nera issiaiskinta kur beda. ir galu gale biski nelogiska butu keisti viska del vieno ar dvieju sailentu. reiks dar nulekt ant duobes pazet nuosekliau.
-
nelabai matau dabar prasmes det nauja vaziuokle i gala kol nera issiaiskinta kur beda. ir galu gale biski nelogiska butu keisti viska del vieno ar dvieju sailentu. reiks dar nulekt ant duobes pazet nuosekliau.
Važiuosi su šia mašina bent du metus? Ir manai po dalį geriau keisti? Sumokėsi trigubai vien už darbą ;) o powerflex susidėjęs pamirši apie galinės pakabos bėdas, p.s. visas komplektas pigiau kainuoja nei po kelis sailentus pirktis...
O jų ten 14 ;)
-
Brumai, ne visi važiuoja remontuotis į servisus, kai kas mėgsta ir pas save garažiuke pasitvarkyt, kur darbas nekainuoja :) Tad, manau, neverta visos powerflexint, va kai problema progesuos, tada ir verta bus ieškot sprendimo. Geriau tuos pinigus į baką susipilti ir turą po Lietuvos keliukus pasidaryti ;)
-
Brumai, ne visi važiuoja remontuotis į servisus, kai kas mėgsta ir pas save garažiuke pasitvarkyt, kur darbas nekainuoja :) Tad, manau, neverta visos powerflexint, va kai problema progesuos, tada ir verta bus ieškot sprendimo. Geriau tuos pinigus į baką susipilti ir turą po Lietuvos keliukus pasidaryti ;)
Nesutinku, visą galą pf pasidarius, bent jau man žymiai stabilesnė mašina pasidarė, tad investuoti į saugumą ne bėda, aš labiau mėgėjas modinti, nei po vieną sailentą keisti ;) aišku, kas kam aktualu.
Plius priekinis stabilizatorius iš 145 ar 155 the must, nes originalus GTV virbalo storio... Man understeera kažkada pagerino ;)
-
Mano pozicija kiek dvejopa. Maniškėje buvęs savininkas gale sudėjo visą powerflex'ą, tai spaudžiu jam ranką, nes galvos dabar nebeskauda. Bet jei originali važiuoklė būtų tvarkinga, ją tokią ir eksploatuočiau. Powerflex labai gerai, bet tik kai originalas jau miršta.
O dėl priekio tai klausimas, kodėl Alfos inžinieriai sudėjo plonesnį stabilizą? Gal buvo priežastis tam?
-
Mano pozicija kiek dvejopa. Maniškėje buvęs savininkas gale sudėjo visą powerflex'ą, tai spaudžiu jam ranką, nes galvos dabar nebeskauda. Bet jei originali važiuoklė būtų tvarkinga, ją tokią ir eksploatuočiau. Powerflex labai gerai, bet tik kai originalas jau miršta.
O dėl priekio tai klausimas, kodėl Alfos inžinieriai sudėjo plonesnį stabilizą? Gal buvo priežastis tam?
Buvo, minkštesnis priekis, bet jei galą sukietini su pf, tai ir priekį tenka, nes man pastoviai tos ilgos traukės nelaikydavo, tai susidėjau storesnį stabilizatorių ir traukęs trumpas, iškart priekis atsigavo ir ne toks wobble :)
-
Kol kas tebunie taip kaip inzinieriai sugalvojo, ne siaip sau visa tai padaryta. Pravaziavau siandien dar karteli su auto, tai zinot viskas su ja gerai, traukia tikrai gerai :)
Tai kaip ten del tu kondicionieriaus vamzdeliu ar kas nors ka nors zinot?
-
i fiatdalys.lt nueik ir paziurek ar duoda kitiems varikliams ar ne :)
-
nu ka, viena beda ne beda :) Siandien vakare nusprendziau darbe pasitikrinti stabdzius ant stendo pries techa. uzvaziuoju priekiu - viskas ok, stabdo puikiai. uazvaziuoju galu - nuuuu taip ne kazka, spustelejau stabdi stipriau ir jauciu kaip pedalas letai leidziasi zemyn - biski nušilau, bet pagalvojau kad gal cia koks apsauginis suveike. Vaziuojant jau namo jauciu kad tas apsauginis nenustoja veikt - pedalas eina zemyn ir stabdo tik minkant pedala - dar labiau nušilau. Nutekejimu kazkokiu nepastebejau aiskiu, reikia duobes. Gal kam jau pasitaike tokia situacija, kur cia manzetuka koki galejo praspjaut? Negali but pagrindiniam cilindre?
-
Gali ,bet gali but ir vakumine pusle
-
kaip nustatyt?
-
GTV galiniai stabdžiai paprasti, ir vienodi, kaip ir kitose mažesnio litražo GTV, nors svoris V6 GTV didesnis, tai jų vienų efektyvumas prastokas, turi būti geros kaladėlės ir diskai, kad gerai veiktų. Aš saviškei dėjau naujai.
Dėl pedalo net nežinau, ji ilgokai stovėjusi, matyt, senatvės bėdos lenda. Lįsk į duobę ir žiūrėk, kur šuo pakastas, gal vamzdelis koks leidžia? :-\
-
jai skystis nedingsta tai vakumas .
-
Prie ko cia tas vakumas?...raso gi, kad minkosi be problemu, t.y stiprintuvas veikia, slegis tiesiog dingsta, ar oras kazkur sistemoje...yra ten toks dalykas kaip brake load proportion valve, jungiasi prie galines pakabos...
-
Yra, jis turėtų didinti/mažinti paduodamą slėgį į galinius stabdžius priklausomai nuo apkrovos ant galinės pakabos (turi tokią spyruoklytę), bet dažniausiai būna užkepęs konkrečioje pozicijoje ir neveikia. Bet šitas tikrai neturėtų būt susiję su smingančiu pedalu, ten tiesiog vožtuvėlis stabdžių skysčiui kiekvienam ratui atskirai.
-
Pas mane jis atjungtas buvo ir grazus guminis dangtelis uzdetas, kad atrodo jog taip ir turi buti, bet tuo paciu ten vienintele vieta kur radau korozija ant stabdziu vamzdeliu...
-
Prie ko cia tas vakumas?...raso gi, kad minkosi be problemu, t.y stiprintuvas veikia, slegis tiesiog dingsta, ar oras kazkur sistemoje...yra ten toks dalykas kaip brake load proportion valve, jungiasi prie galines pakabos...
Bent jau pas mano buvusią P2 3.0 GTV tokių nebuvo...
-
jei ABS stovi paprastai nebūna jokių papildomų reguliatorių
-
:D kai buna automatas tai nebuna sankabos pedalo, o siaip atsiverskite gtv/spider 916 manuala ir bus aisku...zinoma galima isvedziot naujus varinius vamzdelius ir pasalint ir abs ir ta reguliatoriu...
-
:D kai buna automatas tai nebuna sankabos pedalo, o siaip atsiverskite gtv/spider 916 manuala ir bus aisku...zinoma galima isvedziot naujus varinius vamzdelius ir pasalint ir abs ir ta reguliatoriu...
Kazka cia kliedi,nebuvo 916 automatu ir raso tau,kad jai su visu ratu abs tai nebuna gale jokiu nesamoniu nes stabdymo jega paskirsto blokas pagal daviklius esancius prie ratu. Kas liecia susija su stabdziu beda tai paziureciau galiniu stabdziu zarneles kurios susijunge su vamzdeliu ir suportu.
-
Mano turėtose twinsparkinėse Gtv, kurios tikrai buvo su ABS, tie stabdžių reguliatoriai gale buvo. Vienas reguliatorius net garaže voliojasi. V6 nežiūrėjau dar.
-
Mano turėtose twinsparkinėse Gtv, kurios tikrai buvo su ABS, tie stabdžių reguliatoriai gale buvo. Vienas reguliatorius net garaže voliojasi. V6 nežiūrėjau dar.
T.S. ir T.B. juos turi, 3.0 nemačiau ;) tiek GTV turėjęs, o nežinai... :)
Gal pas senesnius ir silpnesnius ėjo dviejų ratų abs? O gale reguliatorius ;)
-
Gyveni ir mokaisi :D nemačiau šiaip GTV be ABS dar niekad, o buvo tokių?
-
"The GTV/Spider was equipped as standard with power steering, driver and passenger airbag, automatic air conditioning, front seatbelt pretensioners, Bosch ABS (with EBD from 1998)...."
-
Visos buvo su abs,bet abs yra 4 arba dvieju ratu.
-
Mano visos GTV buvo su visais keturiais Abs stabdančiais ratais. :D
-
:D o as turejau triratuka...
-
Susitvarkiau stabdzius- smulkmena prapuvo vamzdelis gale prie paskirstytojo. Ryte ejau tech apziura ir nepraleido nieksai. Rado suskirdusia pr stabdziu slangioka prie suporto ir uzvedimo spynele isbrokijo - sako uzsirakina vairas kai neistrauktas raktelis.ar daug reikalu pasalint uzrakta vairo?
-
Nu nieko sau, nepatiko užrakto mechanizmas :D
Bet ten gamykliškai gi taip, atsiblokuoja tik, kai degimo pozicijoje, kad galėtum vairuoti. Ar aš kažko nesupratau?
-
Tai kai nori prisikabint tai ir prisikabina,man praitais metais jie pasake,kad sviesos sviecia per zemai,pareguliavo. Tepalas sunkiasi prieki kazkur.,varikli nuploviau ir nuvariau ,ten ok ir sako,sviesos sviecia per aukstai,paleido zemyn ir uzklijavo lipdukus.
-
Susitvarkiau stabdzius- smulkmena prapuvo vamzdelis gale prie paskirstytojo. Ryte ejau tech apziura ir nepraleido nieksai. Rado suskirdusia pr stabdziu slangioka prie suporto ir uzvedimo spynele isbrokijo - sako uzsirakina vairas kai neistrauktas raktelis.ar daug reikalu pasalint uzrakta vairo?
Važiuok į kitą ta stotį ;) pirmą kartą išvis girdžiu, kad vairo užraktą tikrina...
-
vairo užraktą tikrina ir jau senokai. vairas turi užsirakinti kai raktas yra ištrauktas iš spynos, bet ne tuomet kai degimas išjungtas.
-
vairo užraktą tikrina ir jau senokai. vairas turi užsirakinti kai raktas yra ištrauktas iš spynos, bet ne tuomet kai degimas išjungtas.
Tikrai taip...tad su pasalintu uzraktu irgi nepraleis...
-
Geras, man nei karto netikrino :)
-
Man tas vyrukas kuriz tikrino pasake kad isimt ta uzrakta visai, tada bus gerai. Svarbu kad vairas neuzsirakintu su rakteliu. Na ar dare kas toki bajeri?
-
tai nėr ten ko tikrinti - įsėsdamas už vairo pasukioją jį biški ir mato ar užsirakina, ar ne - net nepastebi procedūros kol nežinai.
taip užraktą išėmus TA praeis. ar išsiima ir kaip jau teks išsiardžius žiūrėti. gali išsiardęs ir sutvarkyti jei ten nieko rimto
-
Aš jau su dviem mašinom dėl to vairo užrakto strigau TA. Tiesa, ne alfos. Vienai išvandalinau, kad visai nesirakinėtų. Tai TA dėdė vėl buvo labai nepatenkintas, bet kažkaip praleido.
-
Nu ka, valstybiniai numeriai jau puikuojasi ant automobilio, sian ryte viska susitvarkiau, bet..., o taip BET... :D nuvaziavus i techa kazkaip biski lynot pradejo, tad isijungiau valytuvus - norejau isijungt valytuvus, bet jie to nenorejo. Neveikia ne viena padetis, daryk ka nori! Staiga mintis! As juk ardziau spynele, mazu kreivarankis kokia jungti palikau kabaliot, staigiai viska nusirankioju - viskas pajungta, pradejo drebet rankos, kojos, kas dabar bus jei netycia pastebes. Vel staigi mintis! Saugiklis! Ne chebra ir ne saugiklis :( . Nusivyles savim, bet patenkintas alfa(nu kad reikes prie jos pasi..ist) nusprendziau rizikuot. Ir kaip zinot rizika pasiteisino. Ai dar prie to paties dingo prikurke ir neveikia peciukas, bet cia smulkmena, langus juk galima atsidaryt :DDD. Gal kam jau buvo taip?...nu ka gali zinot :)
-
Del to kad neveike valytuvai, prikurke ir dar keletas funkciju pasirodo buvo kalta spynele. Kadangi as ja biski isrinkau ir pasalinau uzrakta, ji del kazkokiu priezasciu uzvedus a/m raktas negryzdavo i degimo padeti, o pasilikdavo kazkur niekur :) Tad ranka pasukus rakta biski atgal visos funkcijos atsiranda :). Problem solved. :)
-
ar sudetinga dasigaut iki galinio lango sildymo kontaktu? nieks nebande? nesildo langas
-
Nesunku, per bagazine. Vienas kontaktas viename apatiniame lango kampe, kitas kitame. Pradziai bent saugikli paziurejai?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
jo saugiklis tikrai geras, nes girdisi kaip rele suklaksi kai ijungi mygtuka sildymo.
-
Kazkada teko lupt lauk galine sedyne, palange ir spec. klijais priklijuot kontaktus prie stiklo ;)
-
Čia visų gtv bėda anksčiau ar vėliau. Kažkas nepamatuota jau gamykliškai buvo. Arba rėlytė pasvilusi, arba kontaktas atšokęs.
-
Susitvarkiau lauko temp. davikli. Klausimas ar ja turi rodyt displejuje kur nors? Jei taip, tada kaip :)
-
Lauko? Kad nežinau tokio. O kur jis buvo? GTV nerodo lauko temperatūros.
-
Lauko temperaturos daviklis yra d.p. veidrodelyje, toks spuogiukas :), kazkur skaiciau kad paspaudus kilometrazo myguka, parodo lauko temp.
-
Kas nors patvirtinkit, ar tikrai toks dalykas veikia, man naujiena bus :D
O lauko daviklis, ko gero, skirtas klimatroniko teisingam funkcionavimui, niekad net nepagalvojau, kad jis yra.
-
Taip, tikrai jis ten yra :) Temperaturos nerodo, bet yra suristas su klimato kontrole....
-
Turiu nemaza bedele :) pasikeiciau tepalus pav dezej ir ziuriu kad labai stipriai leidzia is pav. dezes vidaus ( itariu veleno rieboksli). Ar teko kam patirti toki remonta? O gal ten dar kas nors gali leisti?
-
Lauko temperaturos daviklis yra d.p. veidrodelyje, toks spuogiukas :), kazkur skaiciau kad paspaudus kilometrazo myguka, parodo lauko temp.
Pas 156 taip yra.
-
Na ati kaip del tos pavaru dezes, ar susiduret kas?
-
Na ati kaip del tos pavaru dezes, ar susiduret kas?
Keiti riebokšlį ir tiek, ką tau dar čia patarti, nebent pačios dėžės korpusas skylęs ir pro ten leidžia..
-
As suprantu kad ne alyvos uzpylimo probke paverzt reikia. Rieboksli pirminio veleno ar pusasiu? Ar negali is pusasio riebokslio nuteket i "kozucho" apacia?
-
Manau kad per pusasi ir varys laukan.... Jei bega is "vidaus", tai bus pirminio veleno salnikas.... O gal alkuninio veleno.... O gal abu :D
-
Jei jau lysi prie pirminio veleno, tai ir guolį pasikeisk, jis ten toks siauras ir nuo amžiaus dažnai pabirėjas būna, tad verta pasikeisti ;)
-
Alkuninio veleno salnikas negali buti nes kai ipyliau alyvos i pav deze, man praktiskai per dvi paras ta alyva dingo iki puses normos. Is dvieju litru liko vos litras, gal dar maziau. Ir isbego stovint. Alyva karteryje juk nesiekia pirminio veleno? Tai jei nesiekia vadinasi negali isbegti per veleno rieboksli.
-
Su naujais metais vyručiai. :) Taigi, įtariu kad sugriuvo mano MAF daviklis - užsidegė check'as, kodas P0100. Trauka lyg ir nepasikeitė, dėl sąnaudų negaliu pasakyt nes važinėju labai trumpais atstumais. O buvo taip... vieną vakarą nusprendžiau paganyt arklius, tai beganant buvo tik POKŠT, galia dingo. Gazą atleidau, vėl paspaudžiau - viskas ok, galios kiek nori, bet check'as dega. Kodų ištrynimas nepadeda, ak.b. atjungimas nepadeda, atjungus MAF variklio darbas nepasikeičia(važiuoti atjungtu nebandžiau). Tikrinant su kompu davikli, temperatūra rodo, įsiurbiamo oro kiekį rodo (~28 kg/h kai pagazuoji reikšmė keičiasi), vienintelis įtartinas dalykas voltažas. Jį visada rodo 0,98V ir jis nesikeičia gazuojant. Ai ir dar buvo kažkada anksčiau biški užsidegęs check'as biski pagainiojus, bet tada gazas buvo kaip guminis - reakcija gerokai pavėluota. Bet kai a/m atvėso - check'as užgęso. Čia visi mano pastebėjimai.Labai viliuosi kad bus kur laidelis ar kontaktai, gal jau susidūrėt su kažkuo panašaus, gal žinot problematiškas variklio skyriaus laidų vietas. Laukiu patarimų.
-
Labas rytas visiems. Taigi del to check beda buvo oro srauto matuokleje, pakeitus problema dingo. Bet....pavazinejus kelis menesius su kita matuokle( is lauzyno) ir esant labai panasiai situacijai(didelis pagreitis, apsukos ir .t.t.) sugriuvo ir kita matuokle, bet dabar sugriuvo taip kad kol pajungta matuokle neduoda net uzkurt a/m. Taigi klausimas - ar cia tiesiog sutapimas ar mano alfa tiesiog ryja matuokles. Nauja matuokle pirkti dabar nesinori, o jei ir ta suvalgys, gal kas ka gali pakomtentuot, pasidalint patirtim, gandais ir t.t. Oro filtras jei ka standartinis, ne koks super duper sport kiauras :)
-
su kita matuokle( is lauzyno)
Turbūt šita dalis viską pasako :) Neaišku kiek prieš tai ji buvo gyvenimo mačiusi.
-
Kur as maciau kad pvz prie lambda zondu ,oro srauto matuokliu nurodytas keitimo intervalas 160000 ar 200000. Tai klausimas noris pirkt nauja ar nezinori ir taip keiktis,kad nelaiko nes perki devetas ir net gal isplautas kurios po plovimu buna dar veikia koki men viena kita .
-
Ta prasme gali buti kad jos tiesiog savo atgyveno ir psio? Ir papulk tu man taip :) na tikriausiai reiks imt nauja is osm ir bandyt, jie ir garantija duoda :)
-
Va būtent, kad duoda garantiją :)
-
Jeigu oro filtas tvarkoje ir per tarpa, iki matuokles netraukia pasaliniu daigtu i oro paemima, tai 100% kalta lauzyno matuokle. Patarimas, investuok is karto i normalia matuokle, nes tu "pigesniu" kinisku is ebay ir pan esu kadaise isbandes, ir isbandzius teko pereite, prie normalios :)
Tiesa, jeigu parduotuvej prasysi matuokles, butent 3.0 V6, tai ji yra identiska ir TS matuoklems, bet kainuoja labai stipriai daugiau, nors ten skiriasi tik pats korpusas (kuris keiciasi du varztus atsukus). Cia tau Brumbrum gali placiau papasakoti, jeigu patvirtins, tai ieskokis matuokles TS, o paskui pakeisi korpusa.
-
Sita tai as zinau kad man reikia pacio daviklio, korpusas man simtas metu nereikalingas. Srote taip ir rinkausi - kruva matuokliu su korpusais, is isvaizdos mazdaug numanau kaip atrodo alfos, su proziku pasvieti i vidu, paskutinius tris skaicius kodo pamatai ir aisku, tinka ar ne:) tai ir prisirinkau :) O OSM parduoda vien davikli be korpuso BOSCH uz kazkur 80 €
-
Sita tai as zinau kad man reikia pacio daviklio, korpusas man simtas metu nereikalingas. Srote taip ir rinkausi - kruva matuokliu su korpusais, is isvaizdos mazdaug numanau kaip atrodo alfos, su proziku pasvieti i vidu, paskutinius tris skaicius kodo pamatai ir aisku, tinka ar ne:) tai ir prisirinkau :) O OSM parduoda vien davikli be korpuso BOSCH uz kazkur 80 €
Taip, daviklis tinka nuo 2.0 tso ;) identiškas, tik triūba ir kaina trigubai didesnė 3.0...
Sent from my iPlyta using Tapatalk
-
sveiki,
Maniškė gtv 3l 24v. Kartais atrodo, kad nedirbtų vienas cilindras, bent jau esant laisvoms apsukoms, paspaudus akseleratoriaus pedalą, atrodo, jog yra kažkoks tai uždelsimas, lyg norėtų gesti, bet trunka labai trumpai. Laisva eiga apsukos šalto variklio laikosi ties 1500-1700, įšilus varikliui laikosi ties 1200, kai tuo tarpu anksčiau net žiemą šaltam varikliui laikė 1200, o įšilus sukosi ant 900. Buvo sugedęs generatorius, keičiau angliukus. Bet po kelių dienų apsukos pakilo. Tada droselio sklendę valiau, ploviau matuoklę, paskui dar įdėjau kitą (nenaują), bet jokių pakitimų. Dabar prijungus prie kompo - nerodo jokių klaidų. Per tą laiką jau pakeičiau temperatūros daviklį ir uždėjau kitą rezistorių. Žvakes patikrinau, antgaliai švarūs (sausi, nors yra degimo liekanų, bet be suodžių ir tepalo), nors 4,5,6 cilindrų visų žvakių sriegiai tepaluoti. per tarpines tepalas į žvakių lizdus nebėga. bet už tai su babinomis man neaišku, bent pusės jų plastmasinė apsauga šonuose įskilusi, žodžiu, nežinau ar daro tai kokią nors įtaką variklio darbui. Oro įsiurbimo šlangoj skylių nemačiau, bet pabandymui gofrinę dalį apvyniojau izoliacija - pakitimų nepastebėjau. Oro filtras nestandartinis, plaunamas, anksčiau buvau įdėjęs standartinį, skirtumo nejaučiau.
Dabar dar ir variklis švilpia, lyg būtų su turbina.
Taigi kokios mintys kyla, ką dar padaryt ir kas galėtų būti?
-
Na jei svilpia - greiciausiai kazkur kiaura. Siaip is visu isvardintu dalyku panasiausia, kad ora kazkur siurbia.
-
sveiki,
Maniškė gtv 3l 24v. Kartais atrodo, kad nedirbtų vienas cilindras, bent jau esant laisvoms apsukoms, paspaudus akseleratoriaus pedalą, atrodo, jog yra kažkoks tai uždelsimas, lyg norėtų gesti, bet trunka labai trumpai. Laisva eiga apsukos šalto variklio laikosi ties 1500-1700, įšilus varikliui laikosi ties 1200, kai tuo tarpu anksčiau net žiemą šaltam varikliui laikė 1200, o įšilus sukosi ant 900. Buvo sugedęs generatorius, keičiau angliukus. Bet po kelių dienų apsukos pakilo. Tada droselio sklendę valiau, ploviau matuoklę, paskui dar įdėjau kitą (nenaują), bet jokių pakitimų. Dabar prijungus prie kompo - nerodo jokių klaidų. Per tą laiką jau pakeičiau temperatūros daviklį ir uždėjau kitą rezistorių. Žvakes patikrinau, antgaliai švarūs (sausi, nors yra degimo liekanų, bet be suodžių ir tepalo), nors 4,5,6 cilindrų visų žvakių sriegiai tepaluoti. per tarpines tepalas į žvakių lizdus nebėga. bet už tai su babinomis man neaišku, bent pusės jų plastmasinė apsauga šonuose įskilusi, žodžiu, nežinau ar daro tai kokią nors įtaką variklio darbui. Oro įsiurbimo šlangoj skylių nemačiau, bet pabandymui gofrinę dalį apvyniojau izoliacija - pakitimų nepastebėjau. Oro filtras nestandartinis, plaunamas, anksčiau buvau įdėjęs standartinį, skirtumo nejaučiau.
Dabar dar ir variklis švilpia, lyg būtų su turbina.
Taigi kokios mintys kyla, ką dar padaryt ir kas galėtų būti?
tiesiogAS gerai rašo - greičiausiai kažkur siurbia orą. nusiimk ir apžiūrėk ar "vargonu" guminės žarnos neskilusios, vakuumai kokie nors.
-
Tos oro šlangos rankovės būna įtrūkusios iš tos nematomos pusės, todėl sužinai, kad jos buvo kaltos tik nusiėmęs.
-
Beje, pasidalink foto savo Gtv. Čia privaloma, jei turi v6 3.0 :D
-
Kad jau apie gofras prakalbom - skylutės jose bilekaip klijuojasi, ar eit iškart prie silikono?
-
Jei tasargiai aplink tas šlangas papurškus kokio carb cleanerio, manau paaiškėtų kiauros ar ne. Jei tuo momentu sukyla apsukos, vadinasi kiaura.
-
Oro padavimas,tada ziureciau babinas. Korpusas kai trukes gali pramusinet.
-
Kad jau apie gofras prakalbom - skylutės jose bilekaip klijuojasi, ar eit iškart prie silikono?
Silikonas, nes jau senutės pas tave jos ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Silikonas, nes jau senutės pas tave jos ;)
Pusė velnio dar atrodė. Ir šiaip skylučių dar tik pora-trejetas, aptinkamų tik specialiai ieškant. Nu bet ką - implantuosim senutei silikonus :lol:
-
implantuoti silikonus vietoj issidevejusiu senutes skyluciu. Mes cia tikrai apie V6 kalbam ?:D
-
implantuoti silikonus vietoj issidevejusiu senutes skyluciu. Mes cia tikrai apie V6 kalbam ?:D
Yra dar pasiūlymų? :D
-
Beje, pasidalink foto savo Gtv. Čia privaloma, jei turi v6 3.0 :D
taigi maniškę visi žinot, kažkada klubo pažiba turbūt buvo, tik kad pas mane nusėdo :)
-
taigi maniškę visi žinot, kažkada klubo pažiba turbūt buvo, tik kad pas mane nusėdo :)
Senbuviai žino, bet naujesni nariai turbūt nelabai žino, kad kalba apie Brumbrumo ex eina 8)
-
Senbuviai žino, bet naujesni nariai turbūt nelabai žino, kad kalba apie Brumbrumo ex eina 8)
tai prie progos įdėsiu nuotrauką, nors realiai mažai kas pasikeitę, įvykių pas mane nebuvo, tik blynų ant šonų kelis esu gavęs.
-
Senbuviai žino, bet naujesni nariai turbūt nelabai žino, kad kalba apie Brumbrumo ex eina 8)
Ji dar gyva Mega WOW ir respektas ;)
Nuotraukas į sceną!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sveiki. Turiu klausimą dėl gtv stabdžių. Norint pakeisti priekinius stabdžius iš 305 į 330 ar reikia keisti ir suportą, ar užtenka įdėti adapterį. Tas pats ir su galiniais iš 240 į 280. Kažkur radau užuominą kad priekinis suportas gali būti tas pats tik reikia praplatinti jo vidų, nes didesnis diskas yra storesnis, tad su kaladėlėmis netelpa. Gal kas darė tokį pagerinimą, būtų smagu sužinot ko prisireikė.
-
159'tos 305/330 suportai skiriasi žymiai, taip pat kaladėlės plotas. Arba keisčiau viską arba išleisčiau pinigus ant rimtesnio gamintojo stabdžių tiem patiem suportam.
-
Sveiki. Turiu klausimą dėl gtv stabdžių. Norint pakeisti priekinius stabdžius iš 305 į 330 ar reikia keisti ir suportą, ar užtenka įdėti adapterį. Tas pats ir su galiniais iš 240 į 280. Kažkur radau užuominą kad priekinis suportas gali būti tas pats tik reikia praplatinti jo vidų, nes didesnis diskas yra storesnis, tad su kaladėlėmis netelpa. Gal kas darė tokį pagerinimą, būtų smagu sužinot ko prisireikė.
Prie suportų su šmirgeliu siūlau nelysti, o tai baigsis viskas blogai. Geriau rimtesnius pačius diskus ir kalades įsidėk, situaciją juntamai gerina ir armuotos šlangelės. Plius jei nors kiek suportas judinamas su laikikliais, tai originalus ratai nebetinkami nes suportas vos ne į ratlankį remiasi :) galinis suportas labai panašus į audi, tai gal nuo kokios audi A8 dviejų cilindrų ir tiktų.
-
Ratų dydis ne problema, svarbiau ar pats suportas "apžergs" didesnį diską. Žinau kad pas 159 yra diskai 330x28, bet jų skylės jau visai kitokios. Kad galima nusipirkti komplektą kuris "bolt on" aš žinau, bet man daug įdomiau pabandyti kažką sukonstruot :) o gale biški lengviau visą tą patobulinimą padaryt. Man svarbiau priekis.
-
situaciją juntamai gerina ir armuotos šlangelės.
Pasak to kas su tuo susidūręs ir kasdien dirba prie mašinų, Almino iš Autofficina tai bereikalingas pinigų švaistymas ir jokio skirtumo nepajusi su tais savo blizgučiais - fancy šlangutėm. Vienas pliusas kad gražiai atrodys. :D :D
Na tai kieno nuomone pasitikėt ir kas daugiau supranta šitam reikale čia kiekvienas jau pats nuspres. :))
-
Aš, manau, kad Almino kalboje buvo kažkokia potekstė, kurios čia neparašei :D Taip, su stock stabdžiais ir kaladėlėm tas skirtumas nebus labai akivaizdus. Žymiai geriau tuos pinigus investuoti į kaladėles, kurios atneš daugiau naudos.
Vien orinant stabdžius gali pažiūrėti kaip juda tos šlangos, kada stabdis nuspaudžiamas, klausimų nebeturėtų kilti.
-
Aš, manau, kad Almino kalboje buvo kažkokia potekstė, kurios čia neparašei :D Taip, su stock stabdžiais ir kaladėlėm tas skirtumas nebus labai akivaizdus. Žymiai geriau tuos pinigus investuoti į kaladėles, kurios atneš daugiau naudos.
Vien orinant stabdžius gali pažiūrėti kaip juda tos šlangos, kada stabdis nuspaudžiamas, klausimų nebeturėtų kilti.
Potekstė tokia kad tu to skirtumo ką ten matai nuorindamas stabdydamas su keliams skirtais stabdžiais nepajusi ir paprasčiausiai neapsimoka į jas įnvestuoti. Nebent neturi ką veikt.
-
Armuotos žarnelės yra skirtos sportui, kur temperatūros stabdžių sistemos yra "truputį" aukštesnės. Su guminėm stabdžių žarnelėm po kelių ratų žiede iš jų nieko neliktų. Kasdienai armuotos stabdymo nepagerins. Jūs geriau man atsakykit dėl suportų-diskų suderinamumo apie kurį klausiau. :)
-
Internete yra atvejų, kur naudoja adapterius patraukt suportam ir sudėt didesniem diskam tose pačiose GTV, pasakoja kaip ten viskas OK. Aš čia pabūsiu be nuomonės.
-
Cia matosi tie adapteriai is 305 i 330: http://allegro.pl/brembo-330mm-alfa-romeo-gta-gtv-fiat-coupe-20vt-i7244844229.html#thumb/1 (http://allegro.pl/brembo-330mm-alfa-romeo-gta-gtv-fiat-coupe-20vt-i7244844229.html#thumb/1)
-
Motociklui armuotos slangutes yra geris,ypac stabdant ekstremaliai,manyciau su auto turetu buti tas pats....
-
Pasak to kas su tuo susidūręs ir kasdien dirba prie mašinų, Almino iš Autofficina tai bereikalingas pinigų švaistymas ir jokio skirtumo nepajusi su tais savo blizgučiais - fancy šlangutėm. Vienas pliusas kad gražiai atrodys. :D :D
Na tai kieno nuomone pasitikėt ir kas daugiau supranta šitam reikale čia kiekvienas jau pats nuspres. :))
Vėl tu iškreipi savaip, nebus mieste naudos tai tikrai, aš nematau tikslo stabdžių upgreido jei nebus naudojami ekstremaliomis sąlygomis, standartinių per akis.
Aš su armuotomis šlangelėmis vienu ratu daugiau pravažiuodavau Kačerginės žiedą su standartiniais stabdžiais, vietoje dviejų ratų, visus tris, kol stabdžiai dingdavo.
Tai va savo patirtį gali pradėti rinkti realiomis sąlygomis, o ne prie klaviatūros, sėkmės ;)
-
Manau, čia pirmiausia reik sau sąžiningai atsakyt - kur tu esi, kas tau nepatinka, ko tu sieki ir kiek gali tam sukrapštyti.
Brumbrum - mano stabdžiai irgi kaipo standartiniai, bet įspūdžiai, atrodo, kiek kitokie. Paskutinėj Fast Alfa buvo 2 papildomos stabdymo zonos - anksčiau jų lygtais nestatydavo - tai bene dvigubai daugiau stabdymo nei iki tol :D. Mano sesijos buvo po keletą ratų, ne po 2-3, po kokius 5 gal, nzn, bet stabdžiai nebuvo dingę. Sankabos pusėj užvirė skystis, užsidegė stabdžių signalizacija, dėl ko paskutinius ratus teko važiuot atsargiau, kad neįsiamžint be stabdžių kokiam nors atitvare bei Alfaklubo istorijoje. Bet vat realiai patys stabdžiai nedingo anei kaip nors labai smarkiai nesusilpnėjo. Paskui paaiškėjo, kad lemputė užsidegė dėl nudegusio laidelio - būčiau žinojęs - galėjau spaust dar labai nesisaugodamas :lol: Iš suminių GTV ownerių patirčių man tai peršas išvada, kad ir standartiniai brembo norm, tik reik juos protingai susirinkt, komponentus pataikyt norm nusipirkt prieš imantis kažokių "racionalizacijų".
Normaliam "gatviniam" bei "gatviniam+" važiavimui GTV brembo rezervo, manau, pakanka. Persirinkt visą sistemą su norm detalėm - ir bus laimė. Jei norisi daryt bileką, kad tik matytųsi "modai", big brakes ir kad fotkės būtų įspūdingos - čia mes ne patarėjai. Jei į sportą - nu tai irgi nekažką patarsim labiau nei pvz officina gali.
-
Ten allegro ne adapteriai, ten pačio 330 suporto kronšteinai. Panašu kad reikės tiesiog užsiimt matavimais ir testavimais, kitaip nieko nebus :) gal tada kas turi seną nenaudojamą 330 stabdžių diską dovanų?. Gerai būtų 5x98.
-
Ačiū mooshine už nuomonę. Man vistik smagu ką nors pamodint lengvai, dėl to ir ieškau pas jus informacijos, jei jos nėra, bandau sukurti pats. Jei neišeis padaryti taip kaip aš noriu, būtinai kreipsiuos į tave dėl pagalbos pasirenkant gerus-patikrintus komponentus.
-
Ačiū mooshine už nuomonę. Man vistik smagu ką nors pamodint lengvai, dėl to ir ieškau pas jus informacijos, jei jos nėra, bandau sukurti pats. Jei neišeis padaryti taip kaip aš noriu, būtinai kreipsiuos į tave dėl pagalbos pasirenkant gerus-patikrintus komponentus.
Gali tada čia pasiskaitinėt. Bičas, draugaujantis su bulgarų liaudies įrankiu, čia žaidė ant savosios, ant savo rizikos ir kailio gal ką nors ir tu prisitaikysi. Nu bent pasiskaitinėsi. Diskus jis ten irgi didinosi, kažkur per vidurį temos. ;)
http://www.alfaowner.com/Forum/motoring-images/137704-my-gran-turismo-veloce-6c.html
-
Manau, čia pirmiausia reik sau sąžiningai atsakyt - kur tu esi, kas tau nepatinka, ko tu sieki ir kiek gali tam sukrapštyti.
Brumbrum - mano stabdžiai irgi kaipo standartiniai, bet įspūdžiai, atrodo, kiek kitokie. Paskutinėj Fast Alfa buvo 2 papildomos stabdymo zonos - anksčiau jų lygtais nestatydavo - tai bene dvigubai daugiau stabdymo nei iki tol :D. Mano sesijos buvo po keletą ratų, ne po 2-3, po kokius 5 gal, nzn, bet stabdžiai nebuvo dingę. Sankabos pusėj užvirė skystis, užsidegė stabdžių signalizacija, dėl ko paskutinius ratus teko važiuot atsargiau, kad neįsiamžint be stabdžių kokiam nors atitvare bei Alfaklubo istorijoje. Bet vat realiai patys stabdžiai nedingo anei kaip nors labai smarkiai nesusilpnėjo. Paskui paaiškėjo, kad lemputė užsidegė dėl nudegusio laidelio - būčiau žinojęs - galėjau spaust dar labai nesisaugodamas :lol: Iš suminių GTV ownerių patirčių man tai peršas išvada, kad ir standartiniai brembo norm, tik reik juos protingai susirinkt, komponentus pataikyt norm nusipirkt prieš imantis kažokių "racionalizacijų".
Normaliam "gatviniam" bei "gatviniam+" važiavimui GTV brembo rezervo, manau, pakanka. Persirinkt visą sistemą su norm detalėm - ir bus laimė. Jei norisi daryt bileką, kad tik matytųsi "modai", big brakes ir kad fotkės būtų įspūdingos - čia mes ne patarėjai. Jei į sportą - nu tai irgi nekažką patarsim labiau nei pvz officina gali.
Na kuo daugiau gesinimo zonų, tuo mažesnis greitis, man greituminiame slalome irgi Ok buvo, bet va kai mažai gesinimo zonų, o tu pareini 170km/h jei gerai pamenu, tai ir stabdžiai kaista atitinkamai nuo tokio greičio. Beja jie nespėja ataušti tinkamai, nes neturi papildomos ventiliacijos ortakių išvedžiotų. Dar priklauso kokie dideli ballsai iki galo minti :) koks tavo laikas buvo?
-
Įskaitinis - 1:42,5. Čia jau pasisaugant, kad stabdžiai netyčia nedingtų.
-
Ačiū moonshine už nuorodą. Buvo labai vertinga.
-
Kadangi čia mano vardas vėl nuskambo, gal aš truputį pasiaiškinsiu, idant nei vienas neliktų netyčia suklaidintas ar kažkaip neteisingai supratęs.
Armuotos šlangutės.
Kaip kad ir pavadinimas sako - armuotos. Tad pati pirmiausia ir svarbiausia jų naudojimo priežastis turėtų būti atsparumas mechaniniam aplinkos poveikiui - akmenims, gumos atplaišoms, etc.
Realybė tokia, kad gatvinėse mašinose jos yra naudojamos visų pirma dėl grožio.
Kalbant apie šlangučių atsparumą plėtimuisi..
Paprastos standartinės šlangutės turi nailoninį pintą sustiprinimo tinklą, skirtą būtent tam, kad jos nesiplėstų. Jeigu jos plečiasi - tai jos greičiausiai yra tiesiog atgyvenę savo gyvenimą ir susidėvėję..
Kaip Esnyper rašė, kad orinant stabdžius matosi kaip šlangutės juda - tai dar nereiškia, kad stabdžių skysčio tūris jų viduje padidėja.
Automobilį naudojant kasdieną, civiliniame eisme, armuotos šlangutės situacijos, pedalo eigos, jausmo ar pan. niekaip nepakeis (su sąlyga, kad prieš tai buvę standartinės šlangutės buvo tvarkingos, neplyšusios ir t.t.).
Jeigu man kas nors įrodys kitaip, bet ne subjektyviu subinės jausmu, o empiriškai pamatuojamais parametrais - statau alaus.
Kaip social rašė - armuotos žarnelės skirtos sportui dėl aukštesnių stabdžių temperatūrų.
Na čia teisybės irgi nedaug - visų pirma sportuojant stabdžiai dings dėl užvirusio stabdžių skysčio, kuris užverda anksčiau, negu kad kažkas ypatingai blogo atsitinka standartinėms guminėms šlangutėms.
Sportui šitokios šlangutės skirtos dėl mechaninio atsparumo.
Brum, labai abejoju, kad tik dėl šlangučių pravažiuodavai vienu ratu daugiau Kačergoj. Jos temperatūrai jokios įtakos neturi.
Kačergoj su gesinimo zonomis stabdžiai kenčia daaaauuug labiau - atsiranda daugiau stabdymo pvz nuo 140-150 iki 60-80 km/h, kas tikrai nėra lengva stabdžiams, ir plius jie turi mažiau laiko atsiaušint. Tad (vidutinio) greičio sumažinimas nereiškia mažesnės apkrovos stabdžiams.
Žiedo apkrova stabdžiams ir greituminio slalomo apkrova stabdžiams yra nelabai lyginami dalykai..
-
papildysiu dar kas liecia armavima ir atsparuma pletimuisi: visos tos gumines zarneles turincios reikalu su slegiu buna armuotos, klausimas tik keliais ir kokios medziagos sluoksniais. pvz mano ekskavatoriuje "zarneles" armuotos dviem metalo sluoksniais, buna ir trim, priklausomai kokius slegius turi atlaikyti sistema. bet ju pavirsius vistiek guminis, "nearmuotas" :) , bet papildomai apsaugai galima uzdeti dar toki tarsi sriegiu supjaustyta plastikini vamzdi...
-
armuotos stabdžių šlangutės be to kad mechaniškai atsparesnės, metalinis šarvas sklaido šilumą ir kartu neleidžia atsirasti "balionams" ant pačiu šlangučiu, sumažina jų išsiplėtimą.
-
Mano visas gyvenimas buvo melas :'(
O jei rimtai, kadangi buvo sumaišyti antgaliai ant armuotų šlangų, laukiu kol pakeis. Stabdžiai jau bus praėję apkatkę, bus proga pamatyti kiek tai įtakos padarys stabdžiams ir jausmui stabdant.
grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
-
papildysiu dar kas liecia armavima ir atsparuma pletimuisi: visos tos gumines zarneles turincios reikalu su slegiu buna armuotos, klausimas tik keliais ir kokios medziagos sluoksniais. pvz mano ekskavatoriuje "zarneles" armuotos dviem metalo sluoksniais, buna ir trim, priklausomai kokius slegius turi atlaikyti sistema. bet ju pavirsius vistiek guminis, "nearmuotas" :) , bet papildomai apsaugai galima uzdeti dar toki tarsi sriegiu supjaustyta plastikini vamzdi...
Įvairiems traktoriams, kad ir keliagubi ten viduj šlangos šarvai bebūtų, vistiek viršutinį sluoksnį tikslingiausia liet iš gumos, nepalikt metalo išorėj - kad į šarvo pynimą neitų purvas, vanduo ir pan - ilgiau gyvens. Ta pati logika turėtų ir auto galiot, tik išorinį sluoksnį toms šustrai armuotoms tada paprastai permatomą lieja - kad matytųsi už ką dvigubi pinigai mokėti
-
Tao ar turi kas dovanų 330 diską? :)
-
Tao ar turi kas dovanų 330 diską? :)
Ne :)
-
Tao ar turi kas dovanų 330 diską? :)
Turim.
Užvažiuok į Autofficiną :)
-
Mano visas gyvenimas buvo melas :'(
O jei rimtai, kadangi buvo sumaišyti antgaliai ant armuotų šlangų, laukiu kol pakeis. Stabdžiai jau bus praėję apkatkę, bus proga pamatyti kiek tai įtakos padarys stabdžiams ir jausmui stabdant.
grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
Alminai - o jei kas neįrodys - dėk tiek pat baudos, nes nėr čia ko :D
Aš asmeniškai nieko nepajutau. Keičiau dar kartu stabdžių skystį į "sportinį". Labai įdomu buvo ar kas pasijus - ale nepasijuto tuo metu niekaip, bent jau aš nesupratau :lol:
-
Greese - gal kontaktus kokius duosi, užejus i jusu servisa kazi ar kas zinos ko as cia noriu ;)
-
grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
Esnyper, viskas gana paprasta.
Tau reikės iš esmės tik trijų dalykų:
1. stabdžių skysčio slėgio daviklis;
2. stabdžių pedalo eigos daviklis;
3. pasukti galvą kaip šiuos 2 daviklius įmontuoti ir pamatyti jų rodmenis.
Turėtumei gauti atsakymą ar su armuotomis šlangutėmis sumažėja stabdžių pedalo eiga esant tokiam pačiam slėgiui.
Aš asmeniškai nieko nepajutau. Keičiau dar kartu stabdžių skystį į "sportinį". Labai įdomu buvo ar kas pasijus - ale nepasijuto tuo metu niekaip, bent jau aš nesupratau :lol:
Sportinis stabdžių skystis yra tiesiog atsparesnis karščiui - užverda prie didesnės temperatūros. Daugiau skirtumų nėra.
Greese - gal kontaktus kokius duosi, užejus i jusu servisa kazi ar kas zinos ko as cia noriu ;)
Užsuk, aš žinosiu :)
-
Sportinis stabdžių skystis yra tiesiog atsparesnis karščiui - užverda prie didesnės temperatūros. Daugiau skirtumų nėra.
Žinau :D Tai čia prie to paties žarnelių efekto :lol: Anei mandros žarnelės, anei skystis, anei abu kartu nepagerins "stabdymo jausmo", jei senieji dar buvo OK - jei reziumuojant nekurių komponentų įtaką.
O kad jau kalbam - aukštesnės virimo temperatūros skystis Baltic Fast Alfoj netgi mėgėjams yra privalu - jei nori palakstyt kaip žmogus, o ne kas du ratai stovinėt aušinti stabdžių :lol:
-
Žinau :D Tai čia prie to paties žarnelių efekto :lol: Anei mandros žarnelės, anei skystis, anei abu kartu nepagerins "stabdymo jausmo", jei senieji dar buvo OK - jei reziumuojant nekurių komponentų įtaką.
O kad jau kalbam - aukštesnės virimo temperatūros skystis Baltic Fast Alfoj netgi mėgėjams yra privalu - jei nori palakstyt kaip žmogus, o ne kas du ratai stovinėt aušinti stabdžių :lol:
Kacergoj,su pora "makuskiu" uztenka ir stocko....
-
Kacergoj,su pora "makuskiu" uztenka ir stocko....
Nebent esi kažkoks ten profas ir moki kaip nors ten optimaliai naudotis stabdžiais arba šiaip, pasivažinėt tik važiuoji. Kai aš nemoku, tai man po kelių ratų būtų labanakt.
-
Nebent esi kažkoks ten profas ir moki kaip nors ten optimaliai naudotis stabdžiais arba šiaip, pasivažinėt tik važiuoji. Kai aš nemoku, tai man po kelių ratų būtų labanakt.
iki profo toli,bet uzvirinti stabdzius per pora ratu,tai tikrai jau reikia daug stabdyti. ;)
-
Na čia aišku kaip kas ir kaip. Aš sugebu nuo Avižienių link Sudervės kur BE GALO daug tų gerai užvalgiusių gulinčių policinkų (perėjos pločio) kelyje užvirint juos. Bet čia jau daug staigaus stabdymo ir agresijos reikia. (https://emojipedia-us.s3.amazonaws.com/thumbs/120/apple/118/face-with-tears-of-joy_1f602.png)
Čia aišku nekvalifikuočiau šito kaip daily važinėjimu ir to neprimetu kaip argumento link armuotų šlangučių. + Net ir su užvirintais stabdžių fade nėra toks kad negalėtum normaliai ir laiku sustot kas keliams nėra jokia problema.
-
(https://www.fiatdalys.lt/diagrams/FF/FF01A88694BB2223C032FC25247448B9.png)
Norėjau paklausti ar v6 variantas turi būti detalė nr.7. Kažkaip atkreipiau dėmesį kad jų pas mane nėra :)
-
taip yra ir ant V6, bet ne tą foto žiūri - ePER'e 44301 grupėj paskutinė foto žiūrėk
-
Nepriklausomai ar turbo ar atmosferikas?
-
jei kalbam apie V6 TB tuomet foto gera, turi ir anas. vienžo dideli berniukai esat, ePER'e susižiūrėsit kas ten kur turi būti
-
Man kiek tekę matyti, tai kaip kur, vienur TS vienas buvo, kitur V6 abu buvo, dar kitoj V6 nebuvo išvis.
-
Paveikslėlis ne esmė, iš principo detalės funkcija ta pati ar tai būtų 2L TS ar 3L V6. Pas mane jų pavyzdžiui nėra, nors tvirtinimo taškai yra. Tai dabar klausimas ar jų realiai labai reikia. :)
-
Tai žinot kas nors?
-
Is nuotraukos nelabai suprantu kas cia yra. Galeciau pabandyt pasiziuret pas save bet nezinau ko ieskot ;)
-
papildomas tvirtinimas standumui tarp kėbulo ir porėmio čia
http://www.alfabb.com/bb/forums/attachments/picture-room/115107d1220720822-post-pic-your-alfa-gtv024-e.jpg
-
"stiffener'is" cia paprastas, tarp "subrame'o" ir kebulo...pas mane nuimti, nes sužalotas kazkurios puses tvirtinimas ar tai sriegiai sugadinti, nematau prasmes vargt. jei kam reikia, turiu kelis vnt, berods pora net beveik nauju, bet kaip sakiau: jei yra prie ko prisukti.
-
Aš visai gal juos paimčiau. Tik gerai būtų suzinot kokius tu turi, nes jie skirtingiems varikliams panašu kad skiriasi.
-
yra 2vnt gtv donorai abu 2,0t.s 97m., melynas ir raudonas :)
-
Chebra padėkit :) niekada nemaniau kad su amortizatoriais gali būti tokia problema - bet pas alfa gali :)) negaliu gaut priekiniu amortizatoriu. Kažkoks deficitas. Užsisakiau iš vokiečių tai po poros dienų parašė kad neturi ir užsakyt negali. Lietuvoj reiks laukt mėnesį. Gal jūs kur turit tinkamus naudot? Reikia kad būtų nuo V6 3.0l ? O gal yra kokie atitikmenys? Ar šiaip turit kanalų :)))
-
Teko ir man vargti kažkada, pigiausias variantas gavosi magnetti marelli ;)
-
Pigumas jau eina į kokį trečią planą :)) bet tų marelli amortikų reikia mėnesį laukt jei užsakau autoprizmėj.
-
Pigumas jau eina į kokį trečią planą :)) bet tų marelli amortikų reikia mėnesį laukt jei užsakau autoprizmėj.
Na tada imi bilstein iš Dagrio, 1-2 savaitės ;)
-
Nu biški brungu bilsteinai :D
-
Pabandyk pažiūrėt pas anglus, pvz shop4parts.co.uk
-
Gali dar pasikreipti į pardavėjus ale autoplikis, pigiausiosdalys ir t.t. - paklikins katalogus ir pasakys ką tokio pigiai/greitai gali pasiūlyt.
-
Daviau uzklausą olandijoj į du saitus - neturi. Kaip surantu olandai juos gamina, tai pas britus maza tikimybė kad bus, bet pabandyti verta.
-
Daviau uzklausą olandijoj į du saitus - neturi. Kaip surantu olandai juos gamina, tai pas britus maza tikimybė kad bus, bet pabandyti verta.
Gal sandėlyje užsiliko, tai bandyk vistiek ;)
-
Niekad nežinosi kur jie gali mėtytis. Aš saviškius koni sport pvz tanagros sandėly su "atsikratymo" nuolaida radau :o Kol negavau į rankas - tol nesitikėjo kad čia ne kokia nesąmonė :D
-
Sekasi gi kai kam :)
-
Sekasi gi kai kam :)
Pažiūrėk dar shop4race, galiu nuolaidą suveikti ;)
-
Chebra padėkit :) niekada nemaniau kad su amortizatoriais gali būti tokia problema - bet pas alfa gali :)) negaliu gaut priekiniu amortizatoriu. Kažkoks deficitas. Užsisakiau iš vokiečių tai po poros dienų parašė kad neturi ir užsakyt negali. Lietuvoj reiks laukt mėnesį. Gal jūs kur turit tinkamus naudot? Reikia kad būtų nuo V6 3.0l ? O gal yra kokie atitikmenys? Ar šiaip turit kanalų :)))
Užklausiu. ;)
-
Gal kas paaiškėjo Dominykai?
-
Pvz
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180425/fd77019dd8f9ad7a600d0b055e68c6c6.jpg)
-
Jau žinok atsibodo rašyt ir klaust ar turi vietoj, kolkas visi atsakė kad nėra, gali būti 3-4 savaičių bėgyje. Turbūt teks nuleidus galvą eit į autoprizmę ir užsakinėt iš italų :)
-
Gal kas paaiškėjo Dominykai?
Negavau teigiamo atsakymo kol kas kad kas turėtų Europoj netoli čia ir dabar iš 916 sąvininkų ir susijusių EU servisų / žmonių kurie jas ardo.
O kiek pats pasižiūrėjau, greičiausias pristatymas būtų šitų:
https://www.ebay.com/itm/Front-Gas-Shock-Absorbers-Strut-PAIR-Fits-ALFA-ROMEO-916S-1995-2005/162512343069?epid=1641459933&hash=item25d67d901d:g:kIkAAOSwd0BV2vB1&vxp=mtr
Tik kažkokį vos ne kosmosą suvėlė latvis su ta pristatymo kaina. Parašyk jam gal susitarsi, jei turi laiko tai galop ir pats iki Rygos nulėkt galėtum. :)
-
Negavau teigiamo atsakymo kol kas kad kas turėtų Europoj netoli čia ir dabar iš 916 sąvininkų ir susijusių EU servisų / žmonių kurie jas ardo.
O kiek pats pasižiūrėjau, greičiausias pristatymas būtų šitų:
https://www.ebay.com/itm/Front-Gas-Shock-Absorbers-Strut-PAIR-Fits-ALFA-ROMEO-916S-1995-2005/162512343069?epid=1641459933&hash=item25d67d901d:g:kIkAAOSwd0BV2vB1&vxp=mtr
Tik kažkokį vos ne kosmosą suvėlė latvis su ta pristatymo kaina. Parašyk jam gal susitarsi, jei turi laiko tai galop ir pats iki Rygos nulėkt galėtum. :)
Nuotraukoje kartais ne galiniai? :)
-
Nuotraukoje kartais ne galiniai? :)
Apačioj schemutės panašios į priekinių. Titulinis tai gi "Example". Pagal kodą prasičekinti perkant dėl visa ko.
-
Šiaip mareliai atlaikė tik 4 metus, tai kokybė jų nekažkas...
-
Įdomiai su šiais laikais su kokybe. Kai sau ieškojaus, kolegos owneriai ir Koni priekaištavo dėl pasitaikančio broko, ir visiem kitiem. Tik Bilsteinų ant mūsiškių tuo metu rinkoj nebebuvo - tai tik apie juos atsiminimai visų turėjusių labai šviesūs buvo. Kažin kaip naujoji partija? :D
-
o tai Autobrava ką sako dėl amortikų? gal kur sandėliuose nelikvidai guli
-
Į Autobravą nesikreipiau. Turiu viltį su tais latviukais susitart, ale kažkaip sunkiai su jais bendraujasi, uždaviau tris klausimus, atsake tik į vieną :)). Ryt bandysiu užklaust ar tikrai 100 eurų siuntimas. Ir iš skelbimo kaip suprantu čia pora tiek kainuoja, bet į šį klausimą taip pat neatsakė :D
-
Ebejuje dažnai cheatina su siuntimo kainomis, taip mažindami prekės kainą ir taip jų skelbimas į viršų lipa ;)
-
Tai va va, su latviais tas pats, atsiimt pas juos vietoj negalima. Siuntimas 100€, ir laukt reikės velnias žino kiek, nes tiekėjams siūstų užklausas. Skambinsiu autobravon ;)