Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: niaugi 2015-07-30 09:50
-
Sveiki,
yra didelis noras įsigyti programuojamą ECU, tik labai sunku išsirinkti.
kolei kas reikalavimai standartiniai, t.y. 4 cilindrai, semi seq įpurškimas, idle, maf/map galimybė.
atsidarius čia:
http://www.msextra.com/feature-xref.html
aukso viduriukas MS2 variantas.
MS3 turi tam tikrų pribumbasų, bet ir kaina tuomet itin aukšta.
realiai man užtektu ir MS1 tikriausia, bet linkęs pasinaudoti MS2 naujesnėm technologijom :)
būčiau gal seniai įsigijęs, bet ieškant randu daug variantų. galima pačiam lituotis, galima gatavą gauti. lituoti daugmaž moku, bet vistik norėtus kiek įmanoma pilniau sukomplektuoto produkto. bet gal tie DIY variantai tikrai nebaisūs..
įsigijus MS2 kompą, pravodkės, daviklių juk nebus?
bet gal anokia čia bėda, juk temp sensorius, maf, lambdą, degimą galima ir savo panaudoti. taip?
MS kiek suprantu labai fainai išnaudotu wide band lambdos privalumus, kiek mačiau ją galima įsigyti atskirai, būna netgi boch variantai kažkokie nebrangūs.
kaip su MAF? MS2 palaiko ar ne MAF? nes daugiau apie MAP rašo.
tiesa dar rėlių bloką tikriausia reikia pirkt.
žodžiu jei kas turit patirties prašau užveskit ant kelio iš kur kaip ką geriau įsigyti.. :)
-
O kaip vems?
-
O kaip vems?
a ką aš žinau, pirmą kart matau :D
-
a ką aš žinau, pirmą kart matau :D
Rimtai? :D
-
na kagi, užsakiau iš suomių Megasquirt2 v3.0 do it yourself konstruktorių, turi greit atkeliaut. tuo pačiu įsigijau normalią litavimo stotelę ir kalną lydmetalio, bus ką veikt :D
taipogi atskirai paėmiau PLX Gen4 LSU4.9 Wideband Liamdą kartu su kontroleriu bei gauge, vakar susimečiau, neblogai neblogai, matai visą Air/Fuel santykį. labai patogu bus tiuninti megasquirtą žiūrint (bei paduodant į kompą signalą) ką rodo išmetimas.
(http://s5.postimg.org/6a5lrrxo7/PLX.png)
nu o jau kai (jei) suprograminsim viską, eliminuosim MAF, t.y. pereisim ant mišinio sudarymo pagal vakuumą, eliminuosim intake kolektorių ir sugalvosim kur pamatuot intake temp bei kaip susemti karterio garus, ir jei dar pavyks susirasti keturias triūbas, visai nesupykčiau išvysti tokį galutinį rezultatą su keturiais tornadais :du:
(http://s5.postimg.org/fs5crtjcn/16v_trumpets.jpg)
-
Oil catcher pasistatyk ;)
-
Sekmes. Veliau lauksim ir turbo :)
-
Turbina čia neišvengiama su tokia aparatūra!
-
Antraip netenka prasmes visas sitas vargas :)
-
na kada nors jūs mane įkalbėsit :D
-
kagi, sulituota ir netgi veikia simuliacija :D
(http://s5.postimg.org/gfz36yblj/works.jpg)
-
gal kas ardot boxeriuką ir guli nereikalingas kompas? nebūtina kad veiktu, praktiškai man reik tik pajungimo pin'ų, t.y. MS pravodkės nenoriu vesti į variklio skyrių, noriu iškart prilituot laidelius į donorinį kompą. kadangi žinau visų pin'ų paskirtis, tas man rodos itin patogu.
pradžiai kad nebūt gaila kažko užlenkti jungsiu ant 1.6, paskiau jei viskas ok pereisim ant 1.7
vizualizacija:
145/146 1.6 8v boxer ROCHESTER ECU 145/146 1.7 16v boxer Motronic 2.10.3 ECU
(http://s5.postimg.org/s91kzzmev/rochester_ECU2.jpg) (http://s5.postimg.org/56b20tkxj/17_16v_ECU.jpg)
-
iki šios dienos išspaustas vaizdas
labai akivaizdu, kad oro ties ~3000-3500 rpm nereik..
o nuo 4000 rpm 1.6 biškutėli atgyja.. :)