Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: Matis 2015-07-27 21:45
-
Sveiki bendraminčiai,
Koki tepalą rekomenduosit supilti į alfa 166 2.4 varikliuką 129 kw
-
Sveiki bendraminčiai,
Koki tepalą rekomenduosit supilti į alfa 166 2.4 varikliuką 129 kw
Sintetinį, o toliau pagal koks gamintojas patinka ir kiek piniginė nešą ;)
-
šiaip tepalas be to kad sintetinis būna, tai dar atitinkamas specifikacijas turi.
PS Matis, atsiversk didesnio tepalų gamintojo online tepalų katalogą ir susirasi rekomenduojamą tepalą pagal savo auto.
-
Sveiki,
Bandziau savajai 166-ai ir Selenia ir Liqui Moly (Top Tec 4100), tai galiu pasakyti kad paskutinis daug geresnis, kazkaip svelniau tas varikliukas dirba ir tepalas pajoduoja daug veliau.
-
as dar pries alfa i audi pradejau pilti valvoline, kazkaip patiko, pasak JEV variklis lyg svelniau dyrbo, tai ir alfuke kitokio kaip valvoline tepalo nemate. ir kaina dar moraliskai pakeliama, pries menesy pirkau tai uz 6ltr mokejau 33e
-
as dar pries alfa i audi pradejau pilti valvoline, kazkaip patiko, pasak JEV variklis lyg svelniau dyrbo, tai ir alfuke kitokio kaip valvoline tepalo nemate. ir kaina dar moraliskai pakeliama, pries menesy pirkau tai uz 6ltr mokejau 33e
Sintetika i 10v pili ar pusiau?
-
Sintetika i 10v pili ar pusiau?
Turbo varikliams tik sintetika rekomenduoju ;)
-
Į 159 2.4 JTDm pilma tik 5w40 full synth. Dažniausiai Valvoline ir gal kokį kartą LiquiMolly
-
Į 159 2.4 JTDm pilma tik 5w40 full synth. Dažniausiai Valvoline ir gal kokį kartą LiquiMolly
LM venk tepalų, padarė draugas kapitalinį po 30k km variklis apaugęs laku ir nuodegomos ir t.t., tepalai keisti kas 10k km, o baisu žiūrėti... Buvo naudojami tik LM sintetika, tad nežinau kokį šūd.ą į LT veža...
Pats esu po LM išpylęs barščių spalvos tepalą jį keisdamas, meistras pirmą kartą tokį matė, nuo to laiko vengiu jų...
-
Tėvas jau 240k km pramynė su pusiau sintetika. Variklis/turba - ledas. Dabar rida 490k km + kiek atsukta buvo kai į Lt atvežė :D
-
LM venk tepalų, padarė draugas kapitalinį po 30k km variklis apaugęs laku ir nuodegomos ir t.t., tepalai keisti kas 10k km, o baisu žiūrėti... Buvo naudojami tik LM sintetika, tad nežinau kokį šūd.ą į LT veža...
Pats esu po LM išpylęs barščių spalvos tepalą jį keisdamas, meistras pirmą kartą tokį matė, nuo to laiko vengiu jų...
nebent tepalus iš kokios bačkos gariūnuose po prekystaliu pirkot.
kiek visokių skirtingų tepalų teko pilti nebuvo jokių bėdų su nė vienu brand'u - vieni mažiau ar daugiau plauna, tyliai/garsiau dirba motoras, bet jokių bėdų niekada nebuvo.
dar variantas kažkas buvo blogai su motoru ir tiek jam tetruko arba parinkti tepalai visai netinkami tam motorui.
-
nebent tepalus iš kokios bačkos gariūnuose po prekystaliu pirkot.
kiek visokių skirtingų tepalų teko pilti nebuvo jokių bėdų su nė vienu brand'u - vieni mažiau ar daugiau plauna, tyliai/garsiau dirba motoras, bet jokių bėdų niekada nebuvo.
dar variantas kažkas buvo blogai su motoru ir tiek jam tetruko arba parinkti tepalai visai netinkami tam motorui.
Jis pirko intercarse, aš pirkau eolte...
Variklis po kapitalinio, tepalai pilti tokie kokie buvo nurodyti gamintojo 5W30 VW502/505, praplovė su vartiklio valikliais nagarus ir lakus, dabar važiuoja su kitu tepalu ir po 10k km dangtelį atidarius vaizdas normalus, kaip tai paaiškinsi?
-
LM venk tepalų, padarė draugas kapitalinį po 30k km variklis apaugęs laku ir nuodegomos ir t.t., tepalai keisti kas 10k km, o baisu žiūrėti... Buvo naudojami tik LM sintetika, tad nežinau kokį šūd.ą į LT veža...
Pats esu po LM išpylęs barščių spalvos tepalą jį keisdamas, meistras pirmą kartą tokį matė, nuo to laiko vengiu jų...
Tai LM tik kartą kokį ir buvo, pačioj pradžioj (o gal net ir nebuvo, nes kai turėjau tuo metu 2 Alfas, tai nepamenu kas jau kurioj buvo). Šiaip tik Valvoline, arba, esant galimybėms, Mobil.
-
Nezinau,girdau as i savo v6 neste tepala ir vargo nematau. Tik kai pasuki iki redlaino tada jau tenka dapilt truputuka :-D
-
Matėte kokį sandėlį castrolio padirbto prigavo, neabejoju, kad ir kokių kitų žymesnių gamintojų tepalus padirba, tad geriau jau mažiau žinomus pilti, mažesnė tikimybė padirbtus gauti, svarbu specifikacijos atitinka gamintojo reikalavimus, o brandas jau dzin.
-
Jis pirko intercarse, aš pirkau eolte...
Variklis po kapitalinio, tepalai pilti tokie kokie buvo nurodyti gamintojo 5W30 VW502/505, praplovė su vartiklio valikliais nagarus ir lakus, dabar važiuoja su kitu tepalu ir po 10k km dangtelį atidarius vaizdas normalus, kaip tai paaiškinsi?
tai jei motorą praplovėt ir užpilus tepalus jis užkalė - nieko keisto. visą š.. sukėlėt ir užkimšo magistrales. kaip ir sakiau - bėda jau buvo iš seniau. tik patys pagreitinot jos atsiradimą
-
tai jei motorą praplovėt ir užpilus tepalus jis užkalė - nieko keisto. visą š.. sukėlėt ir užkimšo magistrales. kaip ir sakiau - bėda jau buvo iš seniau. tik patys pagreitinot jos atsiradimą
Tu skaityti moki? Išvardinsiu chronologiškai, nupirktas auto su užkalusiu varikliu, padarytas kapitalinis, supilti lm tepalai, po 30k km dangtelis leidžia tepalą, atidaromas ir pamatomas visas grožis, išplaunama variklinė nuo viso grožio (variklis neužkalęs), supilami kiti tepalai, po 10k km atidaromas dangtelis, viskas gražu ;)
Padaroma išvada, kad LM yra šu.das kuris įvežamas į lietuvos rinką.
Tikiuosi aišku tau dabar :)
-
Tėvas jau 240k km pramynė su pusiau sintetika. Variklis/turba - ledas. Dabar rida 490k km + kiek atsukta buvo kai į Lt atvežė :D
Kai turejau paskaita apie masinas viena pusmeti, destytojas minejo, kad buvo istyres alyva. Tai i Lietuva toki suda atveza, kas pusiau sintetiniai tepalai kai kurie buvo geresnem savybem negu sintetiniai. Isvis labai sunku gerus nusipirkti.
-
Sintetika i 10v pili ar pusiau?
DURA BLEND 5w40 DIESEL
-
Geras pavadinimas dura b.l.et :D