Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: jev 2015-07-15 15:30
-
Sveiki visi,
Neradau tokios temos, tai bandau kurti, manau bus aktuali daugeliui pas kurios Alfuose plaka dyzeline sirdys su DMF smagraciu.
Kaip ir buvo prognozuota, nusibaige mano smagratis, baisus garsai ant laisvu ir nuspaudzius sankaba. Islupome mes ta smagrati, isrinkome ji ir jau beveik baigiame perdaryti ji i paprasta SMF. Beliko tik dinaminis balansavimas ir masinos surinkimas.
Klausimas specams - ar toks perdarymas vertas idetu pastangu (didziausias darbas nuimti pavaru deze) o gal kol nevelu pasijieskoti kito smagracio?
Dekui uz atsakymus.
Jev
-
Del tokiu perdarymu pilnas internetas vieni dziaugias kiti keikes del vibraciju.
-
Tai vibracija tik dėl blogo balansavimo.
Skirtumas pagrindinis yra pajudant iš vietos. Teoriškai turėtų grubiau iš vietos truktelt. Bet įsivaizduoju, kad skirtumas daugiau jaučiamas tiems, kas prastai vairuoja.
Bus labai įdomu sužinoti įspūdžius, jei pasidarysi vienmasį.
-
Vibruoja ant laivu? Vaziuojant?
O kaip tada te varikliai kur nuo gimimo stovi paprastas smagratis, kodel ve vibruoja?
-
Tai vibracija tik dėl blogo balansavimo.
Skirtumas pagrindinis yra pajudant iš vietos. Teoriškai turėtų grubiau iš vietos truktelt. Bet įsivaizduoju, kad skirtumas daugiau jaučiamas tiems, kas prastai vairuoja.
Bus labai įdomu sužinoti įspūdžius, jei pasidarysi vienmasį.
Sutinku, balansavimas esminis momentas, o dazniausiai uzvirina ir deda atgal ;) o paskui raso apie bedas.
O gal jau kas perdare?
Pasidalinkite ispudziais.
Pats galesiu pranesti apie sekme arba apie fiasko tik kita savaite kai baigs surinkineti masina.
-
Sutinku, balansavimas esminis momentas, o dazniausiai uzvirina ir deda atgal ;) o paskui raso apie bedas.
O gal jau kas perdare?
Pasidalinkite ispudziais.
Pats galesiu pranesti apie sekme arba apie fiasko tik kita savaite kai baigs surinkineti masina.
O nėra minčių tuo pačiu jį kiek pasilengvinti? Vairuot bus sudėtingiau, bet sūkius turėtų geriau rinkti (pataisykit, jei klystu)
-
O nėra minčių tuo pačiu jį kiek pasilengvinti? Vairuot bus sudėtingiau, bet sūkius turėtų geriau rinkti (pataisykit, jei klystu)
Buvo tokia ideja, bet ji isardzius (pati smagrati) ten jau viskas pakankamai plona, gali trukti paskui. O del sukiu tai sutinku, bet butu problemu pajudant is vietos, reiktu didesniu apsuku.
-
nelabai supratau perdarymo procedūros - tipo imat DMF'ą, užvirinat ir atgal sudedat?
-
Ant V6 3.0 deda vienmasius smagračius nuo 2.5 arba 3.2 V6 ir sankabą nuo 3.2 V6.
Ant 1.9 JTD žinau, kad kažkuris turėjo gamyklinį vienmasį smagratį, tai irgi galima būtų priburt sukeitus.
Bet ant 2.4 tai nesidomėjau, ar kas padaroma keičiant originaliom dalim. Mano manymu, užvirinimas bus su problemišku rezultatu dėl nesubalansuoto smagračio. O kas tau jį ir kaip ketina balansuoti?
-
Ant V6 3.0 deda vienmasius smagračius nuo 2.5 arba 3.2 V6 ir sankabą nuo 3.2 V6.
Ant 1.9 JTD žinau, kad kažkuris turėjo gamyklinį vienmasį smagratį, tai irgi galima būtų priburt sukeitus.
Bet ant 2.4 tai nesidomėjau, ar kas padaroma keičiant originaliom dalim. Mano manymu, užvirinimas bus su problemišku rezultatu dėl nesubalansuoto smagračio. O kas tau jį ir kaip ketina balansuoti?
bent jau 166 2.5 CF3 tai dvimasis smagratis. Toks pat kaip 2.0 turbo
ir kitas klausimas, o smagratį nebūtina balansuot kartu su visu alkūniniu?
-
Jeigu subalansuos ,viskas bus gerai ir nieko juntamo nepajausi.Smagracio islengvint negalima,del dyzelio mazu apsuku jis ir padarytas sunkus.Su lengvu nedirbs ant laisvu.
-
Smagratis balansuojasi atskirai. Smagresta gan gerai isbalansuoja. O tu diska desi su spyruoklem, mynksta? Jei jau uzsiemei tokiu reikalu tai manau galejai rasti nuo kitu auto visa gamyklini komplekta su kietu smagraciu.
-
V6 + Dvimasis tik pas 166.
Jev, nebandei ieškot pakaitalų F40 nuo fokiečių ? Šiaip aniems yra ir nemažai, dažna konversija $$$ atdžvilgiu daroma.
Gerai subalansuotas papildomos vibracijos neturėtų skleist tiek laisvom apsūkom, tiek važiuojant, bet pajudėt išvietos reiks didesniais sūkiais su pap. vibracija.
-
Jei des kieta diska tai reikes vazinet su kaklo ytvaru. Nes pajudant is vietos labai smugiuos.
-
Kieto disko deti negalima,net nepagalvojau kad galit mastyti apie ji,
-
tai kad kol kas iš aprašymo neaišku kaip jev bandys daryti - jei tik suvirins blynus ir sudės taip atgal tai norėčiau pamatyti šitą variantą :D
-
bent jau 166 2.5 CF3 tai dvimasis smagratis. Toks pat kaip 2.0 turbo
ir kitas klausimas, o smagratį nebūtina balansuot kartu su visu alkūniniu?
156 2.5 V6 smagratis vienmasis. Gal vėlesniais ėjo kitaip? Arba tiesiog 166 nusprendė mandriau padaryt :)
-
V6 + Dvimasis tik pas 166.
Netiesa, Liudai. Mano GTV 3.0 V6 2001 m. ph2+ su dvimasiu, nors pirmosios GTV V6 ph1 buvo su vienmasiu.
-
166 v6 dvimasis
-
Netiesa, Liudai. Mano GTV 3.0 V6 2001 m. ph2+ su dvimasiu, nors pirmosios GTV V6 ph1 buvo su vienmasiu.
Visko gali būt ... Man regis pas 166 net TS'as su dvimasiu.
-
Sveiki,
Matau rimtos snekos prasidejo, smagu, pabandysiu atsakyti visiems is eiles...
Taigi, nuliudinsiu, SMF komplektu sitiems varikliams nera, po savaitinio googlinimo radau vienus garazinius UK, kurie tipo daro SMF smagracius. Tekina paprasta blyna, bet reikia atsiusti savo sena DMF'a kad jie galetu nuimti vainika su krumpliais - 350 anglisku pinigu. "Minkstos" sankabos irgi nera, taigi pasirinkimas tik sportine su keramikiniais antdeklais, maciau nete apie 200eur.
Buvo priimtas sprendimas modifikuoti esama, kaip tai buvo daroma:
- isrinktas smagratis, reikejo isgrezti 8-ias kniedes D8.5, tada nusiima tas klibantis blynas ir gauni priejima prie spyruokliu/dempferiu sistemos
- isimti spyruokliu be tekinimo stakliu negalima, po ju bukles ivertinimo (nera luzusiu tiesiog pasedo), priimtas sprendimas juos palikti ramybeje
- vietoje kniedziu isukome grudintus varztus M12 12.9 stiprumo klases 45HRC, su kugine galvute. Blynus teko modifikuoti darant varztu galvuciu pasodinimo vietas
- varztai ant kliju, atlaikanciu 1000C
- ant koordinatines matavimo masinos patikrintas plokstumumas tarp blynu, gavome 0.14 laipsnio paklaida, arba tai 0.08mm tolimiausiame taske. Gauta paklaida ciut daugiau negu plauko storis
- lazerinio suvirinimo budu diskus dar sukabinome 3-jose vietose
Balansavimas:
Statinis ir dinaminis.
Dareme statini, taip mes balansuojame stakliu slifavimo diskus kurie sukasi iki 30K rpm
Liko surinkimas, kita savaite bus rezultatai. Jeigu pavyks, desiu info su nuotraukom, jeigu ne - zvengsime visi kartu :D
Laukiu komentaru apie atlikta darba ;)
-
Viskas skamba graziai, reik tiketis, kad ir rezultatas bus toks pat :)
-
Labai įdomu sužinot rezultatus. Pats ilgai domėjausi SMF konversija šitam varikliui, bet taip nieko ir neradau. Tik nesuprantu kaip su sankaba. Negi abi dalys bus "kietos", be jokios amortizacijos?
-
Labai įdomu sužinot rezultatus. Pats ilgai domėjausi SMF konversija šitam varikliui, bet taip nieko ir neradau. Tik nesuprantu kaip su sankaba. Negi abi dalys bus "kietos", be jokios amortizacijos?
Su DMF statomus sankabos diskus negalima vadinti "kietais" nes jie turi spyruokles, kiek standesnes zinoma...
-
Su DMF statomus sankabos diskus negalima vadinti "kietais" nes jie turi spiruokles, kiek standesnes zinoma...
čia kurioj vietoj tos spyruoklės ant sankabos disko stovi ant 2.4JTD?
-
Tai nupirkai forumiecio pavasario pabaigoje is Vokieciu parvaryta 166 2,4 20V FL'a?
-
čia kurioj vietoj tos spyruoklės ant sankabos disko stovi ant 2.4JTD?
foto pridedu
-
Tai nupirkai forumiecio pavasario pabaigoje is Vokieciu parvaryta 166 2,4 20V FL'a?
Klystat ponas, as tik vazineju su ja siuo metu kol savaja tvarkau :D
Visai padorus auto, sankabai dar kokius 2 metukus gyventi liko sitoje masinoje :D
-
jei des sita diska ant uzvirinto smagracio tai nesuprantu kam dar vargt. 166ai galima uz 50e rasti deveta smagraty kaip piniga. o senovine sankaba reiktu pasidometi ar netinka nuo kazkurio fiat DUCATO
-
jei des sita diska ant uzvirinto smagracio tai nesuprantu kam dar vargt. 166ai galima uz 50e rasti deveta smagraty kaip piniga. o senovine sankaba reiktu pasidometi ar netinka nuo kazkurio fiat DUCATO
Kaip jau visi zinome, paprastu smagraciu 20V varikliui nebuvo. Galima bandyti kazka parinkineti, bet ar tiks tvirtinimas, gabaritiniai matmenys? Jis bus daug plonesnis, tada reiks burti su sankabos komplektu (diskatorius+diskas+ar tiks sankabos disko slicai) kazka daryti su isminimo guoliu...
Nebent Jus jau taip darete?
-
Galutinis produktas kuris bus dedamas i masina atrodo taip, pridedu pora nuotrauku:
-
laukiam ziniu apie galutiny rezultata.
-
Duok dieve tau sekmes.
-
Sveiki visi,
Tikriausiai laukiate ziniu. Tai va, galiu pasakyti tiek kad uzkurus masina viskas gerai, niekas nebarska, jokiu vibraciju, bet......negalime nuorinti sankabos bibena kazkokia ::) Visa sekmadieni plusejome, bet rezultato nulis :angry: Ir su slegiu ir su vakuumu, visais budais bandeme, bet rezultato nulis.
Gal cia yra kazkoks stebuklingas metodas? Galvojame kad pagrindiniam cilindrui ragas.
Ka manote kolegos?
-
pripylkit svirsktu per apacia. per orinimo tazka, kita karta reikia net su jega ir tik per kelis kartus.
-
pripylkit svirsktu per apacia. per orinimo tazka, kita karta reikia net su jega ir tik per kelis kartus.
Pataisykite jeigu neteisingai supratau: paduodam skysti per nuorinimo taska su slegiu ir pumpuojame? O kaip tada nuorinti? Nelabai supratau... ::)
-
ne. gan sudetinga paaiskinti, bet pabandysiu :). man vienam beveik visada pavyksta. reikia bent 20mlr. svirksto ant jo uzmauni plona slangute ir ja uzversi kad nenusautu kita jos gala mauni ant orinimo tasko irgi geriau uzversti kad nenusautu. pedalas atkeltas y virsutine padety. kai pasijungi pylna svirksta atleidi orinimo taska ir kiek pajegi prisumi skyscio, kai jau daugiau nesistumia, laikant svirkste slegy uzverzi orinimo taska. tada pamynkai pedala, ir vel palieki virsutineje pdetyje, ir vel kartoji procedura. ir taip kol uzsipyldo sitema.
jeigu yra kam padeti tai galima uzpidinet su numyntu pedalu, bet kai stumi skysty tada kitas po truputy ranka is leto turi atitraukineti pedala, bet pedalas nevisada padeda.
nzn ar cia ka suprasi...
-
ne. gan sudetinga paaiskinti, bet pabandysiu :). man vienam beveik visada pavyksta. reikia bent 20mlr. svirksto ant jo uzmauni plona slangute ir ja uzversi kad nenusautu kita jos gala mauni ant orinimo tasko irgi geriau uzversti kad nenusautu. pedalas atkeltas y virsutine padety. kai pasijungi pylna svirksta atleidi orinimo taska ir kiek pajegi prisumi skyscio, kai jau daugiau nesistumia, laikant svirkste slegy uzverzi orinimo taska. tada pamynkai pedala, ir vel palieki virsutineje pdetyje, ir vel kartoji procedura. ir taip kol uzsipyldo sitema.
jeigu yra kam padeti tai galima uzpidinet su numyntu pedalu, bet kai stumi skysty tada kitas po truputy ranka is leto turi atitraukineti pedala, bet pedalas nevisada padeda.
nzn ar cia ka suprasi...
Butent taip ir dareme, tik ne svirksta naudojome o kojine pompa sugadinome ir pritaikeme. Spaudeme is visu jegu, bet nuspaudzius pedalas prakrenta zemyn ir ten ir lieka...
-
o pas tave darbinis cilindriukas jau dezej?
-
o pas tave darbinis cilindriukas jau dezej?
Taip, isminimo guolis su darbiniu cilindru (vienas mazgas) dezeje ir dar po pedalu vienas (pagrindinis) Tai paskutinis nepumpuoja :(
-
nu as darbinio nekaltinciau, jis jei ne per virsu tai per apacia bet usipyldo. slegio nelaiko apatinis manyciau. negaliu nieko tikslia pasakyt kai nematau masinos
-
nu as darbinio nekaltinciau, jis jei ne per virsu tai per apacia bet usipyldo. slegio nelaiko apatinis manyciau. negaliu nieko tikslia pasakyt kai nematau masinos
Taip jis uzsipildo, bet nuo darbinio atsukus vamzdeli ir nuspaudzius pedala turetu pumpuoti, o jis to nedaro...tikriausiai manzeta praleidzia...turejau as tokia beda su kita masina...
-
nu tai jis nepasiima per virsu skyscio. bandykit dar per apacia. turi uzsipyldyti.
-
nu tai jis nepasiima per virsu skyscio. bandykit dar per apacia. turi uzsipyldyti.
Bendroj sumoj apie 8 valandas drocinome ta pedala, rezultato nera ::) uzsakiau jau nauja, tada jau drocinsime ji iki pazaliavimo kol sankaba neatsiras...
-
manual'ą bent jau pavartėt prieš surinkdami viską ypač tą vietą kur kalbama apie diskatorių? bent iš foto panašu, jog stovi diskatorius su "reguliatorium" viduj: http://blog.bavauto.com/11334/bmw-self-adjusting-clutch-sac-diy-how-to-replace/
-
manual'ą bent jau pavartėt prieš surinkdami viską ypač tą vietą kur kalbama apie diskatorių? bent iš foto panašu, jog stovi diskatorius su "reguliatorium" viduj: http://blog.bavauto.com/11334/bmw-self-adjusting-clutch-sac-diy-how-to-replace/
Pagal mane stovi paprastas diskatorius.
Gal kas keite tokia sankaba galetu pakomentuoti?
-
manual'ą bent jau pavartėt prieš surinkdami viską ypač tą vietą kur kalbama apie diskatorių? bent iš foto panašu, jog stovi diskatorius su "reguliatorium" viduj: http://blog.bavauto.com/11334/bmw-self-adjusting-clutch-sac-diy-how-to-replace/
tikri vyrai manualu nevarto :lol:
-
tikri vyrai manualu nevarto :lol:
Cia BMW sankabai surinkti manualas reikalingas :D o mes skaitysime kai subyres diskatorius :D
-
tai jo jo, tikri vyrai geriau sankabos pedalą dročins iki pažaliavimo, nei manual'ą paskaitys :D
nieko, bent jau išmoksit pavarų dėžes greit keisti, nes teks dar kartelį nusiimti :lol: - reguliuojamas diskatorius ten stovi. jei Giriaus ar Tipuko telefoną turi - pasuk, gal papasakos kaip statosi, kad nusiorintų iš pirmo karto ;)
-
tai jo jo, tikri vyrai geriau sankabos pedalą dročins iki pažaliavimo, nei manual'ą paskaitys :D
nieko, bent jau išmoksit pavarų dėžes greit keisti, nes teks dar kartelį nusiimti :lol: - reguliuojamas diskatorius ten stovi. jei Giriaus ar Tipuko telefoną turi - pasuk, gal papasakos kaip statosi, kad nusiorintų iš pirmo karto ;)
:o skambinsiu Giriui, hmm...
-
Paaiskinkite man zaliam kas buna kada diskatorius neisstatytas?
-
gal nenusiorina ir bėgiai nesijungia? atspėjau? :lol:
-
jei nesususukta ydejo tai gali tik pilnai neretinti sankabos, bet jei dejo tapaty diska tai turbut ir nereikejo susukineti. bet kokiu atveju del to sankaba mintu pedalas pilnai. kitas dalykas jei uzkniedino naujus andeklus storesnius tada jau susukimas butinas ir tai daznu atveju neretina nes per stori andeklai, tada reikia adaptuoti :D, truputely prideginti. bet kaip jis pasakojo tai ne tame didziausia beda.
-
Begiai nesijungia del to kad nesiiorina, o nesiorina tikrai ne del diskaroriaus isstatymo, cia dvi atskiros problemos...
Kalbejau su Giriumi, del sistemos nuorinimo, panasu kad reiks keisti pagrindini cilindra, uzsakytas, ryt gausiu, bandysime....
Del diskatoriaus, tai Girius pasake kad nieko blogo nenutiks, blogiausiu atveju gali buti kiek kietokas pedalas, o gali ir nebuti...
Kiek suprantu diskatoriaus mechanika, tai nuspaudziant ji pries surinkima, palengviname sau montavimo darbus, nes tada atrodo lyg sankabos pedalas butu nuspaustas ir sankabos diskas nera prispaudziamas.
Pataisykite jeigu klystu ::)
-
susukamas diskatorius kompensuoja sankabos diko dilima. kaip suprantu tau grinius pasake viska ta paty ka ir as. ysidesi nauja cilindriuka tada matysi ko dar truksta ar jau viskas ok.
-
susukamas diskatorius kompensuoja sankabos diko dilima. kaip suprantu tau grinius pasake viska ta paty ka ir as. ysidesi nauja cilindriuka tada matysi ko dar truksta ar jau viskas ok.
Nu ka vyrai, aciu visiems uz atsakymus, po ilgu apmastymu, lupsime deze lauk kad ispausti diskatori :angry:
O kaip buna ::) kaip sakoma nuo kvailumo vaistu nera, o jeigu nedaeina per galva, ateis per si...na :D pasipraktikuosime :D
-
o tau ar bent ant pacio dugno mina sankaba? ka darei su disku? neskubek lupt dezes. kad susuksi diskatoriu tai sistema del to tikrai neissiorins.
-
o tau ar bent ant pacio dugno mina sankaba? ka darei su disku? neskubek lupt dezes. kad susuksi diskatoriu tai sistema del to tikrai neissiorins.
Pagal jausma ant pacio dugno, kokie 3...5mm nuo dugno, bent jau girdisi kad darbinis cilindriukas sujuda. Nauji antdeklai sudeti ant disko, stovejo 3.1mm sudejau naujus 3.5mm tai storio siek tiek prisidejo.
Zodziu deze jau nuimta, siandien jeigu bus sveikatos pradesime delioti viska atgal
-
kur naujienos? :)
-
kur naujienos? :)
Sveiki,
Yra siokiu tokiu naujienu :)
Isstateme diskatoriu, greitai ir paprastai, dabar prisiminsiu visam gyvenimui kad tai reikia daryti :D
Vakar gerokai po vidurnakcio baigeme darbus. Liko kelios smukmenos, manau siandien Alfa isvaziuos is garazo.
Rezultatas: masina uzkureme, vibraciju nera, pavaros jungiasi, gal kiek kietokai. Lengvas baskejimas girdisi, bet isminus sankaba - dingsta, manau cia del naujaj sukliopinto disko, kol prisitrins. Manau ir pavaros del to kiek kietokai junginejasi. Reikia paravaziuoti, pritrinti diska ir garsai dings. O gal ir ne ::)
Viskas kolkas pozityviai :) tiek ziniu ;) Savaitgalis jau cia pat, nepriklausomai nuo rezultatu :alaus: reiks!
-
garsai tai turbut nedings. bet diska tai biski priadaptuok ;), lengvai pasvilink ir jungsis svelniai.
-
garsai tai turbut nedings. bet diska tai biski priadaptuok ;), lengvai pasvilink ir jungsis svelniai.
Garsai dingsta vos prisilietus prie sankabos pedalo arba apsukas padidinus iki 1200rpm
-
Sveiki visi,
Nezinau, gal kas laukia info sia tema, taigi pora zodziu...
Vakar pravaziavau pirmus 100km po remonto, ka as galiu pasakyti - masina tapo nervinga, reikia zaisti su sankaba norint nesokineti kamsciuose. Bet su kiekvienu nuvaziuotu kilometru tas sokinejimas tampa svelniasnis, dar nesupratau ar tai as prisitaikiau prie sankabas darbo ar ten vyksta kazkokie procesai ::)
Vaziuojant ramiai, jokiu esminiu skirtumu nera, vaziuoja puikiai, nieks nevibruoja ir dingsta visi garsai kai variklio rpm 1200 ir daugiau...
Del garsu - ant laisvu garsas lyg po kapotu v12 dyzelis, bet tik lengvai spustelejus gazo pedala, garsas dingsta, arba isminus sangaba - tyla. Keista, dar nesuprantu kas tai galetu buti? Gal yra minciu? Itariu kad kliopintas sankabos diskas, kaip manote?
Aciu uz atsakymus.
-
Manau kad smagratis turėtu balansuotis su alkūniniu drauge norint optimalų variantą pasiekti :lol:
-
Manau kad smagratis turėtu balansuotis su alkūniniu drauge norint optimalų variantą pasiekti :lol:
Tai keiciant smagrati reikia ir varikli ardyti? Net gamykluose taip nedaro...nemanau
-
Na taip, bet gamyklose sankabų irgi neburia ;)
-
Na taip, bet gamyklose sankabų irgi neburia ;)
Wa wa weeeee wa, girl you know it's true :)
Alfaowner yra ne vienas ir ne du postai apie persidarusių DMF'ą į vienmasį. Tai kiek rašo, stebuklų nebūna: arba susitaikai su vibrrrrrr/strange sound šou arba dedį tas kas priklauso :)
-
Zinoma viltis yra kvailiu motina, bet as dar nenuleidziu ranku :) rasyti apie tai kad stebuklu nebuna moka visi, bet kaip sakiau vibrrrr/sou nera, yra tik garsas w12 dyzelis :D
Ziuresime toliau kaip cia bus, bent jau dabar deze nuimti galime per 3 val ;)
-
Zinoma viltis yra kvailiu motina, bet as dar nenuleidziu ranku :) rasyti apie tai kad stebuklu nebuna moka visi, bet kaip sakiau vibrrrr/sou nera, yra tik garsas w12 dyzelis :D
Ziuresime toliau kaip cia bus, bent jau dabar deze nuimti galime per 3 val ;)
Na už atkaklumą ir inovacijas DMF tuning in da Lithuania tikrai nusipelnai pagyrimo ;)
Žėk pakils AR156/166 FL'ų 2,4 20V JTD pardavimai LT žemėlėje jei bus ženkliai pasiskaityta tavo istorija :)
Kitavertus viskas kas daroma proto ribose yra įmanoma, kitos dvi būtinos sąlygos: a) laisvo laiko marios; b) pinigų irgi ne studentiško biudžeto turėjimas.
-
Na už atkaklumą ir inovacijas DMF tuning in da Lithuania tikrai nusipelnai pagyrimo ;)
Žėk pakils AR156/166 FL'ų 2,4 20V JTD pardavimai LT žemėlėje jei bus ženkliai pasiskaityta tavo istorija :)
Kitavertus viskas kas daroma proto ribose yra įmanoma, kitos dvi būtinos sąlygos: a) laisvo laiko marios; b) pinigų irgi ne studentiško biudžeto turėjimas.
:)
Projektas dar zalias :) reikia ji galutinai isbaigti.
Kaip tik tokia konversija yra labai paprasta pinigine israiska: varztai 10vnt, disko antdeklai ir kniedziu sauja. Visa kita technines zinios is universiteto :D
Kaip ir visi dirbantis zmones laiko neturime, bet tiesiog jieskomas sprendimas: kaip valdyti 2.4jtd po chip tiuning'o :) extra kWatai ir standartinis smagratis tik laikinas dalykas - mano masinai uzteko 2 metams :)
-
:)
Projektas dar zalias :) reikia ji galutinai isbaigti.
Kaip tik tokia konversija yra labai paprasta pinigine israiska: varztai 10vnt, disko antdeklai ir kniedziu sauja. Visa kita technines zinios is universiteto :D
Kaip ir visi dirbantis zmones laiko neturime, bet tiesiog jieskomas sprendimas: kaip valdyti 2.4jtd po chip tiuning'o :) extra kWatai ir standartinis smagratis tik laikinas dalykas - mano masinai uzteko 2 metams :)
Da įdomums pasistoj: kiek ilgai tarnaus pusašių šarnyriniai lankstai, pas 2,4 FL'us jie ir taip pakankamai "plastelininiai".
Prieš čipavimai išdūzginai katalizatorius lauk? Tiesus išmetimas/ didesnis IC?
-
Dabar visi tiksliai žinosim kaip NEREIKIA persistengt su čipavimu ;)
-
Da įdomums pasistoj: kiek ilgai tarnaus pusašių šarnyriniai lankstai, pas 2,4 FL'us jie ir taip pakankamai "plastelininiai".
Prieš čipavimai išdūzginai katalizatorius lauk? Tiesus išmetimas/ didesnis IC?
:)
Ne, ismetimas standartinis, katalizatoriai visi vietoje, tik turbina kiek modifikuota :D ir zinoma programa.
Del sarnyru nebijau, gydosi problema taip: arba lazeriu apvirinamas sugadintas pavirsius 62HRC kietumu ir slifuojamas pagal vieta, arba isbelstas daiktas gaminamas naujas pagal vieta. Kiek teko matuotis kietuma, lankstai padaryti is pusiau zalio plieno, cia manau savotiska transmisijos apsauga arba konstruktoriu prokolas.
-
:)
Ne, ismetimas standartinis, katalizatoriai visi vietoje, tik turbina kiek modifikuota :D ir zinoma programa.
Del sarnyru nebijau, gydosi problema taip: arba lazeriu apvirinamas sugadintas pavirsius 62HRC kietumu ir slifuojamas pagal vieta, arba isbelstas daiktas gaminamas naujas pagal vieta. Kiek teko matuotis kietuma, lankstai padaryti is pusiau zalio plieno, cia manau savotiska transmisijos apsauga arba konstruktoriu prokolas.
emm gal netiksliai išsireiškiau, turėjau omeny "granatas" ^-^
-
emm gal netiksliai išsireiškiau, turėjau omeny "granatas" ^-^
Su kreivom rankom ir kristolinis pimpaliukas gali buti pavojingas :D maza to kad gali duzti tai dar ir rankas galima supjaustyti :D
O jeigu rimtai, tai sita vieta reikia priimti tokia kokia yra, tiesiog dedi nauja granata ir iki kito karto :D arba jeigu biudzetas leidzia - tada nera apribojimu 8)
-
Su kreivom rankom ir kristolinis pimpaliukas gali buti pavojingas :D maza to kad gali duzti tai dar ir rankas galima supjaustyti :D
O jeigu rimtai, tai sita vieta reikia priimti tokia kokia yra, tiesiog dedi nauja granata ir iki kito karto :D arba jeigu biudzetas leidzia - tada nera apribojimu 8)
Jėzmą kaip aštriai pasakei, baisu įsipiauti :D
-
Sveiki visi Alfa myletojai :)
Man cia klausymas pasistojo :D koks "paminkstintas" sankabos diskas tinktu 20V JTD varikliui?
Aciu uz atsakymus ;)
-
kai jau dabar masina vaziuoja tai neskubedamas ieskokis deveto gero smagracio, arba pasitaupyk ir nusipirk nauja, bet jis tikrai brangus 600e, as tavo vietoj restoruotau, 160e ir vaziuotai kaip zmogus. aisku taviskis jau nerestoruojamas, reikia donoro. nes taip kaip dabar yra tai tau tikrai neilgai nervai laikys.
-
Sveiki visi Alfa myletojai :)
Man cia klausymas pasistojo :D koks "paminkstintas" sankabos diskas tinktu 20V JTD varikliui?
Aciu uz atsakymus ;)
čia turi omenyje su spyruoklėm, kaip SMF atveju stovi? kai rasi, pranešk :D
-
kAI PARASIAU.Duok dieve tau sekmes.zINOJAU TIK TINGEJAU pylstyt is tuscio i kiaura.Dabar pirksi nauja . viska is naujo.
-
Labai reikiant manau galima kažką sugalvoti. Jeigu iš auto bus spaudžiama „truputį“ daugiau galios, nei standartas, tai tada suprasčiau tokius vargus. Bet jei tai daroma iš norėjimo sutaupyti, tai... Na gal vertėtų pagalvoti apie kokį paprastesnį automobilį?
-
Labai reikiant manau galima kažką sugalvoti. Jeigu iš auto bus spaudžiama „truputį“ daugiau galios, nei standartas, tai tada suprasčiau tokius vargus. Bet jei tai daroma iš norėjimo sutaupyti, tai... Na gal vertėtų pagalvoti apie kokį paprastesnį automobilį?
taigi ten jau 175kw
-
Sveiki visi,
Visi sitie vargai ne del taupymo, o sprendimo pajieskos - kaip suvaldyti extra kWatus. Zinoma galima sudeti nauja DMF'a ir nesukti sau smegenu bet masina kartais "spaudziama" ir tas naujas smagratis greitai pataps useless.
Jau pora dienu vazineju, garsai keiciasi, pavaros vis svelniau junginejasi, stabiliai greitejant jokio skirtumo nuo to kas buvo. Bedos prasideda vaziujant letai ir start/stop kamsciu rezimas. Tada reikia zaisti su sankaba :-\
Reiks pabandyti panagrineti kaip Smagresta restauroja smagracius. Kiek pamaciau is reklaminio klypuko, tai spyruokles jie daro vietoje (susuka ant tekinimo stakliu) o tai yra bullshit, tokios spyruokles ilgai netarnauja :-\
Gal kas zino kur gauti sportini sankabos diska sitam varikliui?
-
Pasiskaityk alfaowner forumą, ten iš 2.4JTD išspaudę gyvą velnią kw ir kiek pamenu pasakojo apie transmisiją. Dėja, dabar jau nerandu tos temos.
-
Pažiūrėk čia : http://www.clutch-specialists.co.uk/
-
Sveiki visi,
Visi sitie vargai ne del taupymo, o sprendimo pajieskos - kaip suvaldyti extra kWatus. Zinoma galima sudeti nauja DMF'a ir nesukti sau smegenu bet masina kartais "spaudziama" ir tas naujas smagratis greitai pataps useless.
Jau pora dienu vazineju, garsai keiciasi, pavaros vis svelniau junginejasi, stabiliai greitejant jokio skirtumo nuo to kas buvo. Bedos prasideda vaziujant letai ir start/stop kamsciu rezimas. Tada reikia zaisti su sankaba :-\
Reiks pabandyti panagrineti kaip Smagresta restauroja smagracius. Kiek pamaciau is reklaminio klypuko, tai spyruokles jie daro vietoje (susuka ant tekinimo stakliu) o tai yra bullshit, tokios spyruokles ilgai netarnauja :-\
Gal kas zino kur gauti sportini sankabos diska sitam varikliui?
Ta pati sako ir alfaowner forumuose, ka ir pats sakai: "Bedos prasideda vaziujant letai ir start/stop kamsciu rezimas. Tada reikia zaisti su sankaba :-\
-
Ta pati sako ir alfaowner forumuose, ka ir pats sakai: "Bedos prasideda vaziujant letai ir start/stop kamsciu rezimas. Tada reikia zaisti su sankaba :-\
Jau savaite vazineju, garsai pamazu mazeja, pasidare jau nebe w12 o w8 dyzelis :) bet vistiek yra. Trukciojimai yra vaziuojant letai, jau sito nebepakeisi :-\ yra kaip yra. Maltis po miesta biski uzknisa, bet kadangi gyvenu uzmestyje, tai kolkas dideliu problemu nesukelia.
Zvalgausi nusipirkti is UK visa sportine sankaba: smagratis+diskatorius+diskas, bet kazkaip siuo momentu sazine neleidzia tiek isleisti $ .
-
Sveiki visi,
Manau galima reziumoti atliktus darbus: perdaryti i SMF'a galima bet gausis tikra sportine sankabe be jokiu paminkstinimu. Vaziuoti uzmestyje netrukdo, sukelia diskomforta mieste start/stop rezimu, vaziuojant po kelis metrus. Aciu visiems uz atsakymus ir palaikyma.
Sekmes ;)
-
Ačiū už įdomių, daug kam aktualių idėjų realizavimą ir patirties pasidalinimą. Ši tema dar ilgai bus vartoma internautų ;)
-
Su kreivom rankom ir kristolinis pimpaliukas gali buti pavojingas :D maza to kad gali duzti tai dar ir rankas galima supjaustyti :D
O jeigu rimtai, tai sita vieta reikia priimti tokia kokia yra, tiesiog dedi nauja granata ir iki kito karto :D arba jeigu biudzetas leidzia - tada nera apribojimu 8)
Jei ne paslaptis iš kur perkat tas 20V vidines granatas? Reiktų tos ilgosios, keleivio pusės. Negaliu sunkesnio kelevio vešt, pradeda purtyti kaip reikalas...
-
Jei ne paslaptis iš kur perkat tas 20V vidines granatas? Reiktų tos ilgosios, keleivio pusės. Negaliu sunkesnio kelevio vešt, pradeda purtyti kaip reikalas...
Dar neteko keisti ::)
-
Dar neteko keisti ::)
tiketina, kad uztektu ir triguoli pakeist, jei dar taures nesu...ai su sunkiais keleiviais
-
Turiu kelis senus triguolius ir jie išoriškai atrodo tvarkingi, nebent žiedų išorė nudyla ir jų diametras sumažėja. Reiks bandyt pakeitaliot juos. Įdomu gal išeitų šiek tiek pailginti-patrumpinti pusašį, kad triguolis gulėtų ne toje pačioje taurės vietoje...
-
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1542810140
Ne tiek daug ir naujas triguolis kainuoja.
gerai išplauni senus tepalus, surinkdamas nepagaili grafitinio tepalo, nauja guma nuo vw transporter ir granata kaip nauja.
-
O kurioj vietoj sudyla tas triguolis? Kaip patikrinti ar blogas?
-
isdyla stakanas darbinese vietose atsiranda duobes. (granatos korpuse)
-
isdyla stakanas darbinese vietose atsiranda duobes. (granatos korpuse)
Tą tai suprantu, bet žmonės aukščiau teigia, kad sudyla triguolis. Keletą ant lentynos turiu, tai nei vienas nekleba. Įdomu ar viduj sudyla ar išorė tų žiedų.
-
Tą tai suprantu, bet žmonės aukščiau teigia, kad sudyla triguolis. Keletą ant lentynos turiu, tai nei vienas nekleba. Įdomu ar viduj sudyla ar išorė tų žiedų.
dazniausiai adatos isbyra
-
Šiaip pirma turbūt, kad adatos išbyra, po to guolių dalis kuri liečiasi į korpusą nudyla ir pasidaro nesimetriška ir tik po to korpuse pradyla duobės. Bet kad iki tokios stadijos prieiti tikrai kad ilgai reikia važinėti plyšusia guma. Tai tokiu atveju naujas triguolis neturėtų turėti laisvumo ir tokiam korpuse, nes duobės išdilusios jau nuo ne tokios formos guoliukų. Ir tai jau esu patikrinęs praktikoje. Tik tiek kad turėjau pasirinkimą iš dviejų korpusų ir pasirinkau variantą kur nėra duobių, nors ir tikrai nebuvo laisvumo tarp abiejų.
-
Sveiki visi,
Jau praėjo nemažai laiko nuo smagračio perdarimo, kompetitingai galiu pasakyti - nieko gero :D Prieš pora savaičiu su skaudančia širdimi pirkau naują smagratį, diskatorių ir sankabos diską. Sumontuota, visi aprašyti garsai dingo, trukčiojimai irgi pašalinti :D
Eksperimentas nepasiteisino arba reikėjo jieškoti minkšto sankabos disko, bet tokio neradau...
Tai va, tokios ir naujienos :D Tiesa dar jau visai greit jieškosiu šeimininio auto, tai su Alfike teks atsisveikinti, stebekite Autopliuse kam idomu. ;)
Iki
-
Sveiki visi,
Jau praėjo nemažai laiko nuo smagračio perdarimo, kompetitingai galiu pasakyti - nieko gero :D Prieš pora savaičiu su skaudančia širdimi pirkau naują smagratį, diskatorių ir sankabos diską. Sumontuota, visi aprašyti garsai dingo, trukčiojimai irgi pašalinti :D
Eksperimentas nepasiteisino arba reikėjo jieškoti minkšto sankabos disko, bet tokio neradau...
Tai va, tokios ir naujienos :D Tiesa dar jau visai greit jieškosiu šeimininio auto, tai su Alfike teks atsisveikinti, stebekite Autopliuse kam idomu. ;)
Iki
Buvai ispetas, kad taip bus ;)
-
Taip, buvau įspėtas, bet dabar dar ir su patirtimi :) beveik pavyko :D
-
O kas su varikliu burta buvo, kad norejai perdaryti? :)
-
Su variklių viskas paprasta - Galingas.lt ir važiuoja kaip vėjas, bet tas galios kėlimas niekuo dėtas. Tai mano 4-ta mašina tobulinta su galingas.lt, visų smagračiai laikė puikiai, metai ir rida padarė savo, ir dar labai jau smagus šitas mašiniukas, taip ir norisi paspausti ;)
-
Šis smagratis su dėže šiam varikliui jau yra ant ribos (keli NM skiria standarto sukimo momentą nuo dėžės rekomenduojamą maksimalų sukimo momentą). Čipavimas tiesiog viską žymiai pagreitina. Kiti modeliai tavo turėti matomai turėjo didesnį rezervą (kaip pvz senesnis 1.9 JTD 77kw eina ta pati sankaba ir smagratis, tiek 2.4 JTD, tiek 1.9 JTD 16V, kurie jau standarte yra žymiai galingesni).
Aišku tavo paminėtų priežasčių irgi negalima nurašyti. Tiesiog viskas susidėjo į vieną vietą, o rezultatą matom šioj temoj :D