Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Alfis 156 2015-07-07 10:33

Antraštė: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 10:33
Sveiki, turiu problemą. Galbūt iš jūsų kas nors esat susidūrę su tokia problema kaip mano ir žinote jos sprendimą. Žodziu, užvedus šalta dirba gražiai, tačiau pašilęs variklis kala kaip dyzelis ir net gastelėjus taksi. kas tai? kokie sprendimo variantai?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Wojszwillo 2015-07-07 10:43
Jeigu būtų priešingas variantas - šaltas kaip dyzelis, o karštas - normaliai, tada 100% variatorius.
Mano 147'tos, kur variatorius jau senai "miręs", tai kala šaltas / karštas.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 10:56
Ir dar nepaminejau. Ties 2000 variklio sūkių kalimas dingsta ir variklis dirba gražiai. Mano atveju kalimas prasideda varikliuj jau pašilus, kame gali būt problema?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Dancius 2015-07-07 11:04
Variatorius
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 11:15
O tasai varijatorius restauruojasi ar kaip nors kitaip remontuojasi?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Disco_V 2015-07-07 14:46
O tasai varijatorius restauruojasi ar kaip nors kitaip remontuojasi?

Kiek žinau - nerestauruojamas. Jis keičiamas nauju. Geriausia tą daryti keičiant pagrindinį diržą. Kaina - paieškok internetuose, bet jaučiu, kad neapsidžiaugsi pamatęs :D
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 14:49
As kaip suprantu pasilus varilkiuj jam gal tepalo spaudimo neuztenka. Kaip manot tirstesni tepala supylus nepadetu? o kaina jo didmena 260 euru...
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Dancius 2015-07-07 15:01
Niekas nepadeda tik jo keitimad
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 15:07
Kokios pasekmes jo nekeiciant?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Disco_V 2015-07-07 15:41
Kokios pasekmes jo nekeiciant?

Va, pasiskaityk, gal atsakymą rasi. O ir google turėtų padėti, nes ne vien alfų varikliai buvo su variatoriais.

http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,64223.0.html
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-07 15:45
Dekuj
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: PiPPas 2015-07-07 16:17
O tasai varijatorius restauruojasi ar kaip nors kitaip remontuojasi?

Variatoriui sugedus ar pradėjus streikuoti, garsas atsirastų varikliui esant šaltam ir šylant dingtų, kol galiausiai pasiliktų pastoviai. Be to, variatoriaus garsas yra toks, tarsi būtų dyzelis.

Tikrai abejoju, kad pas tave yra šitas reikalas ir neskubėk jo keisti, nes naujas variatorius kainuoja apie 200-250 eur. Naudoto dėt neverta, restauracijos nepadės, tik nutęs pakeitimo terminą (gal savaitei, gal mėnesiui, gal pusmečiui).

Mano siūlymas važiuot pas specus į servisą, kurie žino TS variklius ir gali konkrečiai patarti. Viskas priklauso nuo miesto, kuriame randiesi - tada galima pasiūlyt konkrečią vietą, kur galima būtų nuvažiuot patikrai. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: TwinTurbo 2015-07-07 16:32
Gal ne kiek kala, o kiek klaksi? Na, nesu variklių specas, bet taip pat pritarčiau Pippo minčiai, kad čia ne variatorius kaltas. Šalta dirbtų kaip dyzeliukas, ir jei variatoriui pabaiga tai toks garsas išliktų nuolatos. Paprasčiausiai kompensatoriai galbūt klaksi ant laisvų, o pagazavus garsas dingsta. Tai paaiškina kodėl šalta neklasi, o tik pasiekus darbinę temp. Pašyla tepalas, suskystėja ir tampa per skystas kompensatoriam, o šie pradeda skleist garsą dirbant laisvais sūkiais. Pradžiai, kai keisi alyvą, patarčiau jau nepirmos jaunystės TS susipilti kokybišką 10w40 (jei naudojami dabar 5w40) Mobil, Eneos, Liqui Moly, Meguin tepalus ir turėtų padėt. O jei ne, tada jau tik Alfų TS'us išmanantys meistrai nustatys pamatę.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Dancius 2015-07-07 17:04
Jai taip tai gali tada pamėgint supylt 10W50 jis nekaip skysteja prie aukštų temperatūrų.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-08 12:38
Alfa sukasi Alytuje. Na salta ji dirba normaliai dar. bet kai pasyla tai dirba laisva eiga kaip dyzeline. Bet to gastelnant 1000-2000 tarpe pasigirsta ryskesnis kalenimas. Taciau apsukas sukelus virs 2000 sukiu visi garsai dingsta ir variklis dirba svariai.


Darbar apie tepalus, sakote tai gali buti del tepalu? Ziurejau Jusu siulyta 10w50. Man ismete matociklu alyvas. Galbut man reiketu pilti net 10w60 klampumo alyva? Nelabai as suprantu tepaluose skaiciu reiksmes, tad negaliu issirinkti tinkamiausios alyvos esant tokiai situacijai...
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: PiPPas 2015-07-08 12:51
Alfa sukasi Alytuje. Na salta ji dirba normaliai dar. bet kai pasyla tai dirba laisva eiga kaip dyzeline. Bet to gastelnant 1000-2000 tarpe pasigirsta ryskesnis kalenimas. Taciau apsukas sukelus virs 2000 sukiu visi garsai dingsta ir variklis dirba svariai.


Darbar apie tepalus, sakote tai gali buti del tepalu? Ziurejau Jusu siulyta 10w50. Man ismete matociklu alyvas. Galbut man reiketu pilti net 10w60 klampumo alyva? Nelabai as suprantu tepaluose skaiciu reiksmes, tad negaliu issirinkti tinkamiausios alyvos esant tokiai situacijai...

10w60 yra labai skysta skirta "labiau sportuojantiems", kurie mėgsta apsukas aukštai kelt ir pnš. Tau ji tikrai netiks.

O remontuot siūlau rinktis Vilnių arba Kauną, kur yra žmonių, suprantančių kas yra TS variklis ir kokios būna bėdos su juo. 8)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-08 12:58
Bent kokiu atveju reikia keisti tepala. Tik nezinau koki rinktis, 10w50? 20w50?
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Dancius 2015-07-08 13:05
10w50 čia yra pusiau sintetika
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: liuduks 2015-07-08 13:18
Dančiau nebūtinai !

Čia tik klampumo nurodymas

Tiek 10w50,
tiek  10w60,  pvz  Selenia Sport 10w60 ir Selenia Racing 10w60 arba tas pats Catrol Edge  ir Catrol Edge FST 10w60 klp.
yra tiek mineralinės hidrofuotos (pusiau sintetikos vadinamos) tiek sintetinės
paieškojus gal net 10w40 sintetinės rastum ...

Knygutėj TS'o kiek pamenu buvo parašyta: "synthetic based 10w40"
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Disco_V 2015-07-08 13:47
Tai kad man čia jau panašu į motoro pabaiga, o ne į tepalų problemą... Pasikeisk dėl viso pikto, bet kažkodėl abejoju ar padės. Pradžiai pas motoristus nuvažiuok, tegul jie įvertina kas ten barška. Ar nebus koks indėklas prasuktas...
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: KLIFF 2015-07-08 13:52
Gali pilti ir 10w60 sintetine. Jei nenutils, tai jau ne alyvos reikalas. Butu panasu i variklio pabaiga, bet tokiu atveju tas garsas stipretu apsukas keliant, o jei uztyla, tai arba psichologiskai uztyla, arba kompensatoriai barska :)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Dancius 2015-07-08 13:52
Liuduks aš lyginu 10w50 ir 20W50 kuri tikrai nebus sintetika ir prie minusines temperatūros bus labai klampus.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-08 15:12
Kad indeklai butu tai nemanau. Variklio jos niekas netaisys jau. Vaziuos kol uzkals. Geriausias remontas jai bus tepalo pakeitimas. Neverta jos taisyt, nes masina nenauja o ir kaina nera visos didele kad apsimoketu... Tad, meginsiu pilt 10w50 alyva ir tikiuosi pades. Matavau kompresija cilindruose. Trijuose po 12,8 ir vienam 12,6. Tai manau kad su stumokline dalim ten viskas ok. Bet kalimas- fenomenalus. Kad kompensatoriai taip kaltu nesu girdejes.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: PiPPas 2015-07-08 15:14
Kad indeklai butu tai nemanau. Variklio jos niekas netaisys jau. Vaziuos kol uzkals. Geriausias remontas jai bus tepalo pakeitimas. Neverta jos taisyt, nes masina nenauja o ir kaina nera visos didele kad apsimoketu... Tad, meginsiu pilt 10w50 alyva ir tikiuosi pades. Matavau kompresija cilindruose. Trijuose po 12,8 ir vienam 12,6. Tai manau kad su stumokline dalim ten viskas ok. Bet kalimas- fenomenalus. Kad kompensatoriai taip kaltu nesu girdejes.

Nustebtum kokių fenomenalių problemų būna... 8)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Alfis 156 2015-07-08 15:18
Zodziu, pakeisiu tepalus ir bus aiskiau viskas. Rezultata parasysiu po keitimu. Bet diskusiju as vis dar laukiu, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau  :)
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: shpuncik 2015-07-08 15:40
prašom nuomonė - parodyti, tam kas supranta.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: Disco_V 2015-07-09 12:16
prašom nuomonė - parodyti, tam kas supranta.

Jo, čia geriausias ir pigiausias kolkas pasiūlytas variantas. Netgi pigiau už tepalų keitimą. Gal ten jau nebeverta keist tuos tepalus.
Antraštė: Ats: AR 156 1.8 TS: šilto variklio "kalimas"
Parašė: TwinTurbo 2015-07-09 20:16

paieškojus gal net 10w40 sintetinės rastum ...

Knygutėj TS'o kiek pamenu buvo parašyta: "synthetic based 10w40"

Yra.  ;) kaip tik naudoju Eneos 10w40 sintetinę, TS'ui pats tas, kai jau varikliui 17 metų ir nebuvo kapitalizuotas. Pfu pfu pfu. Geresnių specifikacijų kaip su 10w40 nesu matęs ir dar už tokią krikščionišką kainą.

http://www.eneos-baltics.com/variklio-tepalai/premium-10w40/product/?id=65
API SL/CF
ACEA: A3/B3/B4
VW 500.00/505.00,
MB 229.1
Porsche
BMW Special Oil