Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Geds 2015-06-21 20:33
-
Sveiki, atsirado tokia problema, iš vairo kolonėlės dinginėja tepalas, atsiranda keistas garsas. Dapilu kiek reikia tepalo, garsas dingsta, tačiau pastovi pernakt ir vėl tas pats, nėra tepalo ir tas garsas atsiranda. Palindus po mašina viskas gražu ir sausa, niekur nepribėgę ir jokios balutės po mašina nematyt.. Tai va, prašau kokio nors patarimo, kas galėtų būt, galbūt įmanoma savam kieme susitvarkyt, nei varyt į servisą.
-
Negali jis tiesiog dingti, turi matytis nutekėjimai. Gal kažkur užlaša ir sudega? Smarvės nesijaučia?
-
Jaučias kažkas
-
subega i guma,tuoji isbegs,ten daug neissilaikis
-
O tai čia įmanoma pačiam kaip nors susitvarkyt ar geriau į servisą?
-
O tai čia įmanoma pačiam kaip nors susitvarkyt ar geriau į servisą?
Į servisą. Greičiausiai reikės siurblį keist. Ir patariu nedėt naudoto, nes vėl tas pats bus po savaitės ar kelių mėnesių. Naujas anksčiau kainuodavo apie 250-300 Lt. 8)
Beje, palindus nieko nesimato, nes skystis gali tekėt iš ten tik užvedus, kai yra slėgis. Kitu atveju niekas ten nebėgs.
-
Į servisą. Greičiausiai reikės siurblį keist. Ir patariu nedėt naudoto, nes vėl tas pats bus po savaitės ar kelių mėnesių. Naujas anksčiau kainuodavo apie 250-300 Lt. 8)
Beje, palindus nieko nesimato, nes skystis gali tekėt iš ten tik užvedus, kai yra slėgis. Kitu atveju niekas ten nebėgs.
Na siurblys gali būti visai ne prie ko, jei pati kolonėlė kiaura. Ūžimas gali būti iš siurblio kai yra tepalo trūkumas. Kieme nesusitvarkysi, nebent tavo kiemas pilnas autoserviso įrangos. Jei pareis siurblys - statyk TIK naują, nes aš asmeniškai kaitaliojau dėvėtus siurblius, kol trūko kantrybė ir pastačiau naują (po keturių dėvėtų per ~1,5 mėnesio). Pati vairo kolonėlė restauruojama. Nežinau ar verta statyt visai naują, vistiek su ta mašina daugiau dviejų metų nevažiuosi.
-
Visu pirma reiketu issiaiskinti vieta, per kuria skystis isbega. O tada bus aisku, galima paciam ant kiemo susitvarkyti ar teks ieskotis duobes arba serviso. Gali leisti per kiaura vamzdeli, gali per kolonele, gali per siurbli. Siaip turetum bala matyti, nes masinai sustojus kazkiek skyscio dar isbega, nors sistema jau isjungta, o jei nematai, tai uzkurk masina, pasukiok vaira ir pamatysi, gali buti, kad tas skystis kazkur subega (pvz ant variklio apsaugos, ar dar kokia drenazo vieta randa, o gal bega i salona, per vairo koloneles tarpine!), vaziuojant jis isbega jau ant asfalto, del to ir nesimato sustojus, bet siuo atveju, tereikia paziureti atidziau ir pamatysi :)
-
Giliau pasikapstęs atradau problemą, skystis bėga į saloną per vairo kolonėlės tarpinę. Varysiu į servisą ir net nežinau kiek kainuos toks malonumas...
-
166 temoi apkalbeta,manau bus panasu ir 156,jai tiesios rankos pats gali susitvarkyt
-
sveiki,
Reikia pagalbos, kadangi forume nieko neradau noriu paklaust,
Situacija tokia, mano alfa 156 2,4 jtd20v uzknisa barsket,
visa pakaba sudeta nauja 100%, viskas uzsukta ir t.t. bet per du0bes barska kazkur vairuotojo pusei.
Gali but vairo kolonele? bet juoje laisvumo nesijaucia, sarnyrai pakeisti, skystis niekur nebega?
gal kas turi minciu?
::)
-
sveiki,
Reikia pagalbos, kadangi forume nieko neradau noriu paklaust,
Situacija tokia, mano alfa 156 2,4 jtd20v uzknisa barsket,
visa pakaba sudeta nauja 100%, viskas uzsukta ir t.t. bet per du0bes barska kazkur vairuotojo pusei.
Gali but vairo kolonele? bet juoje laisvumo nesijaucia, sarnyrai pakeisti, skystis niekur nebega?
gal kas turi minciu?
::)
Ar tikrai įsitikinęs, kad kolonėlė? O kaip stabilizatoriaus gumos, traukės? Vairo traukės? 8)
-
st, gumos naujos pries savaite pakeistos vairo traukes naujos :D
-
st, gumos naujos pries savaite pakeistos vairo traukes naujos :D
Amortizatorius patikrink - gal atsilaisvinę. Spyruokles - gali būti lūžusios.
Apatinės svirtys kaip? Ypač centriniai sailentai? 8)
-
Amortikai persukti :) spiruokles ok.
Centrinis sailentas vienas nepatinka man sutrukinejes visas,
-
Barska tikrai stabilizatoriai,ir nors atrodo kad nekliba ,visos kitos detales nebarska ,o kartais prie tam tikru situaciju stuktelna sujuda sugirgzda .Stabilizatoriai ir laiko bent man 10 t anksciau jieskodavau irgi visko,o pasirodo stabilizatoriai.
-
aš irgi manau, kad stabilizatoriai. važiuot netrukdo, bet barška.
-
vietoj to kad čia diagnozes per internetą daryt buriant iš "atrabotkės" nuosėdų nepaprasčiau nuvaryti į servisą kuris turi žirklinį keltuvą kur stovinčią mašiną gali pakelti ant ratų ir patikrina tegul normaliai
-
Atsuk stabilniko traukes ir pravažiuok be jo.
-
Pasikartosiu , 156 niekas daugiau nebarska tik stabilizatoriai,visa kita skleidzia kitus garsus.O stabilizatoriai barska taip kad atrodo kad tuoj kas isvirs isvis ,prasideda labai greit pavazinejus dar 2-3 t garsas baisinis. TRW laiko apie 15 t bandziau det pigiausias uz 6 oirus uz vnt laiko 10 t
-
Stabilizatorius bilda. Specifinis garsas, su kitom dalim nesumaišysi.
Dėjau po 6 eur, pravažiavau 40k km. Išardžiau, dar nekliba.
Mano dabartinėj alfoj originalius fiat'o išėmiau (pagaminimo metai sutampa su mašinos pagaminimo data). Rida buvo 209k km.
-
As i 166 sudejau mogus,jau geri 20.k pravaziuoti dar nebarska. Kiek mokejau tikrai neatsimenu,reiktu saskaitas pasikelt,bet zinau,kad cia pigiena.
-
Na greiciausiai Alfa Romeo Crosswagon Q4 turedama 200 mm kelio prosvaisa gauna daugiau siubavimo,ir stabilizatoriai labai kencia.Sutikciau su jumis.