Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: Joske 2015-05-24 17:50
-
As nujauciu kad turbut bus kaltas rudas rezistorius radiatoriuje kuris,kiek zinau, perjungia greicius,nes ausintuvas isijungia tik apie 100C ir max greiciu. Norejau paklausti ar imanoma kaip nors patikrinti ta rezistoriu? Siek tiek nesinori pirkti dali tiksliai nezinant ar ji bloga ::)
-
As nujauciu kad turbut bus kaltas rudas rezistorius radiatoriuje kuris,kiek zinau, perjungia greicius,nes ausintuvas isijungia tik apie 100C ir max greiciu. Norejau paklausti ar imanoma kaip nors patikrinti ta rezistoriu? Siek tiek nesinori pirkti dali tiksliai nezinant ar ji bloga ::)
tai atsijungi nuo jo laidus ir patikrini varžą su testeriu to rezistoriaus - kadangi ten 0.18 Ohm +/-10% tai kitaiskas testeris rodis kokius 1-2 Ohm.
-
tai atsijungi nuo jo laidus ir patikrini varžą su testeriu to rezistoriaus - kadangi ten 0.18 Ohm +/-10% tai kitaiskas testeris rodis kokius 1-2 Ohm.
Ant maniskio parasyta 0.23Ohm. Testeris rodo 0.3ohm. Bet as manau kad besikrapstydamas radau rimtesne problema. Pajungiau testeri i laidus kurie ateina i rezistoriu ir nera jokios itampos iki kol temp pasiekia +-100C. Ar tik nebus kad ECU
grybauja... ???
-
kad su virgulėm aplink mašiną nevaikščioti ir neburti iš kavos tirščių pasiimi schemą ir tikrini. ground'as ten switch'inamas per rėles. pastovus pliusas ateina per saugiklį į ventiliatorių.
-
gali buti ir rele,bent pas mane ant 155 buvo kontakatai kaladeje padege.
nekaltink iskar ecu (netikiu kad jis kaltas)
-
As nujauciu kad turbut bus kaltas rudas rezistorius radiatoriuje kuris,kiek zinau, perjungia greicius,nes ausintuvas isijungia tik apie 100C ir max greiciu. Norejau paklausti ar imanoma kaip nors patikrinti ta rezistoriu? Siek tiek nesinori pirkti dali tiksliai nezinant ar ji bloga ::)
Duodu 99%, kad varža ant radiatoriaus kalta, lygiai tokią pačią bėda sutvarkiau kažkada savo gtv ;)
-
i radiatoriu isuktas daviklis triju kontaktu yra? cia yra tavo ventiliatoriu jungiklis. isijungi degima, trumpini tarppusavyj 2 is triju laidus(tikiuosi suprasi kuriuos) ir ziuri kokiu greiciu sukasi ventiliatorius, tada trumpini ant kito kontakto ir matai kita ventiliatoriaus greiti, jei abiem greiciais ventiliatorius sukasi, keiti si davikli nes jis nuo temperaturos neuzsitrumpina
-
i radiatoriu isuktas daviklis triju kontaktu yra? cia yra tavo ventiliatoriu jungiklis. isijungi degima, trumpini tarppusavyj 2 is triju laidus(tikiuosi suprasi kuriuos) ir ziuri kokiu greiciu sukasi ventiliatorius, tada trumpini ant kito kontakto ir matai kita ventiliatoriaus greiti, jei abiem greiciais ventiliatorius sukasi, keiti si davikli nes jis nuo temperaturos neuzsitrumpina
TS'e buvo dviejų tipų pajungimas - su termo davikliu ir be jo.
-
TS'e buvo dviejų tipų pajungimas - su termo davikliu ir be jo.
V6 irgi taip pat.
-
TS'e buvo dviejų tipų pajungimas - su termo davikliu ir be jo.
Man atrodo pas CF3 (pamirsau pirmam poste paminet kad pas mane CF3) termodaviklio ant radiatoriaus jau nera. Greiciu perjungimas valdosi per ecu,reles ir ta varza ant radiatoriaus. Dabar del pacios varzos. As ir pats maniau kad ji bus kalta,bet man keista,kad ji negauna jokios itampos iki kol temp pasiekia 100C. Zodziu kaip shpuncik sake cia kolkas burimas is kavos tirsciu. Susiradau schema ir savaitgali pasitikrinsiu visa sistema ;)
-
varza, sumazina ventiliatoriaus sukimosi greiti.. t.y. tavo pirmas greitis isijungia prie 100 C laipsniu, o antras greitis isijungs prie 110 c
-
varza, sumazina ventiliatoriaus sukimosi greiti.. t.y. tavo pirmas greitis isijungia prie 100 C laipsniu, o antras greitis isijungs prie 110 c
Nemanau kad pirmas greitis isijungia prie 100C.... Man atrodo pirma greiti jungia kazkur ties 90 ::)
-
Nemanau kad pirmas greitis isijungia prie 100C.... Man atrodo pirma greiti jungia kazkur ties 90 ::)
Blogai atrodo.
-
vietoj to kad susirasti abi rėles, pasikabinti ant išėjimo po lemputę, kitą galą pajungti ant (+) ir žiūrėti kuris ten greitis įsijungia jie baigia romaną prirašyti :D
schemą turi? atsiverti ten euro3, su A/C 26 grupė, be - 27 ir pirmyn.
PS manual'e užsiminta, jog pirmas greitis jungiasi ties 92C, antras - 97C. bet čia iki Euro 3 ar tai '98-ų
PSS 100C tai čia kompas rodo, ar žiūrima į rodyklę ir iš palubinsko sprendžiama, jog ten dupopenkiasdešimt