Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Pavas 2015-04-24 10:48
-
Kol keliauja mano nauji R19 ratai, nusprendžiau pasitvarkyti mažas bėdeles visas...
Dabar klausimas apie vairo stiprintuvą -žinau, kad čia silpnoji pusė Alfų 159. Manoji Alfa 159 2008 metų. Skystį viduje tikrinau - panašu, kad raudonas. Aišku, neesu tikras ar tas, nes yra raudonų kurie netinka. Skysčio tikrai sočiai. Bet važiuojant mažesniu greičiu jaučiasi didelis sunkumas vaire, nedidelė vibracija ir 'urzgiantis garsas'. Alfa Owner forume skaičiau, kad problemą daugumą išsprendė pakeitę stiprintuvo skysčio rezervuarą.
Įdomus dalykas tas, kad stovint vietoje įjungus 'D' ant automato - garsas stipresnis ir vibracija. Kada ant 'N' arba 'P' sukalioji vairą - beveik nelika. Neesu inžinierius, bet tikrai niekaip nesurišu, ką bendro gali turėti dėžė ir vairo stiprintuvas ??? ??? ???
Pafantazuokim, ką galvojat.
-
Taip, pirmos kartos 159 tureju bedu su vairo kolonelem. Bet problema pasireiksdavo anksti, ir vargu ar dar like ant pasaulio 159-u su pirmos kartos kolonelemis. Tavojoj, greiciausiai jau irgi bus pakeista, ir greiciau naujoji susidevejo, nei "igimtoji" yda pasireiske :)
Taip, problema su skyscio rezervuaru gan dazna buvo, bet del bakelio skystis putodavo ir urzgimas budavo net stovint vietoje, tai pasireiksdavo, mazdaug 5min po masinos uzkurimo.
Fantazijos baigiasi ties siurblio nusidevejimu arba koloneles nusidevejimu, jeigu skystis nedingineja :D Aisku, gali ir bakelis buti, pozymius aprasiau, bet kiek pastebejau, bakelio problema pasireiskia tik pas naujausius modelius, dazniausiai pas Brera, kazkodel, ir skysti ten jau ne raudona pildavom, o visiskai skaidru, kiek zinau, skystesni.
-
Ar rekomenduotumėt kąžką ardyti ir žiūrėti ? Turiu nuosavą autoservisą, todėl kažką išardyt ir išimti pažiūrėt nekainuoja.
Taip pat kažkada vienas alfista minėjo, kad su laiku reikia vairo kolonėlėje kažką sutepti po kažkokia guma. Aš pamiršau ką tiksliai aiškino :du:
-
Pasakyk kas per autoservisas,zinosim kur masinos nevaryt. Pyk nepyk,bet skiltis,servisai meistrai ir nuvarius pas juos problemos bus issprestos
-
Bent jau as nezinau budu, kaip patikrinti siurbli ar kolonele, ju nekeiciant. Kai man buvo problemu su 147 stiprintuvu, niekas ir nepasiule kitokio diagnozes metodo. Gedima diagnozavau, agregatu keitimu metodu. Pakeiciau skysti, nepadejo, tada pakeiciau siurbli - padejo. Gal kokie hidraulikos specialistai ir galetu diagnozuoti, kur butent problema :)
-
Pasakyk kas per autoservisas,zinosim kur masinos nevaryt. Pyk nepyk,bet skiltis,servisai meistrai ir nuvarius pas juos problemos bus issprestos
Tai žinoma, turėdamas autoservisą, kur man darbai nekainuoja, važiuosiu kitiems susimokėti pinigų :alaus: O tvarkyt nežino ką todėl, kad pas mus pagrindas važiuoklė ir etc. :)
-
Bent jau as nezinau budu, kaip patikrinti siurbli ar kolonele, ju nekeiciant. Kai man buvo problemu su 147 stiprintuvu, niekas ir nepasiule kitokio diagnozes metodo. Gedima diagnozavau, agregatu keitimu metodu. Pakeiciau skysti, nepadejo, tada pakeiciau siurbli - padejo. Gal kokie hidraulikos specialistai ir galetu diagnozuoti, kur butent problema :)
Tai vat ir mes nesugalvojom jokio fokuso kaip0 tia padaryti. ???
-
Bandyk klausti ten, kur hidraulines sistemas tvarko, gal jie turi kokiu, specialiuju priemoniu, tokiu agregatu patikrai :)
-
O idomiausia yra tai, kad pas mane buvo visa laika supiltas ne tas skystis. Parasyta at kapoto Tutela GI/R, o supiltas visai kitoks, raudonas, netinkamu savybiu net visai. Pastaris GI/R turi buti zalias... va tau ir gedimai.
-
Sveiki..keiciau vairo stiprintuvo tepalus ir radau plaukiojanty filtruka..su pincetu istraukiau bet niekur net nematyt kur ans stovi.. :)