Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 166 => Temą pradėjo: KLIFF 2015-04-20 13:50

Antraštė: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2015-04-20 13:50
Noreciau si ta isgirsti ir placiau padiskutuoti apie 166 automatines greiciu dezes. Zinau, kad apie jas protarpiais budavo trumpai pakalbama, bet vienos, konkrecios temos apie tai, neradau. Galbut, ateityje ji bus naudinga ir kitiems. Be viso to, as niekada jomis nesidomejau, tai ir demesio ir tas "popup" zinutes nekreipdavau. O dabar, artejant tam laikui, kai su turima JTD namo, tam tikromis ziemos dienomis gryzti nebegalesiu, pradejau mintyse planuoti, i ka galima butu iskeisti turima 147 traktoriuka. Po taupymo kurso, kazkaip visai noretusi kokios nors egzotikos, kaip Spider, Gvt v6, arba 166 2,5. Butent pastaruju (166) pasirinkimas daugiausia su automatinemis greiciu dezemis.

Mane dominantys klausimai:
1. Ar tai tikrai problematiskos greiciu dezes? Kazkada vyravo tokia nuomone, bet, kiek as zinau, nelabai ji pasitvirtinusi. O jei pasitvitinusi, kur ju silpnos vietos?

2. Jei neklystu, tai buvo 4 begiu deze? Ar klystu? Bet, kuriuo atveju, mane labai domintu +- apsukos prie 100km/h, butent 2.5 variantuose. Gal kas nors toki varianta turit ar turejot? Visgi, auksti sukiai, tai viena pagrindiniu priezasciu, del ko nelabai norisi 166 ir TS.

Pradziai tiek, veliau papildysiu, laukiu nuomoniu ir asminiu patirciu :)
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: ZX 2015-04-20 19:21
bent jau senesne vokiska ZF vadinasi 4hp-20, ivedi google ir skaitai...tokia pat stovi trilitrese lancia kappa, peugeot , mercedes, citroen xantia...kazkada turejau egzemplioriu kuris eigoje visikai uzsikirto(laimei ne man), nutarkavo padangas ir dar variklio dirza nuplese  :P , tiesa su garbinga virs300k  km rida...
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: Dancius 2015-04-20 22:04
bent jau skelbimuose kiek teko matyt tai 2.5 automatus su defektu,triliutriu nepastebejau. o ko nenori imt mechankes,sanaudos mazesnes ,vaziuot maloniau, nors pats kogero imciau siai dienai jau automata :)
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2015-04-21 10:49
Noreciau, bet, kaip sakiau, pas mane rinkoje, dauguma 2.5 tik automatai. Manual ir 2.5 labai retas atvejis :) O viskas prasidejo nuo to, kad ne taip seniai pergalvojau, jog nebedaug laiko liko, patureti TIKRA V6 su nuostabiu garsu. Nyksta tie varikliai kone su kiekviena diena, o pakaitalo jam nera ir jau greicausiai niekada nebebus. Kolkas tik idejos fazeje viskas :)
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: Dancius 2015-04-21 11:16
Klif su ta nykimo tendencija as ir pirkau savaja,tas pats buvo ir su 164 .
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2015-04-21 17:30
O kokias taviske "manual" apsukas laiko prie 100km/h spidometre? Po turetu 146 1.6, 166 2.0ts ir 1.9 jtd man sitas skaicius pasidare beprotiskai aktualus ir svarbus :D
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: Dancius 2015-04-21 17:55
Kazkas  apie 2750 nes vaziuojant 120 rodo apie 3000 rpm tiesa,praita sav kai buvau pasijunges autocoma tai ant laisvu motoro rodykle buna ties 800,o programa rode 736 ar kazka panasiai
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2017-09-21 09:29
Griztu, prie temos apie 166 automata. Del V6 viskas issiaiskinta, o kokios nuomones sklando visuomeneje apie 166 2.4 automata? Same shit, kaip ir 2.5 ar sis kantresnis, istvermingesnis ir labiau vertas demesio? Siuo metu jau turetu buti konkreciu patirciu, su siuo automatu, nes 2011 metu irasus skaiciau, ten daugiau burimas is tirsciu, bendros teorines galimybes/tikimybes, tais laikais tai dar buvo nauja ir baisiai brangi masina, del ko dar baisiau reta :D Kalba tik apie 166 JTD Automat.
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: shpuncik 2017-09-21 10:48
Griztu, prie temos apie 166 automata. Del V6 viskas issiaiskinta, o kokios nuomones sklando visuomeneje apie 166 2.4 automata? Same shit, kaip ir 2.5 ar sis kantresnis, istvermingesnis ir labiau vertas demesio? Siuo metu jau turetu buti konkreciu patirciu, su siuo automatu, nes 2011 metu irasus skaiciau, ten daugiau burimas is tirsciu, bendros teorines galimybes/tikimybes, tais laikais tai dar buvo nauja ir baisiai brangi masina, del ko dar baisiau reta :D Kalba tik apie 166 JTD Automat.

gali paskaityti dėl problemų https://www.transakpp.ru/232/opredelenie-akpp.html?manufacturer=ALFA+ROMEO#autosTitle
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2017-09-22 10:25
Pasiskaiciau :D Kaip supratau is Volvistu/Saabistu, geriau sito aisino vengti ir net begti nuo jo. Netgi susidare ispudis, kad automatu pasaulyje ji prilygsta musiskajam TS varikliu pasaulyje, o gal net ir paciam karaliui JTS :D
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: shpuncik 2017-09-22 12:07
Pasiskaiciau :D Kaip supratau is Volvistu/Saabistu, geriau sito aisino vengti ir net begti nuo jo. Netgi susidare ispudis, kad automatu pasaulyje ji prilygsta musiskajam TS varikliu pasaulyje, o gal net ir paciam karaliui JTS :D

Volvose iki kazkelintu metu buvo su jais bedu - tiek del softo, tiek del to, jog ausinimas tepalo dezes buvo tame paciame radiatoriuje kaip ir motoro - gaudavos kokteilis dezes tepalo ir antifrizo. su metais berods iskele ausintuva atskirai, dar toki voztuva/dangteli keite tai kaip ir norma. Saab kazkaip negirdejau skundu. Alfu apskritai per mazai tai matyt nelabai ir girdis bedu. bandyk kokiam alfaowner/alfabb ieskot
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: KLIFF 2017-11-12 18:06
Tesiam apie ZF4hp20. Si kart apie problema.
Uzsidega greiciu dezes problemos indikatorius skydelyje, o pati problema pasireiskia tik tuo, kad pastumus pavaru svirti i kaire SPORT  (manual) begiu perjungimui,  manual rezimas neisijungia. Lieka AUTO ir pavaras perjungia automatiskai. Ir taip bet kurioj svirties padetyje (tiek D, tiek Manual). Galima sumdyti ja pirmyn atgal, tas pats.
TOLIAU! Kartais uzkurus is naujo skydelyje savaime sviecia Sport (manual) indikacija (raudona dezes lempute skydelyje uzgesta) ir tipo isijunge manual, bet realiai tik skydelyje manual indikacija, nes toliau pavaros jungiasi til automatiskai.
Pati deze veikia graziai, visi begiai jungiasi svelniai, P, R, N be priekaistu. Problema tik tame, kad pasumus i kaire, manual rezimas neisijungia, indikacija lieka Auto, o kartais perkurus masina skydelis ant D indikuota Sport, Taciau toliau veikia tik automatinis perjungimas.
Gal kas susidure? Gal yra kokiu minciu? Kompas? Perjungimo svirtis?
Antraštė: Ats: AR 166: automatinių greičių dėžių klausimai:
Parašė: shpuncik 2017-11-12 19:30
Tesiam apie ZF4hp20. Si kart apie problema.
Uzsidega greiciu dezes problemos indikatorius skydelyje, o pati problema pasireiskia tik tuo, kad pastumus pavaru svirti i kaire SPORT  (manual) begiu perjungimui,  manual rezimas neisijungia. Lieka AUTO ir pavaras perjungia automatiskai. Ir taip bet kurioj svirties padetyje (tiek D, tiek Manual). Galima sumdyti ja pirmyn atgal, tas pats.
TOLIAU! Kartais uzkurus is naujo skydelyje savaime sviecia Sport (manual) indikacija (raudona dezes lempute skydelyje uzgesta) ir tipo isijunge manual, bet realiai tik skydelyje manual indikacija, nes toliau pavaros jungiasi til automatiskai.
Pati deze veikia graziai, visi begiai jungiasi svelniai, P, R, N be priekaistu. Problema tik tame, kad pasumus i kaire, manual rezimas neisijungia, indikacija lieka Auto, o kartais perkurus masina skydelis ant D indikuota Sport, Taciau toliau veikia tik automatinis perjungimas.
Gal kas susidure? Gal yra kokiu minciu? Kompas? Perjungimo svirtis?

diagnostika ir ziureti klaidas dezej